HALLON IK WRIJF HET NOG FF IN DAT DIT DE DAG IS DAT DIE-EN-DIE DOOD GING, KTNXBAI!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waarom je mensen een kaart stuurt voor een sterfdag... Ik zou het ook echt niet tof vinden om die te krijgen eigenlijk..
MAAR WE DENKEN WEL AAN JE HOOR. MAAR EVEN LANGS KOMEN OF BELLEN VIND IK TEVEEL MOEITE.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HALLON IK WRIJF HET NOG FF IN DAT DIT DE DAG IS DAT DIE-EN-DIE DOOD GING, KTNXBAI!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga maar eens douchen, dan kunnen we vanavond naar een ander dood persoon gaan kijken en morgen naar een begrafenis, echt super fantastisch
Het is gewoon weer een reminder van iets waar ik eigenlijk helemaal niet wil denken, dus ik zou er niet op zitten te wachten. En inderdaad, de mensen die zulke kaarten sturen, zijn dan vaak (in ons geval dan) van die vage ooms en tantes die sowieso elke zondag alle begraafplaatsen afgaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een sterkte kaart neem ik aan? Tsjaa, dat is dan vast goedbedoeld maar ik zou er ook niet op zitten te wachten gok ik. Mensen die ver genoeg van me af staan om via kaarten contact hebben, zou ik die dag geen emoties mee hoeven delen.
who died?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga maar eens douchen, dan kunnen we vanavond naar een ander dood persoon gaan kijken en morgen naar een begrafenis, echt super fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 13:49:36 ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
van de dode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, zijn oma.
disclaimer
Zo komt het op mij dan wel een beetje over jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HALLON IK WRIJF HET NOG FF IN DAT DIT DE DAG IS DAT DIE-EN-DIE DOOD GING, KTNXBAI!
Ik had daar trouwens ook foto's van gemaakt bij mijn oudoom, god knows why. Toen ik ze fullscreen zag schrok ik zo dat ik ze meteen weg heb gepleurd. Daar zit je toch niet op te wachten manquote:
Ja hij zat gewoon toevallig naast mij en heeft er niet aan gedacht dat er mensen mee zouden kunnen kijken. Begrijpelijk wel maar leuk is anders voor mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had daar trouwens ook foto's van gemaakt bij mijn oudoom, god knows why. Toen ik ze fullscreen zag schrok ik zo dat ik ze meteen weg heb gepleurd. Daar zit je toch niet op te wachten man
je HOEFT niet naar het lichaam te kijken he, als je mee gaat. Je kan ook gewoon meegaan voor Brumquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed ik wil dus alleen kijken als het iemand is als mijn moeder ofzo, dat je weet dat diegene echt dood is. Brum zn oma kende ik wel maar dat vind ik toch anders dan mijn eigen opa en oma. Maarja
Dat voelt dan een beetje vreemd he, als je gaat kijken naar iemand die je niet echt gekend hebt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed ik wil dus alleen kijken als het iemand is als mijn moeder ofzo, dat je weet dat diegene echt dood is. Brum zn oma kende ik wel maar dat vind ik toch anders dan mijn eigen opa en oma. Maarja
Ja dat had ik dus zaterdag al expres niet gedaan, maar toen zag ik de foto. Nu ik heb op een foto al heb gezien kan ik het beter irl nog zien vind ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je HOEFT niet naar het lichaam te kijken he, als je mee gaat. Je kan ook gewoon meegaan voor Brum
Ik heb toen de keren afgeteld dat ik mijn moeder nog zou kunnen zien, ik wilde per se elke dag kijken 'want het kon nog maar ... keer'quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben naar mijn oma gaan kijken en toen zei ik meteen dat ik dat echt noooooooooit meer ga doenDat was oma niet die daar lag............... Oma was al weg... Ik vond het niet fijn iig
Maar ook voor mijn moeder gedaan en die wilde idd de bevestiging dat ze er echt niet meer was...
Ik vond het bij mijn opa ook niks. Zeker niet toen ik mijn hand op zijn hoofd legde, ik sprong een halve meter naar achteren van schrik. Bij vreemden kan ik het beter hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben naar mijn oma gaan kijken en toen zei ik meteen dat ik dat echt noooooooooit meer ga doenDat was oma niet die daar lag............... Oma was al weg... Ik vond het niet fijn iig
Maar ook voor mijn moeder gedaan en die wilde idd de bevestiging dat ze er echt niet meer was...
Ja, en DAT hoor ik wel weer vaker... bij je eigen ouders of je eigen kinderen... wazig. Vond je dat niet akelig?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb toen de keren afgeteld dat ik mijn moeder nog zou kunnen zien, ik wilde per se elke dag kijken 'want het kon nog maar ... keer'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |