Vlagerige natte kutdag vandaag...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zag het. Wel redelijk afgelopen toch? Wat een idioot trouwens. Typisch weer zo zonder les en dan een te grote kite gebruiken..
Zonde voor die spot ook, staat al langer ter discussie volgens mij.
Morgen maar weer kiten denk ikAlleen wel veel regen steeds..
Ik las het ook, maar het is ook maar 'van horens' dus ben benieuwd naar een officieel bericht...quote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef OverRated het volgende:
Overleden dus![]()
Verder wel een topdag vandaag. Lekker gepowered met de 9 gevaren en zelfs nog wat zon gehad.
Ja sneu verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:38 schreef RRD_kiter het volgende:
De kiter die afgelopen weekend verongelukt was in zeeland is dus echt overleden helaas. zie zojuist het bidprentje van zijn familie voorbij komen op enkele fora. best wel geschokt door dit soort berichten
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:16 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kan nu een kant varen (links), al wel een beetje upwind en dus uiteraard downwind.
Volgende keer proberen om naar rechts te varen.
Foto die mijn vriendin van me gemaakt heeft afgelopen weekend
[ afbeelding ]
Met mijn 10m Zeeko Notus 2012, heb daar ook nog een 7m van.
Krijg dit weekend mijn 12m Zeeko Notus 2013 binnen
Veel plezierquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef RRD_kiter het volgende:
Zo, ik ben er van tussen, twee en een halve week portugal...starting tomorrow.... Nu hopen op wat thermische wind en dan komt alles goed
Fuuuuck ik heb ook zin! Er kwam vorige week een collega met het plan om een maand naar Tarifa te gaan. Tempting...quote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef RRD_kiter het volgende:
Zo, ik ben er van tussen, twee en een halve week portugal...starting tomorrow.... Nu hopen op wat thermische wind en dan komt alles goed
Ik ben van 22 augustus tot 8 september in El Gouna Egyptequote:Op maandag 1 juli 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
Ik ga in September, maar weet nog niet waar. Waarschijnlijk Egypte. Liever Zanzibar, Seychellen, Malediven, Mauritius of Sri Lanka, maar da's allemaal iets te duur voor nu... Volgend jaar misschien
Na wat rondneuzen lijkt het toch Sri Lanka te gaan wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben van 22 augustus tot 8 september in El Gouna Egypte
Sowieso waar je ook geen gaat: altijd een creditcard mee. Zo'n ding kun je tenminste overal mee terecht, met je pinpas wil dat nog wel eens tegenvallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:33 schreef StM het volgende:
Vergeet je Visa nietVeel korter als een week of 3-4 van te voren moet je die niet aanvragen volgens mij
Met de groep waarmee ik naar Tarifa ben geweest gaan we in September ofzo weer. Een van m'n collega's (die een half jaar vrij genomen heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef OverRated het volgende:
Over 2-3 weken pas op vakantie![]()
En ik ga kijken naar een weekje kitevakantie in September. Egypte/Marokko/Tarifa/Gokova of zo denk ik.
Gefeliciteerd, je hebt er een nieuwe verslaving bij!quote:Op zondag 28 juli 2013 18:48 schreef CarltonBanks het volgende:
Vanmiddag heb ik mijn eerste les gehad, kite besturen, uitleg over het materiaal en uiteindelijk geoefend met upwind en downwind boddy draggen. Super leuk
Binnenkort de volgende![]()
![]()
Voor als ik het straks kan: Mijn kitesurfschool bied zijn kites/boardes tec ook tekoop aan omdat ze ieder seizoen met nieuw materiaal willen werken.
Is het verstandig om die kites over te kopen of kun je dat beter niet doen? (i.v.m. het op de grond stuiteren enzo van de beginners)
en een dure ookquote:Op zondag 28 juli 2013 22:20 schreef NoComment het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt er een nieuwe verslaving bij!![]()
Boardje zou ik wel aandurven, maar een kite van een school overnemen.. Nah.. Ik zie die dingen iets te vaak vol op het strand klappenBeter een nette gebruikte (hoewel je er dan ook niet zeker van bent natuurlijk) of een nieuw overjarig model. Mijn 7 en 9 zijn beide overjarige modellen, scheelt nogal wat met het nieuwste spul en het verschil is vaak niet heel groot, maar dat verschilt een per jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |