Speculeren mag, dat is door de moderators topics geleden al gezegd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:42 schreef Poen het volgende:
Hallo mag ik even??????? Praten jullie nu gewoon om het praten of zit hier nu een logica in. Volgens mij is er naast Gia nog een licht bij gekomen.
Ken jullie Antonie Kamerling?
Hou toch eens op over speculeren en hoe Patrick zich gevoeld moet hebben en wat hij gedacht heeft.
Voegt toch niets toe
Misschien moet je de mores op FOK! wat beter snappen. Dan hoef je je ook niet constant te ergeren aan zaken die hier idd normaal zijn.quote:
Ik blijf herhalen zolang er onduidelijkheid lijkt te zijn over hoe dat werk. En daarmee speculeer ik niet over Patrick, ik noem hem ook nergens.quote:
Gaat erom dat hij volgens de buitenwereld ook alles had.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
En van Antonie Kamerling was bekend dat hij psychische problemen had.
Wat moeten we anders doen dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:42 schreef Poen het volgende:
Hallo mag ik even??????? Praten jullie nu gewoon om het praten of zit hier nu een logica in. Volgens mij is er naast Gia nog een licht bij gekomen.
Ken jullie Antonie Kamerling?
Hou toch eens op over speculeren en hoe Patrick zich gevoeld moet hebben en wat hij gedacht heeft.
Voegt toch niets toe
hihi schoot in de lachquote:
Ja, alles behalve Diksap.quote:
Inderdaad, ik rijd ook elke dag naar de brievenbus (heb kantoor aan huis) om de post weg te brengen in een dorp 4 km verderop. Dus met de auto en dan neem ik ook niks mee, geen portemonee, geen legitimatie. Heb sowieso heel vaak niks bij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als ik de hond uitlaat heb ik zelden m'n portomonnee bij me, of m'n gsm. Ook met langere wandelingen vergeet ik die vaak.
De meeste mannen in mijn omgeving hebben hun portemonnee standaard in de kontzak, met daarin allerlei passen, o.a. ID, hetgeen verplicht is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:18 schreef Sheriam het volgende:
Over geld en mobiel meenemen, hij ging toch alleen een stukje wandelen? Ik neem nooit geld mee als ik ga wandelen, er is toch niks te kopen in het bos.
Ik wacht nog een paar uur, moet naar een verjaardag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, alles behalve Diksap.
Zoooooo.... Ik ben inmiddels ook flauw genoeg om aan de drank te gaan. Proost!
krijg ineens zin in een bloodymary haha proostquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, alles behalve Diksap.
Zoooooo.... Ik ben inmiddels ook flauw genoeg om aan de drank te gaan. Proost!
Dan ken jij wel een heleboel mannen waar je hun kontzak van kent zegquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:57 schreef Gia het volgende:
[..]
De meeste mannen in mijn omgeving hebben hun portemonnee standaard in de kontzak, met daarin allerlei passen, o.a. ID, hetgeen verplicht is.
Kijk, mobiel kan ik me nog voorstellen, maar je portemonnee uit je kontzak trekken, op tafel leggen om een luchtje te gaan scheppen, is niet logisch.
En ja, misschien had P wel zo'n polstasje met zijn eigendommen, kan, maar er is in de eerste berichtgeving specifiek gemeld dat hij die dingen thuis had gelaten, alsof dat een weloverwogen daad was.
Proost!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:00 schreef Jik32 het volgende:
[..]
krijg ineens zin in een bloodymary haha proost
Dat zeg ik ook niet. Hou es op met mijn woorden te verdraaien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:04 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Dan ken jij wel een heleboel mannen waar je hun kontzak van kent zegIn mijn "oude" omgeving ken ik mijn buurman die vaak zat alles thuis laat en in mijn "nieuwe" omgeving heb ik mijn eigen man die continu zijn mobiel en geld vergeet. Meestal wandel ik nog achter hem aan met zijn toeters en bellen die hij thuis achter laat
zijn genoeg mensen/mannen op de wereld die niet zijn als de mannen die jij kent in jouw omgeving
overal zijn uitzonderingen.
Zal dan een gezellige boel wezen bij jou thuis. Man op de bank en jij berichtjes posten op een forum. Klinkt als een goed huiselijke sfeer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Hou es op met mijn woorden te verdraaien.
Het wordt in het nieuws specifiek gemeld dat deze zaken thuis lagen.
En veel mannen hebben hun portemonnee altijd zonder erbij na te denken, bij zich.
Mijn man zit naast me. Als die nu de deur uitgaat heeft hij zijn mobiel en portemonnee bij zich.
En daarmee zeg ik niet dat P hetzelfde doet, maar dat moet de familie maar met de politie bespreken.
Ik denk dat het wel interessant is om te weten wat zijn gewoontes waren. En als je dat weet kun je ook verklaren waarom wel of niet een ongeluk, zelfmoord, of verdwijning voor de hand ligt.
Ik verdraai helemaal niks!!!! Wat ik probeer uit te leggen is dat het niet altijd is zoals JIJ dat denkt. Ik snap totaal niet wat het probleem is als iemand zijn spullen thuis laat omdat hij of zij even een wandeling gaat maken. Jij maakt er echter zo'n groot punt van dat Patrick jantje kees of karel zijn portemonnee thuis laat terwijl dat voor anderen dus totaal niet vreemd is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Hou es op met mijn woorden te verdraaien.
Het wordt in het nieuws specifiek gemeld dat deze zaken thuis lagen.
En veel mannen hebben hun portemonnee altijd zonder erbij na te denken, bij zich.
Mijn man zit naast me. Als die nu de deur uitgaat heeft hij zijn mobiel en portemonnee bij zich.
En daarmee zeg ik niet dat P hetzelfde doet, maar dat moet de familie maar met de politie bespreken.
Ik denk dat het wel interessant is om te weten wat zijn gewoontes waren. En als je dat weet kun je ook verklaren waarom wel of niet een ongeluk, zelfmoord, of verdwijning voor de hand ligt.
Och, arme jij, geen partner?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Poen het volgende:
Zal dan een gezellige boel wezen bij jou thuis. Man op de bank en jij berichtjes posten op een forum. Klinkt als een goed huiselijke sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |