Linkje naar de MEDquote:Voor het V&A (Vraag en Aanbod) forum zoeken we op korte termijn een extra moderator.
Ben je bekend met V&A en denk je een aanwinst te zijn mail dan binnen twee weken een goed verhaal naar forum(at)fok.nl en wie weet ben jij de nieuwe V&A moderator!
Maandag 22 april sluit de ronde.
Nouja, als ik mijn voorkeuren mag uitspreken zijn we op zoek naar iets in deze richting:quote:Op maandag 8 april 2013 10:52 schreef stoereboii het volgende:
Heb je eventueel foto's en een vraagprijs? Waar op te halen?
je plaatje is kapot, maar ik denk iets met een great ass?quote:Op maandag 8 april 2013 11:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja, als ik mijn voorkeuren mag uitspreken zijn we op zoek naar iets in deze richting:
[ afbeelding ]
Werkt weerquote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je plaatje is kapot, maar ik denk iets met een great ass?
Het is al duidelijk, ik moet ook maar vertrekken als ik zie hoeveel fouten ik maakquote:Op maandag 8 april 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Beter lees je de regels even door over hoe je een topic moet openen.
Ja daar zoek ik ook al langer naar maar wil er ook niet voor betalen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja, als ik mijn voorkeuren mag uitspreken zijn we op zoek naar iets in deze richting:
[ afbeelding ]
Deze jongen niet aannemen want onbetrouwbaar met Calimero-complex.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 12:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Deze jongen niet aannemen want onbetrouwbaar met Calimero-complex.
WTF? Calimero-complex? Gebaseerd op wat?quote:Op maandag 8 april 2013 12:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Deze jongen niet aannemen want onbetrouwbaar met Calimero-complex.
Omdat NEC.quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
WTF? Calimero-complex? Gebaseerd op wat?
Linkjes naar andere sites zijn nooit toegestaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |