Thanks, die tablet even in de gaten houden dus.quote:Op zondag 14 april 2013 01:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
~ http://pad.zol.com.cn/366/3665659.html
Waarschijnlijk een versie ervan met 'handwriting support' = stylus dus?
Kun je niet ff langs de HK Electronics Fair gaan en ons van nieuwtjes voorzien?
http://www.hktdc.com/fair(...)-Spring-Edition.html
Over E-Ink moet je me even ietsjes bijpraten. Dat was voor e-readers toch!? kan dat ook prima voor normale tablets!? Heeft dat geen invloed op andere zaken, zoals video enzo!?quote:Op zondag 14 april 2013 12:30 schreef shiznuts het volgende:
Nou, ik moet zeggen, die iFive is zo'n beetje de eerste tablet die het haast zo'n beetje allemaal heeft. Zaken zoals NFC, IR transmitter en handwriting support kom je al haast niet eens tegen in premium tabs hier in Europa. 3G Data én Voice is volgens mij ook een first voor een 10.1" tablet (dat je 'em dus als telefoon kunt gebruiken om te bellen).
Denk alleen dat ik er niet ver naast zit als ik schat dat 'ie best eens 449 USD zou kunnen kosten.
Alleen blijft die resolutie van 1280x800 wel heel erg achter. Ik had allang verwacht dat 1920x1200 de nieuwe standaard zou zijn. Enne misschien kun je, als je gaat, de fabrikanten er eens van overtuigen dat we niet zitten te wachten op tablet-series die alleen in het wit uitkomen, we willen (ook) zwart zien! Achterkant maakt me niet uit, plak ik wel een Cheese case aan vast. Maar als ik een video kijk ofzo dan helpt de zwarte bezel me 'in de video' te geraken. Zo'n witte border steekt zo af.
Zelf vraag ik me alleen nog weleens af waarom er geen enkele tablet is met een mat scherm en waarom ze niet wat meer met e-ink achtige displays doen.
Zou tof zijn als je gaat!
Ja, online was gesloten las ik. Maar je moest een app installeren ofzo?quote:Ik probeerde me net vooraf te registreren zodat toegang gratis is, maar dat was al geslotem dus ik moet even op zoek naar alternatieven om gratis toegang te krijgen, anders wordt het een beetje prijzig (100HK$ per persoon toegangsprijs, dus 10 euro)
Het PRINCIPE van 10 euro houdt me tegenquote:Op zondag 14 april 2013 12:40 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, de enige tablet waarvan ik weet dat 'ie gepoogd heeft een soort e-reader Android tablet te maken is de Notion Ink Adam geweest: http://www.notionink.com/features.php . Maar dat is inmiddels lichtjaren geleden en het idee erachter vond ik wel goed, maar is nooit echt lekker van de grond gekomen.
Veel tabletfabrikanten gooien er wel iets snellere hardware met meer capaciteit in, maar echt zelf innoveren zit er niet echt bij. Nogal veel 'thinking inside the box'.
[..]
Ja, online was gesloten las ik. Maar je moest een app installeren ofzo?
En die 10,- wil ik je ook nog wel via PayPal overmaken als dat je tegenhoudt.
Dat is er inderdaad al, da's gewoon nachtmodus.quote:zwarte bladzijden en dan rustige lichte kleuren voor de letters
Cube U33GT, alleen 9.7 inch.quote:Op zondag 14 april 2013 13:32 schreef RobertNL het volgende:
Ik wil gewoon een mooie 10'' tablet met:
- 1920x1080 resolutie
- 2GB RAM
- 16GB ROM (minimaal)
- Quadcore
- ZWARTE voorkant
- Goede batterij (7.4 volt / 6000mAh?)
- WIFI, MicroSD, BT, etc
Extra's (één of meer van deze zou leuk zijn):
- GPS
- NFC
- IR blaster
Prijs van rond de 300 dollar?
Gratis toegang is geregeld, dus zal morgen of overmorgen even gaanquote:Op zondag 14 april 2013 13:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is er inderdaad al, da's gewoon nachtmodus.Maar dat bedoel ik niet.
Verder... e-ink technologie is natuurlijk veel beter qua kijkhoeken en energieverbruik. En qua omgaan met reflecties en zonlicht dus. Nu hoeft het wat mij betreft ook geen E-ink te zijn... want zoals je zegt, paperlike displays daar wordt op getekend en dat blijft dan staan zonder energie te verbruiken totdat 'ie gewist moet worden en iets nieuws moet tonen en als dat met 60Hz gebeuren moet is dat hele nut weg en zijn ze niet op gebouwd. Maar er zijn sowieso geen tablets met een matte afwerking of iets dat in de richting van de Notion Ink Adam met adaptive technology en Pixel Qi schermen (een 1280x800 PQ101WX01 bijvoorbeeld). Het doel ervan: energiezuinig, prettiger voor de ogen, geen reflecties en goed leesbaar in de zon.
- Iemand trouwens al weleens gehoord van de Toughlet Sport 7x? Ook met Pixel Qi scherm?
http://toughlet.com • http://toughlet.com/TS7x.pdf - launched volgende week.
4.3 is geen optie voor mijquote:Op zondag 14 april 2013 16:43 schreef cb2013 het volgende:
Waar besteld?
[..]
Cube U33GT, alleen 9.7 inch.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gratis toegang is geregeld, dus zal morgen of overmorgen even gaan
Zal in ieder geval vragen om matte schermen, en persoonlijk wil ik ook wat stijlvollere tablets, dus hout-design, of chrome, etc etc. Dat saaie simpele zwart en/of wit in goedkoop plastic, dat moet maar eens afgelopen zijn.
Daarnaast zal ik kijken of ik JXD kan vinden om te kijken of ze die gamestablets ook met fatsoenlijke specs kunnen uitbrengen.
Nicequote:Op maandag 15 april 2013 14:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mooi! Ik heb deze erbij gekocht, alles in 1 en het past nog in je broek-/jaszak ook nog
http://www.amazon.com/Min(...)erized/dp/B009WSCW4S
Mocht je nog iets leuks tegenkomen in zo'n folder wil je dan een mooi plaatje plaatsenquote:Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef Yi-Long het volgende:
aag even naar die beurs geweest. Erg veel onbekende merken/meuk gezien, heb niet echt op de telefoontjes gelet. Wel even JXD gezien, waarvan het nieuwste model er wel OK uitzag qua specs. Ik heb ergens een foldertje, maar ben net terug en die tas zit vol shit, dus zal het vanavond ofzo even doornemen.
Ook even Pipo bekeken en geprobeerd met wat mensen te praten, maar kwam weinig uit.
Het is voor chinezen blijkbaar compleet onmogelijk om te begrijpen wat ik met 'pressure sensitive' bedoel. Het duu
Cube wel naar gezocht, maar helaas niet tegengekomen. Ik heb wel iedere zaal gehad, dus misschien waren ze er niet, al is het waarschijnlijker dat ik ze gewoon gemist heb ofzo...quote:Op maandag 15 april 2013 14:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mocht je nog iets leuks tegenkomen in zo'n folder wil je dan een mooi plaatje plaatsen?
Toevallig ook nog Cube gezien?
Als het alleen daarvoor is, zou je ook iets goedkopers kunnen overwegen.quote:Op maandag 15 april 2013 15:26 schreef mrbombastic het volgende:
Ik zoek een +/- 10 inch tablet om mee te surfen en Youtube bekijken.
Het wordt mijn eerste tablet en ik wil er lang mee vooruit kunnen.
Ik lees veel goede dingen over de Pipo M9, dus ik denk dat ik deze ga halen.
Waar is deze het goedkoopst verkrijgbaar zonder creditcard?
Welke raad je me dan aan?quote:Op maandag 15 april 2013 15:36 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Als het alleen daarvoor is, zou je ook iets goedkopers kunnen overwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |