abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124968408
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:00 schreef julia013 het volgende:
Jongens allemaal super erg bedankt voor het invullen, waardeer het heel erg! En mijn persoonlijke gegevens, je weet in principe toch alleen dat ik Julia heet en communicatie studeer op de Fontys? Ik ben verder best voorzichtig met mijn gegevens!
Zie DM.

Verder zou je je kunnen verdiepen in Social Intranet. Bedrijf waar ik nu werk ontwikkeld zelf een Social Intranet. Ik heb het intranet niet eens nodig voor mijn werkzaamheden (behalve uren invullen) maar ik gebruik het dagelijks.
pi_124990198
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:41 schreef julia013 het volgende:
Hartelijk dank voor het invullen! En met blogs bedoel ik eigenlijk meer blogs van bijvoorbeeld leidinggevenden of collega's, geen externe. Want dan is het inderdaad geen intranet meer. En wat betreft de spelletjes; uit eerdere interviews die ik heb gehouden bleek dat veel mensen daar serieus behoefte aan hebben en dat ze daardoor eerder naar het intranet zouden gaan. Vandaar dat die optie erbij staat!

Prikbord is idd ook een goede.

En aan @Kandijfijn Eens moet de eerste keer zijn toch.... ik wilde sowieso al lid worden van een forum maar was er nog niet van gekomen. Dit was een goed eerste moment vond ik! Maar jullie zullen meer van mij horen hoor. Dus noem mij geen aids please ;)
Even een sidenote: als je als organisatie merkt dat niemand het intranet gebruikt en overweegt spelletjes op het intranet te plaatsen faal je m.i. behoorlijk hard.
Intranet moet gewoon dat doen wat nodig is! Goede functionaliteit en gebruiksgemak zullen er meer voor zorgen dat mensen intranet gebruiken.

Ik moet er in ieder geval niet aan denken dat ik voordat ik mijn vakantiedagen mag invullen eerst wally moet vinden ofzo.....
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
  maandag 8 april 2013 @ 10:50:30 #28
400559 julia013
Afstuderend communicatiestuden
pi_125022657
@shazaam haha oke, nou fijn dat jullie daar allemaal zo duidelijk over zijn, als dat bij de enquetes ook zo is kunnen daar goede en duidelijke conclusies uit getrokken worden!
'if i asked the people what they wanted, they would have said faster horses'
  woensdag 10 april 2013 @ 13:13:22 #29
400559 julia013
pi_125109546
Jullie hebben me al super goed geholpen, dankjewel! Heb er nog 33 nodig en heb deze week nog de tijd.. Dus heb je m nog niet ingevuld en voel je je geroepen... graag!!
pi_125112000
-dubbel-

[ Bericht 99% gewijzigd door destrovel op 10-04-2013 14:51:38 ]
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_125112640
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:00 schreef julia013 het volgende:
Jongens allemaal super erg bedankt voor het invullen, waardeer het heel erg! En mijn persoonlijke gegevens, je weet in principe toch alleen dat ik Julia heet en communicatie studeer op de Fontys? Ik ben verder best voorzichtig met mijn gegevens!
Weet je dat écht heel zeker?
't Zou je verbazen wat er soms over mensen te vinden is :P

[ Bericht 18% gewijzigd door destrovel op 10-04-2013 19:56:34 ]
Mijn UI is:
pi_125112982
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:50 schreef destrovel het volgende:
knip
Ik had TS al ingelicht dmv een DM. Trouwens, wat een overkill aan emoticons.
pi_125113049
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:01 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik had TS al ingelicht dmv een DM. Trouwens, wat een overkill aan emoticons.
Ah, okay. Top.

En :D hoe :P bedoel :') je :{ een ;( overkill o|O aan }:| emoticons? *O* *O* *O*
Mijn UI is:
pi_125117950
Done
pi_125118302
Ik kan een vraag niet correct beantwoorden: "Kunt u aangeven hoe graag u gebruik maakt van onderstaande opties op het intranet, ongeacht of dit nu al mogelijk is of niet"

Wij hebben helemaal geen kantine, dus daar kan ik helemaal geen antwoord op geven of ik dat graag wil of niet. Is gewoon helemaal niet van toepassing! (heb er nu maar 'Helemaal niet graag' van gemaakt)

En bij 'Bent u voor uw functie vaak van kantoor?', wat is het verschil tussen 'ja' en 'regelmatig' :?
  woensdag 10 april 2013 @ 19:12:54 #36
400559 julia013
pi_125122056
@ iedereen, thanks voor het invullen! @Scarlet_dragonfly Ik ben het met je eens dat ik een kolom: niet van toepassing erbij had moeten zetten. In dit geval was het mijn bedoeling dat je je een beetje inleeft in de situatie, dus ALS je ergens werkt waar een kantine is, zou je dan graag op het intranet het menu willen zien.

En het verschil tussen "ja" en "regelmatig"; ja, je zit bijna nooit op kantoor. regelmatig; je bent ongeveer 1 a 2x per week van kantoor. Maar dacht dat mensen dit zelf wel in konden schatten.

@destrovel zie dm
  donderdag 11 april 2013 @ 09:38:01 #37
400559 julia013
pi_125144584
allright nog 24! Jullie gaan super goed
pi_125146433
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:12 schreef julia013 het volgende:
@ iedereen, thanks voor het invullen! @Scarlet_dragonfly Ik ben het met je eens dat ik een kolom: niet van toepassing erbij had moeten zetten. In dit geval was het mijn bedoeling dat je je een beetje inleeft in de situatie, dus ALS je ergens werkt waar een kantine is, zou je dan graag op het intranet het menu willen zien.

En het verschil tussen "ja" en "regelmatig"; ja, je zit bijna nooit op kantoor. regelmatig; je bent ongeveer 1 a 2x per week van kantoor. Maar dacht dat mensen dit zelf wel in konden schatten.

@destrovel zie dm
`Vaak van kantoor', versus `regelmatig vaak van kantoor'? ;)

`Hoe vaak bent u [..] van kantoor' was beter geweest
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  donderdag 11 april 2013 @ 10:53:36 #39
400559 julia013
pi_125146488
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:51 schreef trancethrust het volgende:
`Vaak van kantoor', versus `regelmatig vaak van kantoor'?
Idd :)
pi_125146523
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef julia013 het volgende:

[..]

Idd :)
Ja maar.. dat kan dus niet. Die tweede zin heeft geen duidelijke betekenis.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 10:54:58 #41
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125146535
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hats, naar WGR ermee.
het loopt de spuigaten uit op het moment. Gewoon maar weer verplaatsen is ook niet echt een oplossing. Knikker die zooi gewoon weg. Hier wordt Fok ook niet beter van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')