Waarom zou het een miskoop zijn? Als ik een android stick (boxje) met een ethernetpoort koop dan heb ik gewoon internet via android. Wie gebruikt nou die smart featuresquote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
om kort te zijn heeft TS een miskoop gedaan en had hij/zij beter wel een smart tv kunnen kopen.
TS had van te voren kunnen bedenken wat hij/zij wou gaan doen met zijn televisie.
en als daarvan een onderdeel is dat hij/zij graag wil kunnen internetten op zijn tv, had hij beter een tv met wifi optie kunnen kopen, om te kunnen internetten op het draadloze net van de buren.
Hoe vaak verplaats je je TV ?quote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
Je had in ieder geval er beter op kunnen letten of er een eventuele wifi functie op zit zodat je geen kabel hoeft te trekken
Mijn god is draadloos goed bereikbaar, ook zonder apparatuurquote:Op maandag 8 april 2013 13:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
als je beetje god draadloze apparatuur hebt kun je tv net zo goed op wifi aansluiten.
Jij, want jij wou internet op je televisie. De WLAN add-on + normale LAN van je tv voedt internet naar je smart features.quote:Op maandag 8 april 2013 12:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zou het een miskoop zijn? Als ik een android stick (boxje) met een ethernetpoort koop dan heb ik gewoon internet via android. Wie gebruikt nou die smart features
*Typt vanuit de openbare bibliotheek...quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:30 schreef JohnB52 het volgende:
Nee dan moet je n eigen topic openen.
Ts heeft zelf geen internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |