abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124944381
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_124944504
Mogguh!

1 taart zit al in de oven, de kitchenaid gaat los op het brooddeeg. Het wordt een mooie dag vandaag *O* O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_124944505
O... ja... uitslapen, wat was dat ook alweer :')
pi_124944543
Toepasselijke TT, onze 'wekker' ging om 6 uur :O. Maar omdat ik er al 2x uit moest vannacht, is de meneer opgestaan en heb ik nog even verder kunnen tukken O+.

Sigme _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124944817
Mogge, uitslapen is ietsjes gelukt :P

Ipv half acht eruit te gaan doorgepit tot half 10.

Zo een mango met yoghurt eten :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_124944828
Onze 'wekker' ging om half 8. Daarna een tijd met hem liggen spelen in ons bed en nu ligt hij naast me te slapen O+

zo maar eens ff douchen en dan ontbijten

[ Bericht 0% gewijzigd door Skoap op 06-04-2013 10:09:19 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 6 april 2013 @ 10:03:46 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_124944936
Morning :O Ga me maar eens voorbereiden op de sportschool. Zag dat ik al 2kg kwijt ben :o Echt motiverend dit *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_124944966
Morgen! De taartbakkerijen en recepten vliegen je hier om de oren :D
Kom ik aan met mn broodje kip en bakje kwark..
Nog even aan de studie hier :W
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 10:10:46 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124945025
Meuning :O zo weer drummen met mijn bandje *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_124945140
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

1 taart zit al in de oven, de kitchenaid gaat los op het brooddeeg. Het wordt een mooie dag vandaag *O* O+
Goed bezig! *O*

Ik ga zo eens een rondje kringloop doen. :)
Kijken of ze hier nog leuke dingen hebben. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 6 april 2013 @ 10:23:23 #11
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_124945181
Bitches , heb er nu 20 kg af in drie a vier maanden.

Voel me lekker fit.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  zaterdag 6 april 2013 @ 10:28:46 #12
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_124945242
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:23 schreef smitjew het volgende:
Bitches , heb er nu 20 kg af in drie a vier maanden.

Voel me lekker fit.
_O_ held
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_124945644
:D smitjew heeft in 1 jaar meer posts dan ik in 9 :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 6 april 2013 @ 10:58:47 #14
370366 smitjew
pi_124945660
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:57 schreef V1z0R het volgende:
:D smitjew heeft in 1 jaar meer posts dan ik in 9 :')
Geen leven , laatste tijd viel mee.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_124945685
Leven hebben is zwaar overgewaardeerd :{w verplichtingen en zulks :r
  zaterdag 6 april 2013 @ 11:02:27 #16
370366 smitjew
pi_124945729
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 10:59 schreef V1z0R het volgende:
Leven hebben is zwaar overgewaardeerd :{w verplichtingen en zulks :r
True ,gewoon slapen eten werken all week.

Ga laatste tijd teveel socializen moet ik allemaal naar verjaardagen en zulks :r
0906-090SEX
pi_124946692
Hai :W

Wat een vlijt hier op de vroege ochtend!
Ik stond om 9.45 in de sportschool en nu aan t ontbijt O+
Be someone that makes you happy
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 11:50:45 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124946711
Weekendje Maastricht was niet terug te zien op de weegschaal :o *O* Nog steeds netjes op hetzelfde gewicht, nu alleen weer eens verder afvallen }:|
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 6 april 2013 @ 11:52:11 #19
370366 smitjew
pi_124946744
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:49 schreef Nallie het volgende:
Hai :W

Wat een vlijt hier op de vroege ochtend!
Ik stond om 9.45 in de sportschool en nu aan t ontbijt O+
Ik wou ook maar had me ver slapen sportschool gaat hier al om 12 uur dicht op zaterdag.

Daarnaast had ik ook teveel gedronken gister.
0906-090SEX
pi_124946958
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:52 schreef smitjew het volgende:

[..]

Ik wou ook maar had me ver slapen sportschool gaat hier al om 12 uur dicht op zaterdag.

Daarnaast had ik ook teveel gedronken gister.
Ik had ook veel gedronken. Echte bikkels gaan dan gewoon sporten :{w . Wekker zetten en gaan :P
  zaterdag 6 april 2013 @ 12:01:13 #21
370366 smitjew
pi_124947006
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik had ook veel gedronken. Echte bikkels gaan dan gewoon sporten :{w . Wekker zetten en gaan :P
Als ik niet mag rijden ga ik niet aan de gewichten kloten , trouwens ga ik nu zo voetballen.

Anders was effe om warm te worden.
0906-090SEX
pi_124947196
Nallie jij bikkel! Lekker geborreld gisteren dus?

Ik heb het gehouden bij half uurtje ijzer tillen... Zo eens even lekker douchen want ik stink maar eerst broodje duitse biefstuk :9

[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 06-04-2013 12:19:23 ]
pi_124947699
Echt, uitslapen zit er niet meer bij met een baby... Om 10.15u meldde ze zich al voor fles, pffff!

Oh, ik ontdekte gisteren een interessante subreddit! Reddit.com/r/aBraThatFits :) Schijnt dé manier te zijn om de maat van je borsten goed op te meten. Gisteren eens geprobeerd, en ik kom daar uit op een 34D ( :') ). Nagemeten mbv Martijn, en volgens die meting zou t kloppen. (Ik denk t zelf niet, maar het verschil met normaal vond ik zo groot dat ik wel ben gaan twijfelen aan de cupmaat die ik altijd draag (A).

Omzetting naar Nl-se maten moet ik nog effe goed uitvissen, maar heb een bh besteld in meerdere maten. Misschien heb ik er altijd wel naast gezeten met mijn bh-maat!

Oh, en er bestaat zoiets als migrated breast tissue. Komt door verkeerd bh-gebruik; dan gaat je breasttissue zich onder je oksels/op je rug nestelen. Mind blown!! :D
pi_124947725
Jazeker :) gelukkig ook nog even gegeten tussendoor ;)

OMG Coco, dat syndrome :')
pi_124947747
Eten gaat nog altijd heel netjes! Op gisteren een snoepdag na (twee weken lang verder zo goed als geen snoep aangeraakt). Gisteren had ik 3/4 koker Pringles en een zak banaantjes :'( :+

Oh, over twee weken mag/ga ik weer halve dagen werken! *O*

Gezond bezig hier dus :Y Slank zal vanzelf wel volgen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')