abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2013 @ 11:50:18 #226
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_125260748
Ik gebruik de app Appinstaller, ik denk dat ik die via usenet heb gekregen
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 14 april 2013 @ 12:05:16 #227
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125261128
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 01:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
~ http://pad.zol.com.cn/366/3665659.html

Waarschijnlijk een versie ervan met 'handwriting support' = stylus dus?

Kun je niet ff langs de HK Electronics Fair gaan en ons van nieuwtjes voorzien? :P
http://www.hktdc.com/fair(...)-Spring-Edition.html
Thanks, die tablet even in de gaten houden dus.

Ik zie dat die fair nu al bezig is. Zal zo even vragen of mijn vriendin zin heeft om morgen te gaan, dan even inschrijven voor gratis toegang, en dan hopelijk morgen weer flink wat gratis Macerons scoren :P

Mijn dag-nacht ritme is de laatste weken nogal kut, ivm wat gezondheidsprobleemjes, dus ik kan het in ieder geval proberen, maar ik beloof niks ;)
  zondag 14 april 2013 @ 12:09:53 #228
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125261208
BTW, als ik morgen naar die fair ga, en dus hopelijk ook met bedrijven spreek die tablets enzo maken, is het misschien makkelijk om een algeheel lijstje paraat te hebben van users hier over wat ze in een tablet verwachten/eisen, om aanschaf te overwegen...!?

Zaken als Full-HD, HDMI-Out, USB (duh), wireless audio-out, kompas, etc etc!?

Persoonlijk gaat voor mij dus pressure-sensitivity op het lijstje.
  zondag 14 april 2013 @ 12:30:03 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125261686
Nou, ik moet zeggen, die iFive is zo'n beetje de eerste tablet die het haast zo'n beetje allemaal heeft. Zaken zoals NFC, IR transmitter en handwriting support kom je al haast niet eens tegen in premium tabs hier in Europa. 3G Data én Voice is volgens mij ook een first voor een 10.1" tablet (dat je 'em dus als telefoon kunt gebruiken om te bellen).
Denk alleen dat ik er niet ver naast zit als ik schat dat 'ie best eens 449 USD zou kunnen kosten.

Alleen blijft die resolutie van 1280x800 wel heel erg achter. Ik had allang verwacht dat 1920x1200 de nieuwe standaard zou zijn. Enne misschien kun je, als je gaat, de fabrikanten er eens van overtuigen dat we niet zitten te wachten op tablet-series die alleen in het wit uitkomen, we willen (ook) zwart zien! Achterkant maakt me niet uit, plak ik wel een Cheese case aan vast. Maar als ik een video kijk ofzo dan helpt de zwarte bezel me 'in de video' te geraken. Zo'n witte border steekt zo af.

Zelf vraag ik me alleen nog weleens af waarom er geen enkele tablet is met een mat scherm en waarom ze niet wat meer met e-ink achtige displays doen.

Zou tof zijn als je gaat! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 14 april 2013 @ 12:36:11 #230
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125261871
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:30 schreef shiznuts het volgende:
Nou, ik moet zeggen, die iFive is zo'n beetje de eerste tablet die het haast zo'n beetje allemaal heeft. Zaken zoals NFC, IR transmitter en handwriting support kom je al haast niet eens tegen in premium tabs hier in Europa. 3G Data én Voice is volgens mij ook een first voor een 10.1" tablet (dat je 'em dus als telefoon kunt gebruiken om te bellen).
Denk alleen dat ik er niet ver naast zit als ik schat dat 'ie best eens 449 USD zou kunnen kosten.

Alleen blijft die resolutie van 1280x800 wel heel erg achter. Ik had allang verwacht dat 1920x1200 de nieuwe standaard zou zijn. Enne misschien kun je, als je gaat, de fabrikanten er eens van overtuigen dat we niet zitten te wachten op tablet-series die alleen in het wit uitkomen, we willen (ook) zwart zien! Achterkant maakt me niet uit, plak ik wel een Cheese case aan vast. Maar als ik een video kijk ofzo dan helpt de zwarte bezel me 'in de video' te geraken. Zo'n witte border steekt zo af.

Zelf vraag ik me alleen nog weleens af waarom er geen enkele tablet is met een mat scherm en waarom ze niet wat meer met e-ink achtige displays doen.

Zou tof zijn als je gaat! :D
Over E-Ink moet je me even ietsjes bijpraten. Dat was voor e-readers toch!? kan dat ook prima voor normale tablets!? Heeft dat geen invloed op andere zaken, zoals video enzo!?

Ik probeerde me net vooraf te registreren zodat toegang gratis is, maar dat was al geslotem dus ik moet even op zoek naar alternatieven om gratis toegang te krijgen, anders wordt het een beetje prijzig (100HK$ per persoon toegangsprijs, dus 10 euro)
  zondag 14 april 2013 @ 12:40:54 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125261998
Nou ja, de enige tablet waarvan ik weet dat 'ie gepoogd heeft een soort e-reader Android tablet te maken is de Notion Ink Adam geweest: http://www.notionink.com/features.php . Maar dat is inmiddels lichtjaren geleden en het idee erachter vond ik wel goed, maar is nooit echt lekker van de grond gekomen.

Veel tabletfabrikanten gooien er wel iets snellere hardware met meer capaciteit in, maar echt zelf innoveren zit er niet echt bij. Nogal veel 'thinking inside the box'.
quote:
Ik probeerde me net vooraf te registreren zodat toegang gratis is, maar dat was al geslotem dus ik moet even op zoek naar alternatieven om gratis toegang te krijgen, anders wordt het een beetje prijzig (100HK$ per persoon toegangsprijs, dus 10 euro)
Ja, online was gesloten las ik. Maar je moest een app installeren ofzo?

En die 10,- wil ik je ook nog wel via PayPal overmaken als dat je tegenhoudt. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 14 april 2013 @ 12:55:10 #232
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125262421
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:40 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, de enige tablet waarvan ik weet dat 'ie gepoogd heeft een soort e-reader Android tablet te maken is de Notion Ink Adam geweest: http://www.notionink.com/features.php . Maar dat is inmiddels lichtjaren geleden en het idee erachter vond ik wel goed, maar is nooit echt lekker van de grond gekomen.

Veel tabletfabrikanten gooien er wel iets snellere hardware met meer capaciteit in, maar echt zelf innoveren zit er niet echt bij. Nogal veel 'thinking inside the box'.

[..]

Ja, online was gesloten las ik. Maar je moest een app installeren ofzo?

En die 10,- wil ik je ook nog wel via PayPal overmaken als dat je tegenhoudt. :+
Het PRINCIPE van 10 euro houdt me tegen ;) Het geld zelf is het probleem niet, maar goed, als ik gratis naar binnen kan, dan probeer ik dat. Mijn vriendin kan me waarschijnlijk wel helpen met de alternatieven, maar die is al langer dan een uur aan het facetimen met haar familie ;( .

Ik zal zelf ook vanavond even nadenken over innovatieve zaken die ze mogelijk in die tablets kunnen gooien. Morgen dan even deponeren bij een zootje van die tablet-bakkers :P

E-Ink begrijp ik nog steeds niet van waarom dat een meerwaarde zou zijn.... is dat om het lezen aangenamer te maken voor de ogen? Maakt dat zo'n groot verschil dan, en een groot gedeelte van het ongemak kun je toch al wegnemen door de achtergrond en tekst van kleur te veranderen, dus zwarte bladzijden en dan rustige lichte kleuren voor de letters!?

Zit er een nadeel aan qua video, of qua prijs!?
  zondag 14 april 2013 @ 13:16:54 #233
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125263062
quote:
zwarte bladzijden en dan rustige lichte kleuren voor de letters
Dat is er inderdaad al, da's gewoon nachtmodus. ;) Maar dat bedoel ik niet.

Verder... e-ink technologie is natuurlijk veel beter qua kijkhoeken en energieverbruik. En qua omgaan met reflecties en zonlicht dus. Nu hoeft het wat mij betreft ook geen E-ink te zijn... want zoals je zegt, paperlike displays daar wordt op getekend en dat blijft dan staan zonder energie te verbruiken totdat 'ie gewist moet worden en iets nieuws moet tonen en als dat met 60Hz gebeuren moet is dat hele nut weg en zijn ze niet op gebouwd. Maar er zijn sowieso geen tablets met een matte afwerking of iets dat in de richting van de Notion Ink Adam met adaptive technology en Pixel Qi schermen (een 1280x800 PQ101WX01 bijvoorbeeld). Het doel ervan: energiezuinig, prettiger voor de ogen, geen reflecties en goed leesbaar in de zon.

- Iemand trouwens al weleens gehoord van de Toughlet Sport 7x? Ook met Pixel Qi scherm?
http://toughlet.comhttp://toughlet.com/TS7x.pdf - launched volgende week.

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 14-04-2013 13:31:24 ]
  zondag 14 april 2013 @ 13:32:45 #234
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125263607
Ik wil gewoon een mooie 10'' tablet met:
- 1920x1080 resolutie
- 2GB RAM
- 16GB ROM (minimaal)
- Quadcore
- ZWARTE voorkant :P
- Goede batterij (7.4 volt / 6000mAh?)
- WIFI, MicroSD, BT, etc

Extra's (één of meer van deze zou leuk zijn):
- GPS
- NFC
- IR blaster

Prijs van rond de 300 dollar :P?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_125267918
Cube u30gt2 is vandaag geshipped!
pi_125270680
Waar besteld?

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:32 schreef RobertNL het volgende:
Ik wil gewoon een mooie 10'' tablet met:
- 1920x1080 resolutie
- 2GB RAM
- 16GB ROM (minimaal)
- Quadcore
- ZWARTE voorkant :P
- Goede batterij (7.4 volt / 6000mAh?)
- WIFI, MicroSD, BT, etc

Extra's (één of meer van deze zou leuk zijn):
- GPS
- NFC
- IR blaster

Prijs van rond de 300 dollar :P?
Cube U33GT, alleen 9.7 inch.
  zondag 14 april 2013 @ 17:24:24 #237
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125272798
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat is er inderdaad al, da's gewoon nachtmodus. ;) Maar dat bedoel ik niet.

Verder... e-ink technologie is natuurlijk veel beter qua kijkhoeken en energieverbruik. En qua omgaan met reflecties en zonlicht dus. Nu hoeft het wat mij betreft ook geen E-ink te zijn... want zoals je zegt, paperlike displays daar wordt op getekend en dat blijft dan staan zonder energie te verbruiken totdat 'ie gewist moet worden en iets nieuws moet tonen en als dat met 60Hz gebeuren moet is dat hele nut weg en zijn ze niet op gebouwd. Maar er zijn sowieso geen tablets met een matte afwerking of iets dat in de richting van de Notion Ink Adam met adaptive technology en Pixel Qi schermen (een 1280x800 PQ101WX01 bijvoorbeeld). Het doel ervan: energiezuinig, prettiger voor de ogen, geen reflecties en goed leesbaar in de zon.

- Iemand trouwens al weleens gehoord van de Toughlet Sport 7x? Ook met Pixel Qi scherm?
http://toughlet.comhttp://toughlet.com/TS7x.pdf - launched volgende week.
Gratis toegang is geregeld, dus zal morgen of overmorgen even gaan :)

Zal in ieder geval vragen om matte schermen, en persoonlijk wil ik ook wat stijlvollere tablets, dus hout-design, of chrome, etc etc. Dat saaie simpele zwart en/of wit in goedkoop plastic, dat moet maar eens afgelopen zijn. :P

Daarnaast zal ik kijken of ik JXD kan vinden om te kijken of ze die gamestablets ook met fatsoenlijke specs kunnen uitbrengen.
pi_125273712
Zo jammer dat er bijna geen eink tablets beschikbaar zijn. Ben benieuwd wat we eind 2013 hebben, technologie gaat zo snel.
  zondag 14 april 2013 @ 18:34:21 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125276146
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 16:43 schreef cb2013 het volgende:
Waar besteld?

[..]

Cube U33GT, alleen 9.7 inch.
[ afbeelding ]
4.3 is geen optie voor mij :D
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Gratis toegang is geregeld, dus zal morgen of overmorgen even gaan :)

Zal in ieder geval vragen om matte schermen, en persoonlijk wil ik ook wat stijlvollere tablets, dus hout-design, of chrome, etc etc. Dat saaie simpele zwart en/of wit in goedkoop plastic, dat moet maar eens afgelopen zijn. :P

Daarnaast zal ik kijken of ik JXD kan vinden om te kijken of ze die gamestablets ook met fatsoenlijke specs kunnen uitbrengen.
Mooi :D!
Matte schermen hebben ook wel weer een nadeel ivm verminderde weergave etc. Desing is inderdaad. Metaal heeft ook weer een nadeel met bereik etc.
Er zijn tegenwoordig ook mooie coatings waardoor het niet goedkoop aan hoeft te voelen en zien maar die zie je helaas ook te weinig.

Game tablets met RK3066 processor en 1GB ram zou al heel wat zijn :D
pi_125302134
Ben tot nu toe erg blij met de Google Nexus 7. Heb hem nog niet heel erg veel gebruikt, maar ik heb hem toch wel een paar keer aangehad om wat dingetjes te checken of te downloaden, etc. Zatermiddag is hij opgeladen ; en rond 3 uur toen van de lader gehaald. Op moment van schrijven is de accu nog op 89%. Erg blij mee dus. Verder ook alleen maar positieve dingen te melden erover. Goede e-reader app gevonden en wat gratis e-books geregeld en het leest ook prima! Alle geinstalleerde apps werken naar behoren, en daarbij ziet hij er gewoon erg mooi uit! Wel meteen de 32 GB versie genomen..puur omdat dat de enige versie was die ze verkochten. Ook een bruine gezien bij de dixons, maar dat zag er beetje lelijk uit. Nu gewoon een zwarte. Mooi hoesje erbij meteen waar hij precies in past.
  maandag 15 april 2013 @ 14:07:55 #241
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_125309336
Mooi! Ik heb deze erbij gekocht, alles in 1 en het past nog in je broek-/jaszak ook nog
http://www.amazon.com/Min(...)erized/dp/B009WSCW4S
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_125310288
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 14:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mooi! Ik heb deze erbij gekocht, alles in 1 en het past nog in je broek-/jaszak ook nog
http://www.amazon.com/Min(...)erized/dp/B009WSCW4S
Nice :)

Ik had bij die oude tablet een toetsenbordje maar daarmee typen ging voor mij slechter dan werken met het touchscreen. Veel te kleine toetsjes waren het. Ik heb nu gewoon zo'n hoesje erbij gekocht :

http://www.bcc.nl/asus-toksl00120.html

Hoef hem er eigenlijk nooit uit te halen, en hij is gewoon echt goed beschermd.
  maandag 15 april 2013 @ 14:41:03 #243
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125310633
Vandaag even naar die beurs geweest. Erg veel onbekende merken/meuk gezien, heb niet echt op de telefoontjes gelet. Wel even JXD gezien, waarvan het nieuwste model er wel OK uitzag qua specs. Ik heb ergens een foldertje, maar ben net terug en die tas zit vol shit, dus zal het vanavond ofzo even doornemen.

Ook even Pipo bekeken en geprobeerd met wat mensen te praten, maar kwam weinig uit.

Het is voor chinezen blijkbaar compleet onmogelijk om te begrijpen wat ik met 'pressure sensitive' bedoel. Het duurde vaak een paar minuten en erg veel gebarentaal voor ze het een beetje doorhadden, en tegen die tijd was ik meestal al iemand aan het wurgen...
  maandag 15 april 2013 @ 14:45:39 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125310821
* shiznuts jaloers

FNF ifive nog gezien, die wel beweren met een stylus tablet te gaan komen?
We horen het allemaal wel als je door je tas vol met zooi bent gegaan. :+
  maandag 15 april 2013 @ 14:48:01 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125310896
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef Yi-Long het volgende:
aag even naar die beurs geweest. Erg veel onbekende merken/meuk gezien, heb niet echt op de telefoontjes gelet. Wel even JXD gezien, waarvan het nieuwste model er wel OK uitzag qua specs. Ik heb ergens een foldertje, maar ben net terug en die tas zit vol shit, dus zal het vanavond ofzo even doornemen.

Ook even Pipo bekeken en geprobeerd met wat mensen te praten, maar kwam weinig uit.

Het is voor chinezen blijkbaar compleet onmogelijk om te begrijpen wat ik met 'pressure sensitive' bedoel. Het duu
Mocht je nog iets leuks tegenkomen in zo'n folder wil je dan een mooi plaatje plaatsen :P?
Toevallig ook nog Cube gezien?
  maandag 15 april 2013 @ 15:10:22 #246
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_125311659
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mocht je nog iets leuks tegenkomen in zo'n folder wil je dan een mooi plaatje plaatsen :P?
Toevallig ook nog Cube gezien?
Cube wel naar gezocht, maar helaas niet tegengekomen. Ik heb wel iedere zaal gehad, dus misschien waren ze er niet, al is het waarschijnlijker dat ik ze gewoon gemist heb ofzo...

Ik zal vanavon die folders waarschijnlijk een beetje doorbladeren, als ik straks niet meteen in slaap val na het douchen...
pi_125312209
Ik zoek een +/- 10 inch tablet om mee te surfen en Youtube bekijken.
Het wordt mijn eerste tablet en ik wil er lang mee vooruit kunnen.

Ik lees veel goede dingen over de Pipo M9, dus ik denk dat ik deze ga halen.
Waar is deze het goedkoopst verkrijgbaar zonder creditcard?
pi_125312514
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:26 schreef mrbombastic het volgende:
Ik zoek een +/- 10 inch tablet om mee te surfen en Youtube bekijken.
Het wordt mijn eerste tablet en ik wil er lang mee vooruit kunnen.

Ik lees veel goede dingen over de Pipo M9, dus ik denk dat ik deze ga halen.
Waar is deze het goedkoopst verkrijgbaar zonder creditcard?
Als het alleen daarvoor is, zou je ook iets goedkopers kunnen overwegen.
pi_125312637
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 15:36 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Als het alleen daarvoor is, zou je ook iets goedkopers kunnen overwegen.
Welke raad je me dan aan?

En als ik hem ook zou willen gebruiken om aan mn TV te sluiten om SopCast te bekijken op zondagmiddag?
pi_125316026
Hoe kan het dat als je hebt ingesteld dat WiFi altijd uit moet staan in standby mode dat je nog wel seintjes krijgt als er mailtjes binnenkomen? Ik heb het goed ingesteld maar ik krijg wel mail binnen in standby mode :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')