Het is gewoon veel te mooi weer buiten joh.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:43 schreef minthy het volgende:
Wat is het hier rustig tijdens Timur, ik schrik ervan
Ik hap niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is gewoon veel te mooi weer buiten joh.
Ga heel hard en ongepast naar hem hinniken. Dat zal em leren.quote:
Ik zag hem lopen en deed een facepalm, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga heel hard en ongepast naar hem hinniken. Dat zal em leren.
Helemaal prima!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag hem lopen en deed een facepalm, is dat ook goed?
Woont ie hier ofzo
Ik. Bijna dan, heb nog maar een klein drukkertje nodigquote:
Is er weer ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:27 schreef minthy het volgende:
Is Sander er vanavond weer? Of is hij nog steeds op wintersport?
Top, mooi voor op de achtergrond bij het maken van een aantal schooldingetjesquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, mooi voor op de achtergrond bij het maken van een aantal schooldingetjes
3quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
Zo dat was een lekkere 3 Lasagnes bij de Italiaan.
*burp*
Wat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
*burp*
met 3 soorten kaas erop??quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
*burp*
Ik had gewoon een hele lasagnaquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
3 verschillende stukjes op 1 bord n00bs!!!!!1!!!1
Alles bij elkaar had ik dus ook 1 hele royale portiequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had gewoon een hele lasagna
Bohquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alles bij elkaar had ik dus ook 1 hele royale portie
lekkahquote:
jij wil ook graag uit eten met je chick?quote:
Je kent mequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht 'Plage' en ik ging op 3FMFan kijken en ja hoor
Neen, met Rofl. Zonder zijn chickquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij wil ook graag uit eten met je chick?
Niet met mijn knie, dat wordt een spoedje naar de eerste hulp vrees ik...quote:
Ik hoorde alleen maar Madonna netquote:
Dan heb je een beetje gefaald, poepjequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen maar Madonna net
Zeker waar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb je een beetje gefaald, poepje
Staat'ie?quote:
Je hebt gewonnen van een boom en een zooi schuttingen. Ik ben trots op je, jij oermensquote:
Ja fantastisch, ik heb geen geld om uit te gaan, dus prachtigquote:
Hier idem, saai avondje huiswerk makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja fantastisch, ik heb geen geld om uit te gaan, dus prachtig
Rustig avondje dus
Saai voor jullie, lekker voor mij
Hele dag beetje zitten klussen (autoradio ingebouwd), schoongemaakt etc... lekker huiselijk
Met veel knoflookquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen van een boom en een zooi schuttingen. Ik ben trots op je, jij oermens![]()
Wraaawh
op z'n tijd best lekker een avondje thuiszittenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, saai avondje huiswerk maken![]()
Jummie!!quote:
Wat ga je doen in Brazilië?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
op z'n tijd best lekker een avondje thuiszitten
Des te meer ga je het ook waarderen als je op stap gaat
Volgende week ga ik weer de jungle in
Ik ga nooit meer de jungle in, mij te gevaarlijk. Laat mij maar thuis, dan gebeurt er doorgaans ook niks engsquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
op z'n tijd best lekker een avondje thuiszitten
Des te meer ga je het ook waarderen als je op stap gaat
Volgende week ga ik weer de jungle in
Pino aan het spit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Jummie!!
Ik zou met jou best wel eens willen kippen. Zullen we Pino gaan doen?
Ik ga met Fokkers de stad in, nou nouquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer de jungle in, mij te gevaarlijk. Laat mij maar thuis, dan gebeurt er doorgaans ook niks engs
Ah, weer DH in? Tof, gezellig!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga met Fokkers de stad in, nou noudolle boel
ach vorige keer was het best leuk dus voor herhaling vatbaar
Jup, zelfde zooitje ongeregeld als vorige keerquote:
Welke FOK!kers?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga met Fokkers de stad in, nou noudolle boel
ach vorige keer was het best leuk dus voor herhaling vatbaar
Je bent wel kaalgeplukt toch?quote:
No Commentquote:
Financieel ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent wel kaalgeplukt toch?
Toch vind ik fysieke arbeid vaak meer voldoening geven dan 8 uur achter je PC zitten en geld verdienenquote:
Ik kom in ieder geval niet, mocht er nog iemand tegen je aan beginnen te zeurenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
No Comment
Kom maar spieken in de Zwarte Ruiter!
Seinfeld weekend bij Comedy Central he!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toch vind ik fysieke arbeid vaak meer voldoening geven dan 8 uur achter je PC zitten en geld verdienen
Altijd leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Seinfeld weekend bij Comedy Central he!!
Lekkerquote:
Venus.quote:
Ook een lekkere plaatquote:
Nee doe maar een bountyquote:
Flyyyyy me to the moonquote:
Doen! Zet ze maar middenin het topic alsjeblieftquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
Honger... zal ik knakworstjes klaarmaken
daarom heb je zo'n enorme paarsgepunte lans?quote:
Curry worst van de Aldi is pas lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! Zet ze maar middenin het topic alsjeblieft
Ja ik weet het, daarom istie zo legendarisch en episch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daarom heb je zo'n enorme paarsgepunte lans?
Maak maar klaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Curry worst van de Aldi is pas lekker![]()
Maak maar klaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook nog stokbrood met kruidenboter om in de oven op te warmen
zit ik hier met een huis vol etenquote:
Delen, hier!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zit ik hier met een huis vol eten
Ja...quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat zit je toch over klaarmaken.
Kom je iets tekort ofzo?
Grolschquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grolsch
Grolsch speciaalbiertjes![]()
![]()
Sorry ik hou echt niet van Grolschquote:
quote:
Hallon! Welkom!quote:
hertog janquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry ik hou echt niet van Grolsch
Hertog Jan
HJquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry ik hou echt niet van Grolsch
Hertog Jan
Moetj e niet schijten lieverdquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallon! Welkom!
SilentChaos heeft bier
Pino112 heeft borrelhapjes
En ik heb geen enen niks
Ik vind het mooiquote:
Nee meer een Brabanderquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Sidneysamson het volgende:
Ik houd wel van Grolsch maakt me dat een slecht mens :S![]()
![]()
Na die Lasagna van vanavond komt dat morgen meer dan goed!!quote:
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:36 schreef Sidneysamson het volgende:
Ik houd wel van Grolsch maakt me dat een slecht mens :S![]()
![]()
Ik ook, ik vind het grandioos. Daarom word ik dus vaak niet begrepen? Zou dat het zijn? En ben jij dan de enige die me begrijpt?!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het mooimaar ik hou van dat soort humor... Door velen echter onbegrepen en onbemind
Ja wij hier allemaal in het 3FM topiquequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het grandioos. Daarom word ik dus vaak niet begrepen? Zou dat het zijn? En ben jij dan de enige die me begrijpt?!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Na die Lasagna van vanavond komt dat morgen meer dan goed!!
Nog even en ik ga van jullie allemaal houden. Walgelijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja wij hier allemaal in het 3FM topique
Nee ik snap je ook wel hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het grandioos. Daarom word ik dus vaak niet begrepen? Zou dat het zijn? En ben jij dan de enige die me begrijpt?!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog even en ik ga van jullie allemaal houden. Walgelijk![]()
twitter:BarendvanDeelen twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 22:40:27En we zijn binnen! De 1e #3fm on tour gaat bijna beginnen @deleerenlampe @TjibbeTjibsma http://t.co/4aiY8MbwRO reageer retweet
Gniihihiquote:
Ja, en voor je het weet staat er nog een heleboel andere dingenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
\We zijn ook heel leuk!
En handig! Voor je het weet heb je een schutting staan
Roalte!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BarendvanDeelen twitterde op zaterdag 06-04-2013 om 22:40:27En we zijn binnen! De 1e #3fm on tour gaat bijna beginnen @deleerenlampe @TjibbeTjibsma http://t.co/4aiY8MbwRO reageer retweet
Raalte Mint
Geen idee, hebben ze na die brand geen herstart gehad?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dacht dat de Leeren Lampe al lang failliet/gestopt was.
http://www.destentor.nl/r(...)-twee-jaar-1.3497648quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, hebben ze na die brand geen herstart gehad?
Vanuit werk moeten we er nog wel eens heen, al zorg ik dan dat ik dienst heb op de vestiging
Je wordt oud Pienquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)-twee-jaar-1.3497648
Sinds 2010 dus al weer open![]()
Wist niet dat het al zo lang was.
We zitten er eigenlijk net iets te ver vanaf om er volledig van op de hoogte te zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)-twee-jaar-1.3497648
Sinds 2010 dus al weer open![]()
Wist niet dat het al zo lang was.
Idd jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
We zitten er eigenlijk net iets te ver vanaf om er volledig van op de hoogte te zijn
Muts.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
Wat een liefde overal, mijn stemming verbetert met 10 punten
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
Wat een liefde overal, mijn stemming verbetert met 10 punten
Nee, maar echt. Ik heb een paar kutdagen/nachten gehad, gaat niet zo top. Daarom julliequote:
WIl je een grappige fotoquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar echt. Ik heb een paar kutdagen/nachten gehad, gaat niet zo top. Daarom jullie![]()
![]()
Np hoor schatquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar echt. Ik heb een paar kutdagen/nachten gehad, gaat niet zo top. Daarom jullie![]()
![]()
wat hebbie gedaan met je lamme harses?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WIl je een grappige fotoga ik hem je whatsappen
Cross-post trouwens met het andere topic
Als je maar niet weer je piemel meestuurt...quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WIl je een grappige fotoga ik hem je whatsappen
Cross-post trouwens met het andere topic
Cock picsquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je maar niet weer je piemel meestuurt...
SC's telefoon kan geen panoramafoto's maken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je maar niet weer je piemel meestuurt...
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SC's telefoon kan geen panoramafoto's maken.
Wil je ajb niet ook nog mee gaan posten in het datingtopic, ik raak helemaal in de warquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel macro focus fotoosquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het wel garpig daarquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je ajb niet ook nog mee gaan posten in het datingtopic, ik raak helemaal in de war![]()
Erg hequote:
Zal zo wel weer gesloten worden, slowchat wordt daar niet getolereerdquote:
Ah, we zien het vanzelf wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal zo wel weer gesloten worden, slowchat wordt daar niet getolereerd
Nee hoor, ik hou geheimpjes ook geheim. Ouderwetsch misschien, maar soitquote:
Flauw. Want als ik geïnteresseerd doe in je worst dan ontwijk je me.quote:
Mannen, eikels zijn hetquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Flauw. Want als ik geïnteresseerd doe in je worst dan ontwijk je me.
Ik vind het dan ook moeilijk om te lezen dat je je worst maar zo te grabbel gooit...
Lekker hequote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, je smaakte best goed zo van t spit
Bijna allemaal!!1 Kicken op het idee dat je nog een verpleegstersuniform in je kast hebt hangen, hebben het alleen maar over je tetten in plaats van over hoe tof ik verder ben, het is om te grienenquote:
Genietenquote:
Tettenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Bijna allemaal!!1 Kicken op het idee dat je nog een verpleegstersuniform in je kast hebt hangen, hebben het alleen maar over je tetten in plaats van over hoe tof ik verder ben, het is om te grienen
Weet ikquote:
En daarom wordt het niets tussen ons, vriend!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tetten
Een goed set billen is veel belangrijker(vind ik dan he, billenman SC
)
Ik denk dat jij hele mooie billen hebtquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
En daarom wordt het niets tussen ons, vriend!
Geeft niet makkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet ik
Ik maak weinig mee de laatste tijd sorry
Ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hele mooie billen hebt
Vrouwen zijn het slechtst in het beoordelen van hun eigen lichaam, heeft de geschiedenis mij geleerdquote:
Kan kloppen, maar ik weet dat soort dingen dan weer wel. Geen probleem ook. En verder!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het slechtst in het beoordelen van hun eigen lichaam, heeft de geschiedenis mij geleerd
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:22 schreef SilentChaos het volgende:
Tuurlijk snap ik je Pinokom maar op met die koelkast!
Oh ja godver, morgen naar de kerkquote:
Op maandag naar de kerk? Wait wut. Waaromquote:Op zondag 7 april 2013 00:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja godver, morgen naar de kerk
gratis wijn
jezus, mierenneukerquote:Op zondag 7 april 2013 00:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op maandag naar de kerk? Wait wut. Waarom
Lekker klein --> lekker strakquote:
Alsof dat voor mij ene fuck uitmaaktquote:
je doet een henkjequote:
Ik ook, maar ik hou me meestal in. Dat is beterquote:Op zondag 7 april 2013 00:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsof dat voor mij ene fuck uitmaakt
Ik ben 7 dagen per week zo, 24/7
daarom ben ik single
Ik ben daar klaar mee, ik ben wie ik benquote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hou me meestal in. Dat is beter
Dat hangt hier heel erg van het gezelschap afquote:Op zondag 7 april 2013 00:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben daar klaar mee, ik ben wie ik ben![]()
Met mij erbij kan je alles zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hangt hier heel erg van het gezelschap af
quote:
Watjequote:Op zondag 7 april 2013 00:31 schreef SilentChaos het volgende:
Als m'n biertje op is ga ik slapen, ben kapot
Maar morgen fris en fruitig m'n Chevrolet wassenquote:
Morgen ga je gewoon weer aan het werk.quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar morgen fris en fruitig m'n Chevrolet wassen
quote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen ga je gewoon weer aan het werk.
Kap nouquote:Op zondag 7 april 2013 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen ga je gewoon weer aan het werk.
Doe je die van mij ook even?quote:Op zondag 7 april 2013 00:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik over 9 uurtjes op ga staan en m'n Chevrolet ga wassen... en dan morgen weer lekker naar m'n werk
Jouw Chevrolet?quote:
Bier werkt vertragend he?quote:Op zondag 7 april 2013 00:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jouw Chevrolet?
Ben ik snel klaar denk ik
Ik heb verdomme veel meer letters getyped dan jijquote:
Ik zit te WhatsAppen met iemand die op een trancefeest uit zijn plaat staat te gaan, ook geinigquote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef SilentChaos het volgende:
En ik zit nog half te whatsappen tussendoor, want kutopmerkingen maken in een topic levert interesse op
I got me some friends![]()
Cool hè?quote:Op zondag 7 april 2013 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Spreek dat maar eens uit, klinkt nog best tof
Sjeefrosjoo
ASOT zekerquote:Op zondag 7 april 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit te WhatsAppen met iemand die op een trancefeest uit zijn plaat staat te gaan, ook geinig
Of ze hebben het internet daar heel goed geregeldquote:Op zondag 7 april 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit te WhatsAppen met iemand die op een trancefeest uit zijn plaat staat te gaan, ook geinig
Volgens mij wel... Volgens hem zouden de drommen mensen bij de ingang me al afschrikken. Minthykennis, hij heeft hetquote:
Thanksquote:Op zondag 7 april 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof dat je op zaterdagavond even langskwam
Trusten man
Dat aanbod had ik al gekregen, maar hij wil niet moonen voor de webcam...quote:
Waarom loopt ie te WA'en dan? Beter gaat ie een feestje bouwen.quote:Op zondag 7 april 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat aanbod had ik al gekregen, maar hij wil niet moonen voor de webcam...
Doet ie ook, maar af en toe maakt ie even tijd voor mequote:Op zondag 7 april 2013 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom loopt ie te WA'en dan? Beter gaat ie een feestje bouwen.
quote:Op zondag 7 april 2013 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Doet ie ook, maar af en toe maakt ie even tijd voor me![]()
Ik kijk niet, Tiesto staat hier nog op. Zal niet veel verschillenquote:Op zondag 7 april 2013 00:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat vind je van de muziek op die stream?
Zit ie er tot 7u?quote:Op zondag 7 april 2013 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kijk niet, Tiesto staat hier nog op. Zal niet veel verschillen
Geen idee, hij is al even rustigquote:
Al 7 minuten ja.quote:Op zondag 7 april 2013 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, hij is al even rustig
Zal het goed naar z'n zin hebben, tof![]()
Nee, al iets langer. Ik zocht iets anders op via WhatsAppquote:
Dat bedoel ik niet. Zie Twitter.quote:Op zondag 7 april 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, al iets langer. Ik zocht iets anders op via WhatsApp
Ah, had ik nog niet gezienquote:
Denk het wel jaquote:Op zondag 7 april 2013 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, had ik nog niet gezien![]()
Vermaakt zich prima dus
TR ingetrokkenquote:Op zondag 7 april 2013 01:31 schreef minthy het volgende:
TIESTOOOO![]()
![]()
kijk mij eens lekker gaan, ontopic
graag gedaan.quote:
Kaagman?quote:
dat dus.quote:Op zondag 7 april 2013 12:24 schreef Piles het volgende:
Tenenkrommend slecht.
En natuurlijk is het nep
http://www.marketingfacts(...)ren-van-echte-emotiequote:Op zondag 7 april 2013 12:24 schreef Piles het volgende:
Tenenkrommend slecht.
En natuurlijk is het nep
Ik geloof het nog steeds niet.quote:Op zondag 7 april 2013 12:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.marketingfacts(...)ren-van-echte-emotie
verhelderend om te lezen en voor mij geloofwaardig. het is nl zo slecht geacteerd dat het wel echt moet zijnquote:Op zondag 7 april 2013 12:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.marketingfacts(...)ren-van-echte-emotie
quote:Op zondag 7 april 2013 12:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ok, misschien is het toch echt. Ik hoop gewoon te hard dat het nep is
nee, Polsquote:
Pino!quote:
ja maar alleen als je ook daarnaar nog een lunch maaktquote:Op zondag 7 april 2013 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik was al voor tienen wakker en ik ga nu mijn eerste brood smeren. is dat dan nog ontbijt?
Ik vind van welquote:Op zondag 7 april 2013 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik was al voor tienen wakker en ik ga nu mijn eerste brood smeren. is dat dan nog ontbijt?
Heul tofquote:Op zondag 7 april 2013 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Pino!![]()
Ik ben ook deze dag weer wakker geworden én het is prachtig weer! Hoe tofjes is dat?!
misschien eet ik in de loop vd middag nog wat, maar anders is het avondeten het eerstvolgende...quote:Op zondag 7 april 2013 12:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja maar alleen als je ook daarnaar nog een lunch maakt
ja, maar jij hebt een raar dag-en-nachtritmequote:
Op het moment is het drama, jaquote:Op zondag 7 april 2013 12:48 schreef 3rdRock het volgende:
ja, maar jij hebt een raar dag-en-nachtritme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |