Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Mag de rest het niet weten dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet wel al een beetje welke kant ik op wil ja. Ik zal het je PMen
Ik was gisteravond niet online.quote:
Ik weet niet waarom maar ik las: Deze hangt boven mijn bed. Mijn eerste gedachte voordat ik het nog een keer ging lezen was, ben je daar niet een beetje te oud voor...quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik was gisteravond niet online.
Deze poster hangt boven mijn PC:
[ afbeelding ]
Het 3de monster herken ik niet en ik heb vandaag ook geen tijd voor FMT.
Monsters vs Aliens is een grote hommage aan de oude mosterfils.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik las: Deze hangt boven mijn bed. Mijn eerste gedachte voordat ik het nog een keer ging lezen was, ben je daar niet een beetje te oud voor...
Maar dat monsterding uit Monsters vs aliens is dus eigenlijk maar gejat uit een jarem 60 film
Dat mogen jullie best weten hoor, maar ik moet even opletten met wat ik allemaal op Fok! zet.quote:
paranoïde? (grapje natuurlijk, maar waar ben je bang voor? )quote:Op zondag 7 april 2013 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat mogen jullie best weten hoor, maar ik moet even opletten met wat ik allemaal op Fok! zet.
Ik maak me daar nou eigenlijk nooit druk om. Maar ik vind me zelf dan ook zo oninterresant dat ik me niet kan voorstellen dat iemand mijn gegevens wil gebruiken...quote:
Haha, ook jouw gegevens zjn interessant dyonquote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik maak me daar nou eigenlijk nooit druk om. Maar ik vind me zelf dan ook zo oninterresant dat ik me niet kan voorstellen dat iemand mijn gegevens wil gebruiken...
Aber natürlichquote:Op zondag 7 april 2013 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ook jouw gegevens zjn interessant dyon
Ik ben iedereen nog een stap voor: mijn gegevens zijn zo oninteressant dat ik niet de behoefte heb om ze te delen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik maak me daar nou eigenlijk nooit druk om. Maar ik vind me zelf dan ook zo oninterresant dat ik me niet kan voorstellen dat iemand mijn gegevens wil gebruiken...
We have a new Sandsquote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben iedereen nog een stap voor: mijn gegevens zijn zo oninteressant dat ik niet de behoefte heb om ze te delen.
Is een schuilnaam, toch?quote:Op zondag 7 april 2013 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb trouwens ook wel de slechtste forumnaam uitgekozen om "geheim" te blijven...
Verstandig. Ik heb geen facebook om privacy redenen, maar ik zet wel mijn hele leven op Fokquote:Op zondag 7 april 2013 16:42 schreef Desunoto het volgende:
Nee, nee, ik ga Sands niet vervangen.
Ik heb wel wat gedeeld met de FOK!crew maar met de rest van het forum deel ik niets. Tenminste, niet meer. Als je goed graaft tussen m'n 50.000 posts kan je vast wel iets vinden, maar dan moet je echt goed graven.
wheheh yep...quote:
Ik heb wel FB, maar tis niet dat daar nou zoveel interresants op staatquote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verstandig. Ik heb geen facebook om privacy redenen, maar ik zet wel mijn hele leven op Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |