Je lijkt me uitstekend geschikt voor die taak.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je doet een beroep op mijn verantwoordelijkheidsgevoel?
Verbijsterend is dat jij zegt dat voordat 99.999 mod was hij een van de grootste trollen was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:27 schreef Lyrebird het volgende:
Ja, ik verklaar me akkoord met de voorwaarden, het is op FOK wat contracten betreft net Amerika, maar dat betekent niet dat ik niet mag streven naar een betere discussie.
Feit blijft dat jullie een van de grootste trollen in POL en NWS tot mod hebben gemaakt, wat eigenlijk verbijsterend is.
Stel je niet aan vent.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:21 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het gemodereer van 99.999 krijgt wat mij betreft een voldoende, maar ik stoor me aan zijn aanmatigende houding in discussies. In andere woorden, ik erger me aan user 99.999, die zich ondanks zijn status als mod - die de macht heeft hard terug te meppen als je hem aanpakt - gedraagt als een puber.
Excuus, hij vroeg er zelf omquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heb ik net een zorgvuldige reactie zitten typen, gaat het nietnormaalmeer topic dicht
Voor mij nu niet aan de orde maar bedankt voor het aanbod. Ik dacht even terug aan die keren dat ik een reactie had getypt en die ineens niet kon plaatsen. Altijd een beetje lullig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:16 schreef 99.999 het volgende:
Dicht is dicht maar als -.- het graag wil kan ik het wel even weer openen zodat hij het kan plaatsen. Gooi ik het daarna weer dicht. Ik hoor het wel.
Dan laat ik het dicht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik hoef niet zonodig het laatste woord te hebben hoor
heb jij het slotje gezet op mijn topic? even zeker weten dat ik in fb de juiste mod erbij noem.quote:
jahoor, dat was ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb jij het slotje gezet op mijn topic? even zeker weten dat ik in fb de juiste mod erbij noem.
Het topic?quote:
wat is er precies mis met een zienswijze openbaren en de reacties peilen. daar is POL voor bedoeld lijkt me. je hoeft het met het onderwerp niet eens te zijn, maar ga dan inhoudelijk in discussie. of negeer het.quote:
Je eigen getroll is wat er mis mee is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is er precies mis met een zienswijze openbaren en de reacties peilen. daar is POL voor bedoeld lijkt me.
je beoordelingsvermogen is wel bijster slecht. verkeerde been uit bed gestapt misschien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je eigen getroll is wat er mis mee is.
Ik weet je getroll prima te beoordelen hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je beoordelingsvermogen is wel bijster slecht. verkeerde been uit bed gestapt misschien.
In je topic vergelijk je appels met peren, en je postgedrag in het topic is ook verkeerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is er precies mis met een zienswijze openbaren en de reacties peilen. daar is POL voor bedoeld lijkt me. je hoeft het met het onderwerp niet eens te zijn, maar ga dan inhoudelijk in discussie. of negeer het.
ik heb dat hele topic netjes op inhoud gereageerd, het topic liep goed. als die laatste post je niet bevalt verwijder je die gewoon, lijkt me logischer. als je wilt verwijder dan tegelijk die suggestieve niet inhoudelijke posts waar ik op reageerde als laaste. dank je.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik weet je getroll prima te beoordelen hoor.
dan verwijder je die posts en geef je mij daar feedback over. het hele topic sluiten is natuurlijk een oneigenlijk middel voor een post die je als mod niet vindt kunnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:52 schreef JoaC het volgende:
[..]
In je topic vergelijk je appels met peren, en je postgedrag in het topic is ook verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |