abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 april 2013 @ 23:15:56 #151
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125177283
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Janesh het volgende:
Ik denk het ook Robert, ik vond die Yuandao Vido N80 RK3188 ook een grote verbetering t.o.v. de RK3066 uitvoering.
Deze N80 RK3188 had wel goede wifi, en met een scherm als van mijn gewone Yuandao Window N70, echt héél bright, had ik hem nog lang niet verkocht.
Ben zelf vooral onder de indruk door die video van hierboven. Die game en Nova 3 zijn zeer zware games, dat laat toch wel de potentie van de chipset zien (op de 1920x1200 resolutie).
Ben toch wel vrij zeker dat de Cube hier heen gaat komen maar de zwarte versie is er nog steeds niet. Voordeel is wel dat ze de foutjes dan even kunnen wegstrijken voordat die uit is ;)

Ben ook wel benieuwd wat MediaTek dit jaar gaat uitbrengen dacht dat die ook verder de tablet markt op zouden/willen gaan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 11 april 2013 @ 23:28:17 #152
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_125177991
Ja, vandaag las ik dat acer een 7.9 inch gaat uitbrengen voor 199 euro, met een quadcore 1.2 Ghz Mediatek processor.
http://www.unwiredview.co(...)roid-4-2-jelly-bean/

Als het gewicht, 460 gr, klopt dan valt dat tegen. Mijn georderde 7,85 inch chuwi V88 heeft volgens chuwi een gewicht van ik meen 340 gram.
Bij nader inzien is de batterij 3250 mAh ook minder, die chuwi v88 heeft 5000 m Ah en kost 145 euro als ik geluk heb.

[ Bericht 15% gewijzigd door Janesh op 11-04-2013 23:47:38 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  donderdag 11 april 2013 @ 23:46:00 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125179177
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef Janesh het volgende:
Ja, vandaag las ik dat acer een 7.9 inch gaat uitbrengen voor 199 euro, met een quadcore 1.2 Ghz Mediatek processor.
http://www.unwiredview.co(...)roid-4-2-jelly-bean/

Als het gewicht, 460 gr, klopt dan valt dat tegen. Mijn georderde 7,85 inch chuwi V88 heeft volgens chuwi een gewicht van ik meen 340 gram.
Batterij is ook ''klein'' mag hopen dat die 7.4 volt is :P
Zijn overigens wel wat meer tablets met MT processors maar de preformance valt wat tegen denk ik (omdat je er weinig van hoort).
pi_125185030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ben zelf vooral onder de indruk door die video van hierboven. Die game en Nova 3 zijn zeer zware games, dat laat toch wel de potentie van de chipset zien (op de 1920x1200 resolutie).
Ben toch wel vrij zeker dat de Cube hier heen gaat komen maar de zwarte versie is er nog steeds niet. Voordeel is wel dat ze de foutjes dan even kunnen wegstrijken voordat die uit is ;)

Ben ook wel benieuwd wat MediaTek dit jaar gaat uitbrengen dacht dat die ook verder de tablet markt op zouden/willen gaan.
Die zwarte Cube trekt mij ook. Ik lees overal dat ze nu twee versies hebben. Één is helemaal wit, en de ander heeft een witte achterkant met een zwarte voorkant. Helemaal zwart schijnt er niet te komen?

Ik teken voor een zwarte voorkant, maar dan wel voor ¤ 250,- tot max ¤ 260,- incluus shipping. Vooralsnog kan die prijs alleen bij Buyincoins. (279,- waar nog 8% coupon afgaat).

Gisteren had ik hem bijna besteld, maar toen crashte de site. En nu wil ik toch weer wachten op zekerheid over een zwarte :')
pi_125186139
Gisteren dus een A13-tablet toegekomen en valt best mee. Was door een gaga-deal op aliexpress maar $ 30 en dat is hij zeker waard. Standaard kosten deze tablets momenteel ca $50 en ook dat vind ik ze eigenlijk wel waard.

wat werkt er goed:
- Filmpjes afgespeeld vanaf mijn NAS en dat werkte allemaal perfect.
- Angry birds en candy crush werkten ook perfect.
- mailen werkt ook vlekkeloos
- Scherm is even responsive als wat ik gewoon ben van mijn 2 RK3066 tablets

Wat is er minder/slecht:
- Batterij lijkt het niet echt lang vol te houden. Heb het nog niet echt ten volle uitgetest, maar als ik zie hoe snel het naar beneden gaat verwacht ik er niet veel meer dan 1u - 1,5u uit te halen
- 800 x 480 levert verschrikkelijk lelijk grote iconen op, voor een filmpje of een spelletje vind ik het dan weer niet echt een probleem
- Camera heeft veel licht nodig, videochatten met kunstlicht is eigenlijk niet doenbaar.
- Surfen is in chrome alleszins traag, heb nog geen ander browser geprobeerd, dus dit kan misschien nog verholpen worden.

zoals reeds gezegd vind ik de prijs/kwaliteit (gerekend dat deze normaal ca $50 kost) van deze tablet echt wel goed. Wil je enkel spelletjes spelen, een filmpje kijken, mail lezen en occasioneel surfen voldoet deze tablet absoluut.
pi_125186283
Wat contact gehad over de Cube u30gt2 met verschillende sellers op Aliexpress. Zwarte inderdaad nergens te bekennen en volgens een enkele seller schijnt die er ook niet te komen of pas over een paar maanden? Dat kan natuurlijk een truc-opmerking zijn om mij de witte te laten kopen. En die truc is gelukt. Ik heb de witte besteld, hopelijk over een ruim weekje hier!
pi_125186345
Mooie prijs, mij lukte het echt niet om daar iets te bestellen tijdens die gaga-deals.

Overigens denk ik dat iedereen je verhaal erkent, maar nowadays kun je beter die 15-25 usd betalen voor wat krachtigers, betere ondersteuning en minder irritatie. Ik zou persoonlijk al afknappen op die grote iconen, maar ieder zijn ding natuurlijk.
pi_125186377
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:22 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Wat contact gehad over de Cube u30gt2 met verschillende sellers op Aliexpress. Zwarte inderdaad nergens te bekennen en volgens een enkele seller schijnt die er ook niet te komen of pas over een paar maanden? Dat kan natuurlijk een truc-opmerking zijn om mij de witte te laten kopen. En die truc is gelukt. Ik heb de witte besteld, hopelijk over een ruim weekje hier!
Nice, ik ben benieuwd. Loer ook al een tijdje op dat ding, maar ik vind dat design echt oerlelijk. Maar wellicht lukt het je toch om me te overtuigen..
pi_125187423
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:24 schreef Shefkee het volgende:
Mooie prijs, mij lukte het echt niet om daar iets te bestellen tijdens die gaga-deals.

Overigens denk ik dat iedereen je verhaal erkent, maar nowadays kun je beter die 15-25 usd betalen voor wat krachtigers, betere ondersteuning en minder irritatie. Ik zou persoonlijk al afknappen op die grote iconen, maar ieder zijn ding natuurlijk.
Je uitspraak nowadays kun je beter die 15-25 usd betalen voor wat krachtigers toont inderdaad de vooringenomenheid die hier heerst. Je gaat meteen veralgemenen wat jij liever hebt. Maar dan geef je misschien ook beter 25 USD extra uit voor een IPS-scherm en 25 USD extra door hetzelfde type te kopen in het kruidvat, want dan heb je betere garantie en nog eens 25 USD extra en je hebt een groter scherm, en ... dus misschien kopen we best allemaal gewoon een Ipad. Voor een Ipad-liefhebber zal een Pipo M9 niet goed genoeg zijn. Zo is een A13 voor jou ook onvoldoende. Maar de A13 is best een bruikbaar product en best zijn geld waard. Zijn je enige wensen een filmpje kijken en een spelletje spelen zie ik het nut niet in om 25 USD meer te betalen voor een RK3066. Voor mijn kinderen vind ik dit zelfs de ideale tablet en beschouw ik de korte batterijduur bijna als een pluspunt, batterij plat dan heb je duidelijk al lang genoeg op de tablet gespeeld. Je kan gewoon geen A13 met een RK3066 vergelijken, dat prijsverschil en kwaliteitsverschil is te groot.
pi_125187658
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:26 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Nice, ik ben benieuwd. Loer ook al een tijdje op dat ding, maar ik vind dat design echt oerlelijk. Maar wellicht lukt het je toch om me te overtuigen..
Het is gewoon erg jammer dat hij wit is, maar ik mis mijn tablet echt dus ga niet langer wachten. Desnoods spuit ik hem zelf zwart.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:59:38 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125188894
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:10 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Je uitspraak nowadays kun je beter die 15-25 usd betalen voor wat krachtigers toont inderdaad de vooringenomenheid die hier heerst. Je gaat meteen veralgemenen wat jij liever hebt. Maar dan geef je misschien ook beter 25 USD extra uit voor een IPS-scherm en 25 USD extra door hetzelfde type te kopen in het kruidvat, want dan heb je betere garantie en nog eens 25 USD extra en je hebt een groter scherm, en ... dus misschien kopen we best allemaal gewoon een Ipad. Voor een Ipad-liefhebber zal een Pipo M9 niet goed genoeg zijn. Zo is een A13 voor jou ook onvoldoende. Maar de A13 is best een bruikbaar product en best zijn geld waard. Zijn je enige wensen een filmpje kijken en een spelletje spelen zie ik het nut niet in om 25 USD meer te betalen voor een RK3066. Voor mijn kinderen vind ik dit zelfs de ideale tablet en beschouw ik de korte batterijduur bijna als een pluspunt, batterij plat dan heb je duidelijk al lang genoeg op de tablet gespeeld. Je kan gewoon geen A13 met een RK3066 vergelijken, dat prijsverschil en kwaliteitsverschil is te groot.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Je moet het tot vergelijking van het budget zien wat mensen hebben (dat vraag ik dan ook het meer en deel van de tijd). Als mensen een budget van 50 dollar hebben zou je vast uitkomen bij een A13/A10 tablet maar die mensen zie ik niet voorbij komen.

Overigens heb ik zelf ook al een aantal A13 tablets gehad (2 stuks) en ik was er toch echt niet over te spreken qua snelheid en opties in vergelijking met de A10 tablets die toen op een enkele dollar na even duur waren. De A10 heeft veel meer ondersteuning en vaak voor het zelfde geld ook nog een HDMI out bijvoorbeeld ;).

Daarnaast geef je zelf al aan dat batterijduur een niet al te sterk punt is van deze tablets. Vaak als mensen komen in dit topic staat juist dat ook ''hoog'' op het lijstje met hun eisen. ALs je ze dan iets fatsoenlijks wil aanbieden kom je toch vaak al uit bij de merken die pas vanaf de wat hogere prijzen beginnen.

Stel er komt hier iemand in het topic met de vraag of hij wat kan krijgen voor 75 dollar, dan kom ik persoonlijk vast uit bij een tablet met een RK3066 of AMlogic chipset. Als mensen vervolgens vragen of iets van 75 dollar toekomstgericht/fijn is dan zeg ik uit mijn ervaring dat ik zou gaan voor een tablet met een hogere resolutie omdat dat in de regel veel fijner is voor internet/apps en dat hij beter 10-15 dollar meer kan uitgeven dan is daar toch niks mis mee (want dat veronderstel je hier ook?)

Ik probeer altijd iedereen te helpen tot waar hun budget het beste voor het geld koopt dat heeft helemaal niks met vooringenomenheid te maken maar met het verhaal dat ik iedereen het beste wens voor het geld wat ze te besteden hebben.
pi_125190622
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus niet mee eens. Je moet het tot vergelijking van het budget zien wat mensen hebben (dat vraag ik dan ook het meer en deel van de tijd). Als mensen een budget van 50 dollar hebben zou je vast uitkomen bij een A13/A10 tablet maar die mensen zie ik niet voorbij komen.

Overigens heb ik zelf ook al een aantal A13 tablets gehad (2 stuks) en ik was er toch echt niet over te spreken qua snelheid en opties in vergelijking met de A10 tablets die toen op een enkele dollar na even duur waren. De A10 heeft veel meer ondersteuning en vaak voor het zelfde geld ook nog een HDMI out bijvoorbeeld ;).

Daarnaast geef je zelf al aan dat batterijduur een niet al te sterk punt is van deze tablets. Vaak als mensen komen in dit topic staat juist dat ook ''hoog'' op het lijstje met hun eisen. ALs je ze dan iets fatsoenlijks wil aanbieden kom je toch vaak al uit bij de merken die pas vanaf de wat hogere prijzen beginnen.

Stel er komt hier iemand in het topic met de vraag of hij wat kan krijgen voor 75 dollar, dan kom ik persoonlijk vast uit bij een tablet met een RK3066 of AMlogic chipset. Als mensen vervolgens vragen of iets van 75 dollar toekomstgericht/fijn is dan zeg ik uit mijn ervaring dat ik zou gaan voor een tablet met een hogere resolutie omdat dat in de regel veel fijner is voor internet/apps en dat hij beter 10-15 dollar meer kan uitgeven dan is daar toch niks mis mee (want dat veronderstel je hier ook?)

Ik probeer altijd iedereen te helpen tot waar hun budget het beste voor het geld koopt dat heeft helemaal niks met vooringenomenheid te maken maar met het verhaal dat ik iedereen het beste wens voor het geld wat ze te besteden hebben.
Ik blijf erbij dat het heel erg kort door de bocht is om de A13 zomaar af te schrijven. Er zijn steeds 2 stukken in een vraag, wat wil je ermee doen en wat is je budget. Als iemand enkel filmpjes wil kijken en een budget heeft van 700 EUR ga je die toch niet zeggen dat hij best een Ipad koopt. Koop iets goedkoper en doe iets leuks met de rest zou ik zeggen. Als het budget 75 USD is, is dat ook niet steeds duidelijk. Is die 75 USD een maximum (in het geval van GUUL ging het over verschillende tablets, wil hij er 10 dan spreek je ondertussen over een overschrijding van 50 USD) of is dat eerder een richtlijn. Voor 75 USD heb je geen RK3066 (in bulk misschien net haalbaar) en kom je sowieso ook bij de goedkoopste (ICOO/PIPO) tablets uit welke het ook niet echt veel langer dan 2u uitzingen op de batterij.
Ik heb een gevoel van vooringenomenheid omdat de reacties zich bijna steeds beperken tot "Koop iets sneller, want de A13 ga je je echt beklagen", "A13 is enkel maar ellende". Met zo een reacties is niemand echt gedient lijkt me. Zonder daar redenen bij te geven lijkt het mij alsof je gewoon iedereen napraat, maar eigenlijk niet eens weet wat er nu eigenlijk zo slecht is aan een A13.
Nu even toch nog in de bres springen voor de A13 :)
geen hdmi out: inderdaad kan je als een nadeel beschouwen, maar ik weet niet hoeveel er daar nu echt nood aan hebben en als je later het gevoel hebt dat je dit nodig hebt koop je gewoon een micro-usb -> hdmi-kabel (2 tot 3USD)
Slechte batterij: mijn OEM-versie met 2000 mah-batterij inderdaad, maar denk dat je langer kan werken op een ainol legend (die dan ook weer een pak duur is dan $ 50) dan op een Iow-cost RK3066
Ondersteuning: Mijn A13 werkte alleszins perfect out of the box, geroot en playstore installed, zie momenteel geen apps die ik niet kan installeren, meer willen de meeste users ook niet.
A10-tablet als alternatief: Die zijn niet zo courant meer te vinden, maar kan eventueel wel als alternatief gezien worden
De vraag naar $ 50 tablets is er niet: Als steevast wanneer er over $50 - tablets gepraat wordt, en dus de A13, deze steeds als slecht idee wordt afgeschilderd zal ook niemand echt geneigd zijn om daar verder op in te gaan.
Als ik voor mijn andere kinderen nog een tablet bij zou willen kopen wordt het momenteel sowieso een A13, dit is meer dan voldoende voor hen en is het toch net iets minder erg als ze die laten vallen dan een tablet van 25 USD meer (wat trouwens als gebeurd is, met als gevolg glas gebroken aan de zijkant gelukkig niet in het display-gedeelte).
pi_125190716
Ik heb een Hyundai A7HD. De internetverbinding is enorm slecht. Als ik die op marktplaats zet, hoeveel denken jullie dat er op geboden wordt? M.a.w. wat zouden jullie voor dat ding overhebben?
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_125190801
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik heb een Hyundai A7HD. De internetverbinding is enorm slecht. Als ik die op marktplaats zet, hoeveel denken jullie dat er op geboden wordt? M.a.w. wat zouden jullie voor dat ding overhebben?
http://www.slatedroid.com(...)rease-testedworking/

Dit al geprobeerd?

Verder denk ik niet dat je er heel veel voor kunt krijgen. Als hij in goede staat is, hooguit 60% a 70% van wat een nieuwe vergelijkbare in China kost.
pi_125190868
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:57 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

http://www.slatedroid.com(...)rease-testedworking/

Dit al geprobeerd?

Verder denk ik niet dat je er heel veel voor kunt krijgen. Als hij in goede staat is, hooguit 60% a 70% van wat een nieuwe vergelijkbare in China kost.
Yep. :) Bedankt voor je reactie.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:47:01 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125192749
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:52 schreef Fasroslis het volgende:
Ik blijf erbij dat het heel erg kort door de bocht is om de A13 zomaar af te schrijven. Er zijn steeds 2 stukken in een vraag, wat wil je ermee doen en wat is je budget. Als iemand enkel filmpjes wil kijken en een budget heeft van 700 EUR ga je die toch niet zeggen dat hij best een Ipad koopt.
Nee maar je gaat tegen die persoon toch ook niet zeggen koop maar een A13 met een 800x480 resolutie want daar kan je het ook op zien? Je zoekt toch het optimum? In zo'n geval wellicht een 10'' tablet met leuke resolutie en goed IPS panneel zodat de films goed uit de verf komen.
quote:
Koop iets goedkoper en doe iets leuks met de rest zou ik zeggen. Als het budget 75 USD is, is dat ook niet steeds duidelijk. Is die 75 USD een maximum (in het geval van GUUL ging het over verschillende tablets, wil hij er 10 dan spreek je ondertussen over een overschrijding van 50 USD) of is dat eerder een richtlijn. Voor 75 USD heb je geen RK3066 (in bulk misschien net haalbaar) en kom je sowieso ook bij de goedkoopste (ICOO/PIPO) tablets uit welke het ook niet echt veel langer dan 2u uitzingen op de batterij.
Uit ervaring kan ik zeggen dat je de Pipo S1 wel voor de 75 dollar kan krijgen includus DHL shipping. Ik rade de S1 aan in verband met het redelijke IPS panneel dat er in zit icm de Mali 400 GPU op 400Mhz, en de standaard videospeler die veel formaten aan kan waar dat in mijn testen bij de A10 (en A13) toch minder was.
quote:
Ik heb een gevoel van vooringenomenheid omdat de reacties zich bijna steeds beperken tot "Koop iets sneller,, want de A13 ga je je echt beklagen", "A13 is enkel maar ellende". Met zo een reacties is niemand echt gedient lijkt me. Zonder daar redenen bij te geven lijkt het mij alsof je gewoon iedereen napraat, maar eigenlijk niet eens weet wat er nu eigenlijk zo slecht is aan een A13.
Nouja, dat is mijn ervaring. Ik heb hier langer dan een maand A13 tablets in huis gehad en het enige wat ik deed is mij ergeren aan de snelheid. Nu kan het best zijn dat er wat meer fimrware upgrades zijn geweest en de chipset sneller loopt maar toen was het echt geen match voor een A10 waar ik deze dan ook eerder zou aanbevelen.
quote:
Nu even toch nog in de bres springen voor de A13
geen hdmi out: inderdaad kan je als een nadeel beschouwen, maar ik weet niet hoeveel er daar nu echt nood aan hebben en als je later het gevoel hebt dat je dit nodig hebt koop je gewoon een micro-usb -> hdmi-kabel (2 tot 3USD)
Dat gaat niet werken aangezien de A13 geen MHL ondersteuning heeft (zover ik weet).
quote:
Slechte batterij: mijn OEM-versie met 2000 mah-batterij inderdaad, maar denk dat je langer kan werken op een ainol legend (die dan ook weer een pak duur is dan $ 50) dan op een Iow-cost RK3066
[quote]Zeker, de AMlogic is zuiniger door de lagere kloksnelheid. Maar de A10 en A13 zijn ook zeker niet de zuinigste chips :P Dan kom je uit bij een singlecore a9 op 800Mhz :D. Kijk voor een spel computer is zoals je eerder melde 2.000mAh voldoende maar als je een avondje op de bank of een paar uur in de trein wil zitten moet je toch echt wel richting een dubbele batterij van de 2.000 dier daar nu in zit.
Ondersteuning: Mijn A13 werkte alleszins perfect out of the box, geroot en playstore installed, zie momenteel geen apps die ik niet kan installeren, meer willen de meeste users ook niet.
A10-tablet als alternatief: Die zijn niet zo courant meer te vinden, maar kan eventueel wel als alternatief gezien worden[/quote] Nouja dan is daar ondertussen het e.e.a veranderd eerst was de snelheid en daardoor de werkbaarheid niet zo super in vergelijking met de A10 die niet veel duurder is. Krijg overigens nog genoeg A10 tablets gevonden op Aliexpress dus courant genoeg ;)
quote:
De vraag naar $ 50 tablets is er niet: Als steevast wanneer er over $50 - tablets gepraat wordt, en dus de A13, deze steeds als slecht idee wordt afgeschilderd zal ook niemand echt geneigd zijn om daar verder op in te gaan.
Als ik voor mijn andere kinderen nog een tablet bij zou willen kopen wordt het momenteel sowieso een A13, dit is meer dan voldoende voor hen en is het toch net iets minder erg als ze die laten vallen dan een tablet van 25 USD meer (wat trouwens als gebeurd is, met als gevolg glas gebroken aan de zijkant gelukkig niet in het display-gedeelte).
Voor (kleine) kinderen is de A10/A13 toch wel voldoende maar als je iets meer wil moet je toch verder kijken. Daarnaast heb je bij de RK3066 en aanverwanten het voordeel dat je met een zekere waarschijnlijkheid kan zeggen dat er ook nog upgrades komen naar 4.1.2 en dat ze ook de komende tijd nog recentere apps kunnen draaien. Natuurlijk heeft de doelgroep van de A13 daar minder last van (want lichtere gebruikers).

Zelf blijf ik er bij dat leuke goede tablets die toekomstgericht zeker een twee jaar mee kunnen beginnen bij 75 dollar+ zonder dat er te veel haat op gaat treden. Natuurlujk mag je daar een andere visie op hebben ;)
pi_125193061
Ik blijf me verbazen over de prijzen als je zo'n ding uit China haalt. Als je ziet dat de RK3066 tablets beter presteren dan de Samsung Galaxy Tab 2 10.1, en je zo'n ding voor minder dan ¤ 150,- in huis haalt terwijl de Samsung ruim het dubbele kost, dan snap ik echt niet dat er nog mensen in Nederland gaan shoppen.
pi_125194246
quote:
...
Zelf blijf ik er bij dat leuke goede tablets die toekomstgericht zeker een twee jaar mee kunnen beginnen bij 75 dollar+ zonder dat er te veel haat op gaat treden. Natuurlujk mag je daar een andere visie op hebben ;)
Absoluut geen haat, nu geef je een een heel gefundeerde mening en daar kan ik wat mee.
Pipo S1 aan 75 USD met DHL daar zou ik graag toch een linkje van zien. De S1 is mi ook geen IPS en ik verkies ook de Icoo D70 Pro II aangezien deze 1024*600 is ipv 800*480. Als je ips wil kom je bij de S3 uit, maar dan zit je rond 95 - 100 USD.
Ik heb getest met de ES video player geloof ik en deze slikte toch alles wat ik getest heb (vooral mkv en divx, geen BR getest)
Ook de RK3066-frirmware is nog enorm geëvolueerd sedert zijn introductie, ik vermoed dus dat dat bij de A13 niet anders is. De 512 MB waamee deze allen geleverd worden is misschien zelfs een grotere bottleneck dan de processor. Denk dat er een redelijke kans is dat de A13 ondertussen wel mee kan met je A10, maar goed dat kan ik niet vergelijken.
Ik weet dat er in december een A13 verkocht werd op nieuwsbladshop.be en daarop werd er alleszins beweert dat MHL wel zou werken op die tablet, daarmee was ik in de veronderstelling dat dit op alle A13's zo was. Kan altijd zijn dat die bewering gewoon vals was of dat ze daar nog iets extra hebben ingestopt. Voor zover ik op mijn zoekskills kan betrouwen lijkt mij die bewering gewoon vals te zijn en supporteert er geen enkel A13-tablet MHL.
Qua batterij volg ik je helemaal, maar de Pipo S1 zit ook maar aan 3000 mah, als je een vergelijkbare batterij in een A13 wil dan kom je ook boven de 60 USD, maar nog steeds een stuk goedkoper dan de S1.
Er zijn inderdaad wel nog A10's te vinden , maar onder de $70 1620 results tov van 7667 results voor de A13. Op die manier noem ik de A10 niet echt courant.
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:24:33 #169
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125200189
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:31 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Absoluut geen haat, nu geef je een een heel gefundeerde mening en daar kan ik wat mee.
Pipo S1 aan 75 USD met DHL daar zou ik graag toch een linkje van zien. De S1 is mi ook geen IPS en ik verkies ook de Icoo D70 Pro II aangezien deze 1024*600 is ipv 800*480. Als je ips wil kom je bij de S3 uit, maar dan zit je rond 95 - 100 USD.
Ah, sorry zou toch zeggen dat de S1 IPS was :P maar blijkbaar toch niet (had hier vorige week ook een S3 liggen ;)). * RobertNL Pakt de S1 er even bij
Het scherm is wel lekker helder en de kleurweergave is ook ''goed'' zeker in vergelijking met de andere budget tablets die ik heb gehad. De Icoo D70 Pro II ziet er inderdaad ook wel netjes uit, resolutie is inderdaad aardig beter voor die prijs (weet niet wat de kijkhoeken en andere eigenschappen van dat paneel zijn) en hoe de batterij het doet

De Pipo S1 heb ik een poos geleden al gehaald en toen heb ik er 10 dollar af gekregen bij afname van 6 en ''gratis'' DHL upgrade. Nu zijn de prijzen fabriek af en bij de shops wat gedaald dus $75
zou moeten lukken.
quote:
Ik heb getest met de ES video player geloof ik en deze slikte toch alles wat ik getest heb (vooral mkv en divx, geen BR getest)
Ok, dan is daar wel het e.e.a verbeterd :P Zie net dat ik mijn laatste A13 tablet een jaar gelden had.
quote:
Ook de RK3066-frirmware is nog enorm geëvolueerd sedert zijn introductie, ik vermoed dus dat dat bij de A13 niet anders is. De 512 MB waamee deze allen geleverd worden is misschien zelfs een grotere bottleneck dan de processor. Denk dat er een redelijke kans is dat de A13 ondertussen wel mee kan met je A10, maar goed dat kan ik niet vergelijken.
Ik weet dat er in december een A13 verkocht werd op nieuwsbladshop.be en daarop werd er alleszins beweert dat MHL wel zou werken op die tablet, daarmee was ik in de veronderstelling dat dit op alle A13's zo was. Kan altijd zijn dat die bewering gewoon vals was of dat ze daar nog iets extra hebben ingestopt. Voor zover ik op mijn zoekskills kan betrouwen lijkt mij die bewering gewoon vals te zijn en supporteert er geen enkel A13-tablet MHL.
Qua batterij volg ik je helemaal, maar de Pipo S1 zit ook maar aan 3000 mah, als je een vergelijkbare batterij in een A13 wil dan kom je ook boven de 60 USD, maar nog steeds een stuk goedkoper dan de S1.
Er zijn inderdaad wel nog A10's te vinden , maar onder de $70 1620 results tov van 7667 results voor de A13. Op die manier noem ik de A10 niet echt courant.
Eens, de markt is wel afgenomen maar ze worden nog geproduceerd ;) De A13 kan blijkbaar nu dus wel redelijk meekomen waar hij dat eerst niet kon. Wellicht gewoon te vroeg uitgestapt ;)

Toch moet ik je ''boos'' maken :+ Want ik blijf de RK3066 aanraden bij een budget van +-75 dollar+ omdat deze naar mijn idee veel langer mee kan op de langere duur. Beste optimum van prijs/preformance/specs bij 7'' tablets heb ik tot nu toe altijd nog bij een bedrag van rond de 100-130 dollar gevonden (IPS, goede resolutie, snel, updates, redelijke batterij).
pi_125203609
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:31 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Ik zou toch echt tablets halen met een RK3066 als instap/budget apparaat,als je dollars omrekent naar euro zijn het best wel goedkoop.

Ik heb zelf trouwens de Pipo Ultra-U1 Pro en die werkt uitstekend :Y
pi_125205724
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:57 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Thanx.

Zit nu op Buyincoins te kijken. Daar hebben ze 8% extra korting op alle tablets. Komt de u30gt2 op ¤ 257. Erg goedkoop. Maar mijn ervaringen met die site zijn niet onverdeeld positief.
Ik heb de Pipo m9 bij BIC besteld op 1 april en is nog steeds niks gebeurd. Elke keer als ik vraag hoe lang het nog gaat duren krijg ik te horen "2-4 dagen".
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_125206484
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:18 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik heb de Pipo m9 bij BIC besteld op 1 april en is nog steeds niks gebeurd. Elke keer als ik vraag hoe lang het nog gaat duren krijg ik te horen "2-4 dagen".
Heeft te maken met schaarste/niet voldoende in voorraad!
pi_125206689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Heeft te maken met schaarste/niet voldoende in voorraad!
Ja dat snap ik, maar dan moeten ze geen leading time van 4 april op de site zetten en "in stock".
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_125206932
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef relativity het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar dan moeten ze geen leading time van 4 april op de site zetten en "in stock".
:'(
pi_125206969
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:18 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik ken het van BIC. Ze leveren ook vaak gewoon rommel. Ik heb ooit een 'drijvende' solarfontein daar gekocht. Ik leg dat ding in het water, zinkt direct naar de bodem.

Ik gemaild, geloofde ze me niet. Ik foto's gemaakt van dat ding op de bodem, kon ik mijn geld terugkrijgen als ik hem terugstuurde... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')