Ah een liefhebber van het werk van Carlos Castanedaquote:Op donderdag 4 april 2013 23:11 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Niets is belangrijker dan iets anders
Alle rtl-zenders vallen soms weg hier. Mogelijk zit dezelfde groepering hierachter die ook achter de ING en SNS storingen zit.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
valt dat rtl7 nou weer weg bij iedereen? verdomme nog aan toe man
Deze man schijnt het meesterbrein te zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Alle rtl-zenders vallen soms weg hier. Mogelijk zit dezelfde groepering hierachter die ook achter de ING en SNS storingen zit.
Ik zit in mijn boeddhistische fase nu, ik probeer onderweg te blijven.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah een liefhebber van het werk van Carlos Castaneda
Ik lees Sartre.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah een liefhebber van het werk van Carlos Castaneda
Misschien stuurt Veenstra nog even een mailtje met wat documenten.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:14 schreef Symer het volgende:
De donderdag voelt toch niet compleet zo zonder fikse ruzie.
Dus je bent een Aadtheïst?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik lees Sartre.
En de telegraaf.
Motive: belastinggeld wordt gebruikt om banken te redden waardoor er geen ruimte meer is voor loonsverhoging en leuke snoepreisjes voor Jack. Jack neemt wraak op genoemde banken.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man schijnt het meesterbrein te zijn
[ afbeelding ]
Als opdrachtgever moet je alleen veel geld hebben en dan kan je mensen inhuren die de middelen en de gelegenheid hebben. Zoals bekend is Jack vies rijk dus als ik Jacks advocaat was zou ik alvast een ruime cel voor Jack reserveren.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Motive: belastinggeld wordt gebruikt om banken te redden waardoor er geen ruimte meer is voor loonsverhoging en leuke snoepreisjes voor Jack. Jack neemt wraak op genoemde banken.
Nu nog Means en Opportunity en dan hebben we een zaak!
Stel je voor dat Jack en Veenstra hun krachten bundelenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als opdrachtgever moet je alleen veel geld hebben en dan kan je mensen inhuren die de middelen en de gelegenheid hebben. Zoals bekend is Jack vies rijk dus als ik Jacks advocaat was zou ik alvast een ruime cel voor Jack reserveren.
Dat is er in de jeugd al uitgetimmerd, Nigeriaantjes moet je kort houden.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kan ie ook z'n staf in een slang veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |