Ik dacht even "station, huh? wie koopt er nou weer een station en wie heeft zovelen geld EN KAN DAT DAN?"quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Extragratis tip: geen station kopen als kinderloze gehuwde
Dibs op station Zuid!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht even "station, huh? wie koopt er nou weer een station en wie heeft zovelen geld EN KAN DAT DAN?"_
Dat ook nog eens een keer ja! Ik heb meerdere vrienden die gewoon écht niet willen en ik vind het zo enorm raar dat daar dan op zo'n manier tegenaan gekeken wordt.. Laat ze het lekker op hun eigen manier doen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, daar staan we soms wel weinig bij stil nog als maatschappij. Ook genoeg mensen die gewoon geen kinderen willen, wat ook niet altijd gerespecteerd wordt volgens mij.
Een docent hier bij de faculteit is onlangs vader geworden van z'n derde en die zei dus ook letterlijk 'dat het zo hoort te gaan', en dat geen kinderen willen 'egoïstisch is'.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, daar staan we soms wel weinig bij stil nog als maatschappij. Ook genoeg mensen die gewoon geen kinderen willen, wat ook niet altijd gerespecteerd wordt volgens mij.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht even "station, huh? wie koopt er nou weer een station en wie heeft zovelen geld EN KAN DAT DAN?"_
quote:
En dan zou je toch tot de intelligentere laag van de bevolking moeten horenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een docent hier bij de faculteit is onlangs vader geworden van z'n derde en die zei dus ook letterlijk 'dat het zo hoort te gaan', en dat geen kinderen willen 'egoïstisch is'.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een docent hier bij de faculteit is onlangs vader geworden van z'n derde en die zei dus ook letterlijk 'dat het zo hoort te gaan', en dat geen kinderen willen 'egoïstisch is'.
Ik vind kinderen willen egoistisch. Dat IS het ook... er zijn al VEEEEEL te veel mensen op de aarde. Zo veel dat we er zelf langzaam aan onderdoor beginnen te gaan. Maar goed, men denkt niet op grote schaal. Ik zelf ook niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind kinderen willen egoistisch. Dat IS het ook... er zijn al VEEEEEL te veel mensen op de aarde. Zo veel dat we er zelf langzaam aan onderdoor beginnen te gaan. Maar goed, men denkt niet op grote schaal. Ik zelf ook niet.
In theorie zou elk stel ouders 2 kinderen moeten krijgen om het voortbestaan te garanderen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Serieus, wie is hij om dat te bepalen? Ik vind kinderen krijgen juist egoïstisch, het is niet alsof de wereld een tekort aan mensen heeft ofzo.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In theorie zou elk stel ouders 2 kinderen moeten krijgen om het voortbestaan te garanderen.
En hij vond dus echt dat kinderen krijgen iets is wat je hoort te doen, voor het voortbestaan.
Alleen heeft zijn middelste het syndroom van down, maar ik heb maar niet durven vragen of dat ie daarom nog een derde heeft gekregen want die tweede draagt natuurlijk niet echt bij aan het voortbestaan
quote:
Ja, dat is ook wel zo, ergens. En sommige stellen zijn ook niet bepaald de meest voordelige genenpoel, als je dat zo mag zeggen. Dan is het ergens ook wel egoistisch om kinderen te willen als je op die manier ook weer bepaalde erfelijke ziekten of zo doorgeeft (even zeeeeer generalizerend en pessimistisch bekeken)quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind kinderen willen egoistisch. Dat IS het ook... er zijn al VEEEEEL te veel mensen op de aarde. Zo veel dat we er zelf langzaam aan onderdoor beginnen te gaan. Maar goed, men denkt niet op grote schaal. Ik zelf ook niet.
LOOOOOOOLquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In theorie zou elk stel ouders 2 kinderen moeten krijgen om het voortbestaan te garanderen.
En hij vond dus echt dat kinderen krijgen iets is wat je hoort te doen, voor het voortbestaan.
Alleen heeft zijn middelste het syndroom van down, maar ik heb maar niet durven vragen of dat ie daarom nog een derde heeft gekregen want die tweede draagt natuurlijk niet echt bij aan het voortbestaan
Eensquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
wil men dan OOK kindjes mee maken. Dus heb je van die moeilijke gezinnen met realtief veel te veel kinderenTerwijl als mensen gewoon een bietje moeite doen voor hun relatie, de bevolking ook niet zo hard hoeft te groeien want dan zijn al die liefdesbaby's niet nodig....
Nee?![]()
De meest zwakke werkschuwe tokkies zetten hun DNA het fanatiekst voort, en dan ook nog eens op de gemiddelde leeftijd van 19 zodat de oude generaties nog geen plaats hebben gemaakt voor de nieuwe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, ergens. En sommige stellen zijn ook niet bepaald de meest voordelige genenpoel, als je dat zo mag zeggen. Dan is het ergens ook wel egoistisch om kinderen te willen als je op die manier ook weer bepaalde erfelijke ziekten of zo doorgeeft (even zeeeeer generalizerend en pessimistisch bekeken)
Daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je wat ik het moeilijkst kan handelen?
Ik zie overal mensen uit elkaar gaan na twee kinderen. (is nieuwe trend? twee kids = scheiden?)
Dan krijgen ze een nieuwe liefde, maar daar wil men dan OOK kindjes mee maken. Dus heb je van die moeilijke gezinnen met realtief veel te veel kinderenTerwijl als mensen gewoon een bietje moeite doen voor hun relatie, de bevolking ook niet zo hard hoeft te groeien want dan zijn al die liefdesbaby's niet nodig....
Nee?![]()
Ja datquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eens
Ik ben niet zo van de tweede-kans-gezinnen.
Net of je eerste legsel afgekeurd is ofzo
quote:
Ah, het ligt dus niet aan mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]!!
En dat laatste zou ik daar ook bij denken tbh, als iemand echt zo denkt
Dat lijkt mij dus ook... Dat is al een uitdaging als het wel goed gaat in je relatie, met al die veranderingen, maar als je elkaar dan al niet meer zo goed kunt uitstaan, waaaaaaarom denk je dan dat zoiets goed zal gaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
als er íets slecht is voor je relatie is het wel het krijgen van een kind.
Een verbouwing x20 ofzo
Nou, ik hoop dan niet trendy te zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je wat ik het moeilijkst kan handelen?
Ik zie overal mensen uit elkaar gaan na twee kinderen. (is nieuwe trend? twee kids = scheiden?)
Dan krijgen ze een nieuwe liefde, maar daar wil men dan OOK kindjes mee maken. Dus heb je van die moeilijke gezinnen met realtief veel te veel kinderenTerwijl als mensen gewoon een bietje moeite doen voor hun relatie, de bevolking ook niet zo hard hoeft te groeien want dan zijn al die liefdesbaby's niet nodig....
Nee?![]()
Ja precies dat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook... Dat is al een uitdaging als het wel goed gaat in je relatie, met al die veranderingen, maar als je elkaar dan al niet meer zo goed kunt uitstaan, waaaaaaarom denk je dan dat zoiets goed zal gaan
Agreed. Het is fantastisch om samen mee te maken, maar je relatie moet écht wel tegen een flinke stoot kunnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
als er íets slecht is voor je relatie is het wel het krijgen van een kind.
Een verbouwing x20 ofzo
"Als we samen een kind krijgen móet het wel serieus zijn' ofzo? Ik snap er ook de dikke tering van, belachelijkste gedachtengang ooit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja precies dat.
En waarom mensen dat wel doen is mij ook echt een raadsel. Zien een kind als verbindende factor ofzo?
idd... we hebben de laatste 7 jaar al zoveel sh#t meegemaakt dan een baby er ook nog wel bij kanquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
"Als we samen een kind krijgen móet het wel serieus zijn' ofzo? Ik snap er ook de dikke tering van, belachelijkste gedachtengang ooit.
jullie gaan het wel redden samenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd... we hebben de laatste 7 jaar al zoveel sh#t meegemaakt dan een baby er ook nog wel bij kan
Truth. Ik ben héééééééééééél blij dat ik de kinderwens van mijn ex niet deelde destijdsquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Er is niks bindender dan een kint samen
oranjequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef Incantrix het volgende:
Welke kleur zouden jullie doen?
http://www.kikkespulle.nl(...)stoel-ridge-rib.html
Aan de stabiliteit tussen jullie zou ik ook niet zo snel twijfelen nee (ik ken jullie relatie verder niet echt hoor, maar gebaseerd op wat ik weetquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd... we hebben de laatste 7 jaar al zoveel sh#t meegemaakt dan een baby er ook nog wel bij kan
Mijn Eros is blauw, de vlinderstoel die we net binnen hebben is geel en een witte S-chair. Er komt ook nog een Sparkling-chair, die is flessengroen.quote:
Paul is een man.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn Eros is blauw, de vlinderstoel die we net binnen hebben is geel en een witte S-chair. Er komt ook nog een Sparkling-chair, die is flessengroen.
Skjoe, ik neig idd ook naar oranje, past zo leuk bij het model! Paul wil zwart..
Jullie hebben bewezen dat je stabiel genoeg bent om zulke dingen aan te kunnen. Een kind lukt jullie ook wel, daar ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan oranje!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn Eros is blauw, de vlinderstoel die we net binnen hebben is geel en een witte S-chair. Er komt ook nog een Sparkling-chair, die is flessengroen.
Skjoe, ik neig idd ook naar oranje, past zo leuk bij het model! Paul wil zwart..
Mensen die bewust fokken ook al is er op risico op iets. Of dan bewust niet laten testen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, ergens. En sommige stellen zijn ook niet bepaald de meest voordelige genenpoel, als je dat zo mag zeggen. Dan is het ergens ook wel egoistisch om kinderen te willen als je op die manier ook weer bepaalde erfelijke ziekten of zo doorgeeft (even zeeeeer generalizerend en pessimistisch bekeken)
Jah, moah, wel een half wijf hoorquote:
Als mijn bende erfelijk is hoef ik ook geen biologische kinderenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mensen die bewust fokken ook al is er op risico op iets. Of dan bewust niet laten testen.
Vriendin van me had kans op een bepaald gen en als haar vriend dat dan ook had werd het sterk afgeraden biologisch kinderen te krijgen. Die hebben zich netjes laten testen en als het verkeerd was geweest was het simpel: geen biologische kinderen.
Ja datquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar nog even over die lijmkinderen he. Ik verwonder me in die Teen Mom series altijd zo dat ze dan willen gaan trouwen omdat ze een baby krijgen, en dat hun ouders dan vinden dat ze daar nog te jong voor zijn "om zo'n commitment aan te gaan". Dan zit ik echt zo voor de TV:![]()
![]()
Trouwen is idd vèèl zwaardere commitment dan samen je DNA voortzetten
Snap ik, hoe kut dat dan ook zal zijn om toe te moeten geven, maar als er ook maar een kans is dat je kind hetzelfde moet gaan doormaken... dan doe je dat toch niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als mijn bende erfelijk is hoef ik ook geen biologische kinderen
JA???quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, moah, wel een half wijf hoorHij houdt erg van rood en oranje en ik juist niet, dus deze discussie verbaast me een beetje tbh.. Ons bankstel is overigens wel oranje.
Snap ik idd. Als Michaels hoofd erfelijk was geweest dan hadden we er nog wel even over moeten nadenken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik toen wist wat ik nu weet zou ik een hele zware keuze hebben denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lol, die zin kun je heel raar lezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Snap ik idd. Als Michaels hoofd erfelijk was geweest dan hadden we er nog wel even over moeten nadenken.
Nee daarom, ik ga mijn kids niet hetzelfde aandoen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik, hoe kut dat dan ook zal zijn om toe te moeten geven, maar als er ook maar een kans is dat je kind hetzelfde moet gaan doormaken... dan doe je dat toch niet?
Ik las 'ons baksel' en dacht huh? Isabel is toch heul nie oranje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, moah, wel een half wijf hoorHij houdt erg van rood en oranje en ik juist niet, dus deze discussie verbaast me een beetje tbh.. Ons bankstel is overigens wel oranje.
Snooki babyquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik las 'ons baksel' en dacht huh? Isabel is toch heul nie oranje?
of ze bakken samen worteltjestaartquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
iddquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lol, die zin kun je heel raar lezen
Lol!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een KRAMFORS?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lol!!
Skjoe, even uppen, momentHet is niet veel spannends hoor, een ikea el cheapo
We wilden uitproberen of leer een optie was dus zo'n nepperd van de ikea gehaald.
Ja snap ik.. Maar dan baseer je het wel op wat je nu weet (ook op hoe je kinderen zijn).quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als ik toen wist wat ik nu weet zou ik een hele zware keuze hebben denk ik
Nee, een.. Hot damn, hoe heette dat ding ook al weer.. Nou, wacht, pic is dus echt heus onderwegquote:
Klippan. Kramfors is leer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, een.. Hot damn, hoe heette dat ding ook al weer.. Nou, wacht, pic is dus echt heus onderweg
Undercover gingerquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:49 schreef Incantrix het volgende:
Mijn kindjes zijn ook beiden een pietsie gingerRode gloed op hun haar. Paul is undercover ginger (zijn baard) en mijn schoonpa was toen hij nog niet grijs was ronduit rood.
Je ziet het pas echt bij blacklight, dan heeft hij ineens zo'n erge sproetenkop dat je denkt 'ahgos, wat zielig'quote:
je stelt mij gerustquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
Als je na 9 maand nog niet aangekondigd hebt dat je zwanger bent; houden ze er idd uiteindelijk mee opVooral als ze merken dat je toch errrrrrg stellig nee zegt als ze over baby's beginnen
Tbh weet ik nog steeds niet of het wel iets voor ons is... Mensen vinden het ook raar dat ik mijn neefjes; die net geboren zijn; niet wil vast pakken. Ik héb niks met baby's!Kom terug als ze 2 jaar zijn; dan vind ik ze pas tof
![]()
Ik vind ze wel schattig hoor; van een afstandje enzo
En ik vind kleertjes of speeltjes er voor kopen wel erg leuk
![]()
(ja moest ik nog even posten.. stond nog maar een uur klaar.. kut telefoons de hele tijd)
HOEZO ZIJN SPROETEN ZIELIGquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je ziet het pas echt bij blacklight, dan heeft hij ineens zo'n erge sproetenkop dat je denkt 'ahgos, wat zielig'
Yep en in mijn familie gaat er ook wel wat rood rond dus ben benieuwdquote:
Nou, je hebt van die mensen waarbij het meer een soort van gezichtsmasker is he? Dat zou Paul hebben als ze zichtbaar waren..quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO ZIJN SPROETEN ZIELIG
sproeten
Dat inderdaad, vooral de eerste tijd na de bruiloft denkt iedereen oh zo leuk te zijn met 'en nu die kinders nog hequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
Als je na 9 maand nog niet aangekondigd hebt dat je zwanger bent; houden ze er idd uiteindelijk mee opVooral als ze merken dat je toch errrrrrg stellig nee zegt als ze over baby's beginnen
Tbh weet ik nog steeds niet of het wel iets voor ons is... Mensen vinden het ook raar dat ik mijn neefjes; die net geboren zijn; niet wil vast pakken. Ik héb niks met baby's!Kom terug als ze 2 jaar zijn; dan vind ik ze pas tof
![]()
Ik vind ze wel schattig hoor; van een afstandje enzo
En ik vind kleertjes of speeltjes er voor kopen wel erg leuk
![]()
(ja moest ik nog even posten.. stond nog maar een uur klaar.. kut telefoons de hele tijd)
Het is dat het een klippan is, anders nam ik 'mquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, je hebt van die mensen waarbij het meer een soort van gezichtsmasker is he? Dat zou Paul hebben als ze zichtbaar waren..
Und:
[ afbeelding ]
Ja de eerste paar maand vond ik echt gruwelijk irritant tbhquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat inderdaad, vooral de eerste tijd na de bruiloft denkt iedereen oh zo leuk te zijn met 'en nu die kinders nog he'
Nee, godver, hou je bakkes, da maken we zelf wel uit
Ik heb bij babietjes ook nooit de drang om ze vast te willen houden
volgens mijn zwager sterven die al langzaam uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe je ging toch winkelwagenmuntjes doen?![]()
![]()
![]()
Klippanquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, je hebt van die mensen waarbij het meer een soort van gezichtsmasker is he? Dat zou Paul hebben als ze zichtbaar waren..
Und:
[ afbeelding ]
Daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen johquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef Incantrix het volgende:
(Don't mind de bende. En ja, we hebben een ikea-huis, maar we zijn beetje bij beetje spullen aan het vervangen voor wat eigener/duurzamer spul. En de salontafel blijft, want met 16 euro voor een tafel ben ik blij met 2 slopende koters)
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mijn zwager sterven die al langzaam uit
wat een aidsquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerdhttp://www.bedankjes.nl/b(...)k-leuk-dat-je-er-was
Waarom trouw je danquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja de eerste paar maand vond ik echt gruwelijk irritant tbh"En? Wanneer komt de volgende stap?" "En nu babies?" "Nu zullen vast de kindjes gauw komen; niet????"
NEE IK WIL NIET BAREN; BAKKES HOUWE.
En ermagerd die salontafel hebben wij ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef Incantrix het volgende:
(Don't mind de bende. En ja, we hebben een ikea-huis, maar we zijn beetje bij beetje spullen aan het vervangen voor wat eigener/duurzamer spul. En de salontafel blijft, want met 16 euro voor een tafel ben ik blij met 2 slopende koters)
Het is ook wel grappig dat we er véél complimenten op krijgen, terwijl het eigenlijk maar gewoon een sneu excuus voor een bank isquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is dat het een klippan is, anders nam ik 'm
HOEveel spelvauten kun je in een tekst kwijt, godsamme zegquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerdhttp://www.bedankjes.nl/b(...)k-leuk-dat-je-er-was
Jah, och, ik hou erg van wat authentieke spullen zeg maar, dat je echt wat bijzonderdere dingen hebt staan. Maar ik ben toch ook wel blij dat deze bank geen tweeduizend euro gekost heeft zeg maarquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen joh
Een gebruiksaanwijzing voor een chocolade-duim?quote:Het kaartje in de cellofaanverpakking is standaard en is aan de achterzijde voorzien van de ingrediënten en een gebruiksaanwijzing.
Jawel, maar het kwam nu over alsof je je verontschuldigd dat niet alles wat er staat heul duur is geweest en 'maar' van de Ikea komt terwijl dat toch helemaal niks uitmaakt? Zeker met twee jonge kinderen kan ik me voorstellen dat je voorlopig dan toch eerder voor praktisch gaat hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, och, ik hou erg van wat authentieke spullen zeg maar, dat je echt wat bijzonderdere dingen hebt staan. Maar ik ben toch ook wel blij dat deze bank geen tweeduizend euro gekost heeft zeg maar
Ja!!quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind Inca's huis leuk, kleurig! Ik krijg wel jeukende aids als ik dat speelgoed zie maar dat schijnt er bij te horen
Ja dat kreeg ik ook errrrrggg vaak te horen tbh......quote:
JE kan het ook een andere naam geven he, een aandenkentje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap soberso die bedankjes niet
je geeft toch al een feest waar mensen eten en drinken en een gezellige avond krijgen, waarom moeten ze dan ook nog een bedankje?
Maar de meeste aandenkens belanden in de prullenbak dus dan schiet het een beetje z'n doel voorbij danquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JE kan het ook een andere naam geven he, een aandenkentje bijvoorbeeld
http://www.bedankjes.nl/b(...)soonlijke-bedrukkingquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
dei bedankjessite kende ik al, alles kut.
Het wordt toch een sixpack bavaria vrees ik
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik ook errrrrggg vaak te horen tbh......
Omdat we toch onze liefde naar elkaar toe wilden 'bevestigen'. Ook hadden we nog geen samenlevingscontract; en trouwen wilden we toch wel. Omdat we een mooi feest willen; omdat... tjah gewoonEn als er ooit kinderen komen; is het alvast geregeld. Ik weet dus alleen niet of die er zullen komen. Nu (nog) niet iig.
Ik snap niet waarom de reden 'kinderen' zou moeten zijn. Of dat je maar niet moet trouwen als je geen kinderen wil...
Ik vind leer ook kut zitten, maar het grote voordeel is wel dat al die haren van de pousse er niet in blijven hangen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Onze oranje bank wordt steeds grijzerMaar ik vind leer echt verschrikkelijk zitten
Het oogt wel mooi, maar ja, comfort is me voor een bank wel wat waard
Je eet het op of als het iets is dan gooit 90% van de mensen het wegquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JE kan het ook een andere naam geven he, een aandenkentje bijvoorbeeld
Het móet heul niet. Cif wou het ook totaal niet; ik wou het wel (idd eerder aandenken)quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap soberso die bedankjes niet
je geeft toch al een feest waar mensen eten en drinken en een gezellige avond krijgen, waarom moeten ze dan ook nog een bedankje?
Ligt er een beetje aan wat je geeft denk ik. Als je creatieve geest niet verder schiet dan een blik echtgeNOOTjes...quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar de meeste aandenkens belanden in de prullenbak dus dan schiet het een beetje z'n doel voorbij dan
Ooow, haha, zo bedoelde ik het ook weer niet per sé.. Maar ik vind het zelf altijd een beetje sneu als je zo'n fantasieloos huis met alleen maar spullen van één winkel treft, ongeacht de prijsquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jawel, maar het kwam nu over alsof je je verontschuldigd dat niet alles wat er staat heul duur is geweest en 'maar' van de Ikea komt terwijl dat toch helemaal niks uitmaakt? Zeker met twee jonge kinderen kan ik me voorstellen dat je voorlopig dan toch eerder voor praktisch gaat hoor
Wij hadden vroeger een bar die de keuken van de huiskamer scheidde. Onder die bar had mijn vader een plank gemonteerd waar wij aan konden zitten om te kleuren en zo. De voorkant was bekleed met kurk en daar konden we dan al onze prachtige tekeningen ophangen. En daaronder stonden allemaal emmers met speelgoed. Als wij er dan weer een takkebende van hadden gemaakt door alles overal te laten slingeren, dan konden ze het heel snel weer opruimen door alles in die emmers te mikken en onder de bar te zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja!!Wel veilig achter slot en grendel als ik er niet mee speel, mar soit
Stef wordt nu wat voorzichtiger met dingen, dus die mag er al wel eens mee spelen
[..]
ThnxEn jah, ik dacht ook ooit 'en dat stoppen we dan állemaal weg als er niet mee gespeeld wordt'
Uhuh
dan vallen ze er af, moet je vaker stofzuigenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind leer ook kut zitten, maar het grote voordeel is wel dat al die haren van de pousse er niet in blijven hangen...
Heb je een nieuw kamertje gekocht of heb je gesprokkeld?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier is ook veel Ikea, behalve de babykamer straks, op de kast na.
ERMAHGERD IK HEB EEN LEREN BANK NODIGquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan vallen ze er af, moet je vaker stofzuigen
True, schoonhouden is wel makkelijker....
Wij hadden ook zo'n plankquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een bar die de keuken van de huiskamer scheidde. Onder die bar had mijn vader een plank gemonteerd waar wij aan konden zitten om te kleuren en zo. De voorkant was bekleed met kurk en daar konden we dan al onze prachtige tekeningen ophangen. En daaronder stonden allemaal emmers met speelgoed. Als wij er dan weer een takkebende van hadden gemaakt door alles overal te laten slingeren, dan konden ze het heel snel weer opruimen door alles in die emmers te mikken en onder de bar te zetten
Ledikantje en commode worden nieuw. Volgend weekend gaan we bestellen denk ik. Er staat nog een grote goede ikea kast die laten we staan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je een nieuw kamertje gekocht of heb je gesprokkeld?
Stef heeft nu ook een kastje met allemaal bakken, geweldig handig! Hij heeft alleen meer speelgoed dan erin pastquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een bar die de keuken van de huiskamer scheidde. Onder die bar had mijn vader een plank gemonteerd waar wij aan konden zitten om te kleuren en zo. De voorkant was bekleed met kurk en daar konden we dan al onze prachtige tekeningen ophangen. En daaronder stonden allemaal emmers met speelgoed. Als wij er dan weer een takkebende van hadden gemaakt door alles overal te laten slingeren, dan konden ze het heel snel weer opruimen door alles in die emmers te mikken en onder de bar te zetten
Liever de vloer stofzuigen dan een stoffen bank proberen te stofzuigenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan vallen ze er af, moet je vaker stofzuigen
True, schoonhouden is wel makkelijker....
ik dacht het, jij zei hetquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD IK HEB EEN LEREN BANK NODIG
Hoef ik bank niet meer te stofzuigen en doet wall-e all het werk NICE![]()
Welke? Of is dat nog secreet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ledikantje en commode worden nieuw. Volgend weekend gaan we bestellen denk ik. Er staat nog een grote goede ikea kast die laten we staan.
melk ze!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:07 schreef Incantrix het volgende:
Ja mensen, over melk gesproken, ik ga eens wat doen. Later!
Dezequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welke? Of is dat nog secreet?
(ben benieuwd of de collecties al veranderd zijn t.o.v. 2005)
Ik ga daarom als ik kinderen heb ook absoluut speelgoed doseren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef heeft nu ook een kastje met allemaal bakken, geweldig handig! Hij heeft alleen meer speelgoed dan erin pastEn dan moeten we nog iets voor Isabel's meuk ook strakjes
Doen wij op zich ook wel hoor, maar hij heeft een aantal dingen waar hij áltijd mee speelt (treinbaan, duplo, auto's, racebaan, spelletjes) en daarmee zit zijn kastje sowieso al voor 3/4e vol ofzo. Dan hou je nog maar weinig ruimte en doorwissel over.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga daarom als ik kinderen heb ook absoluut speelgoed doseren.
En niet AL het speelgoed wat ze hebben altijd ter beschikking laten. GEwoon elke week een selectie maken, dingen waar ze nooit naar talen weg doen, etc. Zo hou je het behapbaar voor jezelf en voor je kind. Ik begin al te hyperventileren als ik sommige huishoudens met kinderen binnen stap
Tnx ik wilde echt geen wit hier was ik eigenlijk direct verliefd opquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi! Die hadden we toen wel in whitewashIk hou wel van die stijl
Ik zou het doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef Incantrix het volgende:
*doet shirt omhoog*
*ziet starende buurman in aangrenzende tuin*
Zwaai je dan vriendelijk ofzo?
Mooie spullen voor sintersikquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnx ik wilde echt geen wit hier was ik eigenlijk direct verliefd op
of je spuit gemoedelijk wat melk in zijn richting!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef Incantrix het volgende:
*doet shirt omhoog*
*ziet starende buurman in aangrenzende tuin*
Zwaai je dan vriendelijk ofzo?
de belegen kaas club.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoi
HOEzo blijft de club groeien?
* SpaceInvaders heeft geen zin om terug te lezen
HET IS FRIET *klikt weg*quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)atje_wietsaus__.html
Mooie lookquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik dat palette
http://beautyfrique.com/2(...)tra-mattes-darks-v2/
Ik heb alleen nude dingen dus voor mij zou het wel tof zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mooie lookPalette zelf is me iets te gewoon (die kleuren heb ik wel in andere palettes zitten namelijk...)
Volgens mij heeft sleek wel wat meer kleurrijke ook niet? Ik ga eens kijken.. vlg mij wou ik daar ook nog 1 van namelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb alleen nude dingen dus voor mij zou het wel tof zijn.
Ja volgens mij wel, maar dat ga ik soberso niet gebruiken. Denk je dat zo'n look wel mooi is met mijn (blauwe) ogen? Ik vind het altijd zo lastig om iets anders dan nude te doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft sleek wel wat meer kleurrijke ook niet? Ik ga eens kijken.. vlg mij wou ik daar ook nog 1 van namelijk![]()
Je bedoelt op mijn site of wat ik in SHJN had gegooid? krijg je een melding?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
spees, jouw fotos in je laatste blogpost werken hier niet
sitequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je bedoelt op mijn site of wat ik in SHJN had gegooid? krijg je een melding?
Denk het ook wel. Ah gewoon wat proberenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, maar dat ga ik soberso niet gebruiken. Denk je dat zo'n look wel mooi is met mijn (blauwe) ogen? Ik vind het altijd zo lastig om iets anders dan nude te doen
Ik zie ze ook.quote:
Ik wilde de mijne doorgeven maar die is van http://www.fertilityfriend.com/ zag ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, ik dus een menstrueerapp downloaden om me op rode klats voor te bereiden... Is dat hele ding geënt op zwanger worden*delete
WAAR koop jij die dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
Sleek bright paletteDie is het die ik nog wil
Ah, ik probeer die blije vlindertjes wel te negeren op de vruchtbare dagenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wilde de mijne doorgeven maar die is van http://www.fertilityfriend.com/ zag ik
Ik ben 107 dagen overtijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, ik probeer die blije vlindertjes wel te negeren op de vruchtbare dagen_!
Geen ideequote:
HET IS NOG STEEDS LEER, VAN EEN BEEST,quote:It is a bag that helps to protect our precious planet. Made from a unique kind of eco-leather, an O My Bag is a leather bag that you can flaunt without guilt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vegan blog met een leren tas
[..]
HET IS NOG STEEDS LEER, VAN EEN BEEST,
Ik had toch nieuwe gekocht, laatst toen ik mijn sleutels vond kwam ik mijn oude weer tegenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
buhhh oplaadbare batterijen zijn zo duur
ja zonde :<quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had toch nieuwe gekocht, laatst toen ik mijn sleutels vond kwam ik mijn oude weer tegen_
Ja ik had eigenlijk zo'n lader mee moeten bestellen, nu moet ik 4 batterijen over 2 laders verdelen want in 1 lader had mama 2 gewone batterijen gestopt omdat ze dacht dat die oplaadbaar waren, en de ander is maar voor 2 batterijenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja zonde :<
Maar mijn abtterijen zijn oud en mijn lader heeft nu ook kuren, dus alles vervangen
Maar heb wel een lader nodig en minstens wel 8 batterijen dus meh
JA die van mij zijn ook al oudjes dus uiteindelijk is t helemaal niet duur maar mijn rekening is al lekker hard gegaan deze maand en t is nog lang geen salarisdagquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet ook nieuw oplaadbare batterijenZe laden praktisch niet meer op.. Hele nacht opladen en dan gaan ze nog maar een paar uur meer mee.. Naja heb ze al 6 a 7 jaar dus op zich hebben ze hun werk wel goed gedaan verder.
quote:Skjoe heeft een aanbieding van New Look geclaimd.
Volgen smij is dat typisch iets dat je nu, kinderloos, heel goed kunt beredeneren maar ben benieuwd hoe dat gaat als je eenmaal koters hebtquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga daarom als ik kinderen heb ook absoluut speelgoed doseren.
En niet AL het speelgoed wat ze hebben altijd ter beschikking laten. GEwoon elke week een selectie maken, dingen waar ze nooit naar talen weg doen, etc. Zo hou je het behapbaar voor jezelf en voor je kind. Ik begin al te hyperventileren als ik sommige huishoudens met kinderen binnen stap
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
O nee morgen op vakantie; dit is niet handigIk wacht wel een weekje
ja dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoax, er zitten halflege potjes tussen
Het gebeurt gewoon niet, heel simpel. Ik ken ook zat gezinnen waar het wel gewoon leefbaar is zonder dat je over zes miljard brokken gekleurd plastic struikeltquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgen smij is dat typisch iets dat je nu, kinderloos, heel goed kunt beredeneren maar ben benieuwd hoe dat gaat als je eenmaal koters hebt
Volgens mij ma kiepten wij altijd al die emmers om, alles een grote bende, om dan met 1 dingetje te gaan spelen.Maar was 's avonds dus wel binnen 5 min weer opgeruimd dus maakte eigenlijk niet uit
Wij hadden veel speelgoed maar geen zes milard brokken gekleurd plastic neequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gebeurt gewoon niet, heel simpel. Ik ken ook zat gezinnen waar het wel gewoon leefbaar is zonder dat je over zes miljard brokken gekleurd plastic struikelt
je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden veel speelgoed maar geen zes milard brokken gekleurd plastic nee
En Duploquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ bij jullie ontkom je niet aan de lego
en terecht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum die zeurt dat ik veel pindakaas op mijn boterham smeer
Ja het is ook gewoon wennenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef Debsterr het volgende:
Spees, juist kleurtjes gebruiken joh bij blauw, paars is mooi, groen ook.
daar mogen ze niet aankomen van papaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ bij jullie ontkom je niet aan de lego
Datquote:
Arme kindersquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar mogen ze niet aankomen van papa
Wat noem jij niet veel dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zoveel was het niet eensIk wil wel graag wat proeven.
Behalve met de kist vergeelde ouwe kutlegoquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Arme kinders
Overal bij vriendjes met de lego mogen spelen en dan thuis afblijven want dat is van papa
Ja weet ik het, ik heb het niet gewogenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat noem jij niet veel dan?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Behalve met de kist vergeelde ouwe kutlego
Ik heb vast wel kleurtjes, maar die gebruik ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen kleurtjes oogschaduw dan?
pindakaas is al snel erg veel. Ze geven op de pot aan dat een portie 15 gram is, dat is dus wel zo dun mogelijk uitgeschraapt als je gaat wegenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik heb het niet gewogenGeen dikke laag maar ook niet zo erop geschraapt dat er maar 0.0001mm op je brood zit
Wegen doe ik ook niet bij pindakaas neequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik heb het niet gewogenGeen dikke laag maar ook niet zo erop geschraapt dat er maar 0.0001mm op je brood zit
Jaaa van die speelkamers, hoppakee weg met je rotzooi. En ga daar ook maar herrie makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag van de week trouwens wel iets episch bij eigen huis in puin, daar hadden ze een speelzolder gemaakt voor de koters inclusief "boom"hut en speel"gras"
lekker daarheen met je plastic zooi!Jammer dat we daar geen ruimte voor hebben
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:23 schreef Debsterr het volgende:
En complimentjes in de Sephoradat ze zo de andere verkoper erbij roepen: "Kiek nou, haar nagels! Allemaal zelf gedaan! Met een rietje en plakband!"
Het kan me niet schelen wat de pot zegt eigenlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pindakaas is al snel erg veel. Ze geven op de pot aan dat een portie 15 gram is, dat is dus wel zo dun mogelijk uitgeschraapt als je gaat wegen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:23 schreef Debsterr het volgende:
En complimentjes in de Sephoradat ze zo de andere verkoper erbij roepen: "Kiek nou, haar nagels! Allemaal zelf gedaan! Met een rietje en plakband!"
Naja ik zie mensen hun boter ook de halve dikte van een boterham smeren (mijn moeder) dus ik kan er weinig zinnigs over zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wegen doe ik ook niet bij pindakaas nee![]()
Maar iets van 2x de dikte van een standaard laagje boter is wel een gemiddelde hoeveelheid toch?
Tenzij je B bent, dan is de laag pindakaas minstens zo dik als de dikte van een halve boterham
Jonge, dan niet. Ik persoonlijk kijk er alleen wel graag mee uit omdat 1 zo'n potportie (dat dus extreem weinig is) al ruim 100 kcals bevat, maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen wat de pot zegt eigenlijk
Jaaa dat is handig!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag van de week trouwens wel iets episch bij eigen huis in puin, daar hadden ze een speelzolder gemaakt voor de koters inclusief "boom"hut en speel"gras"
Ik werd er helemaal zenuwachtig vanquote:
Het is niet alsof ik elke dag 20 boterhammen met pindakaas eet, dan zal het wel loslopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, dan niet. Ik persoonlijk kijk er alleen wel graag mee uit omdat 1 zo'n potportie (dat dus extreem weinig is) al ruim 100 kcals bevat, maar dat ben ik.
moo.com!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik werd er helemaal zenuwachtig van. Heb m'n website nog opgeschreven voor ze haha! *gaat visitekaartjes bestellen*
Meer heb je niet nodig!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jaaa dat is handig!![]()
Wij hadden op iets latere leeftijd onze slaapkamers waar we onze zooi konden laten. Als er een pad naar het bed was, was het prima
sorry hoor, damnquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik elke dag 20 boterhammen met pindakaas eet, dan zal het wel loslopen
Eew, bahquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik zie mensen hun boter ook de halve dikte van een boterham smeren (mijn moeder) dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen
GRAAGquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een link voor 10% als je wil hihaho
Maar je begint er zelf overquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik heb gewoon geen zin om me daarmee bezig te houden
Ja ik zei dat brum zeurde, niet dat jullie moesten zeurenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je begint er zelf over
Anyways. ALS ik pincdakaas eet ga ik ook all-in hoor. Daarom eet ik het ook zelden
Dikke lagen pindakaas
Dun laagje pindakaas
als je geen reacties wil moet je niks zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zei dat brum zeurde, niet dat jullie moesten zeuren
Voor zichzelf heeft ie 2 worstenbroodjes in de oven geflikkerd, voor de referentie
Haha en dan bij jou zeiken om de hoeveelheid pindakaas op je broodquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zei dat brum zeurde, niet dat jullie moesten zeuren
Voor zichzelf heeft ie 2 worstenbroodjes in de oven geflikkerd, voor de referentie
Ik moet maar het is niet echt mijn ding, dus ik vergeet het nog wel eensquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet al sinds 2 gymnasium geen boter meer op brood, krijg het ook gewoon niet meer weg
als ik pindakaas ruik moet de pot leeg. Ik ben net en bloedhond in dat opzicht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik eet 2-3 keer per week 1 boterham met pindakaas. En komkommer
Met een gemiddeld laagje, niet super dun, maar ook niet riant dik. Ik vind het prima
ik zeik ook regelmatig om bb's broodbeleg. Maar die nast dus serieus zo 1000 kcals aan beleg weg. In 1 maaltijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha en dan bij jou zeiken om de hoeveelheid pindakaas op je brood
......watquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeik ook regelmatig om bb's broodbeleg. Maar die nast dus serieus zo 1000 kcals aan beleg weg. In 1 maaltijd.
.........................ewquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
en als we gaan BBQ-en haal ik altijd een extra fles cocktailsaus (=320 ml) voor hem alleen
Ja: 2 plakjes roggenbrood met daarop 3 plakken kaas.quote:
oja, kaasquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja: 2 plakjes roggenbrood met daarop 3 plakken kaas.
2 boterhammen met een dikke laag pindakaas en hagelslag.
Klaar.
Ow, das nie handig dan nee...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik pindakaas ruik moet de pot leeg. Ik ben net en bloedhond in dat opzicht.
Ik snap dat echt neit. Ik moet regelmatig eten anders voel ik me kut. Niet 5x 4 boterhammen maar liever wel 1boterham en later 2 boterhammen ipv 1x lunch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Maar verder eet ie dus nooit. Luncht niet. Dus hij blijft wel in balans
B heeft op werk een pot pindakaas en een pak hagelslag staan. Hij neemt 2 boterhammen mee en 2 plakken vleeswaar. En bij de derde boterham leeft ie zich dus uit met de pindakaas en hagelslag. Het gebeurt ook regelmatig dat die voorraad weer aangevuld moet wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja: 2 plakjes roggenbrood met daarop 3 plakken kaas.
2 boterhammen met een dikke laag pindakaas en hagelslag.
Klaar.
Dat gaan wij ook doen, later. Zodra Isabel groot genoeg is gaat zij ook naar de zolder en dan wordt de kamer waar ze nu ligt de speel-en werkkamer. Kunnen we Mario ook gewoon laten hangenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Waarheid dezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik smeer mijn boterhammen meestal gewoon 's morgens al voor ik vertrek. Kan ik me ook niet overeten. Priem kan beamen wat er gebeurt als je mij voor een tafel voor eten zet
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd debs ze hebben ook minicards
ik kan dat ook niet. Damn, ik heb meestal om 11 uur alweer dikke honger gewoonquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap dat echt neit. Ik moet regelmatig eten anders voel ik me kut. Niet 5x 4 boterhammen maar liever wel 1boterham en later 2 boterhammen ipv 1x lunch.
Bij brum thuis eten ze ontbijt en dan avondeten
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
en als we gaan BBQ-en haal ik altijd een extra fles cocktailsaus (=320 ml) voor hem alleen
Noteert: drie flessen halen als priem komt bbq-enquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ja een whiskey cocktail pot saus dinges voor mij alleen bij de bbqIk bescherm hem het liefst nog met mijn leven
(Lees ik haal er vaak 2 zodat ik 1 voor mij apart heb
![]()
)
Dat inderdaad, ik eet ook liever meerdere keren per dag en dan per keer wat minder. Maar van ontbijt naar avondeten lukt me alleen in het weekend, als ik uitslaap en het 'ontbijt' om 12 uur komt of zoquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap dat echt neit. Ik moet regelmatig eten anders voel ik me kut. Niet 5x 4 boterhammen maar liever wel 1boterham en later 2 boterhammen ipv 1x lunch.
Bij brum thuis eten ze ontbijt en dan avondeten
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noteert: drie flessen halen als priem komt bbq-en
Och, je hebt iig een medestander danquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij iemand anders probeer ik me altijd erg in te houden![]()
Oh ja das wel nicequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook rounded edges en matte (want dat moest van sjaan, mss, ijs en kip)
Stukjes stokbrood verdrinken in satésausquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
en dan stukjes stokbrood verdrinken in een zee van whiskycocktail?
Wat ik serieus MOET bij bqq, is 1 stukje stokbrood met pindasaus. Voor de rest hoef ik dan geen pindasaus meer maar dat moet evenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
Jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Stukjes stokbrood verdrinken in satésaus
jup dat exact. Gelukkig eten de mannen aan dit blok ook alleen voorgesmeerde worstboterhammen en appels, en mijn vrouwelijke collega heb ik nog nooit iets anders zien eten dan rauwe groente volgens mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik smeer mijn brood ook voor vertrekMaar meer zodat ik niet in de verleiding kom om er de 'verkeerde' dingen op te doen. Want als je dan toch in de kantine staat, ziet dat bakje met eisalade/kipsatesalade/whatever er ook wel erg lekker uit en dat moet ik gewoon niet doen
Dan heb je bij mij een kutBBQquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat ik serieus MOET bij bqq, is 1 stukje stokbrood met pindasaus. Voor de rest hoef ik dan geen pindasaus meer maar dat moet even
Krokante speklapjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef Debsterr het volgende:
Kilo's speklapjes bij het BBQ-en.
BBQ van Lindy en Lies.
De meesten bij ons nemen tegenwoordig leftovers mee van de avond ervoor en warmen dat op. En sommigen hebben geld teveel en gaan elke dag voor 5 euro eten kopen. Ik vind de kantine ook eigenlijk gewoon te duur om elke dag eten te halen, dus ik hou het altijd op een kop soep van 50 centquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup dat exact. Gelukkig eten de mannen aan dit blok ook alleen voorgesmeerde worstboterhammen en appels, en mijn vrouwelijke collega heb ik nog nooit iets anders zien eten dan rauwe groente volgens mij.
JAAAquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
Man, ik ben zo blij dat ik nooit naar de kantine hoefquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De meesten bij ons nemen tegenwoordig leftovers mee van de avond ervoor en warmen dat op. En sommigen hebben geld teveel en gaan elke dag voor 5 euro eten kopen. Ik vind de kantine ook eigenlijk gewoon te duur om elke dag eten te halen, dus ik hou het altijd op een kop soep van 50 cent
Die ik nu thuis heb liggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Krokante speklapjes
We moesten Lindy een ludiek kadootje geven met vrijgezellendag waaraan ze kon raden wie het had gegeven. Ik had een insta-BBQ en een blusdeken
Whut, serieus?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoerige mensen die na 13 jaar nog steeds kaarten sturen op de sterfdag van je vader, sterff
Oeh goeie!! Vanavond eens kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe ja
Heb je ook die sushibon?
Ja, is vast goed bedoeld hoor maar tot zover de ignore modequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Whut, serieus?
Mijn moeder was afgelopen zaterdag jarig, en dan zit ik ook een beetje te twijfelen of dat ik mijn vader dan zou moeten bellen of zo, maar ik zou eigenlijk niet weten waarvoor. Dus heb ik het maar heel bewust genegeerd en mezelf bezig gehouden met allerhande kutklusjes
Ik zou echt niet weten waarom je mensen een kaart stuurt voor een sterfdag... Ik zou het ook echt niet tof vinden om die te krijgen eigenlijk..quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, is vast goed bedoeld hoor maar tot zover de ignore mode
Nee!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh goeie!! Vanavond eens kijkenVlg week iets te doen? Sushi klinkt plots erggggg lekker namelijk
![]()
Als ik alleen brood heb, heb ik voor mijn gevoel niet gegeten, ik wil wel graag iets warmsquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Man, ik ben zo blij dat ik nooit naar de kantine hoef
warme dingenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik alleen brood heb, heb ik voor mijn gevoel niet gegeten, ik wil wel graag iets warms
Een sterkte kaart neem ik aan? Tsjaa, dat is dan vast goedbedoeld maar ik zou er ook niet op zitten te wachten gok ik. Mensen die ver genoeg van me af staan om via kaarten contact hebben, zou ik die dag geen emoties mee hoeven delen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waarom je mensen een kaart stuurt voor een sterfdag... Ik zou het ook echt niet tof vinden om die te krijgen eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |