Elders las ik dat de één een schroevendraaier gebruikte en de ander een ketting.quote:Op zaterdag 6 april 2013 07:56 schreef Apuleius het volgende:
Daar zullen wel een paar messen aan te pas zijn gekomen. Lijkt me sterk dat je elkaar blijft slaan tot je beide zwaar gewond bent.
Wie was de winnaar, de schroevendraaier of de ketting?quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Elders las ik dat de één een schroevendraaier gebruikte en de ander een ketting.
De ketting denk ik wapen technisch gezien een ketting heeft een beter bereik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wie was de winnaar, de schroevendraaier of de ketting?
Wat een leuke mensen lopen er toch rond tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Elders las ik dat de één een schroevendraaier gebruikte en de ander een ketting.
Met de schroevendraaier kan je gooien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
De ketting denk ik wapen technisch gezien een ketting heeft een beter bereik.
Ach, denk je dat het vroeger anders was?quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:02 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Wat een leuke mensen lopen er toch rond tegenwoordig.Er gaat geen dag meer voorbij of er zijn gewonden en zelfs doden gevallen.
Nee, ik weet het zeker.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach, denk je dat het vroeger anders was?
Vroeger was het hebben van een wapen veel algemener. Een mes trekken in een kroeg tijdens de VOC tijd was dodelijk. Aangezien alle anderen er ook een trokken dat vroeger was alles beter idee is zo een pre 1900 jaar manier van denken.quote:
Wat weet je zeker, dat het vroeger niet zo was?quote:
Het doden van soortgenoten is een van de grootste hobby's van de mensheid.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:08 schreef Apuleius het volgende:
Ga me nou niet vertellen dat er 30 jaar geleden iedere dag doden door geweld in Nederland vielen.²
Ja hoor, maar niet in Nederland een paar deccenia terug.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het doden van soortgenoten is een van de grootste hobby's van de mensheid.
Overal en altijd het geweld en de ontwikkeling van de technologie om steeds beter een ander te doden is de enige constante in de menselijke geschiedenis. Zelfs de computer waar jij dit op tikte is een spinoff van militaire technologie,quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:13 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet in Nederland een paar deccenia terug.
Je draaft ietwat door, Megumi.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Overal en altijd het geweld en de ontwikkeling van de technologie om steeds beter een ander te doden is de enige constante in de menselijke geschiedenis zelfs de computer waar jij dit op tikte is een spinoff van militaire technologie,
Ja he tijd voor koffie denk ik.quote:
Dat gebeurt tegenwoordig ook niet hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:08 schreef Apuleius het volgende:
Ga me nou niet vertellen dat er 30 jaar geleden iedere dag doden door geweld in Nederland vielen.²
Dan zou ik toch maar iets beter het nieuws volgen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:18 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Dat gebeurt tegenwoordig ook niet hoor.
Jij bent aan het turven? Want op basis van je gevoel is het moeilijk tellen hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar iets beter het nieuws volgen.
Gelukkig roeien ze zichzelf uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:02 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Wat een leuke mensen lopen er toch rond tegenwoordig.Er gaat geen dag meer voorbij of er zijn gewonden en zelfs doden gevallen.
Nee, ik lees en hoor het vrijwel iedere dag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:29 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Jij bent aan het turven? Want op basis van je gevoel is het moeilijk tellen hoor.
Nou hoeveel geweldsdoden zijn er tot nu toe dit jaar in NL geweest?quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:08 schreef Apuleius het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |