abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 april 2013 @ 00:06:41 #201
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_125219832
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ah, beters :)

[..]

MINDER connectiviteit!? vaak zie je toch juist dat die chinese tablets toch iets meer aansluitingen enzo hebben dan de A-merken!? Sowieso meer dan iPad.
Eh... 1. Stop in dit topic vergelijkingen met een iPad. :P Dat heeft imho echt nul zin. Dat ding draait op Apple hardware en een Apple iOS, dat is niet te vergelijken, dat is een verschil in filosofie.

Vergelijkingen kun je best trekken tussen Android tablets die hier te koop zijn en alleen in China. Vele tablets die hier te koop zijn hebben ook gewoon USB-aansluitingen en een microSD-kaartslot. Uitzonderingen zijn er echter altijd. Echter hebben de tablets die hier te koop zijn meer connectiviteit met betrekking tot bluetooth, gps, 3G, maar ook sensorisch, gyro ipv accelerometers, lichtsensors, barometers e.d. Is gewoon zo. Betaal je dan ook voor.
quote:
Zijn er ook chinese stylus-tablets, of is dat echt alleen weggelegd voor die Note 2!?
Note only thus far. ;)

quote:
[..]

HDMI-out is voor mij een must want ik wil de tablet ook als media-center gebruiken, en dan vooral voor MKV enzo.
Psies. Ik moet eerlijk toegeven ik heb m'n HDMI en Bluetooth van m'n Fire eigenlijk nooit gebruikt, maar zonde als ik het wel zou willen gebruiken en het kan niet. :P

quote:
De Ramos W30 kom ik in Mong Kok wel eens tegen, volgens mij ook in het zwart, maar weet nou niet of dat de HD versie was of niet.

Het blijft allemaal toch lastig door al die trade-offs:P
Het komt helaas zelden voor dat zo'n Chinees ding alles wensbare heeft: design, hardware, support, prijs, beschikbaarheid. Terwijl als ze toch al een tablet kunnen maken, waarom dan niet meteen de puntjes op de 'i' en eens goed kijken naar wat men zoekt in een tablet?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 13 april 2013 @ 00:22:40 #202
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125220556
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eh... 1. Stop in dit topic vergelijkingen met een iPad. :P Dat heeft imho echt nul zin. Dat ding draait op Apple hardware en een Apple iOS, dat is niet te vergelijken, dat is een verschil in filosofie.

Vergelijkingen kun je best trekken tussen Android tablets die hier te koop zijn en alleen in China. Vele tablets die hier te koop zijn hebben ook gewoon USB-aansluitingen en een microSD-kaartslot. Uitzonderingen zijn er echter altijd. Echter hebben de tablets die hier te koop zijn meer connectiviteit met betrekking tot bluetooth, gps, 3G, maar ook sensorisch, gyro ipv accelerometers, lichtsensors, barometers e.d. Is gewoon zo. Betaal je dan ook voor.
De vergelijking met iPad zocht ik alleen een beetje qua power, dus de vraag of alles soepel draait in FullHD enzo, de specs qua camera, etc etc ;)

Uiteraard begrijp ik het verschil in OS, maar uiteindelijk zullen veel apps op elkaar lijken (of zelfs gelijk zijn), en gaat het dus om het gebruik. :)

Ook qua 'gevoeligheid' (response) en kwaliteit van het scherm enzo ben ik wel benieuwd hoe zo'n chinees onbekend merk zich dan verhoudt tot bijvoorbeeld de tablets van Apple, Asus, Samsung, etc ;)

[..]

quote:
Note only thus far. ;)

[..]
Zo zonde, Ik wil echt heel graag lekker kunnen schetsen/tekenen op zo'n tablet. Op die manier kun je vrijwel helemaal je PC uit het creatieve proces gooien. Nog even geduld hebben dus. :'(

quote:
Psies. Ik moet eerlijk toegeven ik heb m'n HDMI en Bluetooth van m'n Fire eigenlijk nooit gebruikt, maar zonde als ik het wel zou willen gebruiken en het kan niet. :P
Exact. Ook omdat je je tablet dan makkelijk overal mee naar toe kunt nemen en dan is het wel tof als je hem bij iemand anders even aan de plasma kunt hangen om een HD film af te kunnen spelen. Dezelfde eis stel ik dus ook bij de aankoop van mijn nieuwe telefoon :)

[..]

quote:
Het komt helaas zelden voor dat zo'n Chinees ding alles wensbare heeft: design, hardware, support, prijs, beschikbaarheid. Terwijl als ze toch al een tablet kunnen maken, waarom dan niet meteen de puntjes op de 'i' en eens goed kijken naar wat men zoekt in een tablet?
Yep. ALS je iets maakt/doet, doe het dan meteen helemaal goed. Of doe het niet. Altijd zonde wanneer je iets ziet dat 8 van de 10 dingen geweldig doet, en dan toch 2 zaken mist waardoor je je schouders ophaalt en zegt: 'jammer'.

Ik zou bijvoorbeeld ook graag zien dat we echte krachtige game-tablets krijgen van JXD. Laatst even mee gespeeld in de winkel, en het heeft ontzettend veel potentie als combinatie van tablet/gamesconsole (emulator), maar de specs vallen dan weer zo ontzettend tegen :( Het speelde wel prima, maar is het aanschaffen niet waard omdat het als tablet gewoon te kort schiet, en zelfs als emulator-systeem is het waarschijnlijk niet krachtig genoeg om alles fatsoenlijk te spelen, net als het matige scherm niet mooi genoeg is.
  zaterdag 13 april 2013 @ 00:26:19 #203
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_125220704
M'n Archos Gamepad is ook niet echt wat ik ervan verwachtte. ;(
Maar dat ligt voor 90% aan het rukke TFT display met kut viewingangles. Onbegrijpelijk dat ze er zoiets in stoppen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 13 april 2013 @ 00:35:57 #204
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125221126
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:26 schreef shiznuts het volgende:
M'n Archos Gamepad is ook niet echt wat ik ervan verwachtte. ;(
Maar dat ligt voor 90% aan het rukke TFT display met kut viewingangles. Onbegrijpelijk dat ze er zoiets in stoppen.
Tja... you're preaching to the choir, my friend ;)

Maar goed, op deze manier hebben we in ieder geval nog zaken om naar uit te kijken, wat betreft verbetering aan bestaande concepten ;)

Wie weet dat er over 2-3 jaar wel gewoon een stylus-tablet in Full-HD met toffe game-knoppen en fucking goede specs en camera te krijgen is, die we draadloos kunnen laten streamen naar onze 80 inch 4K OLED , voor de prijs van 100 euro ofzo... :P
  zaterdag 13 april 2013 @ 00:38:22 #205
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_125221229
Ja, maar die print je in de toekomst dan gewoon thuis uit. Die 3D printers die je nu hebt zijn dan gewoon Star Trek replicators geworden die ook circuitboards printen. Open source designs, zelf bepalen welke features je wel of niet wilt. Die dingen kunnen ook een heerlijk bakkie koffie zetten natuurlijk. :P
  zaterdag 13 april 2013 @ 00:47:44 #206
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125221674
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar die print je in de toekomst dan gewoon thuis uit. Die 3D printers die je nu hebt zijn dan gewoon Star Trek replicators geworden die ook circuitboards printen. Open source designs, zelf bepalen welke features je wel of niet wilt. Die dingen kunnen ook een heerlijk bakkie koffie zetten natuurlijk. :P
Die 3D printers straks lijken me sowieso tof: Kun je straks gewoon hele collecties aan figurines uitprinten, waarvan je het design gratis van het internet hebt getrokken :) Heb je straks 8000 GI Joe's ofzo voor je neefje... :P Of een levensgrote halfnaakte levensechte Shakira :P
pi_125225635
Aanbieding van de kruidvat toch maar terug gaan brengen. Accuduur en Wifi waren echt enorm slecht na een paar dagen. Accu van 1 uur bij casual browsen is wel heel slecht. Daarvoor in de plaats iets meer geld toegelegd zodat ik de Google Nexus 7 kon halen. Veel betere reviews en specs :) Weet ik tenminste zeker dat het een goede koop is.
  zaterdag 13 april 2013 @ 10:02:58 #208
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125225997
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 09:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Aanbieding van de kruidvat toch maar terug gaan brengen. Accuduur en Wifi waren echt enorm slecht na een paar dagen. Accu van 1 uur bij casual browsen is wel heel slecht. Daarvoor in de plaats iets meer geld toegelegd zodat ik de Google Nexus 7 kon halen. Veel betere reviews en specs :) Weet ik tenminste zeker dat het een goede koop is.
1 uur, dat is inderdaad wel heel slecht :o!
Nexus 7 is ook wel een mooi apparaat, ben benieuwd wat je er van vindt :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 13 april 2013 @ 10:49:37 #209
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_125226601
Ik heb mijn nexus 7-8Gb net verkocht op MP.
Over een paar maanden koop ik voor die 150 euro een nieuwe met de razendsnelle snapdragon 600? :)
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  zaterdag 13 april 2013 @ 10:52:10 #210
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_125226638
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 09:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Daarvoor in de plaats iets meer geld toegelegd zodat ik de Google Nexus 7 kon halen. Veel betere reviews en specs :) Weet ik tenminste zeker dat het een goede koop is.
Ik zei het toch.... :P
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_125229572
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 10:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

1 uur, dat is inderdaad wel heel slecht :o!
Nexus 7 is ook wel een mooi apparaat, ben benieuwd wat je er van vindt :D
Ja..en als je dan ook weet dat hij zelfs in standby mode het maar ongeveer 6 uurtjes vol hield dan weet je al genoeg. Ik vond het een mooie aanbieding, maar achteraf had ik gewoon naar de mensen hier ( Ja, jij ook RobertoCarlos :P ) moeten luisteren en toen al gewoon iets meer bij moeten leggen.

Tot nu toe bevalt hij uitstekend. Hij was op 30% accu ofzo, dus ik heb hem maar meteen aan de oplader gelegd en ondertussen begonnen met de instellingen, apps installeren etc. Maar hij is eigenlijk op alle vlakken veel beter dan die aanbieding tablet. Ziet er super mooi uit ( ook maar meteen Nexus hoesje bij gekocht ), reageert super snel, coole widgets en standaard geinstalleerde apps zoals ''Currents'' en ''Google Now''. Straks wat foto's overzetten, etc en dan is hij helemaal klaar voor gebruik.

Ik heb WiFi in slaapstand uitgezet, en de mail refreshes, etc op 1 uur. Beste voor de batterij gok ik. Ik vind ''Google Now'' wel tof, maar om daar optimaal gebruik van te maken vraagt hij om steeds GPS aan te hebben, etc. Gaat de accu in die stand echt veel sneller leeg of maakt het niet heel veel uit als GPS aan staat?
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:49:39 #212
124676 RobertoCarlos
pi_125229801
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
maar achteraf had ik gewoon naar de mensen hier ( Ja, jij ook RobertoCarlos :P ) moeten luisteren en toen al gewoon iets meer bij moeten leggen.
Jeej! Eindelijk iemand die me gelijk geeft!!! *O* *O* *O* ;)
Enne, ik heb die GPS eigenlijk de hele tijd standaard aan en ik heb er geen last van qua accu. Ik heb het niet precies gemeten, maar ik zet hem steeds in standbye en ik heb me niet geërgerd aan een te snel lege accu. En aan Google now heb ik eigenlijk geen behoefte, ik zoek het zelf wel op
pi_125229847
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Jeej! Eindelijk iemand die me gelijk geeft!!! *O* *O* *O* ;)
Enne, ik heb die GPS eigenlijk de hele tijd standaard aan en ik heb er geen last van qua accu. Ik heb het niet precies gemeten, maar ik zet hem steeds in standbye en ik heb me niet geërgerd aan een te snel lege accu. En aan Google now heb ik eigenlijk geen behoefte, ik zoek het zelf wel op
Hoe lang doe jij ongeveer met je accu? :) Ik zal hem toch niet heel veel gebruiken. Hij is vooral voor 's avonds in bed als ik nog even wat op wil zoeken, of voor in de trein. En af en toe gewoon op de bank ofzo, maar echt veel gamen zal ik er niet op doen.

Edit : Gezien ik er af en toe wel een aflevering van een serie op zal zetten om te kijken in de trein oid, weet iemand een goed afspeelprogramma daarvoor?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2013 13:53:34 ]
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:55:48 #214
124676 RobertoCarlos
pi_125229931
Ik heb de accutijd niet echt gemeten of zo...maar ik heb hem nu bijvoorbeeld afgelopen zondag opgeladen en de hele week gebruikt zoals jij zou gaan doen, opzoeken+in bed etc., en hij staat nu op 20%. Ik denk dat dat goed gaat lukken bij jou..

Verder erg blij met de Nexus, van de week heb ik hem in mijn ouwe 205 als digitaal dashboard gebruikt. Sygic app erop en voor de analoge console geplaatst, werkt super!!! En als het nodig is, zet ik
op de Nexus even muziek op :)
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:58:36 #215
124676 RobertoCarlos
pi_125230009
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Edit : Gezien ik er af en toe wel een aflevering van een serie op zal zetten om te kijken in de trein oid, weet iemand een goed afspeelprogramma daarvoor?
Ik ben zelf nog een beetje aan het zoeken, in principe is VLC het beste prog/app want die speelt alles, maar dat (JoeVLC) valt een beetje tegen op Android.
Verder heb ik nu Videoplayer erop staan, is het ook nog niet echt..
pi_125230103
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb de accutijd niet echt gemeten of zo...maar ik heb hem nu bijvoorbeeld afgelopen zondag opgeladen en de hele week gebruikt zoals jij zou gaan doen, opzoeken+in bed etc., en hij staat nu op 20%. Ik denk dat dat goed gaat lukken bij jou..

Verder erg blij met de Nexus, van de week heb ik hem in mijn ouwe 205 als digitaal dashboard gebruikt. Sygic app erop en voor de analoge console geplaatst, werkt super!!! En als het nodig is, zet ik
op de Nexus even muziek op :)
Thanks! Dan zal het wel loslopen ja :P Veel beter dan 2x per dag moeten opladen bij zeer casual gebruik ^^
pi_125230111
1 uur op de accu lijkt me toch niet helemaal normaal.
Ik weet dat de accu 1 ding is waar bezuinigd op word maar dit lijkt meer op gewoon een slechte accu.
pi_125230170
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:03 schreef Mehari het volgende:
1 uur op de accu lijkt me toch niet helemaal normaal.
Ik weet dat de accu 1 ding is waar bezuinigd op word maar dit lijkt meer op gewoon een slechte accu.
Ik heb van meer mensen gehoord dat de accu en ook de WiFi enorm tegenvallen. Bij sommigen hield de accu het iets langer vol ( 2-3 uur ) maar dat was het dan ook. Erg jammer op zich want de andere specs waren voor die prijs best prima. Al ben ik toch blij dat ik nu gewoon voor deze ben gegaan!
  zaterdag 13 april 2013 @ 17:50:46 #219
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_125236297
Vandaag werd mijn U9gt3 bezorgd! :D
Qua snelheid verslaat hij op alle fronten mijn Ainol Spark. En hij ligt heerlijk in de hand moet ik zeggen, precies groot genoeg om goed te kunnen typen met twee duimen!

Alleen de batterij is dus wel minder (4500mah), en ik merk dat hij echt zeer veel sneller leeg loopt dan mn Spark. Voor 86 euro ben ik absoluut blij met m'n aankoop. Stond nog een (wifi) test in van BiC, goed om te weten dat ze nog steeds zelf al hun producten testen! Geen douanekosten overigens, stond 17$ op. Because, welll... random getallen :')

wel nog iets anders, wat is er de laatste tijd toch met die verdomde verloopstekkertjes van US naar EU adapters. OF ze passen niet op de US adapter, OF niet in het stopcontact... Hopeloos dit |:( (tis al de vierde die niet goed is in korte tij :'( )

(de charger zelf is overigens USB naar zo'n pinnetje, dus opladen kan ook via de pc! :D )
Koekje d'r bij?
pi_125238109
Je hebt een dualcore gekocht? Hoezo geen quadcore?
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:51:49 #221
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_125240219
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:52 schreef cb2013 het volgende:
Je hebt een dualcore gekocht? Hoezo geen quadcore?
Heb al een quad, de Ainol Spark (die is 9.7) en de u9gt3 is een 8" dual core. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten, en deze gaat helemaal makkelijk in mijn handtas :+
Koekje d'r bij?
  zaterdag 13 april 2013 @ 23:02:20 #222
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_125248555
  zondag 14 april 2013 @ 01:58:41 #223
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_125254487
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:59 schreef Yi-Long het volgende:

[..] Zijn er ook chinese stylus-tablets, of is dat echt alleen weggelegd voor die Note 2!?

~ http://pad.zol.com.cn/366/3665659.html

Waarschijnlijk een versie ervan met 'handwriting support' = stylus dus?

Kun je niet ff langs de HK Electronics Fair gaan en ons van nieuwtjes voorzien? :P
http://www.hktdc.com/fair(...)-Spring-Edition.html
pi_125260296
Iemand een idee hoe ik toch apps kan installeren die volgens de play store niet compatible zijn met mijn tablet. Een Cube U18GT.

Bv de reclame folders app, die zou toch gewoon op zo'n tablet moeten draaien?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 14 april 2013 @ 11:49:33 #225
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_125260728
Moet je ff googlen hoe je de build.prop van je tablet aan kunt passen dat de Market denkt dat je een Samsung bent ofzo.
Of je kijkt in de OP onder ' Third party markets'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')