hmm bestaande klanten ook tegenwoordig?quote:Op maandag 8 april 2013 02:43 schreef TweakersOnly het volgende:
Te koop gevraagd:
Humax iHDR-5200C digitale harddisk decoder, inclusief Ziggo smartcard en WIFI dongle, nieuw in ongeopende doos.
Nieuwe klanten voor Ziggo alles-in-een abonnement en klanten die dit abonnement verlengen, krijgen deze decoder voor ¤49 geleverd door Ziggo.
Ik ben bereid om voor eenieder decoder inclusief WIFI dongle en Ziggo smartcard ¤160 excl verzendkosten te betalen.
Als je een beetje ballen hebt én je hebt niet eerder een decoder via Ziggo aangeschaft dan zal ik het gewoon proberen bij de klantenservice van Ziggo.quote:Op maandag 8 april 2013 09:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm bestaande klanten ook tegenwoordig?
toch maar es kijken
ooit zo`n Cisco doos gehad ( jaar geleden ) toen ik klant werdquote:Op maandag 8 april 2013 09:59 schreef johanmulder het volgende:
[..]
Als je een beetje ballen hebt én je hebt niet eerder een decoder via Ziggo aangeschaft dan zal ik het gewoon proberen bij de klantenservice van Ziggo.
Hoe kom je achter die korting dan ?quote:Op maandag 8 april 2013 10:26 schreef Grielen het volgende:
Voor bestaande klanten hebben ze ook een korting, ik heb de decoder gekocht voor 69 euro, als het goed is komt hij deze week binnenen dan heb ik ook nog eens gratis een extra smartcard en 10 films gratis per maand
Wat bedoel je precies?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |