Na zijn val in Parijs-Nice echt nooit meer op niveau gekomen. Sindsdien komt er niets meer uit. Weliswaar wel kwaaltjes en valpartijen tussendoor, maar toch. Een glimp van zijn klasse zouden we zo af en toe wel mogen opvangen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is er nu eigenlijk mis met Maaskant? Dat duurt nu al 3 jaar.
Wel Parijs-Tours gewonnen. Da's best een mooie koers om te winnen als niet-winnaar.quote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Overigens hoe vaak heeft van Avermaet niet al de meubelen moeten redden bij de sterrenploeg BMC. Hij mag nooit als kopman starten, maar vaak is hij toch degene die er weer staat. Van MSR tot LBL kan hij top 5 rijden, maar een winnaar is het vooralsnog niet. De rest van de klassiekerploeg valt toch vaak tegen, ondanks wat glimpen van de klasse die ze hebben.
Uiteraard, dacht ik nog aan. Maar met zijn kwaliteiten zou hij vaker op het hoogste treetje moeten kunnen staan, zeker gezien zijn eindspurt. Maar hij heeft wel vaak moeite zich in te houden.quote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel Parijs-Tours gewonnen. Da's best een mooie koers om te winnen als niet-winnaar.
twitter:petercossins twitterde op zondag 07-04-2013 om 21:29:36Sad to see tom stamsnijder wasn't classified after coming in on this wheel http://t.co/cJ2lliLfKT reageer retweet
Edit; Oh dat is al in het vorige deel gemeld.twitter:BlancoCycling twitterde op zondag 07-04-2013 om 21:42:16Earlier today we announced @JetseBol abandoned in #parisroubaix, but we couldn't be any more wrong. Our youngster finished 114th! reageer retweet
dat wordt juist levensgevaarlijk...dan is er helemaal geen mogelijkheid om uit te wijken....quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Wombcat het volgende:
Wuyts vraagt om hekken op Carrefour d'Arbe. Kan best, maar je moet er wel rekening mee houden dat de renners dan niet meer in de berm kunnen rijden, wat nu nog wel kan. Dan staan die hekken daar.
Dus of de renners daar blij van worden is nog maar de vraag.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:05 schreef Leatherface het volgende:
Klassiekers blijven mooi, maar Parijs Roubaix is toch altijd a little bit specialer.
Dé oplossing:quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Wombcat het volgende:
Wuyts vraagt om hekken op Carrefour d'Arbe. Kan best, maar je moet er wel rekening mee houden dat de renners dan niet meer in de berm kunnen rijden, wat nu nog wel kan. Dan staan die hekken daar.
Dus of de renners daar blij van worden is nog maar de vraag.
Kan me eigenlijk niet meer herinneren wat er gezegd werd toen Boonen als enige goed door het Carrefour kwam en zijn concurrenten Flecha, Vansummeren, Hoste en Hushovd allemaal vielen en Pozzato dat gat niet meer kon dichten..quote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heeft naar mijn idee ook te maken met belgisch chauvinisme. Was Cancellara uitgeschakeld, was het commentaar in de samenvatting geweest: de zwitser heeft enigzins pech.
Er was daarna wel enige kritiek op het feit dat heel wat supporters die daar staan al compleet laveloos zijn op het moment dat de koers langskomt.quote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet meer herinneren wat er gezegd werd toen Boonen als enige goed door het Carrefour kwam en zijn concurrenten Flecha, Vansummeren, Hoste en Hushovd allemaal vielen en Pozzato dat gat niet meer kon dichten..
Vielen die niet allemaal omdat ze te snel door een bocht wilden gaan?quote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet meer herinneren wat er gezegd werd toen Boonen als enige goed door het Carrefour kwam en zijn concurrenten Flecha, Vansummeren, Hoste en Hushovd allemaal vielen en Pozzato dat gat niet meer kon dichten..
Alleen bij Hushovd was dat het geval, de rest viel allemaal, of werd i.i.g. opgehouden, door de val van Flecha.quote:Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vielen die niet allemaal omdat ze te snel door een bocht wilden gaan?
Ik wel hoor. Het was de mooiste Parijs-Roubaix ooit en Boonen had een waar kunststuk uitgehaald.quote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet meer herinneren wat er gezegd werd toen Boonen als enige goed door het Carrefour kwam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |