GMTA.quote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef RedFever007 het volgende:
Lange Frans morgen in de Roadshow dus![]()
Hmm sla ik een keertje over dan
Same herequote:Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
ik ben niet zeker of ik er volgende week weer bij ben hoor
Wat?quote:Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een herhalingdit is al een keer op tv geweest
vraag me af of ze subtiele hints in het programma doen...quote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef Tijn het volgende:
Er vallen helemaal geen leuke theoriën te verzinnen bij dit programma.
Het programma wat er NU op is is een herhaling. Sabotage is een nieuw programma.quote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat?Nu is het veel drukker in dit topic of niet?
Het was een grapjequote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het programma wat er NU op is is een herhaling. Sabotage is een nieuw programma.
Ah.quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het programma wat er NU op is is een herhaling. Sabotage is een nieuw programma.
Ik heb er wel een: ik denk dat er geen tweede seizoen komt... dat is toch ook wel een leuke theorie?quote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef Tijn het volgende:
Er vallen helemaal geen leuke theoriën te verzinnen bij dit programma.
laten we het nog spannender maken.. een theorie over dat het van de buis word gehaald voordat de saboteur bekend isquote:Op zondag 7 april 2013 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er wel een: ik denk dat er geen tweede seizoen komt... dat is toch ook wel een leuke theorie?.
Alleen al omdat ik me niet kan voorstellen dat ze nog zo'n set van D-sterren kunnen vindenquote:Op zondag 7 april 2013 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er wel een: ik denk dat er geen tweede seizoen komt... dat is toch ook wel een leuke theorie?.
Dat lukt ze bij WIDM anders ook wel elk jaar hoor... met als grootste verschil dat WIDM wel spannend en origineel is en veel betere televisie oplevertquote:Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen al omdat ik me niet kan voorstellen dat ze nog zo'n set van D-sterren kunnen vinden
Er zijn toch nog wel wat mensen die aan Sterren Springen hebben meegedaan die ze kunnen vragen?quote:Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen al omdat ik me niet kan voorstellen dat ze nog zo'n set van D-sterren kunnen vinden
Die mensen zijn ook wat intellectueler.quote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lukt ze bij WIDM anders ook wel elk jaar hoor... met als grootste verschil dat WIDM wel spannend en origineel is en veel betere televisie oplevert.
Nou het zijn misschien niet de meest bekende sterren bij WIDM maar wel een tikkie intelligenter of boeiender om naar te kijken, maar dat zal denk ik ook wel komen door het formatquote:Op zondag 7 april 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lukt ze bij WIDM anders ook wel elk jaar hoor... met als grootste verschil dat WIDM wel spannend en origineel is en veel betere televisie oplevert.
Ik vind die Lisa best leuk om naar te kijken hoor... maar dat is dan ook de enige reden waarom ik de aflevering heb uitgekekenquote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het zijn misschien niet de meest bekende sterren bij WIDM maar wel een tikkie intelligenter of boeiender om naar te kijken, maar dat zal denk ik ook wel komen door het format
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |