PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeSmile like you mean it
www.wefut.com
2 wedstrijden schorsing zou terecht zijn. Denk dat Ajax alleen in beroep gaat omdat de 3de keeper nog niet fit isquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is jouw standpunt bij de kaart van vermeer dan?
Zet jij je Ajaxbril maar afquote:
Heel Nederland? Ga weg man waren gewoon allemaal domme overtredingen zo simpel is het en dat zou hij juist als ervaren speler niet moeten doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zet jij je Ajaxbril maar afEr waren er zeker 3/4 waar heel Nederland het ongeveer mee oneens was.
Daarbij was dat zijn punt niet eens, ging erom dat er te snel wordt gefloten, ook ten opzichte van Van Bommel. Nou als je het daar niet mee eens bent, moet je voortaan maar naar het vrouwenvoetbal gaan kijken. Zul je de CL vanavond en morgen wel het aanzien niet waard vinden met al die doodschoppen
ok netjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 wedstrijden schorsing zou terecht zijn. Denk dat Ajax alleen in beroep gaat omdat de 3de keeper nog niet fit is
Er waren er dus alleen al 3 waarbij hij gewoon de bal speelde, dus het waren sowieso niet allemaal domme overtredingen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel Nederland? Ga weg man waren gewoon allemaal domme overtredingen zo simpel is het en dat zou hij juist als ervaren speler niet moeten doen.
laat lekker gaan danquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zet jij je Ajaxbril maar afEr waren er zeker 3/4 waar heel Nederland het ongeveer mee oneens was.
Daarbij was dat zijn punt niet eens, ging erom dat er te snel wordt gefloten, ook ten opzichte van Van Bommel. Nou als je het daar niet mee eens bent, moet je voortaan maar naar het vrouwenvoetbal gaan kijken. Zul je de CL vanavond en morgen wel het aanzien niet waard vinden met al die doodschoppen
Vind Cillesen de betere keeper zelfs dus ik zou het helemaal niet erg vinden als hij geschorst wordtquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ok netjes![]()
ik zou zeggen van der sar op de bankzou wel een helden actie zijn
Dus als je van achter als een dolle mongool binnenkomt vliegen mag dat als je de bal speelt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er waren er dus alleen al 3 waarbij hij gewoon de bal speelde, dus het waren sowieso niet allemaal domme overtredingen.
Als dat zo was niet, helaas is dat niet het geval.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus als je van achter als een dolle mongool binnenkomt vliegen mag dat als je de bal speelt?
Goed dan verschillen we van mening.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dat zo was niet, helaas is dat niet het geval.
Dat was echt een schandaligequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:15 schreef Fuszy het volgende:
Die overtreding van Willems he, zit die in de samenvatting? Ik heb hem gemist maar wil hem wel ff terugkijken
Jap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:15 schreef Fuszy het volgende:
Die overtreding van Willems he, zit die in de samenvatting? Ik heb hem gemist maar wil hem wel ff terugkijken
Niet echt iets meer waard helaasquote:
10k vind ik anders primaquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet echt iets meer waard helaas
Diep rood bedoel je natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap.
Was wel een smerige, had iig geel moeten zijn.
Op Xbox is hij echt nog maar 3 ofzoquote:
Het leek me echt niet express in ieder geval, maar had ook gekund ja.quote:
3k voor zo'n spelerquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op Xbox is hij echt nog maar 3 ofzo
Dus roodquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap dat inkomen nooit. Op zo'n manier kan je toch nooit die bal spelen? Je gaat met je noppen hard naar de enkel van je tegenstander.
jeugdig enthousiasmequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:22 schreef Fuszy het volgende:
Ja misschien wel rood, maar wat bezielt je om zo in te komen? Dat snap ik niet
Hij komt op hoge snelheid in, ziet de bal weggaan en zet zo zijn voet neer om af te remmen. Ik denk dat dat meestal iig de reden is om dit zo te doen. Ik kijk even terug en Jetro lijkt dit toch wel te zien, wathij doet .quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap dat inkomen nooit. Op zo'n manier kan je toch nooit die bal spelen? Je gaat met je noppen hard naar de enkel van je tegenstander.
Willems heeft weet zelf ook nooit wat hij doet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:22 schreef Fuszy het volgende:
Ja misschien wel rood, maar wat bezielt je om zo in te komen? Dat snap ik niet
Ja het gaat dan ook niet zo zeer om hem, maar in het algemeen. Het is dat ik dit net ziequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij komt op hoge snelheid in, ziet de bal weggaan en zet zo zijn voet neer om af te remmen. Ik denk dat dat meestal iig de reden is om dit zo te doen. Ik kijk even terug en Jetro lijkt dit toch wel te zien, wathij doet .
Naja past wel bij die jongen om dit express te doen
Samen met Depay op de gouden scooter chillen met de matties ja tochhhhhhhhquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Willems heeft weet zelf ook nooit wat hij doet.
Dan noem je er ook twee opquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef Fuszy het volgende:
Clasie en Immers komen af en toe ook in op een manier waarvan ik denk, was dat nou wel nodig.
btje aan deorollers likken t0gquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Samen met Depay op de gouden scooter chillen met de matties ja tochhhhhhhh
Depay samenzetten met Willemsquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Samen met Depay op de gouden scooter chillen met de matties ja tochhhhhhhh
Even quoten voor zondag, al ben ik bang dat Bouma nog geblesseerd isquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zolang Bouma en Marcelo maar spelen dan komt het helemaal goed
Ja maar dat laatste daar hebben ze bij PSV wel meer last van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Depay samenzetten met WillemsJammer dat hij door sommige zo wordt neergezet, ook in de media. Het is denk ik een van de sympathiekste en meest toegankelijke voetballers van PSV, en volgens mij ook van de Eredivisie. Waar je hem ook tegenkomt, altijd tijd voor een praatje. Ook als eerste op de herdgang en als laatste weer weg.
Jammer dat er alleen dingen worden gezegd over wat hij in zijn vrije tijd doet en dat sommige dingen die hij op zijn twitter zet niet al te snugger zijn.
Geloof best dat Willems een sympathieke jonge is hoor maar het is nou niet bepaald een slimme gozer. Depay is gewoon een mongooltje daar kan ik niet meer van makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Depay samenzetten met WillemsJammer dat hij door sommige zo wordt neergezet, ook in de media. Het is denk ik een van de sympathiekste en meest toegankelijke voetballers van PSV, en volgens mij ook van de Eredivisie. Waar je hem ook tegenkomt, altijd tijd voor een praatje. Ook als eerste op de herdgang en als laatste weer weg.
Jammer dat er alleen dingen worden gezegd over wat hij in zijn vrije tijd doet en dat sommige dingen die hij op zijn twitter zet niet al te snugger zijn.
Ik zeg juist andersomquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof best dat Willems een sympathieke jonge is hoor maar het is nou niet bepaald een slimme gozer. Depay is gewoon een mongooltje daar kan ik niet meer van maken
Vriendschappelijk tikje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet die aap van een Marcelo dit?Geeft Derijck nog even een klap
Dat had ik gisteren dus met Fellaini SIF. 203k was er geboden met nog 5.5 uur te gaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
zet je er een speler op voor 57.500 bid en 58.000 Bin.
gaan ze 57.500 bieden
Hij kijkt er ook zo lekker vriendschappelijk bijquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
zet je er een speler op voor 57.500 bid en 58.000 Bin.
gaan ze 57.500 bieden
dat is niet leukquote:
Da's wel raar ja, hij lacht toch altijd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kijkt er ook zo lekker vriendschappelijk bij
Gisteren was het nog heel anders, dus ik wacht het even afquote:
Ja dus er moet wel iets heel ernstigs aan de hand zijn hier. Denk dat Derijck het doet met zijn vrouw, of hem heeft verslagen in een potje fifaquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Da's wel raar ja, hij lacht toch altijd?
gisteren was het op mijn telefoon 24 graden (zondag) en nu is het 19quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gisteren was het nog heel anders, dus ik wacht het even afZondag zou 24 worden en de rest van de week weer 10
laat ie dat jochie met psv spelenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft hilarischDie tekst ook
Arm kindquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft hilarischDie tekst ook
Jammer dat ie niet ff het 'rapportcijfer' van dat jochie zn Marcelo laat zienquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat ie dat jochie met psv spelenen dan zelf borussia nemen
![]()
hij wist natuurlijk ook wel dat reus en lewandowski hem er uit lopen.
De beste Nederlandse scheids is hij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zit voor niemand mee, want het is een flutscheids die die wedstrijd weer kapot gaat fluiten. Is in niemands voordeel
Je hebt liever Blom natuurlijkquote:
Suarez is nog veel ergerquote:
Lekker zo tijdens de tentamensquote:
Als je toch aan het teruglezen bent, kon je meteen lezen wie ik dan wildequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
De beste Nederlandse scheids is hij.
[..]
Je hebt liever Blom natuurlijk
Nou?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je toch aan het teruglezen bent, kon je meteen lezen wie ik dan wilde
seems legitquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
EN dan de foto van Lorenzo Ebecilio nemen die niet eens familie iswat een faal is de telegraf toch ook
Ik snap niet waarom hij in principe een keuze maakt uit PSV, Twente en Anderlecht?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
EN dan de foto van Lorenzo Ebecilio nemen die niet eens familie iswat een faal is de telegraf toch ook
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er zelfs een abonnement van genomen. Mijn vader boos omdat het een jodenkrant is
De slechtste krant van NL die vol staat met sensatie en onzin. Helaas gaat het AD ook al hard bergafwaards.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij in principe een keuze maakt uit PSV, Twente en Anderlecht?
Swansea en Fullham willen hem blijkbaar ook en zijn oud-werkgever Feyenoord gaat zich ook mengen.
De Telegraaf is sowieso een kut krant, maar toch. Mijn moeder heeft er zelfs een abonnement van genomen
. Mijn vader boos omdat het een jodenkrant is
Liverpoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:30 schreef Maver24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het verbaast mij sowieso dat Newcastle en Liverpool interesse in hem hebben. Newcastle vind hij niets omdat hij niet bij een middenmotor wil spelenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liverpoolde club met het grootste aantal faal-aankopen ooit. Het verbaast mij dan ook niets.
Newcastle zou gewoon een mooie club zijn voor hem. Net alsof hij gaat slagen bij de topquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het verbaast mij sowieso dat Newcastle en Liverpool interesse in hem hebben. Newcastle vind hij niets omdat hij niet bij een middenmotor wil spelen
Newcastle, en ook de BPL zal iets te hoog gegrepen zijn voor hem al kan hij zich nog wel ontwikkelenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Newcastle zou gewoon een mooie club zijn voor hem. Net alsof hij gaat slagen bij de top.
Waarom zou hij dan wel bij Liverpool willen spelenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het verbaast mij sowieso dat Newcastle en Liverpool interesse in hem hebben. Newcastle vind hij niets omdat hij niet bij een middenmotor wil spelen
Toby is een prima verdediger voor drie kwart van de BPL teamsquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Newcastle, en ook de BPL zal iets te hoog gegrepen zijn voor hem al kan hij zich nog wel ontwikkelen
Nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toby is een prima verdediger voor drie kwart van de BPL teams
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Opbouwend is hij prima inderdaad maar ik denk dat hij verdedigend tekortschiet. Laat vaak steekjes vallen en lang niet altijd overtuigend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ditquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap zo'n Newcastle en liverpool niet. Waarom zou je voor Alderweireld gaan als Marcelo ook te halen is?
Vlaar is defensief 100 klasses beter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Rijst het volgende:
Als Vlaar kan slagen in de PL dan kan Toby het ook wel.
Een veel slechtere verdediger zoals Vlaar deed het anders ook prima bij Villaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een kwart misschien. Hij is bij lange na niet zo goed als Vertonghen of Koscielny.
Aston Villa is dan ook het onderste kwart van de BPLquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Rijst het volgende:
Als Vlaar kan slagen in de PL dan kan Toby het ook wel.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een veel slechtere verdediger zoals Vlaar deed het anders ook prima bij Villa
Huh, je schrijft zijn naam goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een kwart misschien. Hij is bij lange na niet zo goed als Vertonghen of Koscielny.
Nu of Vlaar toen hij nog in de Eredivisie speelde en Toby nu?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben vrij objectief over Vlaar tov Alderweireld, en ik vind Vlaar wel beter eigenlijk.
Liverpool en Newcastle zijn mooie clubs om hogerop te gaan. Bewijs je daar eerst maar eens, voordat je aan ManUtd ofzo kan gaan denken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan wel bij Liverpool willen spelen
Dat vind ik ook. Toen hij weg was door zijn blessure kregen ze gigantisch veel doelpunten tegen. Nu hij weer terug is staat het achterin weer veel beter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben vrij objectief over Vlaar tov Alderweireld, en ik vind Vlaar wel beter eigenlijk.
Ik praat zijn vuiligheden niet goed ik heb alleen gezegd dat er wel vaak overdreven wordt gereageerd op hem. Hij is ook een sympathieke gast en een echte sfeer maker in de selectiequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar jij vindt Suarez ook een sympathieke broer en jij praat ook al zijn vuiligheden goed
Als ik ze vergelijk in de Eredivisie jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nu of Vlaar toen hij nog in de Eredivisie speelde en Toby nu?
Ik wil eigenlijk zeggen dat die clubs te hoog gegrepen zijn als je kijkt naar zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Liverpool en Newcastle zijn mooie clubs om hogerop te gaan. Bewijs je daar eerst maar eens, voordat je aan ManUtd ofzo kan gaan denken.
Salaris zal hij ook niet over kunnen klagen. Waarschijnlijk paar keer zoveel als ie nu krijgt.
En laten ze in Engeland nou net echt verdedigende verdedigers zoeken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:39 schreef Reemi het volgende:
Vlaar is verdedigend beter, Alderweireld is all-round véél beter.
Alderweireld kan beter voetballen al heeft Vlaar ook een goede passing. Als verdediger is hij te licht, kan hij beter op het middenveld gaan staan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:39 schreef Reemi het volgende:
Vlaar is verdedigend beter, Alderweireld is all-round véél beter.
Ik heb toch recht op mijn mening net zoals ik jou laat lullen met je overduidelijke Ajax mening.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe kun je Vlaar nou beter vinden die kan er echt helemaal niets van
quote:
Ik ben ook een sfeermaker in de kleedkamer, maar een teringlijder in het veld. Twee verschillende situaties en daarin kunnen mensen gewoon verschillen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik praat zijn vuiligheden niet goed ik heb alleen gezegd dat er wel vaak overdreven wordt gereageerd op hem. Hij is ook een sympathieke gast en een echte sfeer maker in de selectie
quote:
Okequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb toch recht op mijn mening net zoals ik jou laat lullen met je overduidelijke Ajax mening.
wowquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:42 schreef vandermar het volgende:
Ik vond Vertonghen vorig jaar de beste speler in de Eredivisie, dat kan ik gerust zeggen. Ik ben ook helemaal niet zo als jullie denken. Ik draaf wel eens teveel door maar dat komt vaak omdat jullie zo makkelijk op te stoken zijn.
En dit jaar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:42 schreef vandermar het volgende:
Ik vond Vertonghen vorig jaar de beste speler in de Eredivisie, dat kan ik gerust zeggen. Ik ben ook helemaal niet zo als jullie denken. Ik draaf wel eens teveel door maar dat komt vaak omdat jullie zo makkelijk op te stoken zijn.
De beste verdediger? Dat vind ik nogal moeilijk omdat er niet echt iemand boven uit steekt. Moisander speelt de laatste tijd prima terwijl Martins Indi begin dit seizoen heel erg goed was centraal achterin. Van der Hoorn is misschien wel de meest constante.quote:
Beste speler.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
De beste verdediger? Dat vind ik nogal moeilijk omdat er niet echt iemand boven uit steekt. Moisander speelt de laatste tijd prima terwijl Martins Indi begin dit seizoen heel erg goed was centraal achterin. Van der Hoorn is misschien wel de meest constante.
Die gast is nog erger dan Strootmanquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)ial-expressions.html
Hahahaha
Bonyquote:
Ja. Echt een vies tering konijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een onsympathieke vent inderdaad
Ja. Hij zou eigenlijk nooit meer mogen voetballen gezien de hoeveelheid vuiligheden die hij doet.quote:
Eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja. Hij zou eigenlijk nooit meer mogen voetballen gezien de hoeveelheid vuiligheden die hij doet.
Jij slaapt spijkers met koppen jongenquote:
Eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij slaapt spijkers met koppen jongen
Ja maar niet altijd.quote:
WIe vind jij wel de beste dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind Bony echt bij lange na niet de beste speler van de Eredivisie. Het enige wat hij doet is aantonen hoe slecht de verdedigers zijn. Ik denk ook niet dat hij het volgend jaar gaat maken in de BPL. Stond een goede analyse over in de volkskrant :
http://www.volkskrant.nl/(...)wel-beter-zijn.dhtml
Ik vind Bony juist een speler die het wel kan maken in de BPL, hij scoort namelijk ook gewoon tegen Ajax, PSV, Feyenoord. Daar twijfel ik bij Mertens bijvoorbeeld harder aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind Bony echt bij lange na niet de beste speler van de Eredivisie. Het enige wat hij doet is aantonen hoe slecht de verdedigers zijn. Ik denk ook niet dat hij het volgend jaar gaat maken in de BPL. Stond een goede analyse over in de volkskrant :
Heb jij facebookquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
Je paspoort ophalen en het aardige meisje achter de balie toevoegen op facebook
Regel 1: Ik heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk alleen heel soms niet
Oke Adolfquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: wanneer ik geen gelijk heb dan treedt regel 1 in werking.
Jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIe vind jij wel de beste dan?
Strootman![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ouwe regelaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja
Eerder nog Pelle dan Maher.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Lees die Analyse maar. Hij scoort misschien wel, maar de rest van het elftal bijna niet meer door hem. Alsof Vitesse zonder Bony maar 30 goals had gemaakt dit seizoenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Bony juist een speler die het wel kan maken in de BPL, hij scoort namelijk ook gewoon tegen Ajax, PSV, Feyenoord. Daar twijfel ik bij Mertens bijvoorbeeld harder aan.
Pelle doet het goed. Maar echt bij lange na niet de beste voetballer in de Eredivisie.quote:
Moet je wel een nieuw ajax topic openen als je de lapo hebtquote:
Slecht artikel vind ik ook nog, sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Liet hem voor jouquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet je wel een nieuw ajax topic openen als je de lapo hebt
Van Ginkel, Janssen, Reis, Havenaar. Zijn toch geen spelers die weinig scorend vermogen hebben volgens mij? Plus hij krijgt dus maar weinig kansen, terwijl het spel helemaal om hem draait. Dat is toch zorgwekkend te noemen? Komt omdat hij niet hard werkt imo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Slecht artikel vind ik ook nog, sorry![]()
Vergelijken met Alves die voor 20 mln ging en ook niets meer presteerde, die spelers kun je nooit zo vergelijken.
De kannibaal Bony, andere spelers scoren minder door Bony. Volgens mij niet waar, Vitesse heeft gewoon veel minder scorend vermogen dan Ajax en PSV, op Bony na dus.
Ze proberen ook nog negatief uit te leggen dat Bony weinig schoten op doel nodig heeft voor een doelpunt door zijn goede positionering, echt pure onzin dat dat minder goed kan in de BPL, dat is juist wat een topspits moet hebben.
Goed
En wie won die vorig jaar?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En wie won die vorig jaar?
SNO
En het jaar ervoor ?
BRAMA
Goede bron dus wel
Als jij dat een kwalitatief mooi rijtje vindt en dat jouw favoriete speler daarin hoort, dan gun ik je dat van hartequote:
Met alle respect redelijke spelers, maar niet van het niveau Ajax/PSVquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van Ginkel, Janssen, Reis, Havenaar. Zijn toch geen spelers die weinig scorend vermogen hebben volgens mij? Plus hij krijgt dus maar weinig kansen, terwijl het spel helemaal om hem draait. Dat is toch zorgwekkend te noemen? Komt omdat hij niet hard werkt imo.
Dan verschillen wij hierin van mening, ik vind dat alle 4 wel spelers die ook bij Ajax/PSV zouden kunnen spelen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met alle respect redelijke spelers, maar niet van het niveau Ajax/PSV![]()
Van Ginkel zou ik wel willen hebben bij PSV, maar vanwege zijn potentie en niet vanwege zijn topklasse nu.
Mwa, je ziet hem soms een wedstrijd niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
Ginkeltje is beter dan Djuricic en Maher. Komt vooral omdat hij veel constanter is en zijn ondergrens hoger ligt.
Is ook een heel ander type speler imho. Ginkel is meer box-to-box, waar Djuricic verdedigend meestal niks doet (en hoeft te doen).quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
Ginkeltje is beter dan Djuricic en Maher. Komt vooral omdat hij veel constanter is en zijn ondergrens hoger ligt.
En ik vind Fer en Strootman beter dan van Ginkel in die rolquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is ook een heel ander type speler imho. Ginkel is meer box-to-box, waar Djuricic verdedigend meestal niks doet (en hoeft te doen).
Ik waardeer je gevoel voor humor, maar als Bony een zeer matig Vitesse (kijk maar naar de prestaties als Bony er niet bij is) er zoveel inschiet, dan zal het rendement een stuk hoger liggen bij een ploeg als Ajax. Als Bony de juiste keuzes maakt, (dus niet de RPL) dan kan hij een geweldige carriere tegemoet zien, en zie ik hem wel op het niveau Drogba komen.quote:
Vind ik niet. Fer laat altijd zijn man lopen en Strootman is aanvallend veel zwakker. Ginkel is een kruising. Ginkel loopt wel achter zijn man aan en staat vervolgens 10 tellen later aan de andere kant een splijtende pass te geven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En ik vind Fer en Strootman beter dan van Ginkel in die rol
Ik niet. Drogba is qua instelling alleen al 100x beter dan Bony.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik waardeer je gevoel voor humor, maar als Bony een zeer matig Vitesse (kijk maar naar de prestaties als Bony er niet bij is) er zoveel inschiet, dan zal het rendement een stuk hoger liggen bij een ploeg als Ajax. Als Bony de juiste keuzes maakt, (dus niet de RPL) dan kan hij een geweldige carriere tegemoet zien, en zie ik hem wel op het niveau Drogba komen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik waardeer je gevoel voor humor, maar als Bony een zeer matig Vitesse (kijk maar naar de prestaties als Bony er niet bij is) er zoveel inschiet, dan zal het rendement een stuk hoger liggen bij een ploeg als Ajax. Als Bony de juiste keuzes maakt, (dus niet de RPL) dan kan hij een geweldige carriere tegemoet zien, en zie ik hem wel op het niveau Drogba komen.
Bony zou er bij Ajax genoeg inschieten maar Ajax zou er qua veldspel hard op achteruit gaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bony naar Turkije, dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Fer wel beter dan van Ginkel nu, alleen denk dat dat niet lang gaat duren. Strootman vind ik gewoon een kneus dus daar zal ik verder niet over oordelen. De Roonquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik niet. Fer laat altijd zijn man lopen en Strootman is aanvallend veel zwakker. Ginkel is een kruising. Ginkel loopt wel achter zijn man aan en staat vervolgens 10 tellen later aan de andere kant een splijtende pass te geven.
De Roon vind ik ook een goede. Komt toevallig uit de jeugd bij Feyenoord maar ik vind hem echt heel goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vind Fer wel beter dan van Ginkel nu, alleen denk dat dat niet lang gaat duren. Strootman vind ik gewoon een kneus dus daar zal ik verder niet over oordelen. De Roon
Die had ik 3 jaar geleden ofzo al een doorbraak van verwacht, maar toen kwamen Jordania en co de boel verziekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:09 schreef el-blanchito het volgende:
Gelukkig heeft Vitesse bij een vertrek van Van Ginkel gelijk een (betere) vervanger klaar staan
Pröpper
Ja en een flinke blessure ook!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die had ik 3 jaar geleden ofzo al een doorbraak van verwacht, maar toen kwamen Jordania en co de boel verzieken
Ik heb echt wel wat grote spelers gezien in het echt, maar ik vond Bony echt fenomenaal hoor. Kopsterk, fysiek een beer, en een techniek waar je u tegen zegt. En al eerder aangehaald, de instelling van Bony is dusdanig slecht dat als hij er niet is Vitesse verliest, en als hij er wel is Vitesse wint? Hij heeft alleen gezegd dat hij hogerop wilt. Dat doen veel werknemers die uitmuntend presteren op het werk. Niks geks aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet. Drogba is qua instelling alleen al 100x beter dan Bony.
Daar scheen Ajax opeens een bod op hebben gedaan toen ze Dost niet konden krijgenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:09 schreef el-blanchito het volgende:
Gelukkig heeft Vitesse bij een vertrek van Van Ginkel gelijk een (betere) vervanger klaar staan
Pröpper
Dat heeft niks met instelling te maken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb echt wel wat grote spelers gezien in het echt, maar ik vond Bony echt fenomenaal hoor. Kopsterk, fysiek een beer, en een techniek waar je u tegen zegt. En al eerder aangehaald, de instelling van Bony is dusdanig slecht dat als hij er niet is Vitesse verliest, en als hij er wel is Vitesse wint? Hij heeft alleen gezegd dat hij hogerop wilt. Dat doen veel werknemers die uitmuntend presteren op het werk. Niks geks aan.
Bony is ook veel ouder dan wat er op zijn paspoortje staatquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb echt wel wat grote spelers gezien in het echt, maar ik vond Bony echt fenomenaal hoor. Kopsterk, fysiek een beer, en een techniek waar je u tegen zegt. En al eerder aangehaald, de instelling van Bony is dusdanig slecht dat als hij er niet is Vitesse verliest, en als hij er wel is Vitesse wint? Hij heeft alleen gezegd dat hij hogerop wilt. Dat doen veel werknemers die uitmuntend presteren op het werk. Niks geks aan.
Bony schiet er een in als het niet loopt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heeft niks met instelling te maken?
Als het niet liep, nam een Drogba zo'n team bij de hand. Bony waggelt gewoon verder.
Wat dacht je van zowel PSV-Vitesse als Vitesse-PSVquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bony schiet er een in als het niet loopt.
Kijk de wedstrijd Vitesse - Feyenoord. Feyenoord de hele wedstrijd beter en potverdrie schiet Bony er een in
Tegen zoveel wijsheid kan ik niet op. Jij wint.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bony is ook veel ouder dan wat er op zijn paspoortje staat
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen zoveel wijsheid kan ik niet op. Jij wint.
Mooi zoquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen zoveel wijsheid kan ik niet op. Jij wint.
Bony steekt een arm uit en niemand komt er meer langsquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat dacht je van zowel PSV-Vitesse als Vitesse-PSV
Maar dat ligt volgens mij vooral aan de verdedigers in de Eredivisie. Kijk die goals van Bony van het weekend ook, dat kan toch niet hoe die staan te verdedigen
Die uitspraken van Clasie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bony steekt een arm uit en niemand komt er meer langsZelfde met Pelle. Hij maakt zich breed en niemand komt in de buurt van de bal. Allemaal mietjes in de eredivisie. Martins Indi heeft dat in verdedigend opzicht. Hij maakt zich breed en niemand komt er langs. Alleen heeft hij nogal wat slaapmomentjes
Je vader zijn kont vingeren?quote:
Gewoon ordinair geld willen verdienenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die uitspraken van Clasie.Laat hem lekker z'n knar houden in de beslissende fase van het seizoen.
In andere woorden, Clasie moet niet zo janken. Als je een van de grootverdieners wordt dan wordt er genoeg vertrouwen in je uitgesproken.quote:Martin van Geel is van mening dat de gedane aanbieding aan Jordy Clasie voldoende vertrouwen en waardering uitspreekt. Dit laat de technisch directeur van Feyenoord in een reactie aan Voetbal International weten. 'Want daarmee had Jordy tot de grootverdieners in de selectie behoord', verklaart Van Geel. 'Maar hij zei nee tegen ons voorstel.' Hoewel de onderhandelingen zich voorlopig dus in een impasse bevinden, is het plan om in de zomer verder te praten. Feyenoord schermt echter met een hoop interesse. Fiorentina deed al een bod en er zullen ongetwijfeld meer clubs volgen.
neem aan dat je ook zo'n hoge pet van pelle ophad toen hij nog bij az voetbalde ? lijkt mij niet. hij heeft een succes seizoen. maar om hem nou een geweldige topspits te noemen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bony steekt een arm uit en niemand komt er meer langsZelfde met Pelle. Hij maakt zich breed en niemand komt in de buurt van de bal. Allemaal mietjes in de eredivisie. Martins Indi heeft dat in verdedigend opzicht. Hij maakt zich breed en niemand komt er langs. Alleen heeft hij nogal wat slaapmomentjes
Ik baseer het ook op dit seizoen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem aan dat je ook zo'n hoge pet van pelle ophad toen hij nog bij az voetbalde ? lijkt mij niet. hij heeft een succes seizoen. maar om hem nou een geweldige topspits te noemen.
Hij kan toch ook groeien?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem aan dat je ook zo'n hoge pet van pelle ophad toen hij nog bij az voetbalde ? lijkt mij niet. hij heeft een succes seizoen. maar om hem nou een geweldige topspits te noemen.
dat kan. wel iets maar ik zie pelle dit nog geen seizoenen lang volhouden. zeker niet als hij betere voetballers omzich heen krijgt straks.quote:
JUist wel met betere spelers. Hij krijgt nu een aanvoer die bij lange na niet optimaal is. Met betere spelers gaat het sneller en Pelle kan prima voetballen. Geen houten klaas zoals Crouch bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat kan. wel iets maar ik zie pelle dit nog geen seizoenen lang volhouden. zeker niet als hij betere voetballers omzich heen krijgt straks.
Juist wel als hij betere spelers bij om zich heen krijgt. De buitenspelers van Feyenoord zijn helemaal niet zo goed. Boetius is wisselvallig en Schaken is ook niet top of the bill. Dan heb je nog verhoek, cisse, fernandez etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat kan. wel iets maar ik zie pelle dit nog geen seizoenen lang volhouden. zeker niet als hij betere voetballers omzich heen krijgt straks.
praat mij eens niet naquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
JUist wel met betere spelers. Hij krijgt nu een aanvoer die bij lange na niet optimaal is. Met betere spelers gaat het sneller en Pelle kan prima voetballen. Geen houten klaas zoals Crouch bijvoorbeeld.
Ja sorry, mijn glazenbol ging ineens aanquote:
ik denk juist dat als er beter spelers naas hem staan het minder zal gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
JUist wel met betere spelers. Hij krijgt nu een aanvoer die bij lange na niet optimaal is. Met betere spelers gaat het sneller en Pelle kan prima voetballen. Geen houten klaas zoals Crouch bijvoorbeeld.
quote:
Godverjuquote:
Boetius geeft nu al bijna geen bal af. Schaken geeft 10 ballen dit seizoen waarmee iets te doen valt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk juist dat als er beter spelers naas hem staan het minder zal gaan.
schaken (hij is nog in staat om over de bal te struikelen) geeft hem netjes aan pelle
boetius (nu een talent en als hij straks richting zijn top gaat zal hem ook minder afgeven)
het netjes inleveren bij pelle en hopen dat hij er iets mee doet is er niet meer als er 10 knappe voetballers omheen staan.
hij is de zwakste schakel. tot ziens.
zit je stiekem met een mars tussen je billetjes.quote:
ik denk dat als feyenoord straks meer voetbal in de ploeg heeft. zeker met een groeibriljant als vilhena. het spelletje niet meer bij te houden is voor die mooiboy, zie ook geen echte targetman in hem.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boetius geeft nu al bijna geen bal af. Schaken geeft 10 ballen dit seizoen waarmee iets te doen valt.
Hij is juist wel een targetman, geef een bal op hem en hij houdt de bal vast en iedereen sluit bij. Beste targetman in de eredivisie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk dat als feyenoord straks meer voetbal in de ploeg heeft. zeker met een groeibriljant als vilhena. het spelletje niet meer bij te houden is voor die mooiboy, zie ook geen echte targetman in hem.
Dat kon Urzaiz ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is juist wel een targetman, geef een bal op hem en hij houdt de bal vast en iedereen sluit bij. Beste targetman in de eredivisie.
we zullen het zien. ik denk 4 miljoen naar een catania ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is juist wel een targetman, geef een bal op hem en hij houdt de bal vast en iedereen sluit bij. Beste targetman in de eredivisie.
Nee dat kon hij nietquote:
Nee:(quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit je stiekem met een mars tussen je billetjes.
jammer hans teeuwen zou trots op je zijn als je met een mars tussen je billetjes zat.quote:
Lekker laten lullen en genieten van de (voorronde) Champions League, of als je pech hebt de Europa League, en de miljoenen winst die je op m pakt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:45 schreef v0lt026 het volgende:
Ik zit echt met verbazing de posts van TT te lezen. Duidelijk dat jij geen wedstrijden van Vitesse hebt gezien zonder Bony. Op de tweede helft thuis tegen Ajax merk je gewoon dat hij zo belangrijk is, niet alleen met z'n goals.
En die eerste goal dit weekend is gewoon een klasse goal, heeft niks met slecht verdedigen te maken. Ik durf wel te stellen dat hij de beste speler is die ik ooit in een Vitesse-shirt heb zien spelen. Beter nog dan Pi-Air en Machlas.
Ja alleen al met zijn goals. Dat is toch precies wat ik zeg. Verder voegt hij niks toe, voetballend niet. Maar die 2/3 x dat hij in kansrijke positie komt is het een goal. Jullie zeggen dat dat door Bony komt, ik zeg dat dat door het ontzettend slechte verdedigen komt. Ik heb hem ook de hele wedstrijd tegen PSV gezien, en hij bakte er niks van, en scoort dan toch 1 goal omdat die sukkels achterin weer niet opletten. Uit hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:45 schreef v0lt026 het volgende:
Ik zit echt met verbazing de posts van TT te lezen. Duidelijk dat jij geen wedstrijden van Vitesse hebt gezien zonder Bony. Op de tweede helft thuis tegen Ajax merk je gewoon dat hij zo belangrijk is, niet alleen met z'n goals.
En die eerste goal dit weekend is gewoon een klasse goal, heeft niks met slecht verdedigen te maken. Ik durf wel te stellen dat hij de beste speler is die ik ooit in een Vitesse-shirt heb zien spelen. Beter nog dan Pi-Air en Machlas.
Ik geef toch geen kritiek op Vitesse ofzo? Ik mag toch mijn mening geven over Bony an Sich? Ik vind dat Vitesse staat waar het hoort, en sterker nog dat als Bony er het hele seizoen was geweest, Vitesse wss kampioen was geweest. Maar dat ligt imo aan de Eredivisie, en denk dat Bony's verdere voetballend vermogen en energie die hij in een wedstrijd stopt te weinig is voor een grote club, en ook niet voor een degradatiekandidaat in de BPLquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker laten lullen en genieten van de (voorronde) Champions League, of als je pech hebt de Europa League, en de miljoenen winst die je op m pakt.
Want jij hebt Bony in een visioen al bij een Europese topclub zien spelen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bony is imo echt de nieuwe Kezman en Alves. Kijk wat Kezman allemaal met een bal kon bij PSV, en wat hij allemaal ineens niet kon bij Chelsea en Atletico. Dat vertrouwen dat in zo'n competitie als de Eredivisie alles lukt doet blijkbaar veel met dit soort spitsen.
Nee dat heb ik niet, maar ik denk dat als ik hem zo zie voetballen 2 seizoenen lang.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Want jij hebt Bony in een visioen al bij een Europese topclub zien spelen?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bony is imo echt de nieuwe Kezman en Alves. Kijk wat Kezman allemaal met een bal kon bij PSV, en wat hij allemaal ineens niet kon bij Chelsea en Atletico. Dat vertrouwen dat in zo'n competitie als de Eredivisie alles lukt doet blijkbaar veel met dit soort spitsen.
Uitgeslotenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Misschien is Marcelo ook wel heel goed ineens bij een Europese topclub speelt
klopt daarvoor moet je zeker bij een club als psv goed kunnen spelen.quote:
Kende jij die gast die is overleden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:02 schreef Kamikazie het volgende:
Net een huisgenoot even afgemaakt met fifa
Nee. Had hem een keer ontmoet met uitgaan, maar ik wist zelf niet dat hij het was dat vertelde een vriend van me mij later pasquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kende jij die gast die is overleden?
Ja idd, ook wel een kutmanier iddquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee. Had hem een keer ontmoet met uitgaan, maar ik wist zelf niet dat hij het was dat vertelde een vriend van me mij later pas
Wel echt triest dat zoiets gebeurd natuurlijk.
Hij voegt juist voetballend heel veel toe doordat hij voorin een bal vast kan houden. Die prutser van een Reis die jij graag bij PSV ziet voetballen kan de bal nog geen 2 seconden vasthouden met een speler in z'n rug. De rest van het team kan dan bijsluiten, en daarom is Bony belangrijk, behoudens z'n goals. Zonder Bony komt Vitesse vaak niet verder dan achterin rondtikken omdat de spitsen niet aanspeelbaar zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja alleen al met zijn goals. Dat is toch precies wat ik zeg. Verder voegt hij niks toe, voetballend niet. Maar die 2/3 x dat hij in kansrijke positie komt is het een goal. Jullie zeggen dat dat door Bony komt, ik zeg dat dat door het ontzettend slechte verdedigen komt. Ik heb hem ook de hele wedstrijd tegen PSV gezien, en hij bakte er niks van, en scoort dan toch 1 goal omdat die sukkels achterin weer niet opletten. Uit hetzelfde verhaal.
En die eerste goalKijk eerst even naar de man die hem staat te dekken, en hem het koppen zo onmogelijk had kunnen maken. En dan vervolgend had onze klungelaar die bal wel even uit de goal mogen tikken.
[..]
Ik geef toch geen kritiek op Vitesse ofzo? Ik mag toch mijn mening geven over Bony an Sich? Ik vind dat Vitesse staat waar het hoort, en sterker nog dat als Bony er het hele seizoen was geweest, Vitesse wss kampioen was geweest. Maar dat ligt imo aan de Eredivisie, en denk dat Bony's verdere voetballend vermogen en energie die hij in een wedstrijd stopt te weinig is voor een grote club, en ook niet voor een degradatiekandidaat in de BPL
Allereerst zie ik Reis absoluut niet meer graag bij PSV voetbalen. Ik denk dat Havenaar bijv. ook goed een bal kan vasthouden, maar daar gaat het niet perse om. Ik snap je punt, maar een spits die een bal vasthoudt zou dan ook een hoop assists moeten hebben, en dat valt bij hem toch wel tegen. Ook is het elftal nu natuurlijk rond hem gebouwd, niet gek dat een team dan zonder diegene niet super staat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:07 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hij voegt juist voetballend heel veel toe doordat hij voorin een bal vast kan houden. Die prutser van een Reis die jij graag bij PSV ziet voetballen kan de bal nog geen 2 seconden vasthouden met een speler in z'n rug. De rest van het team kan dan bijsluiten, en daarom is Bony belangrijk, behoudens z'n goals. Zonder Bony komt Vitesse vaak niet verder dan achterin rondtikken omdat de spitsen niet aanspeelbaar zijn.
Ik neem aan dat je bijvoorbeeld de wedstrijd nek - Vitesse niet gezien hebt (logisch ook als PSV supporter) maar in zo'n wedstrijd blijkt waarom Bony gemist wordt. Eigenlijk hetzelfde verhaal als Pelle bij Feyenoord.
Of hij nou beter is dan een Kezman of Alves vind ik lastig te zeggen. Ik heb het gevoel dat beide heren minder gedisciplineerd bezig waren met topsport dan Bony. Wat dat betreft is het artikel ook best suggestief door Alves en Kezman te benoemen, maar Suarez niet. Uiteraard weet je niet of hij het gaat maken in de Premier League/Bundesliga, maar het lijkt me best een bruikbare speler voor de meeste clubs, de echte topclubs uitgezonderd. Natuurlijk worden veel scorende spitsen in NL overschat, zie ook Mads Junker, Bjorn Vleminkx etc. maar Bony heeft meer dan doelpunten maken, dat is mijn voornaamste punt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:58 schreef Baje het volgende:
Ik heb net dtm z'n glazen bol geleend. Je zal het al wel raden maar PSV wint zondag met 2-1!!
je eigen post met slechte info quotenquote:
Jammer. Ik vond het juist zo grappig dat niemand reageerdequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je eigen post met slechte info quoten
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer. Ik vond het juist zo grappig dat niemand reageerde
Moesten wij ook tegen elkaar in dat toernooi??quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:07 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hij voegt juist voetballend heel veel toe doordat hij voorin een bal vast kan houden. Die prutser van een Reis die jij graag bij PSV ziet voetballen kan de bal nog geen 2 seconden vasthouden met een speler in z'n rug. De rest van het team kan dan bijsluiten, en daarom is Bony belangrijk, behoudens z'n goals. Zonder Bony komt Vitesse vaak niet verder dan achterin rondtikken omdat de spitsen niet aanspeelbaar zijn.
Ik neem aan dat je bijvoorbeeld de wedstrijd nek - Vitesse niet gezien hebt (logisch ook als PSV supporter) maar in zo'n wedstrijd blijkt waarom Bony gemist wordt. Eigenlijk hetzelfde verhaal als Pelle bij Feyenoord.
Of hij nou beter is dan een Kezman of Alves vind ik lastig te zeggen. Ik heb het gevoel dat beide heren minder gedisciplineerd bezig waren met topsport dan Bony. Wat dat betreft is het artikel ook best suggestief door Alves en Kezman te benoemen, maar Suarez niet. Uiteraard weet je niet of hij het gaat maken in de Premier League/Bundesliga, maar het lijkt me best een bruikbare speler voor de meeste clubs, de echte topclubs uitgezonderd. Natuurlijk worden veel scorende spitsen in NL overschat, zie ook Mads Junker, Bjorn Vleminkx etc. maar Bony heeft meer dan doelpunten maken, dat is mijn voornaamste punt.
Nouja, je kan er nu toch niet veel over zeggen. Over 2 jaar weten we waarschijnlijk pas of hij echt geslaagd is in het buitenland.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Allereerst zie ik Reis absoluut niet meer graag bij PSV voetbalen. Ik denk dat Havenaar bijv. ook goed een bal kan vasthouden, maar daar gaat het niet perse om. Ik snap je punt, maar een spits die een bal vasthoudt zou dan ook een hoop assists moeten hebben, en dat valt bij hem toch wel tegen. Ook is het elftal nu natuurlijk rond hem gebouwd, niet gek dat een team dan zonder diegene niet super staat.
Voor de eredivisie is Bony dan ook een topspits, laat daar absoluut geen misverstand over zijn. Ik zeg alleen dat ik hem in de BPL tegen sterke verdedigers het gewoon niet zie doen. Zeker niet omdat hij ook niet gaat trekken en sleuren als het niet loopt, maar dan eerder niet meer meedoet. Dat is iets wat Suarez bijv wel doet. En ook Suarez laat het natuurlijk nog niet bij de absolute top zien, al denk ik wel dat hij dat aan zou kunnen als je ziet hoe hij het nu bij L'pool doet. Ik mis bij Bony dat werken, maar ook dat willen voetballen. Wat er ook mee te maken heeft is dat alle spitsen die de laatste tijd eredivisie topscorer zijn geworden (op Suarez na) het vervolgens mij matige clubjes al niet eens waar kunnen maken. Kijk naar een Dost nu ook bij maar Wolfsburg.
Overigens over dat werken, ik weet niets van Alves, maar Kezman was praktisch mijn buurman en die was toch best professioneel met zijn sport bezig hoor
Zie OP, ik dacht dat ik nog tegen Rolls-Reus moest alleenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Moesten wij ook tegen elkaar in dat toernooi??
Ah oke, niet dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:24 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Zie OP, ik dacht dat ik nog tegen Rolls-Reus moest alleen
Dadelijk staat ze voor je deurquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Aan het whatsappen sinds vrijdag met een dame, die eigenlijk 4 keer per dag aan me vraagt: Wat ben je aan het doen schat![]()
Nu maar geantwoord dat ik even geile filmpjes aan het kijken benHet maakt haar eindelijk stil.
We zullen zien zondag :-). Bewaart iemand mijn post voor zondag?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je eigen post met slechte info quoten
picsquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Aan het whatsappen sinds vrijdag met een dame, die eigenlijk 4 keer per dag aan me vraagt: Wat ben je aan het doen schat![]()
Nu maar geantwoord dat ik even geile filmpjes aan het kijken benHet maakt haar eindelijk stil.
volgens mij is het antwoord altijd whatsappen, anders zou het nogal vreemd zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, op mijn leeftijd tref je alleen nog maar maffe vrouwen, of vrouwen met kinderen
Nog nooitquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:27 schreef Fuszy het volgende:
Worden jullie ook super vaak gebeld door een vreemd nummer, waarna je een nep microsoft medewerker aan de lijn krijgt? pakistaan ofzo
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:24 schreef Toefjes het volgende:
1 keer. Gewoon vragen of hij over wil stappen naar Oxio, krijgt hij een gratis ipadquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:27 schreef Fuszy het volgende:
Worden jullie ook super vaak gebeld door een vreemd nummer, waarna je een nep microsoft medewerker aan de lijn krijgt? pakistaan ofzo
Twee maanden geleden ofzo. Ik dacht dat ik een Chinees aan de lijn had.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:27 schreef Fuszy het volgende:
Opa zijn lijkt me wel leuk, maar het zaad van een ander opvoeden doe ik liever nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
volgens mij is het antwoord altijd whatsappen, anders zou het nogal vreemd zijn.
Tevens snap ik niet wat je erg vindt aan kinderen nadat je de hele dag met ons op fok hebt rondgehangen
rijst?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:29 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Twee maanden geleden ofzo. Ik dacht dat ik een Chinees aan de lijn had.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Goeie UIquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Goed antwoord
Ontmoet op datingsite?
dan kan je iig je vriendin de scuhld geven dat ze een djeetje heeft geproduceerd, hoef je niet jezelf de schuld te gevenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opa zijn lijkt me wel leuk, maar het zaad van een ander opvoeden doe ik liever niet
Dit heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
Bij ons is het ongeveer elke dag nu. fucking vervelend!
Heb ik dan ook al een halfjaarquote:
Ja ik zou op kunnen nemen en dan een paar minuten wachten. Paar keer herhalen en ze zullen wel niet meer bellen. Alleen ik weet niet of het geld kost. Is sowieso een buitenlands nummer denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit gehoordMaar kun je die mensen niet trollen? Lijkt me eigenlijk wel lachen
Nee, een zusje van een collegaquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Goed antwoord
Ontmoet op datingsite?
Als jij op je Nederlandse nummer in Nederland wordt gebeld kan je dat nooit geld kostenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik zou op kunnen nemen en dan een paar minuten wachten. Paar keer herhalen en ze zullen wel niet meer bellen. Alleen ik weet niet of het geld kost. Is sowieso een buitenlands nummer denk ik
Het nummer is: 002063971127
http://kassa.vara.nl/vraa(...)tail/waarschuwing-6/
nog wel meer dingen gevonden. Je kan er volgens mij alleen weinig aan doen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, een zusje van een collegaDit ga ik nog horen op de zaak vrees ik.
Wacht maar later als ik wel profvoetballer ben geworden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan kan je iig je vriendin de scuhld geven dat ze een djeetje heeft geproduceerd, hoef je niet jezelf de schuld te geven
Oh dan doe ik dat wel een paar keerquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als jij op je Nederlandse nummer in Nederland wordt gebeld kan je dat nooit geld kosten
Wel apart
Ja dan verdien je geld. Hoop alleen dat je geestelijk dan ook wel ontwikkeld bent.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wacht maar later als ik wel profvoetballer ben geworden.
Dan neem je dit terug
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze stuurt nu dat ze het leuk vindt dat ik ontdeugend ben
Dat is toch geen probleem of wel?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke psv'er ging nou naar Ajax toe? Staat die ook in dat rijtje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
BakkaliDepay
Die misser van Depay
![]()
Brenet
Bertrams
Gewoon een keer langsgaan danquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
stuur de lul van bonyquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bazoer? Dat is al een jaar geleden dus nee die doet dan niet meequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Welke psv'er ging nou naar Ajax toe? Staat die ook in dat rijtje?
ik dacht dat het bakkali was. Ze beginnen allebei met Ba en niet-nederlands. Zat er dichtbijquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bazoer? Dat is al een jaar geleden dus nee die doet dan niet mee
Bakkali is een baasje. Ben er alleen bang voor dat die snel weg isquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik dacht dat het bakkali was. Ze beginnen allebei met Ba en niet-nederlands. Zat er dichtbij
Ligt aan hem zelf denk ik. Hoop dat hij eerst wat wil presteren in de Eredivisie voordat hij vertrekt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bakkali is een baasje. Ben er alleen bang voor dat die snel weg is
Vervelend is datquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Ja bij Feyenoord lopen ze nu ook weer te trekken aan de de jeugd onder de 16. Daarnaast loopt er een vage gast rond die er net een jaar is en nu alweer naar een andere club wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |