Ik krijg soms van die bultjes die jeuken, zelfs als ik te lang onder een parasol lig (warmte bultjes ook). Dus kan wel handig zijnquote:Op maandag 8 april 2013 15:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij werkt zowel bij mij als bij B en de zonneallergie uit zich bij ons allebei op een andere manier. Ik krijg echt jeukende rode bultjes, hij krijgt meer van de rode vlekken. Ik gebruik na het zonnen overal after sun, maar op de plekken met allergie smeer ik dat. Ik vind het wel stinken, maar het werkt goed. Het jeukt niet meer en de volgende dag is alle roodheid verdwenen
Daar heb ik ook last van. Dan zou ik het zeker een keer uitproberen!quote:Op maandag 8 april 2013 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik krijg soms van die bultjes die jeuken, zelfs als ik te lang onder een parasol lig (warmte bultjes ook). Dus kan wel handig zijn.
Naar de Elzas-streek. Ja woensdag tot zondagquote:
nope.quote:Op maandag 8 april 2013 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
Effe vraagje tussendoor. Deze: http://www.nailpolishfashion.nl/nagellakverdunner15ml-p-1293.html
Is dit normaal niet met een pipetje zoals met de seche restore?
Oh wel lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naar de Elzas-streek. Ja woensdag tot zondagNaja ik hoop dat het mee zal vallen
ik heb mijn lunch om kwart voor twaalf al naar binnen geschrokt en nu heb ik opnieuw honger maar ben mijn tussendoortjes vergeten fmlquote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had kip op broodnu heb k nog een appel en 2 kiwis
HEUL boos mailen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
wat moet ik met die troela doen die mijn fotos op haar website gebruikt zonder mijn watermerk of enige link naar mijn site?
Meh das kutquote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb mijn lunch om kwart voor twaalf al naar binnen geschrokt en nu heb ik opnieuw honger maar ben mijn tussendoortjes vergeten fml
Mailen en aangeven dat ze iets strafbaars doet door schending van auteurswet.quote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
wat moet ik met die troela doen die mijn fotos op haar website gebruikt zonder mijn watermerk of enige link naar mijn site?
Ik had ook kipfilet op brood. Met komkommerquote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had kip op broodnu heb k nog een appel en 2 kiwis
jouw bericht komt soberso niet op hun wall maar ze krijgen wel melding jaquote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Mss het volgende:
Als ik twitter met @beautybay dan krijgen zij daar toch een melding van? En het komt pas op hun wall als zij erop reageren toch?
Ah oke dan zijn ze me denk ik aan het negerenquote:Op maandag 8 april 2013 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jouw bericht komt soberso niet op hun wall maar ze krijgen wel melding ja
die chick die mijn fotos gejat heeft reageert ook niet op twitter maar heeft wel de tijd om shit te tweetenquote:Op maandag 8 april 2013 15:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah oke dan zijn ze me denk ik aan het negeren.
Wat voor een figuur is dat dan? Heeft ze serieus jouw logo eraf geknipt? En presenteert ze het als haar eigen spul?quote:Op maandag 8 april 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die chick die mijn fotos gejat heeft reageert ook niet op twitter maar heeft wel de tijd om shit te tweeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |