PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
De polygraaf doet anders vermoedenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut waar. Al ben ik nog best wel goed in FIFA ik gaf Rijst en VDM altijd harde batta.
Ik was persoonlijk wel blij met Demouge in een packquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad die kerel met TOTY Dani Alves was wel oprecht blij maar goed dat zou ik ook zijn geweest
Nee hoor ik gaf jou batta in H2Hquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
De polygraaf doet anders vermoeden
H2H is dan ook aids.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik gaf jou batta in H2H
quote:
Dat ontken ik ook nietquote:
dan is de lol er voor mij ook wel een beetje afquote:
Maakt mij niet uitquote:
Die verdediging is zo gayquote:
Tsja daar kan ik weinig aan doen, misschien komt het door de workrates. Verdediging is wel gay, en goed, maar dat komt ook omdat ik met Mido, Dempsey, Cronin, N'Gog en Holden nou niet echt goede aanvallers heb.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die verdediging is zo gay! Overigens lijkt het alsof 7 man blijft verdedigen en de rest maar moet aanvallen
Wat heb jij voor een pvr?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:04 schreef Thorb het volgende:
2 beetje kut goals
Mido
[ afbeelding ]
2 rebounds gescoord
Die van Rijst, maar die puushjes zijn altijd heel lelijk. Als ik het in VLC afspeel ziet het er volgens mij nog wel aardig uit, moet denk ik nog wel een keer de instellingen iets aanpassen misschien (geen idee hoe precies).quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die van Rijst, maar die puushjes zijn altijd heel lelijk. Als ik het in VLC afspeel ziet het er volgens mij nog wel aardig uit, moet denk ik nog wel een keer de instellingen iets aanpassen misschien (geen idee hoe precies).
Dat heb ik, maar die puush is via dat programma wat bij PVR zat, niet Xsplit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hier eens of je dit hebt aangevinkt
nee via xsplitquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat heb ik, maar die puush is via dat programma wat bij PVR zat, niet Xsplit.
Het aantal corners is hier zeer beperkt itt de lowpace teamsquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:23 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ging redelijk gelijk op, mijn goal was wel lekker maar je verdiende het wel
Die Mido kan ook echt alleen koppen, ik ging alleen maar over rechts in de hoop dat Maggio kon voorzetten. En af en toe door het midden met Holdenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het aantal corners is hier zeer beperkt itt de lowpace teams
Penis ik moet ook nog tegen jouquote:
Rooney kan ook echt niks behalve schieten en vrijetrappen nemenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:26 schreef Thorb het volgende:
Eerst even randoms
http://www.twitch.tv/Berbathorb
Bij dode spelmomenten misschien even een hapering.
Net RvPquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rooney kan ook echt niks behalve schieten en vrijetrappen nemen![]()
Ik speelde gisteren tegen iemand met Suarez. Uit de wedstrijd gespeeld die gluiperd.quote:
Kom dan FIFA zemmelquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren tegen iemand met Suarez. Uit de wedstrijd gespeeld die gluiperd.
Kan niet, moet de hond nog uitlaten en dan ga ik weg. 7 uur ofzo kan ik welquote:
Dan is UFC Sweden bezig mi mang. Doe gewoon even de deur open voor die hond die komt echt wel terug ooitquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan niet, moet de hond nog uitlaten en dan ga ik weg. 7 uur ofzo kan ik wel
Eau...quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is UFC Sweden bezig mi mang. Doe gewoon even de deur open voor die hond die komt echt wel terug ooit
twitter:YorkCityNews twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 01:14:11Just to clarify: If North Korea nuke the entire world and everyone dies, this Saturdays home fixture against Accrington Stanley will be OFF. reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:35 schreef TBakkert het volgende:
twitter:YorkCityNews twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 01:14:11Just to clarify: If North Korea nuke the entire world and everyone dies, this Saturdays home fixture against Accrington Stanley will be OFF. reageer retweet
Homo sport, beetje elkaar vasthouden en berijden.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Homo sport, beetje elkaar vasthouden en berijden.
Nee gewoon nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Like I said:quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voetbal ook.quote:
50% kans lijkt mequote:Op zaterdag 6 april 2013 13:43 schreef Maver24 het volgende:
Is er een kans dat Dante in het TOTS komt ?, wat denken jullie
Zou kunnen maar misschien ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:43 schreef Maver24 het volgende:
Is er een kans dat Dante in het TOTS komt ?, wat denken jullie
Badstuber en Hummels samenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:53 schreef Maver24 het volgende:
Hoe speelt Badstuber eigenlijk, die lijkt me toch ook niet verkeerd
UP Adler is misschien wel de beste keeper in het spelquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Badstuber en Hummels samen
en dan Wiese, Neuer of SIF Adler op doel
of gewoon UP Adler
Daar zat ik dus ook aan te denkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Badstuber en Hummels samen
en dan Wiese, Neuer of SIF Adler op doel
of gewoon UP Adler
Een keeper is nooit meer dan 20k waard imoquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:57 schreef Maver24 het volgende:
Is Adler beter dan Neuer ?, scheelt een boel coins namelijk
UP Adler vond ik beter dan Neuer, kan ook met het verwachtingspatroon te maken hebben, maar hij maakt echt goede reddingenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:57 schreef Maver24 het volgende:
Is Adler beter dan Neuer ?, scheelt een boel coins namelijk
Denk inderdaad dat het met het verwachtingspatroon te maken heeft , SIF Adler is dan nog beter dan de UP Adler maar die kost ook wat meer, genoeg keuze ieder gevalquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
UP Adler vond ik beter dan Neuer, kan ook met het verwachtingspatroon te maken hebben, maar hij maakt echt goede reddingen
quote:
Hmm die dingen had ik al zo staan. Nja kom maar potje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:03 schreef Rijst het volgende:
Nu is het mijn beurt. kijk naar de stream
2-1 voor mij,quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
Wat was het tweede potje van Kevin - Thorb geworden?
Ja ik heb tot nu toe alles bijgehouden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
2-1 voor mij,
Ik heb dus 9 punten uit 4
Ja, we spelen lekker veel potjes ermee. Stuk of 10 al gespeeld. Hattrick Artetaquote:
Ja ik heb de stream aan staanquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, we spelen lekker veel potjes ermee. Stuk of 10 al gespeeld. Hattrick Arteta
Hahaquote:
Oke heb ik genoteerd. Ik doe straks wel een aantal potjes. Ben nu nog even voor school bezigquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja. wel eerst 5-1 batta gekregen maar goed
Morgen weer verkocht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt echt geniaal, eindelijk weer een team waar ik heel erg blij mee ben, Neymar en Robben voorin staat gegarandeerd voor goals
, Pato is ook goed,
Wat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:12 schreef De-Hamster het volgende:
Pff 41212 kaarten gaan steeds weg voor 15-18k ultimatedb geeft 4-6k gemiddeld. Irritant
Doe 352 danquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:16 schreef De-Hamster het volgende:
Jaa achterlijk veel en twee spitsen en LM en RM spelen het fijnst. N Bundesliga spelers wil ik sowieso CAM/CF hebben.
Ribéry zou ik nu zeker niet kopen. Wacht eerst maar tot hij wat goedkoper is en je zal nauwelijks verschil merken tussen hem en een 10k speler.quote:
5-2 voor mij thuisquote:
Hij speelt toch LW dit seizoen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Agbonlahor heeft gescoord tegen Stoke City, nu nog 80 minuten te gaan.
`CF vandaag als ik die opstelling zo ziequote:
Ja ik ben even voor school bezig maar kan vandaag nog welquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:20 schreef Thorb het volgende:
Wie doen er mee met randoms dan? Iwan en Kevin heb ik al batta gegeven. Alleen nog Thad en Timmy?
Hoeft nu ook niet, ben Arsenal kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik ben even voor school bezig maar kan vandaag nog wel
Everton morgen even gelijk tegen Spursquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Als Gervinho in vorm komt en Rosicky zelfs gaat scoren
Lamme tegen de blinde zo zonder Fellaini en Balequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Everton morgen even gelijk tegen Spurs
Vandaag speelt hij wel LW, die opstelling klopt niet helemaal want Weimann staat CF.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
`CF vandaag als ik die opstelling zo zie
quote:
Doe je ook mee met die low pace teams?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:33 schreef Tim86 het volgende:
Die huidige bronze cup met die 3 nationaliteiten is echt lachwekkend trouwens..heb hem in ruim een half uur gewonnen. 3 keer een quit na een snelle 3-0/4-0 en 1 potje waar ik maar met 2-1 won. En zo bijzonder is dat Eredivisie bronze team toch niet..ondanks Lumu
edit: klopt niet helemaal aangezien ik 15 minuten naar een tegenstander moest zoeken in de finale
neequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe je ook mee met die low pace teams?
Dat toernooi heb ik 2x gewonnen maar echt leuk was het ook niet.. ook niet heel moeilijk op de halve finale na, toen heb ik ook een heel verhaal hier gepost zoals jij ze ook wel eens postquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:33 schreef Tim86 het volgende:
Die huidige bronze cup met die 3 nationaliteiten is echt lachwekkend trouwens..heb hem in ruim een half uur gewonnen. 3 keer een quit na een snelle 3-0/4-0 en 1 potje waar ik maar met 2-1 won. En zo bijzonder is dat Eredivisie bronze team toch niet..ondanks Lumu
edit: klopt niet helemaal aangezien ik 15 minuten naar een tegenstander moest zoeken in de finale
Die 86 staat voor het gemiddelde pace niveau in zijn teams dusja...quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe je ook mee met die low pace teams?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die 86 staat voor het gemiddelde pace niveau in zijn teams dusja...
Ik kan de druk niet aanquote:
Hmm oke, jammerquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan de druk niet aan
Mijn internet is onbetrouwbaar omdat er altijd wel iemand van mijn 10 huisgenoten aan het downloaden is tijdens de wat meer reguliere tijden. En mijn NAT is strict terwijl alle poorten open staan, wat ook altijd kut is met toernooien enzo.
2-2 paar minuten geleden, 2e van Schieber. Maar Dortmund speelt met 9 reserves ofzoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2-2 paar minuten geleden, 2e van Schieber. Maar Dortmund speelt met 9 reserves ofzo
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, had mijn toto op Dortmund ingezet namelijkquote:
Speelt hij best vaak de laatste tijd. Pisvlek heeft wat kleine pijntjes geloof ik. Vorige week stond hij ook RB.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar, had mijn toto op Dortmund ingezet namelijk
En Grosskreutz op RB?![]()
Wat was het max gemiddelde pacequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:51 schreef StijnDa het volgende:
In jullie PM box![]()
Uitslagen invoeren en je punten en doelsaldo bijhouden.
Tegen de CPU?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/155055613
Bizarre goal![]()
Panna bij de keeper.
Oeh, die is fijnquote:
Vertoont wel overeenkomsten met deze goal van mij, online.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/155055613
Bizarre goal![]()
Panna bij de keeper.
neenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:18 schreef Djeetje het volgende:
Als ik mijn pc herstel naar fabrieksinstellingen moet ik dan die windows cd er in doen om windows er op te krijgen ?
Hmmmm, hij heeft ook wel iets weg van deze goal:quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vertoont wel overeenkomsten met deze goal van mij, online.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/146871522
Ik had een andere windows er op gezet zet hij dan die oude weer op ? Die vond ik beter.quote:
Denk het welquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had een andere windows er op gezet zet hij dan die oude weer op ? Die vond ik beter.
Ik zou het zo doen:quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:21 schreef tochweerhenk het volgende:
http://wefut.nl/squad/719
Squadje hoor
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen:
http://wefut.nl/squad/720
Dat RWB -> RM verhaal bleek toch een fabeltje te zijn omdat de console chem niet goed weergaf daar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen:
Maicon moet je dan al op RWB kopen en dan nog 7 chem, er zijn daar toch veel betere opties voor?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen:
Als een van de developers dat heeft bevestigd wel ja, anders kan niemand dat weten. En dan nog, als mensen zonder teamchem kunnen winnen van teams met 100 chem, dan is dat hele chemsysteem ook geen knip voor de neus waard.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat RWB -> RM verhaal bleek toch een fabeltje te zijn omdat de console chem niet goed weergaf daar?
Betere chem vergroot je kansen, maar het is natuurlijk geen garantie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als een van de developers dat heeft bevestigd wel ja, anders kan niemand dat weten. En dan nog, als mensen zonder teamchem kunnen winnen van teams met 100 chem, dan is dat hele chemsysteem ook geen knip voor de neus waard.
Een van de developers heeft gezegd dat de chem van een speler voor 75% wordt bepaald door z'n eigen chem en 25% door de teamgeest. Dat zou beteken dat een speler met 7 chem in een team met +90 chem, ongeveer 8 chem krijgt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Betere chem vergroot je kansen, maar het is natuurlijk geen garantie.
FIFA is gewoon heel veel mazzel ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een van de developers heeft gezegd dat de chem van een speler voor 75% wordt bepaald door z'n eigen chem en 25% door de teamgeest. Dat zou beteken dat een speler met 7 chem in een team met +90 chem, ongeveer 8 chem krijgt.
Stel dat zo'n chemboost echt 3-5 punten per attribuut extra geeft, dan kan ik me niet voorstellen dat het verschil tussen 7 en 9 chem waarneembaar is.
Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het verschil tussen Maicon met 7 chem en Maicon met 9 chem bijna niet te merken is, terwijl het verschil in defensief opzicht tussen Maicon 7 chem en Di Maria 9 chem wel duidelijk merkbaar zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
FIFA is gewoon heel veel mazzel ookDaar kan chem niet zoveel aan veranderen.
West Bromquote:
Qua opstellingen geen verrassingen, dus er zal gewoon veel zijn ingezet door een groot syndicaat en dan bewegen de odds nogal snel, zeker bij de Belgische competitie. Standard wel ongeslagen tegen ze dit seizoen zag ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:30 schreef vandermar het volgende:
Iemand enig idee waarom de odd op Anderlecht ineens heel erg gestegen is en die van Standard heel erg gedaald?
Matchfixingquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Qua opstellingen geen verrassingen, dus er zal gewoon veel zijn ingezet door een groot syndicaat en dan bewegen de odds nogal snel, zeker bij de Belgische competitie. Standard wel ongeslagen tegen ze dit seizoen zag ik.
Neuhquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:43 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag,
even binnekomen
[ afbeelding ]
Kap eens met pakjes openen, je laat zo nooit een goede speler voor mij overquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:43 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag,
even binnekomen
[ afbeelding ]
Die had ongeveer dezelfde prijs als de NIF nuquote:
Maicon gaat toch niet gebeuren though..die jij noemt wel iddquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinclair en Assaidi waarschijnlijk ook
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had ongeveer dezelfde prijs als de NIF nu
En David Luiz en Boerrigter uiteraard ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maicon gaat toch niet gebeuren though..die jij noemt wel idd
Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld toch? Is Zabaleta nou echt beter?quote:
Pics van je collectie ouwequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:50 schreef Maver24 het volgende:
Maicon ga ik waarschijnlijk niet eens gebruiken maar toch weer een speler voor in me collectie,
Maicon is een paar keer ingevallen, Sinclair ook maar daarvan wist je gewoon dat hij weinig zou spelen bij City.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld toch? Is Zabaleta nou echt beter?
Sinclair was te verwachten ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maicon is een paar keer ingevallen, Sinclair ook maar daarvan wist je gewoon dat hij weinig zou spelen bij City.
Was vorig jaar bij Inter ook al zooooooo slechtquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sinclair was te verwachten ja.Maar Maicon is toch wel een "grote" speler.
komt er zometeen aan, ben jammerlijk genoeg te laat begonnen met het verzamelen van alle spelers uit pakjes want ik heb wel een zooi betere spelers gehad in me pakjes maar die had ik allemaal verkocht een aantal maanden geledenquote:
EA kennende maken ze volgend jaar iedere speler even snel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Esswein is volgend jaar waarschijnlijk ook een silver maar er zullen volgend jaar toch wel weer nieuwe 75-rated spitsen met pace zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Heeft ook een hele tijd een blessure gehad dacht ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sinclair was te verwachten ja.Maar Maicon is toch wel een "grote" speler.
Agbonlahorquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Esswein is volgend jaar waarschijnlijk ook een silver maar er zullen volgend jaar toch wel weer nieuwe 75-rated spitsen met pace zijn.
Wat moet je er mee als je er toch niet mee speeltquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een gedeelte van me collectie, meerendeels is allemaal first owners behalve Neymar en Robben
Oh valt mee, ik had kanonnen als Messi en Ibra verwachtquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een gedeelte van me collectie, meerendeels is allemaal first owners behalve Neymar
Sparenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat moet je er mee als je er toch niet mee speelt
Het valt ook wel mee, maar ik heb al wel betere spelers in pakjes gehad maar die ja die heb ik ooit eens verkocht zoals Aguero, Messi, Ramos, Thiago Silvaquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh valt mee, ik had kanonnen als Messi en Ibra verwacht
Hij is niet zo goed in het echt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mayuka krijgt een enorme downgrade, of hij is geblesseerd (en dat hij daarom niet speelt) of hij is gewoon slecht.
Valt reuze mee idd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee, maar ik heb al wel betere spelers in pakjes gehad maar die ja die heb ik ooit eens verkocht zoals Aguero, Messi, Ramos, Thiago Silva
Bij de Afrika Cup zat hij ook steeds op de bank geloof ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mayuka krijgt een enorme downgrade, of hij is geblesseerd (en dat hij daarom niet speelt) of hij is gewoon slecht.
[Wenger]CL halen is ook een prijs [/Wenger]quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Reemi het volgende:
Arsenal toch weer gewoon op plaats 4, netjes hoor
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Kampioenssterquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef pascal08 het volgende:
Weet iemand hoe het nou zit met sterren op het shirt? Bayern heeft er 4, maar wordt pas voor de 23e keer landskampioen. Ajax is 31 keer landskampioen en heeft er maar 3.
Die krijgen per 5x kampioen een ster neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef pascal08 het volgende:
Weet iemand hoe het nou zit met sterren op het shirt? Bayern heeft er 4, maar wordt pas voor de 23e keer landskampioen. Ajax is 31 keer landskampioen en heeft er maar 3.
Nederland is geen DUitslandquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef pascal08 het volgende:
De Wenger Cupquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Reemi het volgende:
Arsenal toch weer gewoon op plaats 4, netjes hoor
Thanks.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Kampioensster
3 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 1 gouden kampioensster.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die krijgen per 5x kampioen een ster neem ik aan?
Ik weet niet hoe goed die anderen van Zambia zijn maar dit zegt genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de Afrika Cup zat hij ook steeds op de bank geloof ik.
Anders mocht alleen Bayern sterren op het shirtquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
3 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 1 gouden kampioensster.
5 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 2 gouden kampioenssterren.
10 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 3 gouden kampioenssterren.
20 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 4 gouden kampioenssterren.
Iesj voor Xbox, niet voor PS.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:06 schreef Zhano het volgende:
Kan iemand mij dat nonpace uitleggen? Maak ik ook FF een teampje
We maken een team waarbij een speler maximaal 71 pace mag hebben en het gemiddelde moet maximaal 62 (dacht ik) zijn. En dan spelen we tegen elkaar een competitie (en friendlies).quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:06 schreef Zhano het volgende:
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Anders mocht alleen Bayern sterren op het shirt
Op zich is er genoeg interesse voor een PS3-variantquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:06 schreef Zhano het volgende:
Het kan nog erger, van Kevin verliezenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
H2H![]()
Verloren van Rijst, ik kap ermee
Binnenkort wil ik wel een keer tegen jou ! Nu geen tijd want moet zo gaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
H2H![]()
Verloren van Rijst, ik kap ermee
Ik speel gewoon bagger hier bij mijn oudersquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het kan nog erger, van Kevin verliezen
Ja je ligt er al bijna uit voordat het echt begonnen isquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel gewoon bagger hier bij mijn ouders![]()
Ik weet niet wat het is. De instellingen zijn anders, de tv is anders. Heb er vaker last van.
In Maastricht de andere potjes afmaken, want dit wordt niets
Ik moet ook altijd zo erg wennen aan een andere TV/afstand tot de TVquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel gewoon bagger hier bij mijn ouders![]()
Ik weet niet wat het is. De instellingen zijn anders, de tv is anders. Heb er vaker last van.
In Maastricht de andere potjes afmaken, want dit wordt niets
Ik zet mijn geld op mezelf als winnaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja je ligt er al bijna uit voordat het echt begonnen is
Ik ga je batta geven of het gaat 0-0 worden omdat ik achterin ga rondtikkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op mezelf als winnaar.
niemand heeft van mij verloren hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het kan nog erger, van Kevin verliezen
Ik weet zeker dat ik terug komquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja je ligt er al bijna uit voordat het echt begonnen is
VITESSE op winst al zal de winst dan niet zo groot zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:12 schreef Fuszy het volgende:
iemand bet tips voor vanavond?
Ik heb me voorgenomen om voortaan advies te vragen
PSV gaat winnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb ingezet op:quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:12 schreef Fuszy het volgende:
combinatie?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op:
Juve
Barca
Real
Vite$$e
P$V
Dortmund (heeft al gewonnen)
Gewaagde bets dat wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op:
Juve
Barca
Real
Vite$$e
P$V
Een van de weinige Nederlandstalige nummers die ik leuk vind.quote:
Wel stoer zeg, met die dollartekens.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op:
Juve
Barca
Real
Vite$$e
P$V
Konkogeil jaquote:
Dan kan je er precies uithalen wie ongeoorloofde steun krijgenquote:
Feyenoord gaat toch een nieuw stadion bouwen met geld van de gemeente?¿quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan je er precies uithalen wie ongeoorloofde steun krijgen
Roda JC to score , HSV wintquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:12 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan je er precies uithalen wie ongeoorloofde steun krijgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |