Dan moet je de dvd eens zien dies nog veel geilerquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:18 schreef veldmuis het volgende:
Ik luister ff.
Oh...ja weetje...d'r stem vergeleek ik niet met avril hoor. Lene heeft zo'n geile stem.
Ja die makeup hoeft van mij ook niet, op die dvd zie je ook wat naturel momenten en daar is ze net zo mooi dus tjaquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:21 schreef veldmuis het volgende:
Op de cdcover van dat nieuwe album is ze een opmaakpop.
Ik vond dat juist zó mooi aan sitting down here...heel die stijl was koel, dat grijsbruine. *zucht*
Jaaaaaa.quote:Op dinsdag 10 september 2002 00:03 schreef Skinkie het volgende:
Weinig, maar Sittin' Down Here was idd zeer mooi
ow wauw! hopelijk komt ze nu ook eindelijk eens optreden hier?!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Wombcat het volgende:
Ze heeft weer een nieuw album: Lost in a Moment. En het is weer erg leuk.
DVD? Waar? Wat staat er op?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik heb de cd + dvd gekocht echt helemaal top.
Jammer dat ze niet doorbreekt in nederland. Dan zeggen ze op de radiostations dat je nooit meer wat van haar hoort terwijl ze na sitting down here nog 2 albums heeft uitgebracht
De enige artiest waar ik alles van heb gekocht![]()
Die DVD is van het album Another day. Is wel gave dvd omdat je van haar eigenlijk maar heel weinig beeldmateriaal ziet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
DVD? Waar? Wat staat er op?
Ik vind het singletje van het nieuwe album (How Could It Be) erg goed![]()
Was ook een leuk clipje, heb ik in Italië gezien.
serieus? de trut! Ik had daar dus echt wel heen gewild! ik zou haar zo graag een keer live willen zienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die DVD is van het album Another day. Is wel gave dvd omdat je van haar eigenlijk maar heel weinig beeldmateriaal ziet.
En ze is 2 weken terug in nederland geweest voor een klein intiem concert waar ik niks van af wist![]()
Je moest daar volgends mij iets voor winnen ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
serieus? de trut! Ik had daar dus echt wel heen gewild! ik zou haar zo graag een keer live willen zien
ik zie het op haar site... forummembers... zeg ik ben gewoon fan, niets meer en niets minder en ik wil haar live zienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moest daar volgends mij iets voor winnen ofzo
Maar de nederlandse kutradio besteed helemaal geen aandacht aan lene nondeju.
Enige liedje wat van haar is doorgebroken in nederland is "sitting down here" in 2001? ofzo. Daar zou je de stem van kunnen herkennen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:24 schreef linebear het volgende:
haar stem komt me zo bekend voor.... heeft ze vroeger niet in een band gezeten of zo !?
lijkt wel een beetje op haar van the Cramberries
Is dat zo? Nooit gehoord op de radioquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:44 schreef veldmuis het volgende:
En unforgivable sinner!
Heb die clip gister pas voor het eerst gezien en opzich is haar uiterlijk niet echt heel erg veranderd hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:40 schreef Arcee het volgende:
Wat ziet ze er anders uit in die clip van How Would It Be, zeg...
Ik snap wie je bedoeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef veldmuis het volgende:
Heb de clip wel gezien nu, en moet mn conclusie toch wat aanpassen, dat ze er anders uit ziet ben ik het wel mee eens, en minder leuk ook, eigelijk. Doet me wat denken aan "dinges" van the cardigans.
Wel sinds 2000.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb die clip gister pas voor het eerst gezien en opzich is haar uiterlijk niet echt heel erg veranderd hoortoch?
Minder lief, meer stoer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:54 schreef veldmuis het volgende:
Minder leuk als in 2000 is ze he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |