A.s. papa's en mama's:
23 augustus 2002: Balou (papa)
29 augustus 2002: hollandse drop
deze babies zijn vast al geboren maar we wachten nog op nieuws
13 september 2002: XyonN (papa)
4 november 2002: Angelic1
6 november 2002: Spuuglokje
3 januari 2003: Tinkepink
5 januari 2003: D-Fens (papa)
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
?? april: Angel22
Babietjes:
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
Dreumesjes:
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
Peutertjes & Kleutertjes:
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 16-09-2002 14:25]
quote:Onze dreumes wordt over een paar weken alweer een peuter
Dreumesjes:19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
Als je een paar dagen niet gelezen hebt en je leest weer even bij dan krijg je achtereenvolgens een brok in de keel, (verhaal van Kleintje) een grote grijns op je gezicht (foto's van Rene, Eva en Riesjad) en raak je nog es ontroerd door de foto van Mink.
Esther is inmiddels gewend aan het slapen met de slaapzak los aan het voeteneind, en was vanmorgen lekker half op de buik in slaap gevallen. Misschien is ze ook wel aan het dromen zo af en toe, aan haar geluiden te horen tijdens de slaap. Bedankt voor jullie reacties!!
Voor de geinterreseerden, NU een herhaling van Het Kraamzorghotel op ned 1!!
(Catootje, ik heb eindelijk nieuwe postzegels, vandaag gaat ie op de post hoor!)
Rewimo, heb je nu al die daagjes zonder MrKjoet moeten doen of komen die nog? Ik ben heeeel benieuwd hoe je dat ervaart...
Moussy, hoe reageerden de honden eik op al die toestanden rond Mink? Merk je dan iets aan ze?
Doe nog maar es wat fotookes, of BETER IDEE!! Kaaaarin *liefkijkt* mogen we nog es een fotooke van het buikkie zien? Of de inhoud?
En waar blijft Iris eik? En Illogical? en die anderen?
quote:Foto van de inhoud komt over een paar weekies weer. Ik moet binnenkort eventjes een afspraak maken voor een pretecho. Ik ben morgen 17 weken (sjees wat gaat het snel) dus over een week of 3 ligt het kindje heel mooi in beeld. Ik hoop dat het ook eventjes die beentjes wijd wil houden zodat we kunnen gluren. Ik ben zo benieuwd wat het wordt.
Op dinsdag 10 september 2002 11:26 schreef Catootje het volgende:Doe nog maar es wat fotookes, of BETER IDEE!! Kaaaarin *liefkijkt* mogen we nog es een fotooke van het buikkie zien? Of de inhoud?
Als ik weer een beetje beter ben (ben weer eens ziek tijdens mijn vakantie, vreselijk keelpijn, raar hoofd, verhoging ) gaan we eindelijk meubeltjes en een kinderwagen uitzoeken.
quote:Ze bleven héél ver bij mij uit de buurt, ze wilde gewoon echt niets van me weten. Als ik ze eten gaf of een koekje of wat ook wilde geven kwamen ze ook gewoon niet. Dit was met de katten ook zo. Ik vond het verschrikkelijk, normaal heb ik als ik op de bank zit een stuk of 3 katten om me heen, toen had ik niks
Moussy, hoe reageerden de honden eik op al die toestanden rond Mink? Merk je dan iets aan ze?
En over het algemeen waren ze allemaal een stuk rustiger.
De honden lagen gewoon hele dagen op hun plek ipv dat ze ff bij je kwamen te neuzen. Dat was echt heel erg raar.
quote:Wat gaat de tijd snel he. Ik vond de eerste 12 weken de tijd voorbij kruipen en daarna gaat het zoo onwijs snel!! Lekker hoor, dat alles zo goed gaat.
Op dinsdag 10 september 2002 11:52 schreef Karin het volgende:[..]
Foto van de inhoud komt over een paar weekies weer. Ik moet binnenkort eventjes een afspraak maken voor een pretecho. Ik ben morgen 17 weken (sjees wat gaat het snel) dus over een week of 3 ligt het kindje heel mooi in beeld. Ik hoop dat het ook eventjes die beentjes wijd wil houden zodat we kunnen gluren. Ik ben zo benieuwd wat het wordt.
Mijn buik is ondertussen een bolletje en mijn gewone broeken kan ik echt niet meer aan.Als ik weer een beetje beter ben (ben weer eens ziek tijdens mijn vakantie, vreselijk keelpijn, raar hoofd, verhoging
) gaan we eindelijk meubeltjes en een kinderwagen uitzoeken.
Heerst het eigenlijk , het ziekerige rare hoofd en alles wat er bij komt? Ik kom vanmorgen mn bed uit met vreselijke oorpijn, ik heb dat al jaren niet meer gehad
Ik zelf ben hier weinig aanwezig geweest. Ik loop inmiddels een week rond met een knoop in mijn buik, vanwege die houding van mijn baas op het werk. Die overwerken tot zijn levenshouding heeft gemaakt (moet hij weten), maar het mij verwijt dat ik dat niet doe (dat kan ik niet, maar ik wil het ook niet, structureel overwerken). En die geen begrip heeft voor mijn tachtigurige werkweek, om thuis en werk te combineren. De eerste sollicitatiebrieven zijn de deur uit, hier heb geen zin in, en het gevecht om wél normale uren te mogen maken en daarvoor gewaardeerd te worden ga ik toch verliezen. Haha, ik werk nota bene bij een organisatie die uitlegt waarom zoveel vrouwelijke werknemers stoppen met werken! Maar het zelf goed doen? Niet dus! BAH!
quote:Ze zijn een beetje vd pot gerukt daar dus, is het een overheidsinstantie? Wat een raar gedrag zeg!
Op dinsdag 10 september 2002 12:28 schreef Nausicaa het volgende:
Haha, ik werk nota bene bij een organisatie die uitlegt waarom zoveel vrouwelijke werknemers stoppen met werken! Maar het zelf goed doen? Niet dus! BAH!
quote:Ja het heerst: ik ben al twee dagen ziek thuis met keelpijn, zeer verkouden, oorpijn en misselijkheid en idd een algeheel gevoel van naar..
Op dinsdag 10 september 2002 11:56 schreef moussy het volgende:[..]
Heerst het eigenlijk , het ziekerige rare hoofd en alles wat er bij komt? Ik kom vanmorgen mn bed uit met vreselijke oorpijn, ik heb dat al jaren niet meer gehad
quote:Nee, het adviseert de overheid....
Op dinsdag 10 september 2002 12:32 schreef moralia het volgende:[..]
Ze zijn een beetje vd pot gerukt daar dus, is het een overheidsinstantie? Wat een raar gedrag zeg!
quote:Lijkt me dat ie toch inmiddels papa moet zijn geworden. 18 dagen over tijd lijkt mij erg lang...
Op dinsdag 10 september 2002 00:12 schreef Leah het volgende:
Vervolg van zwangerschap en kinderen deel 27A.s. papa's en mama's:
23 augustus 2002: Balou (papa)
(Ik wil alleen maar opschuiven in die lijst hoor, ben ut zat!!! )
[Dit bericht is gewijzigd door Angelic1 op 10-09-2002 13:22]
quote:Ja, we zijn weer terug (gelukkig). Ik heb mijn manneke wel erg gemist hoor
Op dinsdag 10 september 2002 11:26 schreef Catootje het volgende:
Rewimo, heb je nu al die daagjes zonder MrKjoet moeten doen of komen die nog? Ik ben heeeel benieuwd hoe je dat ervaart...
* Rewimo heeft zelfs boogschieten geleerd!
Maar ik was heel erg blij dat ik Christan weer lekker kon knuffelen! Die overigens een heerlijke tijd heeft gehad bij oma
Ik denk niet dat ik al snel weer zonder Christan weg zou gaan trouwens... Ik voelde me behoorlijk incompleet
[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 10-09-2002 18:03]
Ik mag van me zus een fotootje neerzetten van het liefste nichtje van de wereld.
Alleen maar effe omdat ik zo trots op d'r ben
Dus.. mijn nichtje, inmiddels 5 maanden en één dag oud
quote:Nou, daar mag je met recht trots op zijn, tante
Op dinsdag 10 september 2002 21:56 schreef ElizabethR het volgende:
*piept even binnen*Ik mag van me zus een fotootje neerzetten van het liefste nichtje van de wereld.
Alleen maar effe omdat ik zo trots op d'r ben![]()
Moussy auw!!
Elizabethr Wat een vreselijke kjoete baby zeg. Wat een prachtig meissie!!
quote:Hè jasses
Op dinsdag 10 september 2002 22:07 schreef moussy het volgende:
ik heb een midden oor ontstekingbweeeeee
En dan meteen de remedie: neem een ui, hak 'm aan mootjes, doe de mootjes even in de magnetron tot ze glazig zijn (20-30 seconden), er voor zorgen dat de ui niet verbrandt en het dan over 2 doekjes verdelen en dit gedurende 10 minuten tegen je oren houden onder een haarband of zo (zo heet mogelijk). Klinkt raar, stinkt ook, maar het helpt wel
quote:wat is ze veranderd!! en groot !! maar nog steeds superlief om te zien.
Op dinsdag 10 september 2002 21:56 schreef ElizabethR het volgende:
*piept even binnen*Ik mag van me zus een fotootje neerzetten van het liefste nichtje van de wereld.
Alleen maar effe omdat ik zo trots op d'r ben![]()
quote:Werkt dit ook bij kinders?
Op dinsdag 10 september 2002 22:24 schreef Rewimo het volgende:[..]
Hè jasses
Jij ben sjielug
![]()
En dan meteen de remedie: neem een ui, hak 'm aan mootjes, doe de mootjes even in de magnetron tot ze glazig zijn (20-30 seconden), er voor zorgen dat de ui niet verbrandt en het dan over 2 doekjes verdelen en dit gedurende 10 minuten tegen je oren houden onder een haarband of zo (zo heet mogelijk). Klinkt raar, stinkt ook, maar het helpt wel
quote:Ja, werkt prima bij kiddies. Wel even oppassen dat het niet te heet is voor ze.
Op woensdag 11 september 2002 08:12 schreef Angel22 het volgende:[..]
Werkt dit ook bij kinders?
Want Damien krijgt meestal als de verkoudheid doorzet last van oorontstekingen enzo...
Is misschien iets prettiger dan helemaal nix doen....
Elizabeth, och ze is echt scheeetig!! Zo lief, doe mij er zo eentje..
(ik ben bezig met het zoeken naar een hond, en natuurlijk dan ook de kinderwens...daarnaast ben ik ziekeis en ik merk dat ik enooorme nesteldrang heb! oei! *niet wachten kan tot 1 oktober)
ElizabethR wat een scheetje
Ik had gister wat verhoging (gelukkig niet hoger dan 38.3) maar dat is weer weg, alleen die keelpijn wil maar niet weg. Ik blijf ijsjes eten en koud drinken maar is begint ondertussen aardig irritant te worden.
Ik zat me ook een beetje te vervelen en toen heb ik maar alle oudere topics opgezocht en ze hier in het lijstje gezet, ik zocht me af en toe helemaal gek. Kan af en toe wel handig zijn dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |