Platina | dinsdag 9 april 2013 @ 14:18 |
Originele OP:
quote: Op zondag 7 april 2013 01:13 schreef Deezertje het volgende:De Jumbo heeft een regel: kom je een product tegen dat tot gisteren, vandaag of morgen goed is: krijg je het gratis mee. Nu zit ik vol verbazing een topic te lezen op het gratis.nl prikbord. Blijken gewoon hele hordes huisvrouwen dagelijks, doelbewust, naar de Jumbo gaan om te kijken wat er gratis te 'scoren' valt. Echt hele boodschappentassen vol nemen ze gratis mee. Nu snap ik dat Jumbo zelf deze regel heeft bedacht en dus zelf ook wel weet dat er altijd mensen zijn die er misbruik van maken, maar wat vinden jullie? Zijn dit gewoon slimme mensen of mensen die de hele dag niks te doen hebben?  Eerlijk is eerlijk, heb zelf ook wel eens wat gratis geclaimd, maar dat was gewoon een verse sap die over de datum was (het is dat ik het zag, anders had ik dus over de datum gekocht)... Voor wie wilt meelachen: http://bit.ly/12vv5LU en lees dan vooral de posts waarin de mensen hunzelf gaan verdedigen dat ze de Jumbo een goede dienst leveren (maar elk gratis product kost de Jumbo dus feitelijk gewoon omzet) Pareltjes:quote:
quote: Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef allerdings het volgende:Wow.. sommige mensen: "Rot ervaring gehad bij de Albert Heijn. Gisteren daar boodschappen gedaan, omdat ik helaas niet meer welkom ben bij de JUMBO. Eenmaal binnen zag ik een plank met gratis stukjes kaas op de versafdeling. Old Amsterdam. Denk dat ze minstens 10 kilo versneden hadden. Nou, Old Amsterdam kaas lust ik wel, en ik had best grote honger. Er stond geen limiet bij of iets dergelijks, van hoeveel stukjes kaas je pakken mocht. Ook mijn man houdt wel van Old Amsterdam, maar die was thuis gebleven ivm zijn reuma. Daarom liep ik naar de versafdeling voor zo'n groentezakje waar je normaal groente in stopt. Vervolgens liep ik terug naar de versafdeling, om mijn zakje te vullen. (ook voor de kinderen thuis). Bij de kassa, waar ik mijn overige boodschappen afrekende, ging de telefoon over bij het kassameisje. Ze stopte met het scannen van mijn producten. Even later kwam de filiaalhouder me een ontzegging geven. Ook moest ik de kaas inleveren ( ze gingen het wegen, en het bleek 1,5 kilo te zijn). ik was woedend, had bovendien nog voldoende kaas overgelaten voor de andere bezoekers. heb ook een klacht ingediend bij ah.nl"
quote: De jumbo bij ons is zo goed op orde dat ik echt nooit iets kan vinden over de datum, met de datum van vandaag etc. Ook word je met een klacht zo goed te woord gestaan door de afdelingsmedewerkers en word het product wat niet aan de verwachting voldeed altijd vervangen voor een ander product.
oftopic dat wel maar wel het vermelden waard: De c1000 hier is een ander verhaal. Daar ben ik meerdere malen zeer onbeschoft behandeld en ook hun mails zijn verre van netjes. Toch kom ik er sinds een tijdje weer, al is het maar om alles en iedereen daar op stang te jagen. Bij de salades en verpakte vleeswaren ging het daar vaak fout en dan van maanden over de datum tot enkele dagen tegenwoordig als ik binnenkom word er iemand die afdeling op gestuurd voor controle. Vooral het vers vlees schap en de zuivel is er momenteel mijn favoriet. Door zijn gedrag ziet de eigenaar de klandizie afnemen ( tja er zitten hier een jumbo en emtee waar je wel netjes behandeld word ) Maar vlees blijft zeer ruim besteld worden. Dit resulteert in veel producten die de datum van vandaag hebben en tegenwoordig worden afgeprijsd ( voorheen werd dat weggegooid aan het einde van de dag zonder afprijzen en hiervoor zijn ze door het hoofdkantoor op de vingers getikt). En dan niet een beetje maar minimaal de helft of meer ( zelfs tot 85%).
Dus wat doet deze dame, bijna elke dag even met een mandje de winkel door. Rechtstreeks door naar vers vlees afgeprijsde verpakkingen in het mandje en verder snuffelen. De slager krijgt het er benauwd van want elke andere verpakking die ik vind breng ik naar hem en die prijst ie af en legt ie terug als ik ben doorgelopen. Maar ik ben niet voor 1 gat te vangen zodra hij zijn terug leg rondje gedaan heeft maak ik opnieuw mijn rondje en pak die verpakkingen ook. Dan langs het zuivelschap en daar even rondkijken, de afgeprijsde spullen meenemen en dan hup meteen door naar de kassa. Waarom met een mandje? Omdat ik bij c1000 alleen artikelen mee neem waar ik niet de normale prijs voor hoef te betalen en op die manier niet in de verleiding kan komen toch andere dingen mee te nemen. Ik ga daar ook met de fiets heen zodat ik weet wat ik maximaal kan meenemen, ik heb 2 fietstassen en een mandje .
De vangst van afgelopen zaterdag: 2 bakken met 4 gemarineerde speklappen ( 1 euro per pak) 1 bak shoarma 800gr ( 1 euro) 1 varkensrollade ( 2 euro voor bijna 1 kg) 3 bakken oosterse snitzels ( tussen de 1 euro en 1,25 per pak) 1 bak kipsnitzels ( 1,50) 5 mergpijpjes ( 0,05 tot 0,20 per stuk) 3 slavinken ( 0,80) 2 baconburgers ( 0,70) 3 snitzels ( 1,25) 1 hele kip met vulling ( 1,50) 3 bakken verse vis ( 1,20 per stuk) en dan nog diverse fruitmelk en vla die zijn afgeprijsd ivm datum maar waarbij ook langer houdbare pakken staan voor de afgeprijsde prijs.
En ach het is dan niet gratis maar het scheelt wel heel erg veel. Natuurlijk word ik bekeken door het personeel en de eigenaar en natuurlijk worden er opmerkingen gemaakt dat ik alleen afgeprijsde spullen mee neem. Maar......ik houd mijn rug recht, schouders recht en mijn hoofd omhoog en als ze me aanspreken kijk ik ze recht aan en ga de discussie aan. Ik sta in mijn recht, ik doe niets strafbaars dus laat maar komen. En uitbarstingen zo als ze eerder in mijn richting hebben gehad, die laten ze achterwege. Het is inmiddels duidelijk dat ik, ook als ze in een volle winkel tegen me te keer gaan, mijn antwoord klaar heb en me niet door hen laat overbluffen. En ondertussen word mijn vriezer dik gevuld voor heel weinig en heb ik de dagelijkse kosten voor de avondmaaltijd bijna met 75% naar beneden gebracht.
quote: er zijn wel "concurrenten" heb ze ook bezig gezien.
quote: 2x vis wok, 1 x braadworsten, 2x luxe vleesstukken, 1x blokgeitenkaas, 1x breekbrood (yeeehhh, eindelijk gevonden), 1x Italiaans afbak deelbrood en 3x gemberboden en Paula toetje. Yammie eindelijk eens wat anders
quote: O,enne....ben ik heel erg als ik tegenwoordig ff in mn telefoon zet wanneer iets bijna aan/over datum is?
quote: Ik heb niet zo'n moderne telefoon. Dus ik heb een papiertje mee met daarop een aantal producten waar ik extra op moet letten

Vangst van de week:

Onze inspiratiebron
[ Bericht 42% gewijzigd door Snakey op 15-04-2013 20:52:44 ] |
kanovinnie | dinsdag 9 april 2013 @ 14:19 |
Ik vind dat TS een samenvatting van alle stukken tekst moet maken, dan koppel ik de reeks. |
OverRated | dinsdag 9 april 2013 @ 14:22 |
En er mogen wel wat plaatjes in de OP.
Deze bijvoorbeeld:

 |
robertapeldoorn | dinsdag 9 april 2013 @ 14:28 |
Net topic 1 doorgelezen. Dit is echt prima leesvoer.
Snap trouwens best dat er gezinnen zijn die in tijden van crisis willen besparen. Maar dit gaat wel heel erg ver. |
Platina | dinsdag 9 april 2013 @ 14:30 |
quote: Vooruit. |
Rockiejj | dinsdag 9 april 2013 @ 14:47 |
Ik net naar de Jumbo, vind ik echt een FUCKING vieze citroen die goed beschimmeld is. Ik geef hem aan zo'n kutmedewerker met het verstand van een guppie, en kijk hem aan. Zegt ie: bedankt! En loopt weg..
Volgende keer dus maar naar de servicebalie. |
trovey | dinsdag 9 april 2013 @ 14:48 |
Ik ben met stomheid geslagen door de OP , lijkt wel een Nederlandse versie van die couponjagers uit Amerika (TLC).  Ik zie overigens nooit die extreme kortingen die in de OP genoemd worden...bij 35% korting houdt het wel op.  |
JaniesBrownie | dinsdag 9 april 2013 @ 14:48 |
quote: Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef Rockiejj het volgende:Ik net naar de Jumbo, vind ik echt een FUCKING vieze citroen die goed beschimmeld is. Ik geef hem aan zo'n kutmedewerker met het verstand van een guppie, en kijk hem aan. Zegt ie: bedankt! En loopt weg.. Volgende keer dus maar naar de servicebalie. volgens mij kun je dat ook gewoon tegen die medewerker zeggen hoor die roept er dan wel iemand bij. |
Rockiejj | dinsdag 9 april 2013 @ 14:50 |
quote: Volgende keer dan maar.. Straks anders nog maar even langs  |
GekkePoes | dinsdag 9 april 2013 @ 15:02 |
Ik zeg ook wel eens bij de Jumbo dat iets over datum is, maar dan neem ik het echt niet mee naar de kassa. Waarom zou je iets gratis meenemen als je het toch niet wilde kopen? |
Fiorano | dinsdag 9 april 2013 @ 15:10 |
Mooi om weer te lezen wat hun van ons vinden  |
cb2013 | dinsdag 9 april 2013 @ 17:45 |
quote: Op dinsdag 9 april 2013 15:02 schreef GekkePoes het volgende:Ik zeg ook wel eens bij de Jumbo dat iets over datum is, maar dan neem ik het echt niet mee naar de kassa. Waarom zou je iets gratis meenemen als je het toch niet wilde kopen? Soms pak ik bewust geen chips of koek gewoon uit bepaalde overwegingen. Bijvoorbeeld omdat ik minder wil snoepen of niet veel geld heb. Maar als ik een pak koek zie, dat ik gratis mee kan nemen. Waarom niet. |
OverRated | dinsdag 9 april 2013 @ 18:03 |
quote: Netjes  |
bl_henkie2 | dinsdag 9 april 2013 @ 18:54 |
Ik snap het nog steeds niet helemaal. Alles wat over tijd is wordt toch niet meegegeven? De Jumbo moet een vervangende exemplaar die niet over tijd is meegeven? Aangezien dit niet toegestaan is in NL?
Ik zou het in dit geval social meer geaccepteerd vinden dat de produkten die morgen of vandaag houdbaar zijn en worden meeggeven |
OverRated | dinsdag 9 april 2013 @ 19:08 |
quote: Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef bl_henkie2 het volgende:Ik snap het nog steeds niet helemaal. Alles wat over tijd is wordt toch niet meegegeven? De Jumbo moet een vervangende exemplaar die niet over tijd is meegeven? Aangezien dit niet toegestaan is in NL? Ik zou het in dit geval social meer geaccepteerd vinden dat de produkten die morgen of vandaag houdbaar zijn en worden meeggeven
quote: Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef OverRated het volgende:[..] Vind je 1 of meerdere producten waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, dan krijg je 1 product met een goede datum mee. Het product dat over datum is wordt weggegooid. (Lijkt me niet een slecht idee.) Vind je 1 of meerdere producten met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen, dan krijg je al die producten gratis mee en worden ze dus niet weggegooid. Kan ook wel in de OP dit stukje.  |
bl_henkie2 | dinsdag 9 april 2013 @ 19:45 |
Volgens mij is hierover door de marketingjongens heel goed over nagedacht.
In theorie worden alle produkten dat overmorgen over tijd gaan dus weggehaald en weggegooid? Dan hebben ze toch een veel grotere verliespost dan de AH met hun 35% stickers? Tenzij het wordt geschonken aan de voedselbank en afgeschreven.
Door wat te laten liggen worden er heel veel mensen blij gemaakt die het gratis meekrijgen en dit bespaart de super ook op afval/verwerkingskosten.
Het enige wat ik niet begrijp in dit masterplan is de produkten die over tijd gaan. Deze mogen niet worden meegegeven en de Jumbo moet de klant een nieuw plaatsvervangende exemplaar aanbieden. |
JaniesBrownie | dinsdag 9 april 2013 @ 20:00 |
quote: Op dinsdag 9 april 2013 19:45 schreef bl_henkie2 het volgende:Volgens mij is hierover door de marketingjongens heel goed over nagedacht. In theorie worden alle produkten dat overmorgen over tijd gaan dus weggehaald en weggegooid? Dan hebben ze toch een veel grotere verliespost dan de AH met hun 35% stickers? Tenzij het wordt geschonken aan de voedselbank en afgeschreven. Door wat te laten liggen worden er heel veel mensen blij gemaakt die het gratis meekrijgen en dit bespaart de super ook op afval/verwerkingskosten. ik denk dat ze producten van vandaag of morgen niet weggooien hoor, de meeste mensen weten niet van die regel, of doen er niets mee (omdat ze t bv pauper vinden ) en betalen gewoon. Ze zullen er ws gewoon op verdienen. |
Rockiejj | dinsdag 9 april 2013 @ 20:53 |
quote: Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis. Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter. Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter. Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis. We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid. Ook niet ten behoeve van goede doelen als voedselbanken, kinderboerderijen, etc. 100% Versgarantie voor verse groenten en fruit Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:
Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis. Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt. De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld. Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is. De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding. Maximaal 1 tas per klant per dag. Mooi voor in de OP? |
Bucketlist | dinsdag 9 april 2013 @ 21:19 |
Die vrouw die van die blokjes kaas 1,5 kg pakt Je snapt toch ook wel dat dat niet de bedoeling is; maar nee die muts denkt in haar recht te staan omdat er geen limiet bij staat. |
De_Pel | dinsdag 9 april 2013 @ 21:32 |
quote: Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Bucketlist het volgende:Die vrouw die van die blokjes kaas 1,5 kg pakt  Je snapt toch ook wel dat dat niet de bedoeling is; maar nee die muts denkt in haar recht te staan omdat er geen limiet bij staat. Ik heb nog niet gezien waar deze post vandaan kwam. Ik denk dat het een verzonnen troll-post was. Ik hoop het tenminste. |
Geflipte-Koelkast | dinsdag 9 april 2013 @ 21:44 |
quote: Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef De_Pel het volgende:[..] Ik heb nog niet gezien waar deze post vandaan kwam. Ik denk dat het een verzonnen troll-post was. Ik hoop het tenminste. Niet van het prikbord in ieder geval. |
De_Pel | dinsdag 9 april 2013 @ 21:47 |
quote: Niet in de laatste topics iig. Misschien een van de eerdere topics. Die heb ik niet allemaal doorgespit. Kan me niet voorstellen dat iemand zó achterlijk is. |
Ama | woensdag 10 april 2013 @ 00:35 |
quote: Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef De_Pel het volgende:[..] Ik heb nog niet gezien waar deze post vandaan kwam. Ik denk dat het een verzonnen troll-post was. Ik hoop het tenminste. Ik zag vandaag dat die kaas 9 euro per kilo is (is toevallig in de bonus).. Als die winkel 10 kilo heeft versneden dan hebben ze dus voor bijna 90 euro kaas versneden |
Triptamine2 | woensdag 10 april 2013 @ 03:49 |
quote: Ik hoop vanuit mijn hart met je mee. Want als dit echt zo is dan
 |
Platina | woensdag 10 april 2013 @ 07:44 |
quote: Op woensdag 10 april 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:[..] Ik zag vandaag dat die kaas 9 euro per kilo is (is toevallig in de bonus).. Als die winkel 10 kilo heeft versneden dan hebben ze dus voor bijna 90 euro kaas versneden 9 euro de kilo in de aanbieding voor nep oude kaas. Moet niet gekker worden. |
Ama | woensdag 10 april 2013 @ 11:17 |
quote: Old Amsterdam is toch niet nep |
Platina | woensdag 10 april 2013 @ 12:53 |
quote: Waarom denk je dat het Old heet? De term 'oude kaas' mag alleen slaan op kaas die natuurlijk gerijpt is. Old Amsterdam wordt door middel van enzymen kunstmatig gerijpt zodat het de smaak van oude kaas heeft terwijl het eigenlijk nog jonge kaas is. |
De_Pel | woensdag 10 april 2013 @ 18:45 |
quote: Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef Platina het volgende:[..] Waarom denk je dat het Old heet? De term 'oude kaas' mag alleen slaan op kaas die natuurlijk gerijpt is. Old Amsterdam wordt door middel van enzymen kunstmatig gerijpt zodat het de smaak van oude kaas heeft terwijl het eigenlijk nog jonge kaas is. Care@bear?! |
bl_henkie2 | woensdag 10 april 2013 @ 21:46 |
quote: Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef Platina het volgende:[..] Waarom denk je dat het Old heet? De term 'oude kaas' mag alleen slaan op kaas die natuurlijk gerijpt is. Old Amsterdam wordt door middel van enzymen kunstmatig gerijpt zodat het de smaak van oude kaas heeft terwijl het eigenlijk nog jonge kaas is. Heerlijk toch? Old Amsterdam is maar 20-24 weken gerijpt maar wordt in Amerika aangeprezen als "18 months old cheese". Klassieke staaltje VOC mentaliteit. En dat voor omgerekend 32 euro per kilo in de winkels  |
nallajja | donderdag 11 april 2013 @ 14:17 |
quote: Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef Rockiejj het volgende:Ik net naar de Jumbo, vind ik echt een FUCKING vieze citroen die goed beschimmeld is. Ik geef hem aan zo'n kutmedewerker met het verstand van een guppie, en kijk hem aan. Zegt ie: bedankt! En loopt weg.. Volgende keer dus maar naar de servicebalie. Had ik vanmorgen. Een half afgevroten tomaat. Brrr. Maar idd: Dank u en weg was de medewerkster. Het staat zelfs op de bordjes: vind u iets dat niet 100% bla bla bla dan krijgt u gratis een zak groente en fruit. Nou mooi niet.
Maar ik ben ook niet het type dat gaat vragen. Zo van: zeg ik geef jou een rotte tomaat, geef mij een zak groente en fruit. Vind ik zo raar overkomen alsof je alleen daarvoor het aan geeft. Geef dat soort dingen sowieso altijd af. Ziet er smerig uit. |
OverRated | donderdag 11 april 2013 @ 14:22 |
quote: Ik zal ze voortaan ontzien en zal geen foto's meer plaatsen ga niet stoppen met shoppen! maak er teveel mensen blij incl mezelf! ze mogen me noemen hoe ze willen netjes vind ik het niet maar ja dat is mijn mening vanmorgen weer goed gescoord 8x4 worstenbroodje 4xsuikerbrood 2x4 eierkoeken 4x mozzarella 4 liter melk 4x optimel 2 blok oude kaas 3blokken leerdammer ti's de moeite zei knul die kwam scannen oja zei cassiere worstenbroodjes krijg je niet mee! onee zei ik normaal wel hoor nee nu niet o wil je dat even na vragen zei ik want alleen vlees en gebak mag van vandaag zij bellen o is dat zo oke je krijgt het blijkbaar toch mee het zal dan wel dankje wel zei ik steeds proberen eigen regels te maken nou niet bij mij hahah God Van enige vorm van interpunctie is ook geen sprake trouwens. |
Rockiejj | donderdag 11 april 2013 @ 16:27 |
quote: Op donderdag 11 april 2013 14:17 schreef nallajja het volgende:[..] Had ik vanmorgen. Een half afgevroten tomaat. Brrr. Maar idd: Dank u en weg was de medewerkster. Het staat zelfs op de bordjes: vind u iets dat niet 100% bla bla bla dan krijgt u gratis een zak groente en fruit. Nou mooi niet. Maar ik ben ook niet het type dat gaat vragen. Zo van: zeg ik geef jou een rotte tomaat, geef mij een zak groente en fruit. Vind ik zo raar overkomen alsof je alleen daarvoor het aan geeft. Geef dat soort dingen sowieso altijd af. Ziet er smerig uit. Ik had een klacht ingediend gisteren, vanochtend gebeld door de SMM! Heb een mooie tas gekregen alsnog! |
De_Pel | maandag 15 april 2013 @ 23:08 |
quote: Dafug is dat. Leer schrijven gekke bitch 
Jammer wel dat dit topic doodbloed.  |
VoornaamAchternaam | dinsdag 16 april 2013 @ 08:54 |
Ik werk zelf naast mijn studie in een Albert Heijn en daar is de regel dat als iets bijna aan de datum is dat er een sticker op komt met 35% korting. Meestal alleen bij de dag van vandaag, sommige zuivel een dagje langer.
Nu komt het regelmatig voor dat 's morgens om 8:05, net na het openen er wel een stereotype huisvrouw (waarvan je kan zien dat ze thuis de broek aan heeft) driftig naar je toe komt lopen met een mandje vol dingen met data van vandaag/morgen/overmorgen. Of die even afgeprijsd kunnen worden want dat moet!!!!!!!
Niks moet dus, dat doen we gewoon, want liever minder winst dan weggooien maar er is nergens een geschreven regel. Als alle versvracht van de ochtend er in zit gaan we pas stickeren, 9 uur ongeveer.
Nu ben ik niet de beroerdste en pak ik wel stickers voor de artikelen die vandaag er uit moeten, maar damn.... |
cb2013 | dinsdag 16 april 2013 @ 10:08 |
quote: Leuk om te horen. Alleen jammer van die klacht. |
Rockiejj | dinsdag 16 april 2013 @ 13:14 |
quote: Op dinsdag 16 april 2013 08:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:Ik werk zelf naast mijn studie in een Albert Heijn en daar is de regel dat als iets bijna aan de datum is dat er een sticker op komt met 35% korting. Meestal alleen bij de dag van vandaag, sommige zuivel een dagje langer. Nu komt het regelmatig voor dat 's morgens om 8:05, net na het openen er wel een stereotype huisvrouw (waarvan je kan zien dat ze thuis de broek aan heeft) driftig naar je toe komt lopen met een mandje vol dingen met data van vandaag/morgen/overmorgen. Of die even afgeprijsd kunnen worden want dat moet!!!!!!! Niks moet dus, dat doen we gewoon, want liever minder winst dan weggooien maar er is nergens een geschreven regel. Als alle versvracht van de ochtend er in zit gaan we pas stickeren, 9 uur ongeveer. Nu ben ik niet de beroerdste en pak ik wel stickers voor de artikelen die vandaag er uit moeten, maar damn.... Ik werk bij de Digros en bij ons is het zo, dat we 's avonds afprijzen voor overmorgen en de producten van morgen gaan eruit. |
Geflipte-Koelkast | dinsdag 16 april 2013 @ 13:19 |
quote: Hij heeft toch gelijk om te klagen? |
cat0 | woensdag 17 april 2013 @ 00:48 |
Van dat prikbord: quote: Alle Vegetarische Slager kipstukjes hadden de datum van morgen (wist ik). Dus vanochtend snel naar Jumbo gegaan en ze lagen er nog, zeker 50 bakjes. Ik alles in mijn wagen stoppen. Maar voelde toch een beetje raar om zo naar de kassa te gaan. Een medewerker bij de vleesafdeling aangesproken om het te zeggen. Zegt ze nee je mag er maar één meenemen. Ik uitleggen dat dit niet geld voor datum van morgen. Dan mag je alles meenemen. Maar nee dat kon echt niet, ze zou me er drie meegeven maar meer mocht niet. Dus ik vragen of ze dit dan kan navragen bij haar chef, maar dat kon niet want die was er niet. Ik kreeg er drie mee en zij kwamen met drie bakken om alles weg te halen. Ik nog zeggen dat het toch ontzettend zonde is dat ze nu al die bakjes gaat weggooien terwijl ik ze graag meeneem. Waarom gooien ze het liever weg? Daar heeft niemand wat aan. Kon het toch niet laten en ben meteen naar de balie gegaan en heb het gevraagd. Daar werd gezegd dat ik het wel allemaal mag meenemen. Ik weer terug naar de vleesafdeling om te zeggen dat ik het wel mag meenemen. Blijkbaar was dat niet doorgegeven, want daar geloofden ze het niet en gingen ze weer bellen met de balie. Toen kwam ze met één kratje dat ik dit mag meenemen. Het waren 25 bakjes, maar ik weet dus dat er zeker 50 bakjes eerst waren. Ik durfde het alleen niet meer te zeggen. Zouden jullie hier nog een klacht over sturen? Ik heb er natuurlijk wel al 25 meegekregen, maar ik vind het zo ontzettend zonde dat er nog zeker 25 bakjes gewoon weggegooid worden en ze zeiden dat ik het mee mocht nemen bij de balie, maar bij de vleesafdeling geven ze het niet mee. Wat moet je in godsnaam met 25 (of zelfs 50, aangezien ze ze allemaal had willen hebben) bakjes nepvlees?! en een klacht in willen dienen omdat je er maar 25 krijgt  |
Thorgard | woensdag 17 april 2013 @ 01:17 |
Ongehoord dit zeg.. dat personeel dat er mee wordt lastig gevallen....
Terwijl het veel makkelijker kan. Achter de winkel staan nl altijd de containers waar ze die spullen in gooien. Daar kun je ze zo uit halen, zoveel je wilt, en niemand die klaagt. |
cb2013 | woensdag 26 juni 2013 @ 17:40 |
Ik kan je vertellen. Het werkt geweldig. Soms ga ik weg met 3 gratis producten per dag. Meestal vleesvervangende producten of smeersels zoals krab, garnaal, scharrelei. |
bl_henkie2 | donderdag 27 juni 2013 @ 11:15 |
Huh, blijkbaar gaat het erg goed met het rippen van buitenlanders, want sinds twee maanden heeft die stinkkaas een eigen winkel op de Dam in Amsterdam
 |