abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124976190
De Jumbo heeft een regel: kom je een product tegen dat tot gisteren, vandaag of morgen goed is: krijg je het gratis mee. Nu zit ik vol verbazing een topic te lezen op het gratis.nl prikbord. Blijken gewoon hele hordes huisvrouwen dagelijks, doelbewust, naar de Jumbo gaan om te kijken wat er gratis te 'scoren' valt. Echt hele boodschappentassen vol nemen ze gratis mee.

Nu snap ik dat Jumbo zelf deze regel heeft bedacht en dus zelf ook wel weet dat er altijd mensen zijn die er misbruik van maken, maar wat vinden jullie? Zijn dit gewoon slimme mensen of mensen die de hele dag niks te doen hebben? :D

Eerlijk is eerlijk, heb zelf ook wel eens wat gratis geclaimd, maar dat was gewoon een verse sap die over de datum was (het is dat ik het zag, anders had ik dus over de datum gekocht)...

Voor wie wilt meelachen: http://bit.ly/12vv5LU en lees dan vooral de posts waarin de mensen hunzelf gaan verdedigen dat ze de Jumbo een goede dienst leveren (maar elk gratis product kost de Jumbo dus feitelijk gewoon omzet)
  zondag 7 april 2013 @ 01:15:09 #2
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_124976244
kost een product de jumbo echt omzet? mwah.

zou die huisvrouw het product ook echt kopen als het niet over datum was, dat valt te betwijfelen...

wss niet... gewoon een stukje marketing... diezelfe huisvrouw neemt mss wel iets anders mee waar ze wel op verdienen

jumbo probeert in te kopen zodat ze zo weinig mogelijk moeten weggooien. gooien ze iets weg dan hebben ze soberso geen klanten, laten ze een klant het gratis mee nemen dan bestaat de kans dat de klant een ander product koopt wat ze omzet geeft
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
  zondag 7 april 2013 @ 01:15:48 #3
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_124976263
Ik weet niet of het omzet kost? Zoals je ziet zijn er genoeg gekken die hier speciaal voor naar de Jumbo gaan. Als het eenmaal over de datum is gooien ze het toch weg, dus waarom niet gratis weggeven in de hoop dat je naar buiten loopt met volle tassen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zondag 7 april 2013 @ 01:15:48 #4
356891 Abed
hooggeleid
pi_124976264
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_124976271
Royal Sadness :')
Abracadabra, tapate guarra!
  zondag 7 april 2013 @ 01:16:41 #6
381517 Zapata
held op sokken
pi_124976289
Pfff heb al paar keer gehad dat vlees broodbeleg wat zogenaamd nog 4 dagen houdbaar is al neit goed meer is.
Filet americain wat bijvoorbeeld grijs is met een dun laagje rood erover heen.
pi_124976295
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:15 schreef HotSummerNight het volgende:
kost een product de jumbo echt omzet?

mwah.

zou die huisvrouw het product ook echt kopen als het niet over datum was, dat valt te betwijfelen
Aan wat ik allemaal lees op het forum daar nemen ze echt de gekste dingen mee. Ze hebben zelfs hele tactieken (meteen bij opening naar binnen etc.)...
  Donald Duck held zondag 7 april 2013 @ 01:17:37 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_124976320
Grappig wel. Misbruik zou ik dat niet noemen. Ze weten de regels gewoon tot het maximaal te benutten.
Maar heeft ook wel iets armoedigs natuurlijk. Zelf zou ik dergelijke moeite er nooit in willen steken voor die paar tientjes die het bespaart.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_124976325
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 01:15 schreef Fopje het volgende:
Ik weet niet of het omzet kost? Zoals je ziet zijn er genoeg gekken die hier speciaal voor naar de Jumbo gaan. Als het eenmaal over de datum is gooien ze het toch weg, dus waarom niet gratis weggeven in de hoop dat je naar buiten loopt met volle tassen.
Over de datum geven ze niet mee (mag wettelijk ook niet). Daarom geven ze een nieuw product. Dat kost ze dus wel degelijk omzet, want die kan niet meer verkocht worden.
  zondag 7 april 2013 @ 01:19:09 #10
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_124976362
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Over de datum geven ze niet mee (mag wettelijk ook niet). Daarom geven ze een nieuw product. Dat kost ze dus wel degelijk omzet, want die kan niet meer verkocht worden.
Oke op die manier, hmm ja dat zou dan wel wat omzet moeten kosten ja. Maar aangezien ze hier mensen mee lokken die ook nog andere dingen kopen blijft het misschien een beetje in evenwicht? Ze zullen er vast wel over nagedacht hebben :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_124976452
De populaire producten verkopen goed dus die zullen wel niet zo snel over de datum zijn. Melk soms nog wel, of van die kant-en-klare magnetronmaaltijden die ik nog niet eens gratis zou willen eten :P
Aan de ene kant slim van die mensen, maar wel beetje triest ja dat je met grote zoekogen de hele winkel afstruint of er nog wat gratis te halen valt... :')
  zondag 7 april 2013 @ 01:22:52 #12
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_124976471
Wat ze allemaal meekrijgen :P

Ik zou het ook doen :Y)
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_124976485
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:21 schreef Deezertje het volgende:
De populaire producten verkopen goed dus die zullen wel niet zo snel over de datum zijn. Melk soms nog wel, of van die kant-en-klare magnetronmaaltijden die ik nog niet eens gratis zou willen eten :P
Aan de ene kant slim van die mensen, maar wel beetje triest ja dat je met grote zoekogen de hele winkel afstruint of er nog wat gratis te halen valt... :')

De AH had toen ook een actie met de laagste prijs. Kreeg je product gratis mee als ie ergens anders goedkoper was. Herinner me nog topics hier van mensen met hele achterbanken vol gratis spullen _O- Maar ja Nederlanders en gratis he :+
  zondag 7 april 2013 @ 01:23:33 #14
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_124976486
De financiële wereld steelt miljarden door creatief met de regels om te springen, en jij gaat je zorgen maken om wat huisvrouwen die proberen gratis boodschapjes te regelen bij een groot bedrijf dat daar zelf mee te koop loopt?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_124976578
Die hordes huisvrouwen zijn gewoon paupers.
  zondag 7 april 2013 @ 01:27:13 #16
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_124976581
Tja, Jumbo moet het toch weggooien als het over de houdbaarheid is, met deze regel geven ze het weg en worden ze door de klanten gewaardeerd
pi_124976591
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:23 schreef SillyWalks het volgende:
De financiële wereld steelt miljarden door creatief met de regels om te springen, en jij gaat je zorgen maken om wat huisvrouwen die proberen gratis boodschapjes te regelen bij een groot bedrijf dat daar zelf mee te koop loopt?
pi_124976771
extreme couponing ;)
pi_124976977
Scheelt de Jumbo weer werk om de oude producten te zoeken en weg te gooien, anders moet je een vakkenvuller laten zoeken op spullen die over de datum zijn.
pi_124977045
De Jumbo in Breda geeft het mooi niet gratis mee, die flikkeren het gewoon weg. Toen kon ik naar een andere winkel om het te kopen.
pi_124977439
Ik weet wel dat ze er iets tegen doen. Bij de lokale Jumbo wordt de versafdeling elke avond gecontroleerd op datums, producten die vanaf de volgende dag nog 1 dag houdbaar zijn worden er uitgehaald. Gaat vaak naar de voedselbank dan. Veel betere bestemming dan die gierige huisvrouwtjes.

Heb ook wel eens gezien dat mensen tussen het fruit zochten naar iets wat een beetje rot was. Dan kreeg je een gratis zak vers fruit mee of zo. Triest. :')

Edit: eens door dat topic gelezen. Alleen de OP al zeg. Als je zo moet/wilt leven ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door OverRated op 07-04-2013 02:09:21 ]
pi_124977773
Er zijn zelfs mensen die producten verstoppen in de winkel. En een paar dagen later de winkel weer ingaan om de verstoptte producten te claimen :'(
pi_124978739
Als je zo gaat leven :')
Because you know i'm all about that ass
pi_124978741
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:13 schreef Deezertje het volgende:
De Jumbo heeft een regel: kom je een product tegen dat tot gisteren, vandaag of morgen goed is: krijg je het gratis mee. Nu zit ik vol verbazing een topic te lezen op het gratis.nl prikbord. Blijken gewoon hele hordes huisvrouwen dagelijks, doelbewust, naar de Jumbo gaan om te kijken wat er gratis te 'scoren' valt. Echt hele boodschappentassen vol nemen ze gratis mee.

Nu snap ik dat Jumbo zelf deze regel heeft bedacht en dus zelf ook wel weet dat er altijd mensen zijn die er misbruik van maken, maar wat vinden jullie? Zijn dit gewoon slimme mensen of mensen die de hele dag niks te doen hebben? :D

Eerlijk is eerlijk, heb zelf ook wel eens wat gratis geclaimd, maar dat was gewoon een verse sap die over de datum was (het is dat ik het zag, anders had ik dus over de datum gekocht)...

Voor wie wilt meelachen: http://bit.ly/12vv5LU en lees dan vooral de posts waarin de mensen hunzelf gaan verdedigen dat ze de Jumbo een goede dienst leveren (maar elk gratis product kost de Jumbo dus feitelijk gewoon omzet)
op de tv zender tlc had je een programma over coupons. daar gingen mensen voor 1000 dollar boodschappen halen en met de coupons koste het dan 2 dollar
pi_124978757
DIE ÜBERPAUPERS.

Ik had net voor het eerst dat ze moeilijk deden over mijn spullen. Het meisje achter de kassa had duidelijk haar dag niet. Ze zei eerst dat ik de afbakbroden met datum van morgen gewoon moest betalen, omdat je die alleen mee mag als ze van vandaag of gisteren zijn. Ik zei van niet, dus ze belde iemand en die zei dat het wel mocht.
Daarna zei ze dat ik ze dan niet alle 4 mee mocht, maar slechts 1 verpakking. De jongen die er bij werd geroepen (en die altijd de producten van de lijst haalt met een code) zei dat ook.
Ik bleef volhouden, hij belde iemand, en die zei dat inderdaad alle 4 de verpakkingen mee mochten. Tjemig, ik neem wel vaker een hele stapel van dezelfde datum mee. Dan doet niemand moeilijk. Waarom vandaag wel?

Ik had nu dus 4 pakken afbakbrood (breekbroodjes) en 1 pak confetti paaskoekjes (of iets van die strekking). Het glazuur van mijn tanden knalt er al af als ik die koekjes alleen al ZIE, maar ze zullen vast smaken, straks bij de koffie.

:') :') :') :') :')
Because you know i'm all about that ass
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')