quote:
bij van den berg zijn ze enorm aan het stunten met voorradige 2012 kites. en op kitehigh werd een 7 meter rrd vision + bar aangeboden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:55 schreef OverRated het volgende:
[..]Nice
Als ik eens een nieuw kite ga halen, wordt het misschien ook wel een Switch. Ben nu aan het kijken voor een 2e hands 7m kite (niet een bepaald merk) en dat schiet totaal niet op
Ik heb een Bandit 4 8m te koopquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:55 schreef OverRated het volgende:
[..]Nice
Als ik eens een nieuw kite ga halen, wordt het misschien ook wel een Switch. Ben nu aan het kijken voor een 2e hands 7m kite (niet een bepaald merk) en dat schiet totaal niet op
Thx, zal even kijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:17 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
bij van den berg zijn ze enorm aan het stunten met voorradige 2012 kites. en op kitehigh werd een 7 meter rrd vision + bar aangeboden.
quote:
Ow hm mjaquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Thx, zal even kijken
[..]Moet wel echt een 7 zijn. Anders te veel overlap met de 9 denk ik.
Ik zag het. Wel redelijk afgelopen toch? Wat een idioot trouwens. Typisch weer zo zonder les en dan een te grote kite gebruiken..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:
Over het ongeluk op Grevelingen vandaag...
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=45826.0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |