Ik ben nu inderdaad meer gaan fietsen want dat is minder belastend maar ook goede bewegingquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
fietsen > hardlopen
wandelen > hardlopen
Ja? Dan nog is de wind hier super hard en een uur tegen de wind in trappen is alsnog verrot voor rug!quote:
sorry hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja? Dan nog is de wind hier super hard en een uur tegen de wind in trappen is alsnog verrot voor rug!
Een beetje wind of regen is geen probleem
link?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:01 schreef Debsterr het volgende:
Wil er iemand Bondi lakjes mee bestellen? 4 lakjes voor de prijs van 2. Shipping is 3,99 voor 4 flesjes, lakjes zijn 15 per stuk dus nu 7,50 per stuk. Ik wil er zelf 2.
link!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:01 schreef Debsterr het volgende:
Wil er iemand Bondi lakjes mee bestellen? 4 lakjes voor de prijs van 2. Shipping is 3,99 voor 4 flesjes, lakjes zijn 15 per stuk dus nu 7,50 per stuk. Ik wil er zelf 2.
ja maar ik weet toch niet dat je een uur moet fietsenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een vercrackt lichaam heb
Ja uur heen en uur terugquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik weet toch niet dat je een uur moet fietsen
dat kun je niet kopen shar...quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja uur heen en uur terugVooral het begin is verrot want dan moet ik over het eiland heen en dan over die brug over het water, daar staat echt enorm veel wind en lopen mensen nu naast hun fiets. Als je eenmaal in de stad bent is t wel te doen, maar denk alsnog dat een uur nu ff teveel is.
Laat het mooiere weer maar kopen dan ga ik weer actief meedoen
quote:BleiBlei: Als pedofiel je hobby uitoefenen is weer wel verboden.
Een vereniging beginnen van mensen die graag zonder gordel willen autorijden mag overigens wel!
11 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |