PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Dikke, leer Nederlands!quote:
Zeefuik is geblesseerd aan zijn buikspier.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zeefuik doet niet mee
Odds van Groningen ineens omlaag en van H'veen omhoog
Zeebuikquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeefuik is geblesseerd aan zijn buikspier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe Heerenveen dan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:23 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hup twente![]()
fucking hell. Als ik tips krijg gaat het nog fout.
[ afbeelding ]
wat ben ik toch ook een mongool. Ik kan niks goed doen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:23 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hup twente![]()
fucking hell. Als ik tips krijg gaat het nog fout.
[ afbeelding ]
wat ben ik toch ook een mongool. Ik kan niks goed doen
deden het erg goed vorige week jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe Heerenveen dan.
Groningen is slecht en Heerenveen kan zo nog meer afstand nemen op de streep tussen play offs en geen play offs. Daarbij is Heerenveen erg goed bezig de laatste tijd.
de rest had ik ingezet op HSV.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe Heerenveen dan.
Groningen is slecht en Heerenveen kan zo nog meer afstand nemen op de streep tussen play offs en geen play offs. Daarbij is Heerenveen erg goed bezig de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
de rest had ik ingezet op HSV.
we zien wel. Wijze les anders
2-2 toch over het laatste kwartier? Niet slecht tegen de kampioenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
HSV maakte wel indruk vorige week in de slotfase.
Dat is teveel eer voor hemquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:28 schreef DuTank het volgende:
Kan iemand van jullie niet een soundboard maken met gearsofnl uitspraken?
Ik kan wel even snel een Android app in elkaar flansenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:28 schreef DuTank het volgende:
Kan iemand van jullie niet een soundboard maken met gearsofnl uitspraken?
Van mij wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
mag ik trouwens een tweede low pace erbij maken en die afwisselen met mijn andere squad?
doen!quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kan wel even snel een Android app in elkaar flansen
en roodquote:
quote:
Was het direct rood of 2x geel?quote:
Tuurlijk. Je blijft toch wel verliezenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
mag ik trouwens een tweede low pace erbij maken en die afwisselen met mijn andere squad?
directquote:
Hebben ze daar geen terreinknechten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:31 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd hoe Vitesse zal spelen met Struijk op het middenveld
Ik zie het, Nounkeuquote:
Eetse knul.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik ga boodschappen doen en eten
waarom probeer je iets te maken wat je niet kan makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:32 schreef Djeetje het volgende:
Natuurlijk kan ik mijn pc weer niet herstellen
randoms?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen terreinknechten?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen terreinknechten?
Laptop is al naar de makerquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom probeer je iets te maken wat je niet kan maken
Jij bent zo iemand die op alle obscure linkjes of Facebook enzo klikt of niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laptop is al naar de maker
Wou alleen me pc terug zetten naar fabrieksinstellingen
Was geen buitenspelquote:
Xavi zat ook op de bank in de periode Ronaldinho, hij is zeker te vervangen qua klassequote:Op zaterdag 6 april 2013 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt in het niet bij de klasse van Iniesta en Xavi.
Je moet goede spelers rustig brengen, kijk naar Zanka bij PSV.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Xavi zat ook op de bank in de periode Ronaldinho, hij is zeker te vervangen qua klasse
VBZquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/wedstrijd.asp?uid=1323240
elke week met mijn pa jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
Kevin, jij doet hele tijd boodschappen enzo? Zit je al op kamers of ben je een weeskind geworden of ... ?
Nice, wel jammer van die keeperquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Up Ozbiliz/Up Fischer Hybrid
Zo maakte Hjerpseth ze in Fifa 11 alquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Kwam dit net tegen op EA forum..goede manier om mannetjes op de doellijn bij een FK af te straffen![]()
![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/155001643
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Kwam dit net tegen op EA forum..goede manier om mannetjes op de doellijn bij een FK af te straffen![]()
![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/155001643
uiteten bij de macdrive?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten totdat ik word opgehaald door die waggie je weet tog.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik moet nu gaan. Challaz roger over en uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, jij?
Iwan en Siem maakten die vrije trappen ook altijd zo in FIFA 11
Ja dat wel, moet mss kijken naar een andere CB + GK combinatiequote:
Zoet en die Braziliaanse CB van Anzhi?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja dat wel, moet mss kijken naar een andere CB + GK combinatie
Of dit:quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoet en die Braziliaanse CB van Anzhi?
Ik zou wel een keeper nemen die bij de lat kanquote:
72 Speed Yolo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou wel een keeper nemen die bij de lat kan
Lucky bastardquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk ik open nog een pakje
[ afbeelding ]
Niet liegen: hoeveel pakjes open jij per dag?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel pakjes open jij op een dag? Jij hebt áltijd de goeie packs..quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Na Maicon had ik geen pakje meer geopendquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet liegen: hoeveel pakjes open jij per dag?
Wat snap je niet aan het woordje 'HOEVEEL' ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Na Maicon had ik geen pakje meer geopend, net heerlijk gegeten dus ik dacht nog even een pakje,
even tellen, 1 maicon en 1 kompany = 2quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:49 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje 'HOEVEEL' ?
10k waard nu lolquote:
Koekoekquote:
quote:
Ja dat is het voordeel van veel spelers hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ohja volgens mij heb ik hem nog wel, even kijken.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
even tellen, 1 maicon en 1 kompany = 2
Toch nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat is het voordeel van veel spelers hebben
Ja maar HOEVEEL open je er per dag/weekquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
even tellen, 1 maicon en 1 kompany = 2
Wat is er met die clip gebeurd? Ik ken hem allen met topless damesquote:
Dat ligt er aan, normaal per dag 50k ofzo, en soms haal ik wat geluk eruit en heb ik geen verlies,quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:54 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja maar HOEVEEL open je er per dag/week
Die versie staat niet meer op YT want dat mag daar niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat is er met die clip gebeurd? Ik ken hem allen met topless dames
Wel op dumpertquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die versie staat niet meer op YT want dat mag daar niet.
Pfoe oke, 50k per dag dat zijn dus.. 10 x 5k pakjes of wissel je af met 7.5k?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, normaal per dag 50k ofzo, en soms haal ik wat geluk eruit en heb ik geen verlies,
wel op jouw usbquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die versie staat niet meer op YT want dat mag daar niet.
Ik haal alleen maar 7.5k packs,quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:58 schreef leoon. het volgende:
[..]
Pfoe oke, 50k per dag dat zijn dus.. 10 x 5k pakjes of wissel je af met 7.5k?
Heb ik ook best vaak met HD kanalen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Godverdomme, Sport1 Select HD heb ik een zwak signaal, constant blokjes erdoorheen maar bij de andere Sport1 kanalen heb ik perfect beeld. What is theze?
Dan heb je best wel een verlies per week als je 350k per week aan pakjes uit geeft of niet? Of geef je zoveel geld uit aan FUT?quote:
Het is niet dat ik het elke dag doe hoor, vandaag toevallig alleen maar 2 pakjes gehaald, dikke winst dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
Dan heb je best wel een verlies per week als je 350k per week aan pakjes uit geeft of niet? Of geef je zoveel geld uit aan FUT?
Oh okequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het elke dag doe hoor, vandaag toevallig alleen maar 2 pakjes gehaald, dikke winst dus, laatste keer dat ik 50k deed was 3 dagen geleden
Ja, maar er mogen wel wat kilootjes bij. Een mooie strandwandeling maken op een dag met stevige wind is nogal riskant anders.quote:
Hij staat hier dan ook bekend om zijn vele goede pulls.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:07 schreef leoon. het volgende:
[..]
Oh oke. Valt me gewoon op dat je wel vaak goede pulls hebt
Als je het niet aan kan om te zien doe je toch lekker je ogen dichtquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:10 schreef Alziend-Oog het volgende:
Kunnen we niet eens kappen met al die clubs TT's?
Iedereen weet dat Feyenoord de mooiste club isquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:10 schreef Alziend-Oog het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:11 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als je het niet aan kan om te zien doe je toch lekker je ogen dicht
Valt wel mee deze weekquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:10 schreef Alziend-Oog het volgende:
No shit.quote:
Rechtspoot op linksbackquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga Maicon lekker LB zetten met 7 chem, daar merk je toch geen moer van
Gewoon.quote:
Kut voor passes langs de lijn en crossesquote:
Heeft hij al vaker gedaan toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:31 schreef jepperdeprep het volgende:
Vucinic![]()
![]()
![]()
Doet zijn broek uit ipv zijn shirt![]()
![]()
julioquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:31 schreef De-Hamster het volgende:
Als keeper:
Diego Alves of Julio Cesar?
alvesquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:31 schreef De-Hamster het volgende:
Als keeper:
Diego Alves of Julio Cesar?
Ik had het nog niet eerder gezien en de commentator was behoorlijk geschrokkenquote:
Ze staan wel voorquote:
Drogbaquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:40 schreef vandermar het volgende:
PSV gaat denk ik niet winnen want ze spelen uit en dan hebben ze de steun van eigen publiek niet met al dat lawaai
oh wacht...
Kan je het uitleggen met een paint?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:41 schreef TBakkert het volgende:
PS3-users, is het misschien niet wat om te zeggen; Deze landen horen bij elkaar;
1 = Denemarken, Finland, Noorwegen, Zweden
2 = Engeland, Schotland, Wales, Noord Ierland
3 = Spanje, Portugal, Italië, Griekenland
4 = Frankrijk, België, Nederland, Duitsland
5 = Polen, Tsjechië, Roemenië, Rusland
6 = Brazilië, Argentinië, Venezuela, Colombia
7 = Afrika, Azië, Noord-Amerika
en dan gebruik je dat Random.org om de nummertjes erin te doen en dan moet je een team maken met deze combinaties, waarin elk land vertegenwoordigd moet zijn?
waarom zou dat een meerwaarde hebben?quote:
Uitleggen met plaatjes is altijd goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom zou dat een meerwaarde hebben?
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uitleggen met plaatjes is altijd goed.
Leuk idee trouwensquote:
Haha ja daar moest ik ook om lachen..zoveel landen staan er niet in en dan ineens Venezuela welquote:
quote:
Ik wil bij elke combinatie sowieso 1 land hebben waar er echt een paar minder zijn, maar Venezuela heeft wel Vargasquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja daar moest ik ook om lachen..zoveel landen staan er niet in en dan ineens Venezuela wel
Mensen moeten gewoon hun squad saven voor ze hem puushenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
We moeten dat zwarte ding maar weghalen en die dropdown menuutjes, ziet er niet uit zo.
Als er 1 ding is dat ik geleerd heb van wefut is het wel dat mensen lui zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon hun squad saven voor ze hem puushen
Volgens mij werkt het inloggen nog steeds niet goed, als ik zie hoeveel fokkers teams maken als guestquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als er 1 ding is dat ik geleerd heb van wefut is het wel dat mensen lui zijn.
Potje?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het inloggen nog steeds niet goed, als ik zie hoeveel fokkers teams maken als guest
Ik zal er aan werkenquote:
Volgens mij wel, alleen zijn ze te lui om in te loggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het inloggen nog steeds niet goed, als ik zie hoeveel fokkers teams maken als guest
ja, ik kijk nooit goed voor ik een team maak of ik wel ingelogd benquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, alleen zijn ze te lui om in te loggen.
Ik dacht ik luister eens naar TIM, 15 euro ingezetquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Vallen nog wel wat goaltjes in Luik verwacht ik.
quote:
Doe jij dat ook al ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht ik luister eens naar TIM, 15 euro ingezet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt altijd nog saven, inloggen en dan copy squad doen, zodat 'ie wel op je account staat. Een andere optie is er ook niet echt, want om nou ieder keer een popup te laten zien voordat je een squad maakt als je niet bent ingelogd wordt ook irritant.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, ik kijk nooit goed voor ik een team maak of ik wel ingelogd ben
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HSV speelt beterquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht ik luister naar BDIL.
HSV is zo achterlijk slecht. Alleen Rudnevs en Adler zijn nog van enig niveauquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht ik luister naar BDIL.
Ik zou guests gewoon niet meer laten saven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog saven, inloggen en dan copy squad doen, zodat 'ie wel op je account staat. Een andere optie is er ook niet echt, want om nou ieder keer een popup te laten zien voordat je een squad maakt als je niet bent ingelogd wordt ook irritant.
Dat zou kunnen ja. Ik weet alleen niet hoeveel squads er dan niet gemaakt zullen worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou guests gewoon niet meer laten saven.
Beter dan Feyenoord^10quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
HSV is zo achterlijk slecht. Alleen Rudnevs en Adler zijn nog van enig niveau
Beter doen we geen 2 toernooien tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
Beter gaan wij dat ook doen op de xbox met die landen
Ik, zeg tegen paul dat ik hierna tegen hem wilquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:02 schreef Thorb het volgende:
wil iemand nog de wedstrijd
thadcastle - thorb zien?
Randoms en low pace. Een derde kan dan ook welquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beter doen we geen 2 toernooien tegelijkertijd.
nee oprotten dikkedik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Randoms en low pace. Een derde kan dan ook wel
Nou enquote:
Maar ik blijf nooit ingelogd, zelf als ik op onthouden drukquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, alleen zijn ze te lui om in te loggen.
HOud je bek Chineesquote:
okquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik, zeg tegen paul dat ik hierna tegen hem wil
Ga maar eens water drinkenquote:
Op die video waar je jouw hoofd niet zag leek je best vatsig. Lag misschien aan de instellingen hoor, dat kan ook.quote:
Hoe gaat het met de bezoekersaantallen nu eigenlijk? Als ik post op EA forum promoot ik het altijd wel een beetje, maar niemand gaat er ooit op in (en zoveel post ik ook niet)quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Ik weet alleen niet hoeveel squads er dan niet gemaakt zullen worden.
Mn hoofd is dik ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op die video waar je jouw hoofd niet zag leek je best vatsig. Lag misschien aan de instellingen hoor, dat kan ook.
Niet echt goed. We zaten binnen 2 dagen op 1000 unieke bezoekers, maar die stijgende lijn veranderde al snel naar een dode lijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de bezoekersaantallen nu eigenlijk? Als ik post op EA forum promoot ik het altijd wel een beetje, maar niemand gaat er ooit op in (en zoveel post ik ook niet)![]()
Subtiele dingen als dit
[ afbeelding ]
Tja, er is totaal geen promotie nu..schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet echt goed. We zaten binnen 2 dagen op 1000 unieke bezoekers, maar die stijgende lijn veranderde al snel naar een dode lijn.![]()
Ik weet dat er nog heel veel ontbreekt aan de site, maar ik snap niet waarom mensen FUTHEAD nog steeds veel fijner vinden. De prijzen zijn misschien wel het belangrijkste dat ontbreekt, maar de Squad Builder van wefut is naar mijn mening beter dan de rest en ook het zoeken naar spelers gaat veel makkelijker dan in ultimatedb en FUTHEAD.
Pascal wil niet promotenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, er is totaal geen promotie nu..schiet ook niet op.
Daar heb je gelijk in, maar il hink een beetje op 2 gedachten. De server waar de site nu op wordt gehost zou de bezoekersaantal van FUTHEAD niet aankunnen. Dan zijn we dus verplicht om een duurder pakket te nemen en die kosten moeten dan weer gedekt worden met inkomsten van donaties en advertentie. Een donatiesysteem maken is niet 1-2-3 gedaan en advertenties wil ik liever vermijden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, er is totaal geen promotie nu..schiet ook niet op.
AZ IS SLECHTquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:11 schreef TBakkert het volgende:
jaaa
Zwolle en RKC moeten gelijkspelen
dan moet AZ alleen nog wel winnen
PSV wordt GEEN kampioenquote:
Maar wat is je doel dan met de site? Ik waardeer alle inspanningen zeker en maak er graag gebruik van, maar om er nou zoveel werk in te stoppen alleen voor dit forum en een paar anderen is ook zonde toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar il hink een beetje op 2 gedachten. De server waar de site nu op wordt gehost zou de bezoekersaantal van FUTHEAD niet aankunnen. Dan zijn we dus verplicht om een duurder pakket te nemen en die kosten moeten dan weer gedekt worden met inkomsten van donaties en advertentie. Een donatiesysteem maken is niet 1-2-3 gedaan en advertenties wil ik liever vermijden.
Hoge odds daarquote:
Gewoon iedereen die er gebruik van maakt om een kleine donatie geven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar il hink een beetje op 2 gedachten. De server waar de site nu op wordt gehost zou de bezoekersaantal van FUTHEAD niet aankunnen. Dan zijn we dus verplicht om een duurder pakket te nemen en die kosten moeten dan weer gedekt worden met inkomsten van donaties en advertentie. Een donatiesysteem maken is niet 1-2-3 gedaan en advertenties wil ik liever vermijden.
?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef Fuszy het volgende:
nvm ik heb al verloren wat ben ik toch ook een kneus
Oh dezelfde fout als bij Roda.quote:
Ga eens op blogabet.com kijken en kijk daar de picks van spelers die veel picks hebben en een prima ROIquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef Fuszy het volgende:
PSV moet winnen, anders verlies ik alweer
nvm ik heb al verlorenwat ben ik toch ook een kneus
Lastige keuzes inderdaad, grote stroom mensen betekend eigenlijk automatisch advertenties op je site (mits je geen leggende gelden hebt haha) én flinke investeringen. Maar de tijd die erin heeft gezeten én het functioneren van de site moeten toch op een bepaalde manier terugbetaald worden lijkt me en dat gaat 'm zo ook niet worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik wel goed in wil zetten en zelf een fucking mongolen fout maak dan kan ik zoveel kijken op blogabet als ik wil, maar daar schiet ik niks mee opquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga eens op blogabet.com kijken en kijk daar de picks van spelers die veel picks hebben en een prima ROI
Schwalbe.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik geen pingel nadat ik je keeper voorbij speelde?
Bind je handen vast en laat iemand anders klikkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ik wel goed in wil zetten en zelf een fucking mongolen fout maak dan kan ik zoveel kijken op blogabet als ik wil, maar daar schiet ik niks mee op
De voornaamste reden is dat ik het gewoon leuk vond om een keer een complete website te maken. Ik heb toch in minder dan een jaar tijd geleerd hoe ik databases kan opzetten en hoe ik de website er omheen bouw. De tijd die ik in de website heb gestopt had ik anders in FIFA gestopt, dus ik heb voor m'n gevoel de tijd wel nuttiger besteed in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar wat is je doel dan met de site? Ik waardeer alle inspanningen zeker en maak er graag gebruik van, maar om er nou zoveel werk in te stoppen alleen voor dit forum en een paar anderen is ook zonde toch?
Okequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De voornaamste reden is dat ik het gewoon leuk vond om een keer een complete website te maken. Ik heb toch in minder dan een jaar tijd geleerd hoe ik databases kan opzetten en hoe ik de website er omheen bouw. De tijd die ik in de website heb gestopt had ik anders in FIFA gestopt, dus ik heb voor m'n gevoel de tijd wel nuttiger besteed in ieder geval.
De site hoeft wat mij betreft absoluut niet terugbetaald te worden hoor. Niemand heeft immers gevraagd om wefut en het is puur m'n eigen interesse geweest waardoor wefut nu bestaat. Als ik flink geld had willen verdienen had ik wel wat anders gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lastige keuzes inderdaad, grote stroom mensen betekend eigenlijk automatisch advertenties op je site (mits je geen leggende gelden hebt haha) én flinke investeringen. Maar de tijd die erin heeft gezeten én het functioneren van de site moeten toch op een bepaalde manier terugbetaald worden lijkt me en dat gaat 'm zo ook niet worden.
WIe schoot een bal tegen hem aan?quote:
Mooie steekpass van Fer, perfecte aanname en erg koel afgemaakt. Echt een goede goalquote:
Heeft hij een zwarte peper in zijn reet gehad? (Lees piemel van een neger)quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie steekpass van Fer, perfecte aanname en erg koel afgemaakt. Echt een goede goal
Djeetje, lijkt dat toernooi met landen jou iets?quote:
Ligt me eens in, want dit zegt me nog niks haha.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Djeetje, lijkt dat toernooi met landen jou iets?
ligtquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ligt me eens in, want dit zegt me nog niks haha.
had het wat eerder gepost, maar dit is de globale uitleg. Trouwens, suggesties voor combinaties kunnen er altijd bij, dit zijn slechts voorbeelden;quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Licht me eens in, want dit zegt me nog niks haha.
Dit doe je met opzet mag ik hopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ligt me eens in, want dit zegt me nog niks haha.
mach*quote:
5 of 1 lijken mij het meest interessant om een team mee te makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
had het wat eerder gepost, maar dit is de globale uitleg. Trouwens, suggesties voor combinaties kunnen er altijd bij, dit zijn slechts voorbeelden;
[ afbeelding ]
Ik heb 5 net even zitten proberen, maar die is nog best pittig in een 3-5-2quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
5 of 1 lijken mij het meest interessant om een team mee te maken
451 met Kuba en Piszcezkquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb 5 net even zitten proberen, maar die is nog best pittig in een 3-5-2
ja, die kan inderdaad welquote:
Heb je dit trouwens serieus gemaakt ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
had het wat eerder gepost, maar dit is de globale uitleg. Trouwens, suggesties voor combinaties kunnen er altijd bij, dit zijn slechts voorbeelden;
[ afbeelding ]
ja, Tim vroeg om voorBEELDenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je dit trouwens serieus gemaakt ?
Dat zou wel machtig mooi zijn, of Wijnaldumquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Advocaat![]()
Zo krijgen we nooit een IF Lens in de spits
Tja, Lens staat dus LW, Wijnaldum RWquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat zou wel machtig mooi zijn, of Wijnaldum
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat zou wel machtig mooi zijn, of Wijnaldum
De Wijn is een banketbakker bij ons in de buurt, dat ijs tijdens de zomerquote:
In Hoenderloo zit een ijszaak en die maken toch lekker ijsquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De Wijn is een banketbakker bij ons in de buurt, dat ijs tijdens de zomer
Wij hebben ook Goemans in de buurtquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
In Hoenderloo zit een ijszaak en die maken toch lekker ijs
Lijkt me een leuk ideequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ijs van Co of niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
In Hoenderloo zit een ijszaak en die maken toch lekker ijs
Geen ideequote:
Op de hoek zit een speelgoedwinkel dacht ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen ideeik ben er al heel lang niet meer geweest. Heb je een foto van de buitenkant?
Ja kloptquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op de hoek zit een speelgoedwinkel dacht ik.![]()
[ afbeelding ]
Voor mij ook alweer een jaar of 6.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt
Is inmiddels al zo'n 8 jaar terug ofzo
Wie vechtquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst even UFC afkijken dan kom ik wel even COD doen
Erg toevallig jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor mij ook alweer een jaar of 6.Ik ging vaak in Hoenderloo op vakantie, altijd daar ijs halen.
Echt een fenomeen volgens mij, grappig dat jij het ook kent
Gegard Mousasi vs Lafiti is het main eventquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |