Wie kijkt nog meer?quote:Hoe werkt WEET IK VEEL?
In de zaterdagavondshow van RTL 4 test Linda de Mol de algemene kennis van Nederland. In de studio krijgen 300 studenten en 3 BN'ers verschillende kennis vragen en ook als kijker thuis kun je live meespelen met de speciale WEET IK VEEL-app
De BNers en studenten krijgen 50 kennisvragen voorgeschoteld die allemaal in het teken staan van algemene kennis: van popmuziek en geschiedenis tot sport, wetenschap en topografie. De BNer met de meeste juiste antwoorden gaat door naar de grande finale van de aflevering om met de beste student een zo hoog mogelijk bedrag in de wacht te slepen.
Uiteindelijk mag de BNer iemand in zijn of haar naaste omgeving verrassen met het gewonnen bedrag, gewoon omdat diegene het geld keihard nodig heeft. De student doet ook niet voor niets mee, die gaat uiteindelijk met een mooi geldbedrag naar huis. Veel weten is in deze nieuwe zaterdagavondshow nog nooit zo lucratief geweest.
TV / [Zaterdag 20.30 RTL4] Weet ik veel? #2 Topvragen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, een naamtopic voor mijn geweldige medeposter.
Ik was 1 seconde eerder.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TV / [Zaterdag 20.30 RTL4] Weet ik veel? #2 Topvragen.
Waar. Al wist ik dit niet.quote:
quote:
Hoeveel punten kan je halen tot nu toe?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf ik had deze nog goed gegokt ook![]()
Daarmee 54 punten
zestig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeveel punten kan je halen tot nu toe?
Ja, en ook nog tegelijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze week miljoenenjacht én een tegen honderd?
Wat een gefaal.quote:
Baas inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |