Ik krijg soms van die bultjes die jeuken, zelfs als ik te lang onder een parasol lig (warmte bultjes ook). Dus kan wel handig zijnquote:Op maandag 8 april 2013 15:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij werkt zowel bij mij als bij B en de zonneallergie uit zich bij ons allebei op een andere manier. Ik krijg echt jeukende rode bultjes, hij krijgt meer van de rode vlekken. Ik gebruik na het zonnen overal after sun, maar op de plekken met allergie smeer ik dat. Ik vind het wel stinken, maar het werkt goed. Het jeukt niet meer en de volgende dag is alle roodheid verdwenen
Daar heb ik ook last van. Dan zou ik het zeker een keer uitproberen!quote:Op maandag 8 april 2013 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik krijg soms van die bultjes die jeuken, zelfs als ik te lang onder een parasol lig (warmte bultjes ook). Dus kan wel handig zijn.
Naar de Elzas-streek. Ja woensdag tot zondagquote:
nope.quote:Op maandag 8 april 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
Effe vraagje tussendoor. Deze: http://www.nailpolishfashion.nl/nagellakverdunner15ml-p-1293.html
Is dit normaal niet met een pipetje zoals met de seche restore?
Oh wel lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naar de Elzas-streek. Ja woensdag tot zondagNaja ik hoop dat het mee zal vallen
ik heb mijn lunch om kwart voor twaalf al naar binnen geschrokt en nu heb ik opnieuw honger maar ben mijn tussendoortjes vergeten fmlquote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had kip op broodnu heb k nog een appel en 2 kiwis
HEUL boos mailen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
wat moet ik met die troela doen die mijn fotos op haar website gebruikt zonder mijn watermerk of enige link naar mijn site?
Meh das kutquote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb mijn lunch om kwart voor twaalf al naar binnen geschrokt en nu heb ik opnieuw honger maar ben mijn tussendoortjes vergeten fml
Mailen en aangeven dat ze iets strafbaars doet door schending van auteurswet.quote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
wat moet ik met die troela doen die mijn fotos op haar website gebruikt zonder mijn watermerk of enige link naar mijn site?
Ik had ook kipfilet op brood. Met komkommerquote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had kip op broodnu heb k nog een appel en 2 kiwis
jouw bericht komt soberso niet op hun wall maar ze krijgen wel melding jaquote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Mss het volgende:
Als ik twitter met @beautybay dan krijgen zij daar toch een melding van? En het komt pas op hun wall als zij erop reageren toch?
Ah oke dan zijn ze me denk ik aan het negerenquote:Op maandag 8 april 2013 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jouw bericht komt soberso niet op hun wall maar ze krijgen wel melding ja
die chick die mijn fotos gejat heeft reageert ook niet op twitter maar heeft wel de tijd om shit te tweetenquote:Op maandag 8 april 2013 15:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah oke dan zijn ze me denk ik aan het negeren.
Wat voor een figuur is dat dan? Heeft ze serieus jouw logo eraf geknipt? En presenteert ze het als haar eigen spul?quote:Op maandag 8 april 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die chick die mijn fotos gejat heeft reageert ook niet op twitter maar heeft wel de tijd om shit te tweeten
http://agirllikeme.tally-weijl.com/2013/03/25/diy-studded-nails/quote:Op maandag 8 april 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat voor een figuur is dat dan? Heeft ze serieus jouw logo eraf geknipt? En presenteert ze het als haar eigen spul?
WTF wat een asowijf.quote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://agirllikeme.tally-weijl.com/2013/03/25/diy-studded-nails/
Ja en die van Sam ook, heb haar ook al de link doorgestuurd dat haar watermerk er ook afgehaald is
WTFquote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://agirllikeme.tally-weijl.com/2013/03/25/diy-studded-nails/
Ja en die van Sam ook, heb haar ook al de link doorgestuurd dat haar watermerk er ook afgehaald is
Het is ook gewoon een bedrijf hequote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ehn dan wel dit posten:
[ afbeelding ]!
quote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ehn dan wel dit posten:
[ afbeelding ]!
En als ze niet reageert een rekeningquote:Op maandag 8 april 2013 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mailen en aangeven dat ze iets strafbaars doet door schending van auteurswet.
Ben benieuwd.quote:I think it is quite rude that you 'borrowed' other people's pictures without giving them any credit. You even removed their watermarks, so it looks like they are your own pictures, but actually they are not.
Mhehe inderdaad! Ik heb er gewoon zo'n hekel aan als mensen iets overduidelijk bewust jatten. Een plaatje sharen en vergeten terug te linken of credit te geven kan nog gebeuren, maar dit? Zo stom.quote:
Ja groot gelijk hoor, dit is echt niet per ongeluk gegaan.quote:Op maandag 8 april 2013 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehe inderdaad! Ik heb er gewoon zo'n hekel aan als mensen iets overduidelijk bewust jatten. Een plaatje sharen en vergeten terug te linken of credit te geven kan nog gebeuren, maar dit? Zo stom.
Je knipt niet per ongeluk het watermerk eraf neequote:Op maandag 8 april 2013 15:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja groot gelijk hoor, dit is echt niet per ongeluk gegaan.
Ouwe vogelzoeker koe penis hangoor stierenklquote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
hmmm wat zal k alelmaal in de mail zetten naar ze?
Ik denk dat wat Debsterr op facebook gezet heeft, het wel mooi omschrijftquote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
hmmm wat zal k alelmaal in de mail zetten naar ze?
HOEquote:Op maandag 8 april 2013 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ouwe vogelzoeker koe penis hangoor stierenkl
mirquote:Op maandag 8 april 2013 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ouwe vogelzoeker koe penis hangoor stierenkl
Het is een plaatje van een bekende, dat vind ik wel anders jaquote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel lieflijk dat er op heel internet miljardmiljoen plaatjes per dag gebruikt worden door jan en alleman, maar zodra het een keer een plaatje van nagels is wordt iedereen hier furieus
Ik zeg niet dat het goed is hoor, maar 't is wel koddig
als het een willekeurig plaatje is weet ik niet of het van die persoon zelf is ja of neequote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel lieflijk dat er op heel internet miljardmiljoen plaatjes per dag gebruikt worden door jan en alleman, maar zodra het een keer een plaatje van nagels is wordt iedereen hier furieus
Ik zeg niet dat het goed is hoor, maar 't is wel koddig
Wedervraag: als het er wel bij stond, would you give a shit?quote:Op maandag 8 april 2013 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is een plaatje van een bekende, dat vind ik wel anders ja
Heel vaak zou ik van een willekeurig plaatje ook echt niet weten waar het vandaan komt. Logisch ook, want elke link naar de oorsprong wordt er blijjkbaar afgeknipt dan of zo
Ik snap je bericht niet helemaalquote:Op maandag 8 april 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wedervraag: als het er wel bij stond, would you give a shit?
Ik zeg al, ik snap de reacties wel, maar eigenlijk is 't krom
Het is ook krom. Maar heel vaak is het ook gewoon de 'ver-van-je-bed-show' in het geval van een onbekende.quote:Op maandag 8 april 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wedervraag: als het er wel bij stond, would you give a shit?
Ik zeg al, ik snap de reacties wel, maar eigenlijk is 't krom
Geeft niet, laat ik ten eerste duidelijk maken dat ik niemand hier aan val, voordat we dat weer krijgen.quote:
Oh da's wel curieus jaquote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
Ik werd net gebeld door een pakketservice met de vraag of ik thuis ben want er is een pakketje uit Engeland voor me. Dat heb ik nog nooit meegemaakt..
Ah zo! Nee ik wou jou ook niet aanvallen verder hoor, maar ik snapte het gewoon echt even nietquote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geeft niet, laat ik ten eerste duidelijk maken dat ik niemand hier aan val, voordat we dat weer krijgen.
Maar je ziet op internet duizend miljard plaatjes per dag voorbij komen. Als die allemaal gecredit en gewatermerkt werden, zou je er dan ook maar 1 drol om geven? Of zie je gewoon die plaatjes en denkt van oh leuk. En verder niks.
Wat ik zeg, ik snap de reacties hier best wel, maar er wordt elke keer zo op gehakt alsof de grootste misdaad wordt begaan. Het is niet netjes wat die mensen doen en zeker niet in dit geval, maar het gebeurt zo vaak dat het niet eens meer opvalt.
Daar heb je wel gelijk in, dat is inderdaad nogal gaar.quote:Op maandag 8 april 2013 16:06 schreef Mss het volgende:
Het gaat toch niet om het gebruiken van het plaatje, maar om het watermerk van de maker dat verwijderd wordt?
Ik heb dit met elk pakketje van Deborah, dan belt de DHL eerst wanneer k thuis ben, best handig!quote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
Ik werd net gebeld door een pakketservice met de vraag of ik thuis ben want er is een pakketje uit Engeland voor me. Dat heb ik nog nooit meegemaakt..
VIP treatmentquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb dit met elk pakketje van Deborah, dan belt de DHL eerst wanneer k thuis ben, best handig!
ook alleen maar omdat je een ginger bentquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb dit met elk pakketje van Deborah, dan belt de DHL eerst wanneer k thuis ben, best handig!
Yeah, genoeg sites die mijn fotos gebruiken en netjes liknken naar mijn website en soms zelf ook even een mailtje sturenquote:Op maandag 8 april 2013 16:06 schreef Mss het volgende:
Het gaat toch niet om het gebruiken van het plaatje, maar om het watermerk van de maker dat verwijderd wordt?
Oh lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef Diconnected het volgende:
Serieus is het vandaag nationale ik-spring-voor-de-trein-dag ofzovanochtend 2 springers, dus vertraging en vanmiddag ook weer 2 springers
ja een normale pakketbezorger wilt niet bezorgen, ze sturen een zielloze langs zodat het minder gevaarlijk isquote:Op maandag 8 april 2013 16:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat je een ginger bent
quote:Hey there, Demelza!
I crop the pictures so they fit my Facebook page better, but I ALWAYS make sure to link the posts to the blogs in the picture's description, which acts better than a watermark since it links girls directly to the blog!
ik geef ze groot gelijkquote:Op maandag 8 april 2013 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja een normale pakketbezorger wilt niet bezorgen, ze sturen een zielloze langs zodat het minder gevaarlijk is
Whattafuckquote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!
1. het staat niet op je facebook page
2. mijn foto past in normale maat prima op jouw blog
Juistquote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!
linkt ze naar je?quote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!
Nee maar het slaat ook nergens dat ze precies t watermerk eraf halen zodat het beter past, want met merk past t ook primaquote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
JuistJouw blog is nergens te bekennen in die post hoor
Ja gelukkig wel op tijd voor tentamen vanochtend. Maar vanmiddag dus 2,5u over gedaan om thuis te komenquote:
Maandagquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef Diconnected het volgende:
Serieus is het vandaag nationale ik-spring-voor-de-trein-dag ofzovanochtend 2 springers, dus vertraging en vanmiddag ook weer 2 springers
ermahgerdquote:Op maandag 8 april 2013 16:19 schreef RenRen- het volgende:
LIF / Mooie haren topic #27 Omdat je het waard bent Halp?
ermahgerd jij wordt Mss de 2equote:Op maandag 8 april 2013 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ohai
mail van intreza over mijn verkeerd geleverde schoenen, moet ze terug sturen en dan krijg ik geld terug want die pumps zijn helemaal niet leverbaar die ik besteld had
meh!
maar wel een kortingscode gehad voor 20% voor andere schoenen dus dan maar nog een keer wat falen
Ik kijk nooit naar wel/geen siliconen eigenlijkquote:Op maandag 8 april 2013 16:19 schreef RenRen- het volgende:
LIF / Mooie haren topic #27 Omdat je het waard bent Halp?
Ik stuur jou heul geen pakketjesquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
I feel fluffyquote:Op maandag 8 april 2013 16:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd
euhm kokosolie lijkt me wel een goed idee denk ik, dan krijgt het weer beetje hydratatie enzulks?
Ik merk dat zonder SLS/SLES mijn haar mooier is, maar als ik dan siliconen erbij gebruik krijg ik echt heel veel last van buildupquote:Op maandag 8 april 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar wel/geen siliconen eigenlijk
Kokosnootolie masker maakt mijn haar wel altijd lekker zacht
En dan na het wassen wat arganolie en krullencreme er in...
ja madden girls ja. Die heb ik voor de sale voor 50 gekochtquote:Op maandag 8 april 2013 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
blauwe maddens voor maar 30 eu!
http://www.invito.com/dam(...)pumps-blauw-07243916
ERMAHGERD EN IN MIJN MAAT SNEL KOPEN NUquote:Op maandag 8 april 2013 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
blauwe maddens voor maar 30 eu!
http://www.invito.com/dam(...)pumps-blauw-07243916
ik twijefl of ik ze zal nemenquote:Op maandag 8 april 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja madden girls ja. Die heb ik voor de sale voor 50 gekocht
je hebt deze nota bene alquote:Op maandag 8 april 2013 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik twijefl of ik ze zal nemen
Ik loop op 10 prima maar op 12 vind ik nog wat lastig
ik heb rode! Maar daar loop k dus niet super vaak opquote:
Wat een baasquote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze vind ik ook zo mooi van haar
[ afbeelding ]
Maakt ook echt van die bazenfoto's waardoor je elk lakje die ze swatcht eigenlijk wel wilquote:
ja die was mooiquote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ermahgerd wat een eindbaasquote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ja!quote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maakt ook echt van die bazenfoto's waardoor je elk lakje die ze swatcht eigenlijk wel wil
Kan ik geloven iddquote:Op maandag 8 april 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh straks naar Arnhem.... Daar heb ik echt zin in
Ja inderdaad! Wat is de zomercollectie eigenlijk?quote:Op maandag 8 april 2013 16:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan ik geloven idd.
Deze week komt de zomercollectie van CG al binnen lekker vroeg
Die teal jelly ben ik wel benieuwd naar! Verder wel een beetje saai.quote:
Maar jij hebt kleine pootjes, dat scheelt echt veel. Een tien cm hak is veeeel hoger voor een voet met maat 36 dan voor een voet met maat 41quote:Op maandag 8 april 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb deze pumps van La Strada en zijn ook 10 cm hoog, maar ik kan er nog niet bepaald lang op staan/lopen
[ afbeelding ]
Ik had ze van het weekend een uurtje aan tijdens het strijken maar daarna brandden mijn voeten al best behoorlijk...
Ik ben op dit moment al blij als ik meerdere uren op 8 cm hak kan staan
Weet jij of er al swatches bestaan?quote:Op maandag 8 april 2013 16:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het lijkt me ook niet zo'n hit als vorig jaar idd
Ik wou zeggen, met lager dan 8 cm ziet 't er al niet eens uit op mijn schoenmaat. Worden m'n voeten alleen maar groter van.quote:Op maandag 8 april 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij hebt kleine pootjes, dat scheelt echt veel. Een tien cm hak is veeeel hoger voor een voet met maat 36 dan voor een voet met maat 41
Zover ik weet niet. Het laatste wat ik gehoord heb is eind deze maand pas.quote:Op maandag 8 april 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet jij of er al swatches bestaan?
Wanneer krijg jij die textures?
Crap. Ik blijf steeds die zoya's in mijn mand gooien bij jou maar ik schrik steeds van de totaalprijs en dan klik ik weer wegquote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Het laatste wat ik gehoord heb is eind deze maand pas.
Ja klopt, ik heb maar hele kleine pootjesquote:Op maandag 8 april 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij hebt kleine pootjes, dat scheelt echt veel. Een tien cm hak is veeeel hoger voor een voet met maat 36 dan voor een voet met maat 41
Hmm, ik vind ze ook niet zo super eigenlijk.. Die summer neons van vorig jaar waren wel heel leuk!quote:
Ze zijn ook duurquote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Crap. Ik blijf steeds die zoya's in mijn mand gooien bij jou maar ik schrik steeds van de totaalprijs en dan klik ik weer weg
Stomme dure mooie lakjes
Ik krijg op mijn unimail vet veel spamquote:Op maandag 8 april 2013 16:51 schreef Diconnected het volgende:
Email krijgen van de HvA over het nieuwe emailprotocol want er wordt teveel gemaild.!
Ik ook, meehehhehequote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
van dat soort websites wil ik altijd spontaan geen kinderen meer
Ja ik ga niet bezahlen daarvoor. Downloaden net zo makkelijk (voor mij dan). Misschien later als ik velen geld hebquote:Op maandag 8 april 2013 18:46 schreef megamandy het volgende:
Aaaah dalijk eindelijk GOt kijken
Oja en Spees op de vraag van vanmiddag, bij die prijs zitten de 3 zenders en de Demand + HBO GO (te installeren op 1 laptop + 1 tablet + telefoon).
In their defense.. Ze doen ook wel eens dit:quote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
van dat soort websites wil ik altijd spontaan geen kinderen meer
Ja ik jat van sites die bekend staan om hun onherleidbare foto's dus dan is het niet ergquote:Hey Deborah!
Thank you for your comments!
I try my best to create original content on my blog, however on occasion I turn to inspiration & support from other blogs. Some of which I personally know and some I don't.
When I find materials on blogs I make sure to credit and/or link the post directly. But a lot of times I find inspiration on sites like Tumblr, WeHeartIt & Pinterest that don't always link to the right source and have no watermark then I don't have the source to credit.
If you feel you can help me out by sending me links to blogs whose original content I used I would love to credit them of course!
Have a great day,
Tally
quote:Op maandag 8 april 2013 18:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik jat van sites die bekend staan om hun onherleidbare foto's dus dan is het niet erg_.
Het ergste vind ik dat ze nog steeds geen credit geeft. Ja, ze linkt terug, maar ze benoemt NERGENS dat die plaatjes van de gelinkte blogs komen.quote:Op maandag 8 april 2013 18:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik jat van sites die bekend staan om hun onherleidbare foto's dus dan is het niet erg_.
Hoiquote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat ze nog steeds geen credit geeft. Ja, ze linkt terug, maar ze benoemt NERGENS dat die plaatjes van de gelinkte blogs komen.
Hai trouwens!
quote:Op maandag 8 april 2013 18:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind die suspender dingen niet zo tofquote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef Mirjam het volgende:
http://blackmilkclothing.(...)echanical-suspenders![]()
Ik vind ze ook maar vaagquote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind die suspender dingen niet zo tofen die laatste foto, van de achterkant.. net alsof er een drol tussen der billetjes zit ofzo ;').
Ermagerd de lelijkheidquote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef Mirjam het volgende:
http://blackmilkclothing.(...)echanical-suspenders![]()
juuuuup, en dat ze er niets aan kan doen dat ze geen credit kon geven want ja, er stond waar zij het gevonden heeft ook geen juiste verwijzing bij. ZET DAN IN DE TEKST DAT JE HET AT RANDOM GEVONDEN HEBTquote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ze beweert dus dat zij het watermark er niet afgehaald heeft?
Door dit soort dingen begrijp je waarom bloggers hun watermark recht door het beeld heen zetten
net als die cutout badpakkenquote:Op maandag 8 april 2013 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je dan net iets te dik bent of dat ding zit net te strak dan puilt er zo beenvet naar buiten, supermooi
Ja want dramaquote:
lijersquote:Op maandag 8 april 2013 19:02 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd nu mailt Illamasqua eindelijk terug dat ze me willen refunden
daaahwquote:Op maandag 8 april 2013 19:02 schreef Debsterr het volgende:
Gastendoekjes!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J97%2000602%2054210%2071%200068%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Neem het aanquote:Op maandag 8 april 2013 19:02 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd nu mailt Illamasqua eindelijk terug dat ze me willen refunden
Ermahgerdquote:Op maandag 8 april 2013 19:02 schreef Debsterr het volgende:
Gastendoekjes!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J97%2000602%2054210%2071%200068%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Turlijk is dat asoquote:Op maandag 8 april 2013 19:04 schreef Mss het volgende:
Ik heb wel getekend voor ontvangst. Maar ik geloof dat zij een pakketje in NL niet meer kunnen tracken. Maar eigenlijk is dat wel aso toch?
Dat wel ja....quote:Op maandag 8 april 2013 19:04 schreef Mss het volgende:
Ik heb wel getekend voor ontvangst. Maar ik geloof dat zij een pakketje in NL niet meer kunnen tracken. Maar eigenlijk is dat wel aso toch?
Ja maar gratis geldquote:Op maandag 8 april 2013 19:04 schreef Mss het volgende:
Weer een kruisje erbij op je bingokaartquote:Op maandag 8 april 2013 19:07 schreef Mss het volgende:
Ja ik kan het natuurlijk altijd proberen. Het ergste wat me kan gebeuren is dat ik geen refund krijg. Maar ik voel me zo'n tokkie als ik het doe.
surround soundquote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef Debsterr het volgende:
Waarom ligt Herman met z'n hoofd IN de speaker?
HBO Go installeren op laptop? Do tell!!quote:Op maandag 8 april 2013 18:46 schreef megamandy het volgende:
Aaaah dalijk eindelijk GOt kijken
Oja en Spees op de vraag van vanmiddag, bij die prijs zitten de 3 zenders en de Demand + HBO GO (te installeren op 1 laptop + 1 tablet + telefoon).
Om hoeveel geld gaat het?quote:Op maandag 8 april 2013 19:07 schreef Mss het volgende:
Ja ik kan het natuurlijk altijd proberen. Het ergste wat me kan gebeuren is dat ik geen refund krijg. Maar ik voel me zo'n tokkie als ik het doe.
Het gaat om ¤28. Maar eigenlijk kunnen zij er niks aan doen want het is vooral douane gekloot geloof ik.quote:Op maandag 8 april 2013 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Om hoeveel geld gaat het?
Ik zou het wel proberen, hun zijn zo dom bezig
quote:Op maandag 8 april 2013 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Om hoeveel geld gaat het?
Ik zou het wel proberen, zij zijn zo dom bezig
dikke care,je hebt 3 maanden moeten wachten op dat pakje, gewoon ja zeggen tegen die refundquote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Het gaat om ¤28. Maar eigenlijk kunnen zij er niks aan doen want het is vooral douane gekloot geloof ik.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dikke care,je hebt 3 maanden moeten wachten op dat pakje, gewoon ja zeggen tegen die refund
Bij nader inzien ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
en ik zou geen refund vragen btw, maargoed dat ben ik
je hebt gekregen wat je besteld hebt, dus mja
t is niet de schuld van illamasqua dat t zo vercrackt aan komt, want zij shippen best snel
1 van de secretaresses had ook zulke lipstick op vandaagquote:
ermahgerdquote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
1 van de secretaresses had ook zulke lipstick op vandaag
Ik heb mijn gezicht recht gehoudenMaar van binnen ging ik
![]()
![]()
![]()
![]()
en nou nooit meer wat bestellen daarquote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef Mss het volgende:
Ik heb Illamasqua netjes gemaild dat ik mijn pakketje binnen had. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik even twijfelde hoor.
Ik had het wel gecontroleerdquote:Op maandag 8 april 2013 19:44 schreef Mss het volgende:
Ja Bubs had meteen een nieuw flesje opgestuurd. Deze keer met kwast
Mooie 'krullen' ookquote:
Uhm geen idee meer preciesquote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HBO Go installeren op laptop? Do tell!!
quote:Op maandag 8 april 2013 18:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In their defense.. Ze doen ook wel eens dit:
http://imgur.com/2qNNUh3
Leuke sfeer is een van de belangrijkste dingenquote:Op maandag 8 april 2013 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie 'krullen' ook
Mijn eerste werkdag was Ok Dico. Zoals ik gewend ben van mijn vorige werkgever ging het hier ook zo. ICT had de computer nog niet geregeld, er was nog geen inlog voor mij gemaakt, het programma wat ik nodig had voor mijn werk stond er nog niet op e.d. Dus na een voorstelronde van bijna twee uur, moest ik nog heel even wachten en zat dus ouderwetsch aan een leeg bureau met mijn leesbrilletje op de regels van het bedrijf door te nemen die de secretaresse had geprint voor mij.
Toen er dan eindelijk een pc stond werd het interessant, maar toen was mijn werkdag alweer bijna voorbij
Dus ik ben wat wegwijs geraakt in de mappenstructuur van de projecten en heb wat gesnuffeld aan de opbouw van de projecten.
Morgen krijg ik wat opdrachten om te oefenen en woensdag komt er iemand om mij dat ene programma uit te leggen en dan gaan we rustig van start.
Voor hun is het ook een nieuwe functie, dus het is van beide kanten even aftasten en voor hun kijken wat ik allemaal kan.
Ik heb er wel zin in iig, leuk bedrijf, leuke mensen
quote:Op maandag 8 april 2013 20:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm geen idee meer preciesMaar gewoon naar hbogo.nl gaan en dan inloggen volgens mij. Dat inloggen doe je via je account bij de provider en dan wordt je weer teruggestuurd naar de hbo site.
Het is in principe een soort testfunctie. Maar ze staan zo te springen om iemand die administratieve hand en spandiensten verricht voor de engineers dat ik me daar niet zo druk over maak. Wellicht als ik goed mijn werk doe kan ik er zelfs 32 van maken. Dat zou helemaal tof zijnquote:Op maandag 8 april 2013 20:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Cute he?
Fijn Puckzzziewas dit nu op projectbasis? Of onbepaalde tijd?
Vet, ik hoop dat het allemaal goed voor je uitpakt!quote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is in principe een soort testfunctie. Maar ze staan zo te springen om iemand die administratieve hand en spandiensten verricht voor de engineers dat ik me daar niet zo druk over maak. Wellicht als ik goed mijn werk doe kan ik er zelfs 32 van maken. Dat zou helemaal tof zijn
Maar eerst maar ff deze 3 maanden mezelf bewijzen
Thnx!quote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vet, ik hoop dat het allemaal goed voor je uitpakt!
ik ga de verkoop en acquisitie binnen S.'s bedrijf op me nemenquote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx!
En voor jou ook!
Wat ga je nou precies doen? Ik heb e.e.a. op fb gelezen maar niet met 100% aandacht zeg maar
Heb vertrouwen, komt goedquote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga de verkoop en acquisitie binnen S.'s bedrijf op me nemen
Erg spannend![]()
Klinkt goed!quote:Op maandag 8 april 2013 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie 'krullen' ook
Mijn eerste werkdag was Ok Dico. Zoals ik gewend ben van mijn vorige werkgever ging het hier ook zo. ICT had de computer nog niet geregeld, er was nog geen inlog voor mij gemaakt, het programma wat ik nodig had voor mijn werk stond er nog niet op e.d. Dus na een voorstelronde van bijna twee uur, moest ik nog heel even wachten en zat dus ouderwetsch aan een leeg bureau met mijn leesbrilletje op de regels van het bedrijf door te nemen die de secretaresse had geprint voor mij.
Toen er dan eindelijk een pc stond werd het interessant, maar toen was mijn werkdag alweer bijna voorbij
Dus ik ben wat wegwijs geraakt in de mappenstructuur van de projecten en heb wat gesnuffeld aan de opbouw van de projecten.
Morgen krijg ik wat opdrachten om te oefenen en woensdag komt er iemand om mij dat ene programma uit te leggen en dan gaan we rustig van start.
Voor hun is het ook een nieuwe functie, dus het is van beide kanten even aftasten en voor hun kijken wat ik allemaal kan.
Ik heb er wel zin in iig, leuk bedrijf, leuke mensen
Ik denk dat het wel goedkomtquote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is in principe een soort testfunctie. Maar ze staan zo te springen om iemand die administratieve hand en spandiensten verricht voor de engineers dat ik me daar niet zo druk over maak. Wellicht als ik goed mijn werk doe kan ik er zelfs 32 van maken. Dat zou helemaal tof zijn
Maar eerst maar ff deze 3 maanden mezelf bewijzen
quote:Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef megamandy het volgende:
OMG Can't find my Czechbook matcht met mijn blauwe glittorpleisterOf nouwja meer metallic, maar glittor klinkt leuker
Nu gaat het wel weer, was wel blij dat ik vandaag weer kon werken, wat afleiding. Gister kreeg ik gewoon helemaal niets mee, alles ging langs mij heen. Thuis is het op dit moment gewoon heel vreemd.quote:
Ja dat beest is vast ook helemaal de kluts kwijtquote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu gaat het wel weer, was wel blij dat ik vandaag weer kon werken, wat afleiding. Gister kreeg ik gewoon helemaal niets mee, alles ging langs mij heen. Thuis is het op dit moment gewoon heel vreemd.
De rooie kater loopt ook gewoon de hele tijd achter ons aan omdat hij het ook niet meer weet.
Jep en mijn ma was hem gister vergeten eten te geven mhehe. Normaal gaven we altijd eten als de hond klaar was met wandelen en dan begon Brammetje altijd al te mauwen. Alleen is dat nu allemaal niet meerquote:Op maandag 8 april 2013 21:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat beest is vast ook helemaal de kluts kwijt![]()
Kan me voorstellen dat het nu heel vreemd en leeg is thuis
Geeft nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Och, Mandy, dat had ik helemaal gemist... Sterkte!
quote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[ link | afbeelding ]Op mijn vrijgezellenvervoer
quote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[ link | afbeelding ]Op mijn vrijgezellenvervoer
quote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geeft nieter wordt zoveel gepost, en Brammetje was dinsdag toen was je volgens mij nog niet teruggekeerd
En Balou was zaterdag, toen was jij ook druk bezig
Het is alleen zo snel achterelkaar allemaalMaar op zich gaat het wel, heb wel gister dus vrij genomen van het werk want dat ging niet echt
Op eczeem na welquote:Op maandag 8 april 2013 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is lang geleden! Alles goed met jou?
Bam! Good busyquote:Op maandag 8 april 2013 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy.gif![]()
![]()
Weer een 8 in de pocket voor ons onderzoekspracticum
Kutstepquote:
Je was idd goed chagrijnig toen je in het park kwamquote:Op maandag 8 april 2013 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kutstep![]()
'Funny roller' noemen ze dat dat.
Dat was HEUL NIET VOOR TE LACHEN!!
quote:Op maandag 8 april 2013 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je was idd goed chagrijnig toen je in het park kwam![]()
![]()
We waren iets na 3en thuis geloof ik.quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
Had je het nog laat gemaakt?en goed kunnen uitbrakken en -buiken gisteren?
Dan moet je dat ook doen!quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik las zoiets ja, vervelend!
Jaa, zeker wel.Zou druk bezig moeten zijn met school, haha.
Ja, 7,5 en een 7 geloof ik. Wij doen facebook en introversie extraversie en samenhang met hoeveel foto's je dan op je facebook mikt.quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaat het bij jou ook goed? Wat doen jullie eigenlijk?
Ja, helemaal toenquote:
Comparing 8-bit music to acoustic music in perceiving feelingquote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, 7,5 en een 7 geloof ik. Wij doen facebook en introversie extraversie en samenhang met hoeveel foto's je dan op je facebook mikt.
Wat doen jullie?
godsammequote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, helemaal toenin de straat ook nog even uit de deur van de auto moest nierken
![]()
![]()
Niiiiice! Was zeker een goei feestje danquote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We waren iets na 3en thuis geloof ik.
En gisteren hadden we allebei een dikke vette kater en zijn pas om 4u uit bed gekomen en hebben daarna de bank niet meer verlaten![]()
Was een goeden geslaagden dag dus![]()
Pahahhahahahahaquote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, helemaal toenin de straat ook nog even uit de deur van de auto moest nierken
![]()
![]()
Jottem!quote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Comparing 8-bit music to acoustic music in perceiving feeling
quote:
Neequote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar zijn vast dan geen filmpjes van?
ach, het luchtte vast op!quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Met stukjes nog
Maar ook thuis nog en de volgende dag nog 2x.
Maar dit heb ik uiteraard niet gezegd.
Het was wel tof heurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |