quote:Op school leer je ook Hoofdletters te gebruiken, iets waar jij geen kaas van gegeten hebt.
Op dinsdag 10 september 2002 12:46 schreef piere het volgende:[..]
ik leg je wel even de nederlandse taal uit. djiezusssss
lijkt me dat die goos zich schaamt en terecht.
is in redelijk nederlands te vertalen als een veronderstelling/gedachte, geen vooroordeel (let vooral op het 1e woordje)
16 en 26 is niet een gezonde situatie in mijn ogen.
is een mening
zoek lekker een jongen van rond je eigen leeftijd, dan heb je ook veel meer raakvlakken
is een advies/mening
tering waar heb jij op school gezeten. of eigenlijk; heb je wel op school gezeten??
Of hij kiest voor je, of niet.
Niet dat halfslachtige gedoe,
als hij werkelijk vindt dat het niets is om je voor te schamen, dan mag de buitenwereld dat ook weten.
Als hij er zelf twijfels over heeft (en dat kan ik me heel goed voorstellen) dan moet hij een kerel zijn en er een punt achter zetten.
Niet leuk voor jou, maar wel zo eerlijk.
Verder zit hij ook in een moeilijke leeftijd, dan heb ik het nog niet eens over leeftijdsverschil maar over het feit dat ie 16 is. Vanalles veranderd, je zit midden in de puberteit, evt school, werk, alles lijkt kut. (En is het soms ook.) Dus ja ach: je relatie kan er overheen groeien, misschien, maar reken daar niet op. Als je straks in de 30 bent en je ontdekt dat het niets is/wordt is dat erg vervelend lijkt me.
quote:Hij is wel 16 hoor! Dus vrij jong, het lijtk me voor hem extra moeilijk iets te beslissen. Tuurlijk is hij er (mede) zelf aan begonnen, maar op die leeftijd twijfel je overal over. Misschien is een goed gesprek over wat beiden willen van de of een relatie het beste. Waarna beide of een van de twee kan beslissen om al dan niet door te gaan.
Op dinsdag 10 september 2002 13:10 schreef shmoopy het volgende:Als hij er zelf twijfels over heeft (en dat kan ik me heel goed voorstellen) dan moet hij een kerel zijn en er een punt achter zetten.
Niet leuk voor jou, maar wel zo eerlijk.
quote:Nogmaals, hij is 26, zij is 16...
Op dinsdag 10 september 2002 13:22 schreef Eendenkroos het volgende:[..]
Hij is wel 16 hoor! Dus vrij jong, het lijtk me voor hem extra moeilijk iets te beslissen. Tuurlijk is hij er (mede) zelf aan begonnen, maar op die leeftijd twijfel je overal over. Misschien is een goed gesprek over wat beiden willen van de of een relatie het beste. Waarna beide of een van de twee kan beslissen om al dan niet door te gaan.
quote:fijn dat er ook mensen zijn die zowaar kunnen opletten!!!!
Op dinsdag 10 september 2002 13:28 schreef Aneurism het volgende:[..]
Nogmaals, hij is 26, zij is 16...
![]()
quote:dat is luiheid
Op dinsdag 10 september 2002 12:58 schreef Aneurism het volgende:[..]
Op school leer je ook Hoofdletters te gebruiken, iets waar jij geen kaas van gegeten hebt.
![]()
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 13:33 schreef katje het volgende:
hahahaha
Maar serieus: misschien hebben jullie allebei wel een geheel andere verwachting van een relatie. Dus dat zou ik eens bepraten. Of misschien ontkent hij het alleen woordelijk om niet als pedofiel over te komen? (Sorry dat ik het zo zeg, maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel.)
hij ontkent het omdat die niet weet waarom?
(zegt die tegen mij?)
quote:En daarnet zeg je dat ie niet serieus wil doen, dat lijkt me toch een struikelblok... Van de andere kant, als je daar niet zo zwaar aan tilt is dit topic misschien niet eens nodig
Op dinsdag 10 september 2002 13:44 schreef katje het volgende:
iedereen vind van wel..
we zitten vrij veel op de zelfde golflengte..
denken over veel dingen hetzelfde maar er is natuurlijk ook wel eens ruzie..
quote:hij heeft er vaak een hekel aan ja..
Op dinsdag 10 september 2002 13:46 schreef Eendenkroos het volgende:[..]
En daarnet zeg je dat ie niet serieus wil doen,
maar wat heeft serieus zijn met op de zelfde golflengte zitten te maken
quote:Als jij graag serieus bent, iig af en toe, en hij juist niet... lijkt me dat raar communiceren.
Op dinsdag 10 september 2002 13:49 schreef katje het volgende:maar wat heeft serieus zijn met op de zelfde golflengte zitten te maken
weet alleen nog steeds niet wat ik met e'm aan moet
neem een gozer van je eigen leeftijd?
sorry wil niet neerkijkend zijn ofzow maar die denken vaak alleen nog maar aan computerspelletjes en sex het woord liefde komt er niet aan te pas!
geen zin in sowwie
deze jongen is prima van verstand en is ook (redelijk) volwassen..
hij zegt dat hij mij niet kinderachtig vind..
en dat mag ik ten tweede ook niet meer zijn ik heb een dochtertje van bijna een jaar oud waar ik de verantwoordelijkheid voor moet nemen..
ik heb ook in mijn leven al aardig wat achter de rug.. Ik kan mezelf ook n iet meer kinderachtig noemen
quote:Hoe denkt hij over vaderschap? dat zou voor mij een reden zijn het een beetje af te houden. Ik vraag me een beetje af of hij weet wat dat inhoud. En een relatie met jou lijkt me ook een relatie met je dochter.
Op dinsdag 10 september 2002 14:03 schreef katje het volgende:
ik denk inderdaad dat ik het iets te vaag vertel...
het vervelende is ook dat je er zelf niet bij bent en het niet kan beoordelen..deze jongen is prima van verstand en is ook (redelijk) volwassen..
hij zegt dat hij mij niet kinderachtig vind..en dat mag ik ten tweede ook niet meer zijn ik heb een dochtertje van bijna een jaar oud waar ik de verantwoordelijkheid voor moet nemen..
ik heb ook in mijn leven al aardig wat achter de rug.. Ik kan mezelf ook n iet meer kinderachtig noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |