ik leerde hem vier jaar geleden kennen in de kroeg... Ik was toen nog maar net 13 jaar oud hij al 23...
van het 1 kwam het ander en we zoenden een keer.. of twee of drie, en ja ik werd verliefd..
hij niet! zei die...
goed legde me daar bij neer en ging op zoek (zoals elk normaal 13 jarig meisje) naar een nieuwe verlieftheid.. Elke keer werkte het niet of ging ik weer met dit persoon vreemd...
Op een 1 of andere manier kwam ik dus steeds weer bij hem terecht..
zo ging dit de afgelopen 3 jaar verder.
Nu ben ik 16 en hij 26..
onze omgang is veel intensiever de laatste tijd en eigenlijk hebben we nu een relatie..
MAAR... (zoals altijd zit er natuurlijk een MAAR aan) hij is bang om hetgene wat wij hebben ook tegenover de rest van de wereld een relatie te noemen..
Terwijl de rest van de wereld het eigenlijk al weet..
Hij is bang voor de reacties van anderen terwijl hij die eigenlijk allang gehoord heeft..
Ik hou heel veel van hem en wil hem aan mijn zeide voor de rest van mijn leven en wil hem niet verliezen, hij zegt hetzelfde tegen mij maar is gewoon nog steeds bang om er een naam aan toe te voegen...
Wat moet ik hier nu meej?
heeft iemand raad?
Aan de andere kant, toen ik 24 was heb ik anderhalf jaar een relatie gehad met een meisje van 16.
En idd, ondanks ales schaam je je een beetje voor `t leeftijdsverschil...
quote:Neen, althans nog niet.
Op dinsdag 10 september 2002 01:58 schreef katje het volgende:
of ben ik nou gek?
Maar jij zou degene moeten zijn die het eventueel zou ontkennen , gozer moet gelukkig zijn met wat ie heeft.
Ik breek hals, nek en nieren om mijn 8 jaar jongere vriendin te houden
Als ik 26 zou zijn zou ik me ook kapot schamen, alleen de gedachte al dat je iets met een kind hebt, als je zelf volwassen bent.
Ik kan daarentegen wel goed begrijpen dat iemand van 16 dat heel anders ervaart omdat degene natuurlijk verliefd is, en dat is iets waar je weinig aan kunt doen.
Ik persoonlijk vind en denk dat het beter zou zijn (hoezo suggestief) om met iemand te daten van eigen leeftijd, lijkt me ook een stuk beter voor je eigen ontwikkeling.
Het is mij nu een paar keer voorgevallen dat ik iets met iemand van 16 had (ben zelf nu 19) en zelfs dat vond ik al achterlijk van mezelf.
Ah we gaan weer vallen over de leeftijd, zie ik.
Je mag dan wel 16 zijn, maar wel een met bagage, denk ik.
Je bent een trotse moeder. (mooie foto)
Maar dat heeft wel zijn invloed op iemands denkwijze, einde puberen, begin verantwoordelijkheden.
Geef het de tijd.
Eergisteren schreef je dat je single bent.(fotoboek)
Maar ik vind wel dat hij ooit voor je moet gaan.
Anders moet je hem laten gaan uit zelfrespect.
Vraagje: Hoe kijkt hij tegen vaderschap?
Misschien speelt dit mee?
en het feit dat ik zeg dat ik single ben komt door hem ik wil hem aan de ene kant niet benauwen maar aan de andere kant wil ik ook weer zo graag dat hij mijn vriendje is..
aan de ene kant vind die de leeftijd niet eens echt een groot probleem (denk ik) zegt die zelf maar aan de andere kant heeft die het er toch moeilijk meej
quote:Als het zo serieus is kun je beter geen vriendje maar vriend noemen
Op dinsdag 10 september 2002 02:34 schreef katje het volgende:
hij gaat zelf veel met Shealyn om en ook heel goed zelfs..en het feit dat ik zeg dat ik single ben komt door hem ik wil hem aan de ene kant niet benauwen maar aan de andere kant wil ik ook weer zo graag dat hij mijn vriendje is..
aan de ene kant vind die de leeftijd niet eens echt een groot probleem (denk ik) zegt die zelf maar aan de andere kant heeft die het er toch moeilijk meej
Ik zelf zou trouwens ook wel huiverig zijn voor zo'n groot leeftijdsverschil. Misschien is dat voor een meisje moeilijker te begrijpen, maar je kan als jongen al snel voor pedo worden uitgemaakt (terwijl dat nergens op slaat, laat dat duidelijk zijn).
Probeer wat minder te focussen op hoe je het noemt wat jullie samen hebben,
maar geniet er juist van
Mijn ouders schelen 20jaar en die zijn inmiddels ook al 30 jaar getrouwd
En zo ken ik nog wel meer relaties die vroeg begonnen zijn met een tamelijk groot leeftijdsverschil
Dus negeer kort denkende mensen en GENIET!
veel geluk samen!
Ikzelf had heel erg in het begin met mijn relatie met Tijn ook moeite om onze relatie een relatie te noemen. Als iemand vroeg of we nou wat hadden zei ik dat ik dat niet wist. Terwijl feitelijk onze interactie onderling DUIDELIJK een (liefdes)relatie was. Ik was bang, denk ik. Moeilijk om te bepalen, vind ik, trouwens. Het was een drempel, iig.
Knuf,
prrrrrrrrr
quote:Heel herkenbaar dit. Ik ben in de twintig en had tot gisteren een hele lieve vriendin van 13. Is misgegaan omdat het te serieus zou worden voor haar op die leeftijd. Maar we houden de optie voor de toekomst open. Ik heb er vertrouwen in en ik ben op een punt gekomen dat ik er nog voor uit wil komen ook
Op dinsdag 10 september 2002 01:40 schreef katje het volgende:
Wat moet ik hier nu meej?
heeft iemand raad?
[Dit bericht is gewijzigd door MrTorture op 10-09-2002 12:09]
Maar staar je niet blind op deze relatie.
Miesjel.
Als jullie gelukkig samen worden is dat toch goed.
Misschien is hij bang dat anderen het niet accepteren dat er zoveel jaar verschil in zit?
quote:kortzichtigheid ten top.... *sigh*
Op dinsdag 10 september 2002 12:35 schreef piere het volgende:
lijkt me dat die goos zich schaamt en terecht. 16 en 26 is niet een gezonde situatie in mijn ogen. zoek lekker een jongen van rond je eigen leeftijd, dan heb je ook veel meer raakvlakken
Dit wordt een leuke relatie zo te horen, zo te horen ga je het erg lang uithouden!!
En bedankt voor het reageren op mijn reactie, hahahahaha
quote:dat vind jij maar als iemand een draadje begint dan mag ze ook reacties verwachten. het is pas kortzichtig als je iemand anders zijn/haar mening niet kan respecteren...
Op dinsdag 10 september 2002 12:36 schreef extreme het volgende:[..]
kortzichtigheid ten top.... *sigh*
quote:joh, dan moet er wel een mening zijn om te respecteren. vooroordelen spuien kan iedereen.
Op dinsdag 10 september 2002 12:40 schreef piere het volgende:[..]
dat vind jij maar als iemand een draadje begint dan mag ze ook reacties verwachten. het is pas kortzichtig als je iemand anders zijn/haar mening niet kan respecteren...
quote:ik leg je wel even de nederlandse taal uit. djiezusssss
Op dinsdag 10 september 2002 12:41 schreef extreme het volgende:[..]
joh, dan moet er wel een mening zijn om te respecteren. vooroordelen spuien kan iedereen.
lijkt me dat die goos zich schaamt en terecht.
is in redelijk nederlands te vertalen als een veronderstelling/gedachte, geen vooroordeel (let vooral op het 1e woordje)
16 en 26 is niet een gezonde situatie in mijn ogen.
is een mening
zoek lekker een jongen van rond je eigen leeftijd, dan heb je ook veel meer raakvlakken
is een advies/mening
tering waar heb jij op school gezeten. of eigenlijk; heb je wel op school gezeten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |