Zit er nog veel verschil tussen een bosch, nilfisk of karcher? Of maakt het allemaal vrij weinig uit?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Niet, is meer dan genoeg. Je moet ook niet met de vuilfrees over je lak heen gaan. Het is, zoals al genoemd, meer de duurzaamheid waar je voor betaald. Als je hem niet dagelijks gebruikt, voldoet een goedkoop ding prima
Nee, maakt vrij weinig uit. Ik zou gewoon even naar accessoires kijken die je graag zou willen gebruiken. Karcher is wel makkelijk te krijgen in Nederland, dus ook makkelijk te repareren over het algemeen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zit er nog veel verschil tussen een bosch, nilfisk of karcher? Of maakt het allemaal vrij weinig uit?
Ik wil alleen een foamgun; zowel nilfisk als karcher verkopen die voor twee kleine tientjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:01 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Nee, maakt vrij weinig uit. Ik zou gewoon even naar accessoires kijken die je graag zou willen gebruiken. Karcher is wel makkelijk te krijgen in Nederland, dus ook makkelijk te repareren over het algemeen.
Als je hem ook in tuin zou willen gebruiken, zou ik even kijken naar de stevigheid. Geheid dat je het ding een keer omtrekt, en als je dan wat onregelmatige stenen hebt of een flonder is het niet handig als hij gelijk kapot is
Het gaat niet om de slang die bij de HDS zit, die zitten vaak alleen op de duurdere prof series. Je sluit je HDS gewoon aan op je normale tuinslang (en die kosten nauwelijks wat).quote:Op woensdag 10 april 2013 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil alleen een foamgun; zowel nilfisk als karcher verkopen die voor twee kleine tientjes.
Die foamgun van autobrite is leuk, maar 60 euro voor zo'n ding gaat me echt te ver.
Mijn tuin is niet zo groot; met die 6 meter slang kom ik overal
Ik heb 35 meter tuinslang waarvan ik er misschien 6 nodig heb om vanaf de kraan naar buiten te komenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Het gaat niet om de slang die bij de HDS zit, die zitten vaak alleen op de duurdere prof series. Je sluit je HDS gewoon aan op je normale tuinslang (en die kosten nauwelijks wat).
Ik zou gewoon lekker een aanbieding afwachten en zo'n ding kopen voor rond de 60 euro.
Leuk dat foam ding van de fabriek, maar het geeft echt geen lekkere laag schuim zoals een autobrite foamgun.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil alleen een foamgun; zowel nilfisk als karcher verkopen die voor twee kleine tientjes.
Die foamgun van autobrite is leuk, maar 60 euro voor zo'n ding gaat me echt te ver.
Mijn tuin is niet zo groot; met die 6 meter slang kom ik overal
Waar zit die?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:09 schreef Nerdmans het volgende:
Normaal zelf wel van de handpoets op de zomerse dagen.
In Eindhoven hebben we nu een wasstraat, waar echte mensen staan.
Voor 11 euro wordt de auto met de hand gespoeld, gewassen en gedroogd.
Voor 28 euro leveren ze hem binnen/buiten als nieuw af.
Echt te gek.
Tja, werkt wel goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Niet, is meer dan genoeg. Je moet ook niet met de vuilfrees over je lak heen gaan. Het is, zoals al genoemd, meer de duurzaamheid waar je voor betaald. Als je hem niet dagelijks gebruikt, voldoet een goedkoop ding prima
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, werkt wel goed.Alleen staat hier nu een taxi voor de deur waarbij iemand iets te enthousiast was, daar is nu dus een stuk lak van c.a 5*5cm afgespoten.
Valt geen zinnig woord over te zeggen anders dan begin met licht en ga steeds een stapje zwaarder.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:25 schreef niboo het volgende:
hi
donker autos kleuren hoe swirls mark , buffer swirls hologram verwijderen met welke pads kleur
[ link | afbeelding ]
Ik ook, maar ze doen het daar keurig.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Waar zit die?
Ik zal dan wel altijd para zijn dat ze oud water + sop gebruiken en vieze washmits, of pakken ze elke keer schone emmers met nieuw sop e.d.?
Voor ons pa is dit wel wat
Oke waar "vroeger" Volvo de Beemd zat? Thx!quote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze doen het daar keurig.
Wel Poolse of uit die hoek komende mensen.....
Maar als kritisch persoon moet ik bekennen dat het gewoon top is.
Ze zitten aan de Rondweg eindhoven tegenover de DAF.
Naast de peugeot garage....
care for car heten ze volgens mij
Ik niet, collega met de stoomcleaner, te dicht op de taxi gespoten; en er zit nogal wat druk op die spuit.quote:
eeuh, 60ml + 540ml wordt het dan toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:35 schreef JohnB52 het volgende:
Iets minder, 60 ml + 600ml. Mag je wat knoeien.
Met dat verchroomde kunstof moet je wel een beetje oppassen. Dat is vaak erg dun en bladert er dan vanaf.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:52 schreef jitzzzze het volgende:
Met een metall polish van Meg's, of een paint cleaner als PB prof. polish 1.0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |