Een soort uber-fusion-cookingquote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef yvonne het volgende:
Muto heeft dit nu voor eeuwig in z'n AT, eik ook wel cool als je erover nadenkt.
Zal m leren.. De schobbejak :$quote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef yvonne het volgende:
Muto heeft dit nu voor eeuwig in z'n AT, eik ook wel cool als je erover nadenkt.
Lekkah, eet smakelijk alvastquote:Op zondag 7 april 2013 16:51 schreef sararaats het volgende:
ik ga zo een superschotel Amon bestellen (shoarma en kebab)
Ik val dan ook op vrouwen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef yvonne het volgende:
De knop "stop volgen" doet het niet bij hem?quote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef yvonne het volgende:
Maar waarom nou weer in de Intratuinquote:Op zondag 7 april 2013 16:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal m leren.. De schobbejak :$
Ok in principe vind ik t best wel een leuke TT als ik heel eerlijk ben
Heeft Yvonne er uit gesloopt bij hemquote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De knop "stop volgen" doet het niet bij hem?
Ik stel een meet voor, speciaal voor jou in de Hornbachquote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar waarom nou weer in de Intratuin
De Hornbach had ik interessanter gevonden
Graciasquote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
Danke! en een compliment voor jouw UI![]()
Ow, da's leukquote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef Dqod het volgende:
Ik stel een meet voor, speciaal voor jou in de Hornbach
Jaaa!quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stel een meet voor, speciaal voor jou in de Hornbach
[..]
Gracias![]()
quote:
Zo heel af en toe, met vlagen, heb ik eens een goed ideequote:
quote:
Wat een helse vloekquote:
Tuurlijk durf je dat! Ik ben haske dinges (hoe heet dat woord ook al weer) verlegen, dus samen redden we het welquote:Op zondag 7 april 2013 16:55 schreef Dqod het volgende:
Zo heel af en toe, met vlagen, heb ik eens een goed idee
Lijkt me serieus wel leuk tho, mits ik zou durven
Stuur die schotel hier maar heen danquote:Op zondag 7 april 2013 16:59 schreef sararaats het volgende:
het wordt een boterhammetje maar morgen ga ik die superschotel halen.
ik had gisteren op het feestje van m'n zus en vriend al friet
Dusseeeeeeeeee.. Jij beschermt mij? Iets met witte ridderin enzulks?quote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk durf je dat! Ik ben haske dinges (hoe heet dat woord ook al weer), dus samen redden we het wel
Yups, maar ik heb het niet zo op paarden, dus ik neem een konijn mee. Of een poes. Of zoietsquote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef Dqod het volgende:
Dusseeeeeeeeee.. Jij beschermt mij? Iets met witte ridderin enzulks?
Ja, dat heb ik ook. En dan loopt het vaak helemaal uit de handquote:-Edit- Oh verlegen.. Ja ik ook, totdat ik het niet meer ben
Ik ook. Mijn dank is grootquote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef Muto het volgende:
Ik ben blij dat ik een aanzet voor een meeting heb gegeven!
Bij dezen spreek ik mijn dank uit.. En die is zeer groot uiteraard..quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef Muto het volgende:
Ik ben blij dat ik een aanzet voor een meeting heb gegeven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |