abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124961543
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef RobertNL het volgende:
Na wat praten op Aliexpress blijkt de Cube U30GT 2 beschikbaar in het zwart.. Nu alleen nog vinden op MisterTao want no way dat ik de hoofdprijs daar ga betalen :P 300 dollar bijna incl shipping.
Mocht je hem onder de 240 vinden, dan ben ik ook geïnteresseerd mogelijk. Met 2 krijgen we alleen vast nog geen kwantumkorting...?
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:31:19 #27
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124962797
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:15 schreef Roolio het volgende:

[..]

Heb je de Note 10.1? Dan kun je toch elke app gebruiken, zolang je het toetsenbord maar op handschriftherkenning zet.
S-Notes ofzo, die standaard geinstalleerd staat is wel leuk voor wiskundige aantekeningen enzo.
Ik heb de Nexus 7... .. hoe bedoel je dat met het toetsenbord? Dan heb je toch geen herkenning meer nodig?....
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:48:38 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_124963745
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik heb de Nexus 7... .. hoe bedoel je dat met het toetsenbord? Dan heb je toch geen herkenning meer nodig?....
De Galaxy Note Tab komt met een stylus en speciale software en integratie daarvoor die je niet terugziet bij andere tablets die zonder stylus komen. Je hebt net als in Windows ook een digitale toetsenbord en tevens handschriftherkenning. Volgens mij heb je voor normale tabs niet iets dat zo werkt. Dussem, ja, als je echt notities wilde maken, daar is een 7" Nexus zonder toegewijde stylus niet echt voor gemaakt natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124979289
Hebben jullie de nieuwe aanbieding van kruidvat al gezien?
goede processor, jammer dat batterij en resolutie niet in de advertentie staan, kan ze ook niet op internet vinden.
Maar lijkt interessant:
pi_124979444
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:02 schreef tankstar het volgende:
Hebben jullie de nieuwe aanbieding van kruidvat al gezien?
goede processor, jammer dat batterij en resolutie niet in de advertentie staan, kan ze ook niet op internet vinden.
Maar lijkt interessant:
[ afbeelding ]
Hier is het Tweakers-topic voor de tablet. Daarin vind ik een 1024x768 resolutie en een 8000 mAh batterij ;)
pi_124979560
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:05 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Howly crap. 500 Euro voor een tablet? Voor dat geld koop je toch een laptop?
Om heel eerlijk te zijn: sommige tablets zijn dat geld écht wel waard. Vooral Nexus-apparaten zijn wat betreft prijs/kwaliteit ratio goed geprijsd met gegarandeerd lange ondersteuning. Zo heb ik twee dagen terug ook een 32GB iPad gekocht voor 580 euro. Had ik mijn zinnen gezet op een Android tablet was ik waarschijnlijk ook wel voor een Nexus (10) gegaan en daar ben je ongeveer hetzelfde aan kwijt.
Ik moet zeggen dat zo'n tablet een stuk handiger, vlotter werkt voor basistaken dan mijn computer en die zal ik dus een stuk minder ga gebruiken wanneer ik thuis ben (maar ook op de uni). Het is dus deels een vervanger voor mijn compter, alleen wanneer het op mediaproductie (zijnde tekstverwerking*, grafisch design e.d.) aankomt kun je een tablet daar beter niet voor gebruiken.

Ook als je kijkt naar de batterijduur van dit soort tablets zou ik alleen daarvoor ook al bereid zijn meer te betalen.

Mijn mening is dat als je voor 500 euro een tablet koopt, je een betere en leukere gebruikerservaring zal hebben dan een laptop van die prijs omdat je bij tablets dan gewoon in de meer high-end en geoptimaliseerde modellen zit.

*waar een wil is is een weg, en met een Bluetooth toetsenbord of dock kom je al een heel eind, maar voor de meer geavandeerde documenten is een computer toch wel een heel stuk praktischer.
  zondag 7 april 2013 @ 09:39:34 #32
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124979635
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 april 2013 09:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik heb pas een 32 GB Nexus 7 gekocht voor 250 euri, verschil in prijs is wel erg groot...
de nexus 10 is wel even een heel ander apparaat. Niet gewoon een grote 7
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124980319
Zit er ook aan te denken een tablet te halen...nu is deze me opgevallen gister bij de mediamarkt die er goed uit zag : http://www.tabletfacts.nl/viewpia/tb-307/overzicht ( heeft iemand daar ervaringen mee? ) Ik wil gewoon kunnen internet, een paar spelletjes, en er wat op lezen / facebooken etc. Geen hoge eisen dus. Voldoet die dan? En zou het mogelijk zijn video bestanden van een laptop te verplaatsen naar de tablet?

Of kan ik beter voor de kruidvat aanbieding gaan? :)
pi_124981254
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zit er ook aan te denken een tablet te halen...nu is deze me opgevallen gister bij de mediamarkt die er goed uit zag : http://www.tabletfacts.nl/viewpia/tb-307/overzicht ( heeft iemand daar ervaringen mee? ) Ik wil gewoon kunnen internet, een paar spelletjes, en er wat op lezen / facebooken etc. Geen hoge eisen dus. Voldoet die dan? En zou het mogelijk zijn video bestanden van een laptop te verplaatsen naar de tablet?

Of kan ik beter voor de kruidvat aanbieding gaan? :)
Gewoon met je pc verbinden via bluetooth, zoals met telefoons.
pi_124981537
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 11:33 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Gewoon met je pc verbinden via bluetooth, zoals met telefoons.
Of je gebruikt AirDroid, werkt heel fijn via Wi-Fi en dan kun je zelfs kiezen in welke map ze komen te staan.
pi_124981629
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 11:46 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Of je gebruikt AirDroid, werkt heel fijn via Wi-Fi en dan kun je zelfs kiezen in welke map ze komen te staan.
Damn zei ik serieus bluetooth? Bedoelde USB :')
airdroid vind ik zelf ook zeer fijn, maar dan moet hij eerst wel willen rooten, wat ik trouwens wel aanraad :)
pi_124982416
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 09:22 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hier is het Tweakers-topic voor de tablet. Daarin vind ik een 1024x768 resolutie en een 8000 mAh batterij ;)
Dat is de oudere 9.7", deze nieuwe aanbieding gaat om een 7" tablet. Kan de specs nog nergens online vinden, maar wat in de advertentie staat wekt de interesse.
En een 8000mAh batterij in een 7" heb ik nog niet gezien :)
pi_124982902
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 11:51 schreef stoereboii het volgende:

[..]

airdroid vind ik zelf ook zeer fijn, maar dan moet hij eerst wel willen rooten, wat ik trouwens wel aanraad :)
Voor AirDroid hoef je niet te rooten voor zover ik weet :?
pi_124982913
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 12:22 schreef tankstar het volgende:

[..]

Dat is de oudere 9.7", deze nieuwe aanbieding gaat om een 7" tablet. Kan de specs nog nergens online vinden, maar wat in de advertentie staat wekt de interesse.
Oh :@
  zondag 7 april 2013 @ 13:06:48 #40
124676 RobertoCarlos
pi_124983701
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 12:22 schreef tankstar het volgende:

[..]

http://www.kruidvat.nl/do(...)tcode=2012-25-tablet
pi_124984252
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 12:39 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Voor AirDroid hoef je niet te rooten voor zover ik weet :?
Oh nee klopt, ik had het verward met het streamen van je telefoon naar je pc met airdroid, daarvoor moet je rooten. :P
pi_124984831
quote:
Dat is hem ook niet, die heeft een 1.2 GHz dualcore, de tablet op de advertentie heeft de dual core Cortex A9 1.6 GHz processor.
Omdat de processor is geüpgrade hoop ik dat ook het scherm en eventueel accu verbeterd zijn.
pi_124985898
Ah dit is hem, maar geen info over resolutie of accu
http://online.kruidvat.nl/product/85187/7TabletProLine2.html
  zondag 7 april 2013 @ 14:38:23 #44
124676 RobertoCarlos
pi_124987024
quote:
Dit type scherm wordt ook door dure A-merken gebruikt
:P
  zondag 7 april 2013 @ 15:38:33 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124989460
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:07 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Mocht je hem onder de 240 vinden, dan ben ik ook geïnteresseerd mogelijk. Met 2 krijgen we alleen vast nog geen kwantumkorting...?
Geen zwart dus ik ga hem nog neit halen ;)
En ik ga los kopen ivm douane en korting via TAOBAO lijkt mij niet echt mogelijk.

quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 14:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

:P
Kans is groot dat het gewoon een LG scherm is zoals in veel 7'' IPS tablets ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124997594
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 11:51 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Thanks!

Zit wel te twijfelen welke van de twee ik het best kan nemen. Uiterste budget wat ik er voor over heb is ook 100 euro, vandaar. Maar van beide zijn niet echt ervaringen te vinden. Die van de kruidvat lijkt zo op het eerste oog beter maar..
pi_125000021
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Thanks!

Zit wel te twijfelen welke van de twee ik het best kan nemen. Uiterste budget wat ik er voor over heb is ook 100 euro, vandaar. Maar van beide zijn niet echt ervaringen te vinden. Die van de kruidvat lijkt zo op het eerste oog beter maar..
Leg gewoon 100 euro bij voor een Nexus 7. Op termijn ga je daar veel meer genot van hebben en 100 euro is nu ook niet het eind van de wereld. Dan weet je zeker dat je een toptablet hebt waar je nog vrij lang mee kan doen door google updates en daarna zelfs nog met custom roms. ;)
pi_125000041
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Geen zwart dus ik ga hem nog neit halen ;)
En ik ga los kopen ivm douane en korting via TAOBAO lijkt mij niet echt mogelijk.

[..]

Kans is groot dat het gewoon een LG scherm is zoals in veel 7'' IPS tablets ;)
niks mis met LG IPS scherm, vrij tevreden van op mn Nexus 4.

Sorry voor dubbel post maar zit mobiel. :P
pi_125000182
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 19:35 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Leg gewoon 100 euro bij voor een Nexus 7. Op termijn ga je daar veel meer genot van hebben en 100 euro is nu ook niet het eind van de wereld. Dan weet je zeker dat je een toptablet hebt waar je nog vrij lang mee kan doen door google updates en daarna zelfs nog met custom roms. ;)
Precies. 100% dit. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om een halfbakken product te kopen als ik voor een beetje extra een mooi afgewerkt, goed uitgedacht volwaardig product kan krijgen dat zeker twee keer zo lang meegaat.
pi_125001129
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 19:38 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Precies. 100% dit. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om een halfbakken product te kopen als ik voor een beetje extra een mooi afgewerkt, goed uitgedacht volwaardig product kan krijgen dat zeker twee keer zo lang meegaat.
Mijn Ainol van omgerekend 70 euro kan alles wat een Nexus 7 kan. Is mogelijk zelfs sneller en alles doet het gewoon 100%. Al dat gelul van mensen die denken dat een duurder westers product wel beter moet zijn.

Alle 'budget' tabs die je hier kunt kopen zijn geen haar beter dan de betere Chinatabs. En dan bedoel ik met 'budget' niet de Kruidvatdingen, maar ook de goedkope Nexussen, Acers of Asussen etc. etc.

Vooral je eigen aankoop blijven rechtvaardigen als je daar gelukkig van wordt en fijn dat je er gelukkig mee bent, maar ik snap het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')