Welkom in het FUT 13 topic!
FIFA Ultimate Team (FUT)In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Bob schoeman uit Westervoort(crimineel) begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld. Wefut.nl is een bazensite.
GAM / [FIFA 13: FUT] #947 IF Marchetti
Linkjes:- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.wefut.nl__________________________________________________________________
Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie honden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![Lauren4.jpg]()
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Ps3 toernooi:
quote:
Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
Voordat er weer een debiele ajax TT komt
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Djeetje
Visca el Barça
quote:
Dus dan mag ik geen fan van hem zijn ?
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Djeetje
Visca el Barça
quote:
Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:[..]
Hij is populair. Beetje zoals iemand die nooit voetbal kijkt zegt: Barca want Messi

Waarschijnlijk is hij ook voor Miami want LeBron

nee alleen vind ik die dunks van LeBron wel ziek
Wil je nu ook zeggen dat ik voor Barca ben vanwege Messi ?
Djeetje
Visca el Barça
quote:
Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef ThadCastle het volgende:Toen ik jonger was deed ik wel eens NBA op de PC. Was ik altijd Chicago Bulls, waarschijnlijk omdat ze toen het beste waren. Met Djeetjes logica zou ik nu fan moeten zijn van de Bulls

Of misschien omdat ik die stier leip vond

Waarom mijn logica ?
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Nee, in een van mijn vorige wel, maar in mijn vorige niet. Toen had ik Howedes en Boly
[url=http://forum.fok.nl/topic/1956462/11/25#125011090]
[quote]
Op zondag 7 april 2013 22:35[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/364715]Thorb[/url] het volgende:[..]
verzin ff iets beters met je lw op rm

[/quote]
Tis een LM, en er is geen fatsoenlijke RM bij die club van die vent. Sowieso geen fatsoenlijke Ecuadoriaanse verdedigers.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik was vroegah wel Bulls fan, maar niet zozeer van Jordan of Pippen, maar vooral van Toni Kukoc
Iwan zal het wel met me eens zijn
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Djeetje
Visca el Barça
quote:
Westbrook lijkt ook klein vind ik.
Ik heb de meeste goals, dat weten jullie allemaal ook wel.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
De Boer op CB, Bergkamp op 10 en Overmars op de vleugel. Tegen PSV moet dat wel kunnen.
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Dat zat er best in

Maar ik geloof best dat het een stunt van hem is hoor, zo dom is hij niet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
DuTank
Spaashaas.
quote:
Ze pakken een speler uit de jeugd.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
ze zullen Leeuwenburgh er wel bijzetten
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Die 2 pasten ook allemaal beter bij elkaar. Maar ik denk dat het een stunt is. Of ze hebben dit vantevoren gewoon zo gepland
Elke dag
Rijst? Waar is Chu Young?
vandermar
Wat toevallig, een van de acteurs uit white collar, van de ep die ik gisteren keek, speelt ook in een film die nu op tv is. Ze is half Nederlands.
Laura Dianne Vandervoort
RvP; Feyenoord
Wie speelt op de PS3 en heeft zin om een potje 1v1 te spelen? (met normale teams, geen FUT teams)
dion_v_k
Tikkie Takkie
quote:
Ik zit het net terug te kijken.
Die kerel wordt continu aangevallen
Noodzaak om kampioen te worden, jeugd die geen kans krijgt, spelers die naar Ajax verkassen, Advocaat die waarschijnlijk vertrekt.
Hij begint steeds moeilijker te kijken
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
vandermar
Dat ze mogen degraderen dat tuig
RvP; Feyenoord
die Zamora moet wel omgekocht zijn
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Hij had bijna Di Maria bij AZ, dat was pas knap geweest
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Nogal een verschil, huren van Barcelona of op handtekening na rond hebben omdat er een investeringsmaatschappij ineens tussendoor komt
Elke dag
dion_v_k
Tikkie Takkie
quote:
En net ging het over Marcelo, waarom zijn contract is verlengd
v. Halst: "Hij is nergens sterk in, opbouwend slecht, verdedigend te slap en hij kan niet coachen"
Brands:" Ja.. uhh.. Opbouwend is hij niet flitsend maar verdedigend staat hij vaak wel goed, natuurlijk maakt hij wel eens een foutje maar dat deed Douglas ook in het begin bij Twente"
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Op maandag 8 april 2013 00:01 schreef dion_v_k het volgende:[..]
En net ging het over Zanka, waarom zijn contract is verlengd
v. Halst: "Hij is nergens sterk in, opbouwend slecht, verdedigend te slap en hij kan niet coachen"
Brands:" Ja.. uhh.. Opbouwend is hij niet flitsend maar verdedigend staat hij vaak wel goed, natuurlijk maakt hij wel eens een foutje maar dat deed Douglas ook in het begin bij Twente"

Zanka ja? Mooi man
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Dit soort gejank.

De Sfeer in de kuip is ook bij lange na niet zo bijzonder als jij altijd doet

Hoor ze nooit daar, alleen de laatste 10 minuten als Feyenoord voor staat.
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Idd
Maja ik ga nog niet te vroeg juichen, PSV heeft nog lang niet van Ajax gewonnen
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Op maandag 8 april 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:Een speler uit mijn watch list heeft rood gekregen.. sowieso rood krijgen

Ik heb dit jaar in FUT pas 1x met een speler rood gekregen.
Ik krijgt best vaak rood. Maar hoe kan iemand op je watch list rood hebben? Dan kan ie niet de TP op
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef Toefjes het volgende:[..]
Ik wel een stuk vaker. Maar ik ga toch nog, ondanks dat blessures uitgeschakeld zijn, vaak uit frustratie doodschoppen uitdelen.
Ben blij dat dat niet meer kan

Ipv ragequitten gingen die gasten dat altijd doen
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
MARTIN JOL IS FAMILIE VAN JOU?
Elke dag
quote:
Op maandag 8 april 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:Een speler uit mijn watch list heeft rood gekregen.. sowieso rood krijgen

Ik heb dit jaar in FUT pas 1x met een speler rood gekregen.
Dat is wel bizar weinig. Ik pak nooit rood uit frustratie, maar soms zit je gewoon even mis bij een tackle..of loop je steeds alleen maar mee?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Op maandag 8 april 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:[..]
Ik heb weinig tackles die ik niet goed time ofzo (op die ene na dan) dus dat is op zich best goed ja. En nu ga ik er vandoor, morgen heb ik een tentamen

Dat zal de enige reden zijn ja. Het is niet toevallig half 1 ofzo.
Succes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rijst ging hem tegen mij een keer opzettelijk in eigen doel schieten toen hij 5-0/6-0 ofzo achter stond
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Morgen ff kijken..verwacht er ook weinig van eigenlijk, maar als het enigszins in de buurt kan komen zou het wel tof zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Net 5 is het eigenlijk.
quote:
Op maandag 8 april 2013 00:36 schreef Tim86 het volgende:[..]
Morgen ff kijken..verwacht er ook weinig van eigenlijk, maar als het enigszins in de buurt kan komen zou het wel tof zijn.
Ik kijk het nu, laat wel even weten of het iets is
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
quote:
Nee man, het is echt niet super geweldig. Wat is dit? PC?
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Ik vind het niet zo bijzonder dit iig

Wat zijn de regels precies? Zie dat ze allemaal level 1 zijn, betekent dat dat ze alleen maar met starter sets spelen? Of wat

?
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Nee nooit

Apart.
quote:
Oke, waarom zijn ze allemaal level 1 dan

?
Die T-bag opt eind
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Op maandag 8 april 2013 01:03 schreef ThadCastle het volgende:[..]
Ja dat geloof ik

Maar hij was toch in 1 week master prestige? Kijk dan ben je ook al no life dus als je no life en goed bent hoor je in de categorie van die gasten thuis. Als hij dan echt zo goed was hield dat no life hem iig niet tegen

Hij zat ook tot heel lang bij de 2000 meest spelende spelers op de wereld
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Niet meer dezelfde gasten (en chick) als de vorige 2 zombie maps.
Elke dag
dion_v_k
Tikkie Takkie
quote:
Wat is dat toch een gedrocht he
Ongelofelijk dat god zoiets op aarde heeft gedumpt, wat moeten zijn ouders verdrietig zijn
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Op maandag 8 april 2013 01:13 schreef dion_v_k het volgende:[..]
Wat is dat toch een gedrocht he
Ongelofelijk dat god zoiets op aarde heeft gedumpt, wat moeten zijn ouders verdrietig zijn

Doe eens even normaal man.
Elke dag
Timmy_Turner
Le Capitaine
quote:
Dat snapte ik ook niet.
Dit deden ze wel pro allemaal, maar het blijft gewoon campen
Elke dag