quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:28 schreef gomi het volgende:
[..]
maar toch vind ik t best raar. Andere mensen in de bijstand zullen veel minder overhouden na vaste lasten dan jij.
Ja, maar ook genoeg die meer overhouden hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:28 schreef gomi het volgende:
[..]
maar toch vind ik t best raar. Andere mensen in de bijstand zullen veel minder overhouden na vaste lasten dan jij.
Nou ja Bos, trots of niet trots, je bent zo veel als je toestand het toe liet blijven werken. Aan jezelf, en als vrijwilliger. En dat je dan iets tegemoet wordt gekomen omdat je jezelf anders niet zou kunnen onderhouden, is zo gek niet. Zou het persoonlijk erger vinden als mensen maar aan hun lot over werden gelaten omdat ze iets overkomt, wat iedereen zou kunnen overkomen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik ben ook niet echt "trots" dat ik maar zo weinig hoef te betalen. Maar je eigen bijdrage is gewoon wettelijk inkomensafhankelijk. Zodra ik met die betaalde baan ga beginnen zal mijn eigen bijdrage ook omhoog gaan
Mensen in de bijstand die een eigen huis hebben? Nee ik denk niet dat die meer over kunnen houden hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ook genoeg die meer overhouden hoor.
Oh neeeeeeeee ik mis de oude nu alquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind de nieuwe megahit best wel te doen![]()
precies, gewoon gezond enzo zou je dat niet moeten willen. Zowel de ouders als t kindquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]Als ik thuis zou wonen in gezond welzijn op die leeftijd dan zou ik werken want mijn ouders zouden me werkelijk eruit gooien als ik dan op mijn reet zou zitten thuis hoor
eens idd, bij bos is t geen keuze en daar is t vangnet voor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja Bos, trots of niet trots, je bent zo veel als je toestand het toe liet blijven werken. Aan jezelf, en als vrijwilliger. En dat je dan iets tegemoet wordt gekomen omdat je jezelf anders niet zou kunnen onderhouden, is zo gek niet. Zou het persoonlijk erger vinden als mensen maar aan hun lot over werden gelaten omdat ze iets overkomt, wat iedereen zou kunnen overkomen.
Je hebt ook mensen die zich er nogal makkelijk vanaf komen, beetje zielig doen, hoppa 100% afgekeurd maar wel energie/kracht/whatever voor van allerhande andere dingen. Tja, dan denk ik er wel het mijne vanEn ook daar zijn voorbeelden genoeg van
Yes pleasequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, gewoon gezond enzo zou je dat niet moeten willen. Zowel de ouders als t kind
Btw zag van de week dat je die ringetjes uit pakken drinken zocht. Zoek je die nog? Wij hebben altijd wel pakken sap, melk en chocomelk enzo waar die dingen inzitten
is die man erg ziek?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:35 schreef Lutte het volgende:
Casusverslag aan het schrijven, alleen met opsommen wat de ziektebeelden allemaal zijn ben ik al een half A4'tje verder. Zonder verdere uitleg of zo, één man
k zal ik ze ff opsparen en stuur ik ze volgende week wel op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yes please![]()
![]()
Boh echt he, ik was 24, had een jaar in het buitenland gewerkt, daarvoor 3 jaar gestudeerd en gewerkt, kwam weer heel even bij mijn ouders wonen toen ik thuis kwam uit de UK, al mijn vrienden gemist en zo, ik dacht zo, ff paar weken vakantie en dan er tegenaan.
Kon ik na twee fucking dagen al aan de slag, had mijn moeder een gezin geregeld die via haar werk geen hulp kregen, zwangere vrouw met bekkeninstabiliteit, kind van 2 jaar, vieze oude stinkende hond, 5 dagen in de week moest ik daar om 8 uur zijn voordat pa de deur uit ging, ma hing op de bank te commanderen en ik maar rennen.
Wat een fucking hel was dat.
Maar zwart, 15 gulden per uur, 8 uur per dag, 5 dagen in de week, kassa
Jaa de eerste is hier ook binnen, ff een paar opsparen en dan komen ze jouw kant op oh-oh!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef gomi het volgende:
[..]
Btw zag van de week dat je die ringetjes uit pakken drinken zocht. Zoek je die nog? Wij hebben altijd wel pakken sap, melk en chocomelk enzo waar die dingen inzitten
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:39 schreef gomi het volgende:
[..]
k zal ik ze ff opsparen en stuur ik ze volgende week wel op.
En dat geld opgespaard en Asap je eigen plekke gezocht?
hehe 'hotel t ouderlijk huis' hequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik had binnen twee maanden een baan en ik woonde geloof ik na 4 maanden weer op mezelf, maar goed, ik was zeker toen ik die baan had echt NOOIT thuis. Enkel om te slapen en te douchen, soms
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe 'hotel t ouderlijk huis' he
Ik heb tot ik zo een beetje klaar was met m'n studie thuis gewoond. Wel tussentijds ook nog elders, maar daar moest ik weg omdat ik dat huis illegaal had verkregen
Was wel zonde, lekker in de stad en lage huur
Ook dat sluit ik niet aanquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Mijn broer hield het werkend nog een hele poos vol thuis hoor
hoe oud is hij nu? Als student is t wel makkelijk tbh, mits genoeg privacy enzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n broertje maakt echt nog geen aanstalten het huis te verlaten, maar hij heeft nu z'n masterscriptie opgestuurd dus over enkele weken is het de bedoeling toch echt afgestudeerd te zijn! Dus als ie dan een baantje vindt zal dat er ook wel van komen
Hij is 22 nu, dus valt op zich wel mee, hij heeft nu een paar maanden full time aan zijn scriptie gewerkt, dat zou ik ook liever thuis doen. Anders wordt het wel erg stil!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe oud is hij nu? Als student is t wel makkelijk tbh, mits genoeg privacy enzo
ah 22, das nog een mooie leeftijd idd. Nu ff afronden en dan verder kijken idd. Zit hij nog mooi qua leeftijd. Als je boven de 25 bent, wordt t een beetje raarquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is 22 nu, dus valt op zich wel mee, hij heeft nu een paar maanden full time aan zijn scriptie gewerkt, dat zou ik ook liever thuis doen. Anders wordt het wel erg stil!
26 begint idd raar te worden. Ook als je een meisje meeneemt ofzo, zou ik dan raar vinden. Of je moet echt veel privacy hebben. Eigen vleugel in een paleis ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Mijn broertje was 26. Ik was 18 en mijn zusje 20 of zo, die heeft de eerste twee jaar van haar studie wel gereisd van Sittard naar Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |