Krijgen we nu een leuke hardloopreis aangeboden?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:07 schreef JeroenJA het volgende:
Allebei hartelijk dank voor het invullen. Ik hoop dat meer FOK!kers zullen volgen!
Dat heb ik wel mogelijk gemaakt alleen ik heb daar verder niet meer op doorgevraagd, dat klopt!quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:44 schreef videonatic het volgende:
Als je niet meedoet aan hardloopevenementen kun je dit nieteens invullen
Helaas kan ik hier niet voor zorgen. U kunt mij echter wel verder helpen in mijn afstuderen, hier zou ik u erg dankbaar voor zijn!quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:54 schreef slacker_nl het volgende:
Serieus... GotC en Yur zijn weer bezig hoor. Nou, ik weiger die enquete nu in te vullen. Goodies in ruil voor data en anders niet!
Ik heb een hardloopmuts nodig. Dus.
Daar win ik niks mee. Ruggen krabben is het nieuwe zaken doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef JeroenJA het volgende:
[..]
Helaas kan ik hier niet voor zorgen. U kunt mij echter wel verder helpen in mijn afstuderen, hier zou ik u erg dankbaar voor zijn!
Mijn excuses! Een medemens helpen is ook wat waard toch, dat is een zeer goede daad!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar win ik niks mee. Ruggen krabben is het nieuwe zaken doen.
En hij noemt je nog wel U! Komop zeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar win ik niks mee. Ruggen krabben is het nieuwe zaken doen.
Hij vindt me oudquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En hij noemt je nog wel U! Komop zeg.
Ik ga hem nu invullen.
Idd! Een hardloopmuts!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:21 schreef JeroenJA het volgende:
[..]
Mijn excuses! Een medemens helpen is ook wat waard toch, dat is een zeer goede daad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |