Dan heb je voor het laatst gekeken in 1995quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En sinds wanneer kost het me fucking 42,60 per jaar om bij m'n bank te mógen zitten? Dat koste me de laatste keer dat ik checkte nog geen 2 tientjes ofzo?!?
Ik heb echt een klaagdag
10 euroquote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:09 schreef KomtTijd... het volgende:
grrrrrrrr, ooit een geschil geopend of iets teruggestuurd ofzo waardoor je geld terug kreeg?
met de fietssleutelquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Valt me nog mee eigenlijk. Moest je nog bewijzen dat het jouw fiets was?
De wondere wereld van fok!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Seikcid het volgende:
Als je post in een reeks dan volg je automatisch ook de opvolger
http://www.thisiswhyyourefat.com/quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Waarom komen er op Pinterest alleen zoete baksels langs
Heb je je bankrekening eraan gekoppeld? (Dan storten ze ter verificatie wat geld op je rekening!)quote:
Je komt nooit meer van ons af, muahuahua!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Seikcid het volgende:
we zijn hardnekkiger dan chlamydiaquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Seikcid het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Zo, Ted ken weer naar de hoerenHoera voor Ted!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Bier voor Q!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |