Postgame & lolkingquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Thanks, ben ook relatief laat gewonnen met LoL(November/december ofzo) waar kan je zien hoeveel games je in total hebt gespeeld?
Waarom niet lulu?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef tdrone het volgende:
Heb me net zyra gekocht, vooral voor support maar in een oefenpotje tegen een maat vond ik het nog wat moeilijk die root te raken. Wel dikke poke, zeker als je het kunt combineren met de root
Dus zoals ik al zei, ik word hier dus gestraft omdat ik in eerste instantie hoger werd geplaatst... m.a.w fuck dit systeemquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Jij speelt dus al die tijd in dezelfde league zonder hoger te komen, en hij is 5 league's geklommen. Dan zal zijn hidden elo ongetwijfeld een flink stuk hoger zijn, terwijl jouwe alleen maar minder is geworden sinds je placement.
Als je daar totaal niet hoorde zou jij ook met 20-30 punten stijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef DePele het volgende:
[..]
Dus zoals ik al zei, ik word hier dus gestraft omdat ik in eerste instantie hoger werd geplaatst... m.a.w fuck dit systeem
Nou nee, hij boekt vooruitgang, jij dus zo te zien niet omdat je maar minimale punten krijgt. Als je ong. evenveel wint als verliest, tegen gelijke tegenstanders, dan blijf je ong. rond hetzelfde hangen. Jij bent in een league geplaatst waarin je hoorde, hij was schijnbaar lager geplaatst dan wat hij aan kon. Je wordt niet gestraft, je bent gewoon op je plek. Zoals Dust al zei, als je er niet hoort, stijg je ook flink qua punten. OF, je daalt hard qua punten om je 'vlug' te laten demoten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef DePele het volgende:
[..]
Dus zoals ik al zei, ik word hier dus gestraft omdat ik in eerste instantie hoger werd geplaatst... m.a.w fuck dit systeem
quote:
Lulu heb ik al daaromquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waarom niet lulu?
Tevens, hoi iedereen![]()
Moet nog steeds mijn placement afronden, moet nog 8 games![]()
Laatste tijd zoveel Cho'gath gespeeld, hij is zooooooo leuk. Ook een tip voor mensen die weg uit hun division willen, 1 champ uitkiezen (liefst een die meerdere lanes kan, of een support, want dat willen niet zoveel mensen), en die gewoon de hele tijd spelen. Op een gegeven moment ga je sowieso vrij veel winnen.
Of jungle / top jungle / mid, lekker snowballen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
ADC en Supp is een waste van je premade man, met ADC en Mid kan je veel beter games carryen. Misschien is de communicatie op bot wat stroever, maar lategame is het veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |