Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:58 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Nou. Behoorlijk onaantrekkelijke/lelijke vrouw, geen fijne warme uitstraling en een gratenpakhuis. Dan is Sylvie wel wat beter.
Vic groupie!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.
Ik denk zelfs al langer, voor de EK. Toen was er toch al een gerucht over rommelen met vrouwen binnen de spelersgroep!quote:Op woensdag 10 april 2013 08:49 schreef alors het volgende:
Jan Uriot zegt dat ze al in november wat hadden en dat ze met zijn drieën heel bewust voor 1 januari hebben gekozen om het zo naar buiten te brengen. En dat Syl en Sab ook nog gewoon beste vriendinnen zijn.
Leest hij mee hier? Haaai Evert!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef Deisyy het volgende:
Evert heeft de optelsom Parijs + nieuwe liefde = Zlatan ook al gemaakt.
Straks ben ik weer gequote in een blaadjequote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks ben ik weer gequote in een blaadje
Die column past toch prima in het plan? Of denken mensen echt dat ze dat dan in de column al zou aankondigen en de mensen op de Grazia-redactie die column een week van tevoren al onder ogen kregen en dachten 'wtf gaat hier gebeuren?'quote:Op woensdag 10 april 2013 08:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bewust gekozen voor 1 januari geloof ik dus niet. Ivm. Sylvies column. Ik denk dat het voor nog iets later was gepland, maar dat e.e.a. onder invloed van drank en feestgedruis is ontploft met oud & nieuw en dat dat het scenario even op losse schroeven zette. Ze hebben, nadat de gemoederen waren bedaard, als een dolle moeten overleggen hoe ze de draad van het verhaal weeer moesten oppakken.
Jemig, je zal je leven toch zo willen regisseren.
Mooi? Heb je haar wel eens zien lachen? En dat biggetjes neusjequote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.
Vic heeft tenminste zelfspot, iets waar ik Sylvie nog nooit op heb kunnen betrappen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Vic groupie!![]()
Vic heeft zoveel meer inhoud in dat skelet zitten dan een Sylvie. Aan de stem van Sylvie hoor je ook gelijk dat ze volstrekt humorloos is.
"Bij Hunkemöller.." Ieks.
Mooi, ja. Heb haar inderdaad wel eens zien lachen maar niet alleen een lach speelt mee met of ik iemand mooi vind ik of niet,quote:Op woensdag 10 april 2013 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi? Heb je haar wel eens zien lachen? En dat biggetjes neusje![]()
En Sylvie is nu een stuk ronder dan Posh
En waarom de klap dan nu ontkennen?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef alors het volgende:
Ik dacht meteen, Syl wilde die klap in de media in ruil voor dat ze dan verder niet moeilijk ging doen over hun relatie...
Oh dat zou wel kunnen, maar als het om sex gaat kraait geen haai daar naar, zeker een man niet die buiten de pot piest.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:22 schreef alors het volgende:
[..]
Vic heeft tenminste zelfspot, iets waar ik Sylvie nog nooit op heb kunnen betrappen.
Niet naast je willen slapen was zijn ding, toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Grunsfan het volgende:
Posh!
Volgens mij kun je met haar lachen idd. Sylvie lijkt mij een alles berekende, humorloze koelkast die alleen maar bezig is met hoe ze overkomt en hoe ze er uit ziet en alleen van zichzelf houdt. Lijkt me als man ook strontvervelend. Zo'n zeikwijf dat nooit lacht, niet een keer lekker met je doorzakt, geen gebakken aardappels wil eten die je voor haar klaarmaakt, niet naast je wil slapen, etc etc.
Of stel dat je een scheet laat in haar buurt....quote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Grunsfan het volgende:
Posh
Volgens mij kun je met haar lachen idd. Sylvie lijkt mij een alles berekende, humorloze koelkast die alleen maar bezig is met hoe ze overkomt en hoe ze er uit ziet en alleen van zichzelf houdt. Lijkt me als man ook strontvervelend. Zo'n zeikwijf dat nooit lacht, niet een keer lekker met je doorzakt, geen gebakken aardappels wil eten die je voor haar klaarmaakt, niet naast je wil slapen, etc etc.
Sylvie ontkent het nog steeds niet, maar Rafael lijkt het spel niet meer mee te spelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waarom de klap dan nu ontkennen?
Ja idd.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet naast je willen slapen was zijn ding, toch?
Omdat Raf erachter is gekomen dat hij al jaren gebruikt wordt voor Syls imago? Ik denk dat de strategie is dat Syl nu rekent op medelijdenm (Oh noes, haar beste vriendin!!) en sympathie (ze vergeeft haar beste vriendin en de man die haar geslagen heeft, wat een groot hart!!).quote:Op woensdag 10 april 2013 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waarom de klap dan nu ontkennen?
Nou maar dat was toch wel echt een gevalletje keihard afgaan, die column. Kan me niet voorstellen dat Sylvie dat ervoor over zou hebben. Toonde aan dat haar leven nogal nep was en ik denk niet dat je wilt dat mensen dat denken.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:20 schreef alors het volgende:
[..]
Die column past toch prima in het plan? Of denken mensen echt dat ze dat dan in de column al zou aankondigen en de mensen op de Grazia-redactie die column een week van tevoren al onder ogen kregen en dachten 'wtf gaat hier gebeuren?'
Ik zie vrouwtje Beckham ook niet heel vaak lachenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Grunsfan het volgende:
Posh
En toen dacht Syl: 'F#ck it, dan maak ik jullie relatie lekker openbaar!' ??? Zou kunnen...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef alors het volgende:
[..]
Sylvie ontkent het nog steeds niet, maar Rafael lijkt het spel niet meer mee te spelen.
En om Zlatan dan toch misschien? ...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Grunsfan het volgende:
Omdat Raf erachter is gekomen dat hij al jaren gebruikt wordt voor Syls imago? Ik denk dat de strategie is dat Syl nu rekent op medelijdenm (Oh noes, haar beste vriendin!!) en sympathie (ze vergeeft haar beste vriendin en de man die haar geslagen heeft, wat een groot hart!!).Terwijl ik denk dat het haar geen reet interesseert omdat ze noch om Raf, noch om Sab geeft, alleen maar om haar imago.
Ik heb haar ook nog nooit zien eten, spillepootjequote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie vrouwtje Beckham ook niet heel vaak lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |