Zie DM.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:00 schreef julia013 het volgende:
Jongens allemaal super erg bedankt voor het invullen, waardeer het heel erg! En mijn persoonlijke gegevens, je weet in principe toch alleen dat ik Julia heet en communicatie studeer op de Fontys? Ik ben verder best voorzichtig met mijn gegevens!
Even een sidenote: als je als organisatie merkt dat niemand het intranet gebruikt en overweegt spelletjes op het intranet te plaatsen faal je m.i. behoorlijk hard.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:41 schreef julia013 het volgende:
Hartelijk dank voor het invullen! En met blogs bedoel ik eigenlijk meer blogs van bijvoorbeeld leidinggevenden of collega's, geen externe. Want dan is het inderdaad geen intranet meer. En wat betreft de spelletjes; uit eerdere interviews die ik heb gehouden bleek dat veel mensen daar serieus behoefte aan hebben en dat ze daardoor eerder naar het intranet zouden gaan. Vandaar dat die optie erbij staat!
Prikbord is idd ook een goede.
En aan @Kandijfijn Eens moet de eerste keer zijn toch.... ik wilde sowieso al lid worden van een forum maar was er nog niet van gekomen. Dit was een goed eerste moment vond ik! Maar jullie zullen meer van mij horen hoor. Dus noem mij geen aids please
Weet je dat écht heel zeker?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:00 schreef julia013 het volgende:
Jongens allemaal super erg bedankt voor het invullen, waardeer het heel erg! En mijn persoonlijke gegevens, je weet in principe toch alleen dat ik Julia heet en communicatie studeer op de Fontys? Ik ben verder best voorzichtig met mijn gegevens!
Ah, okay. Top.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:01 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik had TS al ingelicht dmv een DM. Trouwens, wat een overkill aan emoticons.
`Vaak van kantoor', versus `regelmatig vaak van kantoor'?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:12 schreef julia013 het volgende:
@ iedereen, thanks voor het invullen! @Scarlet_dragonfly Ik ben het met je eens dat ik een kolom: niet van toepassing erbij had moeten zetten. In dit geval was het mijn bedoeling dat je je een beetje inleeft in de situatie, dus ALS je ergens werkt waar een kantine is, zou je dan graag op het intranet het menu willen zien.
En het verschil tussen "ja" en "regelmatig"; ja, je zit bijna nooit op kantoor. regelmatig; je bent ongeveer 1 a 2x per week van kantoor. Maar dacht dat mensen dit zelf wel in konden schatten.
@destrovel zie dm
Iddquote:Op donderdag 11 april 2013 10:51 schreef trancethrust het volgende:
`Vaak van kantoor', versus `regelmatig vaak van kantoor'?
Ja maar.. dat kan dus niet. Die tweede zin heeft geen duidelijke betekenis.quote:
het loopt de spuigaten uit op het moment. Gewoon maar weer verplaatsen is ook niet echt een oplossing. Knikker die zooi gewoon weg. Hier wordt Fok ook niet beter van.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |