Het is al te laat....quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
...wat denk je zelf. Zij (en haar familie half) denkt hier te wonen. Het heeft me al klauwen vol met geld gekost, want ze eten ook bijna elke dag mee. Wel gezellig hoor! Maar heel druk en vol. We hebben ook nauwelijks tijd met ons tweeen.
'ik vind dit niet zo prettig' gaat echt niet werken ben ik bang.
Zelf ook contact met een roemeense gehad... maar heel snel afgekaptquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zij heeft zelf geld. En de pil gebruikt ze wel, maar ik ben er wel bang voor want ik kan het niet controleren. Haar zusje heeft ook al een kind...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze zichzelf (of mij) dan wat aandoet. dat heeft ze ook al geroepen. Hoe ga ik daarmee om?
dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou zeg dan heb je wel de hoofdprijs te pakken, dat klinkt als een labiele borderlinertje.
Run bitch run!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk , ik had een vriendin die zo was en mijn tip is ren zo snel als je kan. Uiteindelijk is elke relatie zo begonnen en al een paar scheidingen achter de rug. In het begin was het heel leuk maar na een korte tijd maakte ze het leven van haar partner gewoon een hel.
Wie zegt dat zijn zaad raak geschoten heeft. Het is niet ondenkbaar dat ze andere puddingbuksen in zich leeg heeft laten schieten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh nee? Nog nooit van condooms gehoord? Net goed voor die sukkel.
Hiermee verneuk je eigenlijk je perfecte troll topic.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
...wat denk je zelf. Zij (en haar familie half) denkt hier te wonen. Het heeft me al klauwen vol met geld gekost, want ze eten ook bijna elke dag mee. Wel gezellig hoor! Maar heel druk en vol. We hebben ook nauwelijks tijd met ons tweeen.
'ik vind dit niet zo prettig' gaat echt niet werken ben ik bang.
Het was al vanaf het begin overduidelijk hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hiermee verneuk je eigenlijk je perfecte troll topic.
De druppel die haar grotje deed overlopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hiermee verneuk je eigenlijk je perfecte troll topic.
De spreekwoordelijke druppel...
Mwoah deels,quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was al vanaf het begin overduidelijk hoor
Krea van nu is niet meer de Krea van een paar jaar geleden.quote:
Toen kende minder mensen hem denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Krea van nu is niet meer de Krea van een paar jaar geleden.
Zijn ze hier nou zo stom of doen ze alleen maar zo? Afijn, als ie een condoom om zijn leuter had geknoopt was ook dit euvel de wereld uit geholpen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie zegt dat zijn zaad raak geschoten heeft. Het is niet ondenkbaar dat ze andere puddingbuksen in zich leeg heeft laten schieten.
Voor de mensen die zich hier geen beeld bij kunnen vormen: kijk de afleveringen van "volgens Robert" eens terug op uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mwoah deels,
Ik heb namelijk zelf ook zo'n akkefietje met een dame meegemaakt... die tevens ook een persoonlijkheidsstoornis bleek te hebben
Don't ask
...de noodzaak voor trollroepers om 'troll' te roepen snap ik ook niet zo. Om nog maar te zwijgen van de pbatemans die al jaren als een soort vervelende strontvlieg om je heen hangen met een nietaflatende stroom van jaloerse negatieve berichten.quote:
Komt omdat je zo'n leuke vrolijke jongen bent!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
...de noodzaak voor trollroepers om 'troll' te roepen snap ik ook niet zo. Om nog maar te zwijgen van de pbatemans die al jaren als een soort vervelende strontvlieg om je heen hangen met een nietaflatende stroom van jaloerse negatieve berichten.
Of omdat ik je vriendin heb geneukt. 1 van de 2.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Komt omdat je zo'n leuke vrolijke jongen bent!
Ik kan me voorstellen dat je daar nog altijd aan terugdenkt ja!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of omdat ik je vriendin heb geneukt. 1 van de 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |