Wordt verworpen, dat zijn er maar een paar. Is gewoon openbaar te zien voor een iederquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
btw die sherlock, meeste zijn quotes waar jouw naam in stond, ik noem jou naam bij velen niet eens zelf.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat eerste wel, maar dat tweede kan gefixt worden
jou naamquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
btw die sherlock, meeste zijn quotes waar jouw naam in stond, ik noem jou naam bij velen niet eens zelf.
Jij ... Kijk eens uit.quote:
Zou ik ook zeggen ja.quote:
Geen nagellak of lipstift hoor.quote:
Ben m'n nagellak eraf aan het trekken van frustratiequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.Maar ondertussen rage je kapot.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeps, ik heb per ongeluk mijn eieren gefrituurd ipv gebakken.
Smaakt het?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds ik er gister achterkwam dat je iemand "anaal kan frituren" weet ik niet wat ik hiervan moet denken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ok mad dusquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen nagellak of lipstift hoor.
Ja, wel hè.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben m'n nagellak eraf aan het trekken van frustratie
Eet jij ook zoveel eieren op een dag?quote:
Details pls.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo mad als jij toen vorige week mr coolio.
Altijd, daarom fattyquote:
WAAT?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds ik er gister achterkwam dat je iemand "anaal kan frituren" weet ik niet wat ik hiervan moet denken.
Nee, want ik ben in staat om mezelf blind te maken met nepnagels fo shoquote:
ja zei die man ook. Ik stak over met mn fiets en keek links en hoorde getoeter dus ik rem hij rijd me net voorbij en stopt. Dus hij zegt zo kom eens hier met zo'n vingertje weet je wel. Dus ik zeg zo wat is er. Hij zei iets over dat er geen teken was ofzo, ik zei er is toch niks gebeurt en toen zei hij ik maak je alleen zorgen om jou toen zei ik oke sorry.quote:
Oh nu gaan we weer de aandacht op mij vestigen? en geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo mad als jij toen vorige week mr coolio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |