Misschien is het een potquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ja maar, waarom zit je met je handen in je mouwen
toch wel??? Haha nou bedankt dan!quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon. Ik ben voor vanavond klaar met dingen uitleggenDus gewoon.
Ja god man, Wat naar was dat, toen moest ik het gesprek te volgen en er op te letten dat ik niet met mijn handen in mijn mouwen zat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar, waarom zit je met je handen in je mouwen
nee die is naar zn eigen bedquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:58 schreef Toekito het volgende:
Ldg is die drankorgel nog met jou meegegaan
ik hoorde alleen dat stukje en ik dacht alleen maar "hou gewoon je bek trut, laat dat meiske lekker met haar handen zo zitten.. wordt ze geen mensenschuwe zonder Autist van"quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja god man, Wat naar was dat, toen moest ik het gesprek te volgen en er op te letten dat ik niet met mijn handen in mijn mouwen zat.
Geld is onderweg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:59 schreef Stefan het volgende:
De foto met Greys n sjoelhouding van achteren is te koop voor 30 euro
Maak nu geld over naar 621 1882 199 ovv lekkere kont
lekker laten gaan joh wat een mutsen waren dat...quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja god man, Wat naar was dat, toen moest ik het gesprek te volgen en er op te letten dat ik niet met mijn handen in mijn mouwen zat.
Wees blij dat je de rest niet hoorde.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoorde alleen dat stukje en ik dacht alleen maar "hou gewoon je bek trut, laat dat meiske lekker met haar handen zo zitten.. wordt ze geen mensenschuwe zonder Autist van"
Nee, zo lang zal die van jou niet zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:56 schreef Toekito het volgende:
Jij vroeg in de metro toch of ik ging batsen ldg? Antwoord is nee.
Want catje22 is niet hier.
dan had ik me kwaad gemaakt denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wees blij dat je de rest niet hoorde.
Hihi.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:03 schreef littledrummergirl het volgende:
maarehm ik ga proberen te slapenslaap lekker liefies en mooie meneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |