Zou je denken, maar hij heeft het ook met die Rebecca Loos gedaan!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heeft Vic,. Dan ga je toch niet met Sylvie er vandoor,
.
Kuyt en Hunterlaar zijn weer van een andere categorie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hij is ook niet alles, maar zeker geen Kuyt.
Overigens heeft Beckham het omgekeerde. Posh is niet moeders mooiste, en hij is zelf half god
Als dit nou waar zou zijn, ren ik naakt naar buiten..quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Als Syl nu met het broertje van Raf uit de strijd komt (waarmee ze al samen in Dubai zat in december) dan is de cirkel echt briljant rond
Wat ik me afvraag... als Syl en Saab nog eind maart samen waren dan kan ik me niet voorstellen dat ze van niets heeft geweten en het dus blijkbaar wel prima vind
Mannen als Kuyt en Huntelaar mogen dan niet moeders mooiste zijn.... als je geld hebt ben je potentieel neukmateriaal voor veel vrouwen, dus ik denk dat de kans best groot is dat ze hun paling ook wel eens in een andere zee hebben laten zwemmenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:57 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kuyt en Hunterlaar zijn weer van een andere categorie.![]()
![]()
Posh is niet moeders mooiste, maar is wel een prima moeder. Beckham zal zich daarnaast nog wel vermaken. Dus daar hoeven we ons niet druk om te maken
Oh, maar dat is zeker. Dat zag je destijds toen er foto's opdoken van hun tripje naar Brazilië (vooral Kuyt en Huntelaar hadden het toen druk)quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mannen als Kuyt en Huntelaar mogen dan niet moeders mooiste zijn.... als je geld hebt ben je potentieel neukmateriaal voor veel vrouwen, dus ik denk dat de kans best groot is dat ze hun paling ook wel eens in een andere zee hebben laten zwemmen
quote:
Op wat voor een manier is zij dit dan aan het uitbuiten? Ik heb nog geen interview of verklaring van haar gelezen dat zij zich zelf in de slachtofferrol is aan het gooien of iets dergelijks? Of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:07 schreef TheVulture het volgende:
En toch denk ik dat Sylvie dit verhaal aan het uitbuiten is... die is veel te gehaaid om haar dit zomaar te laten gebeuren onder haar ogen... no way dat die dit pas twee weken weet
Drie, twee met Khalid en één met een eerdere ex.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:58 schreef sherezade het volgende:
Hoeveel kinderen heeft die Sabia nu eigenlijk?
Ik geloof niet dat ze dit pas twee weken weet... en dat het nu uitlekt via Bild lijkt me wel iets waar zij de hand in kan hebben....quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Op wat voor een manier is zij dit dan aan het uitbuiten? Ik heb nog geen interview of verklaring van haar gelezen dat zij zich zelf in de slachtofferrol is aan het gooien of iets dergelijks? Of heb ik iets gemist?
Sabia die poept ze zo eruit hoor...no problemos.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Drie, twee met Khalid en één met een eerdere ex.
Krijgt Damian straks ook nog een broertje of zusje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sabia die poept ze zo eruit hoor...no problemos.
Ren ik erachter aan!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als dit nou waar zou zijn, ren ik naakt naar buiten..![]()
[ afbeelding ]
Dat komt nog welquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Op wat voor een manier is zij dit dan aan het uitbuiten? Ik heb nog geen interview of verklaring van haar gelezen dat zij zich zelf in de slachtofferrol is aan het gooien of iets dergelijks? Of heb ik iets gemist?
4 dan toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Drie, twee met Khalid en één met een eerdere ex.
Misschien staat er nooit pers bij haar huis of dat van Boulah?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:29 schreef Starlie het volgende:
We kunnen er nu dus wel vanuit gaan dat het einde vriendschap Sabia en Sylvie is?!
Sabia was wel héél vrolijk aan het lachen en doen, maar dat kunnen ook de zenuwen zijn natuurlijk!
Zat nog te denken (ja ja dat doe ik weleens), misschien zijn Raf en Sabia tijdens het huwelijk van Raf en Sylvie verliefd geworden en hebben ze dat opgebiecht en is daardoor de relatie tussen Raf en Sylvie over gegaan maar heeft Sabia uiteindelijk voor haar vriendschap met Sylvie gekozen door niet met Raf verder te gaan. Uiteindelijk waren de gevoelens zo sterk dat ze toch voor Raf heeft gekozen. Anders kan ik me niet voorstellen dat Sylvie nog gezellig met haar gaat shoppen en doen als het al langer bekend was bij haar dat Raf en Sabia een setje vormde, zoals her en der gesuggereerd wordt.
Overigens vraag ik me nog steeds af waar de kinderen van Sabia zijn, ja er zijn oppassen etc. maar ik heb nog NOOIT een foto van haar met haar kinderen gezien en dan te bedenken dat ze 3 exemplaren heeft!
Ja tot voor kort was ze niet echt voer voor de pers natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien staat er nooit pers bij haar huis of dat van Boulah?
En bij Oranje gelegenheden gewoon de kinderen niet mee.
Hoe oud is de oudste dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja met dat doodgeboren kindje erbij wel ja,
Als je deze foto ziet, en alle foto's in die reeks lijkt het er idd op dat Sabia niet interessant genoeg was voor de pers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien staat er nooit pers bij haar huis of dat van Boulah?
En bij Oranje gelegenheden gewoon de kinderen niet mee.
Daar is Sylvie toch mee begonnen?quote:
Het kan zijn dat die 2 al langer een affaire hadden of hoe je het dan wilt noemen, we zullen het fijne er denk ik wel niet van te weten komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze dit pas twee weken weet... en dat het nu uitlekt via Bild lijkt me wel iets waar zij de hand in kan hebben....
Maar goed, uitbuiten is niet het goede woord... het is gewoon dat ik haar en haar entourage (Bles en co) veel te berekenend vind en dat niets in deze gate naar buiten komt zonder reden
Oh maar dan is zij met de estaffette begonnenquote:
http://www.bild.de/unterh(...)a-27948772.bild.htmlquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Hoe oud is de oudste dan?
Ik kan niks over een derde vinden uit een andere relatie.
quote:Boulahrouz wuchs in Hamburg auf, hat türkische Wurzeln. Sie war Jeans-Verkäuferin und Gogo-Tänzerin. Aus einer Beziehung mit einem Gastronomen hat sie ein Kind, später heiratet sie einen Musik-Manager.
Khalid was al echtgenoot 3?!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.bild.de/unterh(...)a-27948772.bild.html
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |