Aan wat ik allemaal lees op het forum daar nemen ze echt de gekste dingen mee. Ze hebben zelfs hele tactieken (meteen bij opening naar binnen etc.)...quote:Op zondag 7 april 2013 01:15 schreef HotSummerNight het volgende:
kost een product de jumbo echt omzet?
mwah.
zou die huisvrouw het product ook echt kopen als het niet over datum was, dat valt te betwijfelen
Over de datum geven ze niet mee (mag wettelijk ook niet). Daarom geven ze een nieuw product. Dat kost ze dus wel degelijk omzet, want die kan niet meer verkocht worden.quote:Op zondag 7 april 2013 01:15 schreef Fopje het volgende:
Ik weet niet of het omzet kost? Zoals je ziet zijn er genoeg gekken die hier speciaal voor naar de Jumbo gaan. Als het eenmaal over de datum is gooien ze het toch weg, dus waarom niet gratis weggeven in de hoop dat je naar buiten loopt met volle tassen.
Oke op die manier, hmm ja dat zou dan wel wat omzet moeten kosten ja. Maar aangezien ze hier mensen mee lokken die ook nog andere dingen kopen blijft het misschien een beetje in evenwicht? Ze zullen er vast wel over nagedacht hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 01:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Over de datum geven ze niet mee (mag wettelijk ook niet). Daarom geven ze een nieuw product. Dat kost ze dus wel degelijk omzet, want die kan niet meer verkocht worden.
quote:Op zondag 7 april 2013 01:21 schreef Deezertje het volgende:
De populaire producten verkopen goed dus die zullen wel niet zo snel over de datum zijn. Melk soms nog wel, of van die kant-en-klare magnetronmaaltijden die ik nog niet eens gratis zou willen eten
Aan de ene kant slim van die mensen, maar wel beetje triest ja dat je met grote zoekogen de hele winkel afstruint of er nog wat gratis te halen valt...
De AH had toen ook een actie met de laagste prijs. Kreeg je product gratis mee als ie ergens anders goedkoper was. Herinner me nog topics hier van mensen met hele achterbanken vol gratis spullenMaar ja Nederlanders en gratis he
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 01:23 schreef SillyWalks het volgende:
De financiële wereld steelt miljarden door creatief met de regels om te springen, en jij gaat je zorgen maken om wat huisvrouwen die proberen gratis boodschapjes te regelen bij een groot bedrijf dat daar zelf mee te koop loopt?
op de tv zender tlc had je een programma over coupons. daar gingen mensen voor 1000 dollar boodschappen halen en met de coupons koste het dan 2 dollarquote:Op zondag 7 april 2013 01:13 schreef Deezertje het volgende:
De Jumbo heeft een regel: kom je een product tegen dat tot gisteren, vandaag of morgen goed is: krijg je het gratis mee. Nu zit ik vol verbazing een topic te lezen op het gratis.nl prikbord. Blijken gewoon hele hordes huisvrouwen dagelijks, doelbewust, naar de Jumbo gaan om te kijken wat er gratis te 'scoren' valt. Echt hele boodschappentassen vol nemen ze gratis mee.
Nu snap ik dat Jumbo zelf deze regel heeft bedacht en dus zelf ook wel weet dat er altijd mensen zijn die er misbruik van maken, maar wat vinden jullie? Zijn dit gewoon slimme mensen of mensen die de hele dag niks te doen hebben?
Eerlijk is eerlijk, heb zelf ook wel eens wat gratis geclaimd, maar dat was gewoon een verse sap die over de datum was (het is dat ik het zag, anders had ik dus over de datum gekocht)...
Voor wie wilt meelachen: http://bit.ly/12vv5LU en lees dan vooral de posts waarin de mensen hunzelf gaan verdedigen dat ze de Jumbo een goede dienst leveren (maar elk gratis product kost de Jumbo dus feitelijk gewoon omzet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |