Het weer is zo onbetrouwbaar als ik weet niet wat en er is over de afgelopen tig jaar inderdaad een gemiddelde opwarming.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nog niet zo betrouwbaar dus. maar het het geeft wel aan dat er geen opwarming was die 5 jaar.
dat wil ik er ook mee aantonen.
zo valt het mijn op dat de winters van 2008-2009 2009-2010 2010-2011 2011-2012 2012-2013 veel kouder waren dan de jaren er voor. en dat de zomers de laatste jaren ook achter uit gaan.quote:
sorry voor kleine plaatje maar je kan als nog zien dat het niet kouder word wel warmer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
zo valt het mijn op dat de winters van 2008-2009 2009-2010 2010-2011 2011-2012 2012-2013 veel kouder waren dan de jaren er voor. en dat de zomers de laatste jaren ook achter uit gaan.
waar komt die bron vandaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorry voor kleine plaatje maar je kan als nog zien dat het niet kouder word wel warmer.
ook blijft het alsnog wisselvallig.
[ afbeelding ]
leuk dat 2 middelste links... vind ik niet echt betrouwbaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:41 schreef tribalwars het volgende:
nog een artikel dat aangeeft dat het mogelijk kouder wordt.
http://kijkoptleven.webs.(...)-ijstijd-in-opkomst-
http://www.niburu.co/inde(...)-en-milieu&Itemid=38
http://www.niburu.co/inde(...)agenda-etc&Itemid=18
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nieuwe-ijstijd.dhtml
gewoon KNMIquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
waar komt die bron vandaan?
wil graag de bron zien
ik wil alleen maar aan geven dat niet alle wetenschappers in de opwarming van de aarde geloven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuk dat 2 middelste links... vind ik niet echt betrouwbaar.
de onderste is lekker tegenstrijdig, bovenaan geeft deze aan NIEUWE IJSTIJD!!!!
en gelijk er onder POLEN SMELT RECORD!
klopt, en de reden is in feite erg simpel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik wil alleen maar aan geven dat niet alle wetenschappers in de opwarming van de aarde geloven.
Er zijn altijd wel wetenschappers die afwijken van de grote groep, dat geldt ook nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik wil alleen maar aan geven dat niet alle wetenschappers in de opwarming van de aarde geloven.
maar wetenschappers worden ook beinvloed door grote bedrijven bankiers wist je dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel wetenschappers die afwijken van de grote groep, dat geldt ook nu.
Je vind het niet betrouwbaar, maar je wil er wel wat mee aantonen. Dat spreekt elkaar in deze context tegen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nog niet zo betrouwbaar dus. maar het het geeft wel aan dat er geen opwarming was die 5 jaar.
dat wil ik er ook mee aantonen.
Misschien. Maar dat geldt ook voor de wetenschappers waar jij zoveel vertrouwen in hebtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar wetenschappers worden ook beinvloed door grote bedrijven bankiers wist je dat.
daarom trek ik het liefst mijn eigen conclusie zonder die wetenschappers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien. Maar dat geldt ook voor de wetenschappers waar jij zoveel vertrouwen in hebt
Probleem is dat wij 99% van het broeikaseffect niet snappen, dus hoe jij je eigen conclusie trekt zonder wetenschappers is mij een vraag...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
daarom trek ik het liefst mijn eigen conclusie zonder die wetenschappers.
natte vinger werk!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Probleem is dat wij 99% van het broeikaseffect niet snappen, dus hoe jij je eigen conclusie trekt zonder wetenschappers is mij een vraag...
ik snap het broeikasffect wel. door dat mensen te veel CO2 uitstoten warmt het klimaat op. dat komt omdat CO2 zorgt ervoor dat de warmte van de zon langer op de aarde blijft hangen daardoor warmt het klimaat op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Probleem is dat wij 99% van het broeikaseffect niet snappen, dus hoe jij je eigen conclusie trekt zonder wetenschappers is mij een vraag...
CO2 zorgt ervoor dat de zon langer op de aarde blijft hangen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik snap het broeikasffect wel. door dat mensen te veel CO2 uitstoten warmt het klimaat op. dat komt omdat CO2 zorgt ervoor dat de warmte van de zon langer op de aarde blijft hangen daardoor warmt het klimaat op.
nee dat de warmte van de zon langer om de aarde blijft hangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
CO2 zorgt ervoor dat de zon langer op de aarde blijft hangen?![]()
Heb je dat zelf onderzocht?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee dat de warmte van de zon langer om de aarde blijft hangen.
eigen ervaring. ik merk dat het de laatste jaren de opwarming is gestopt en de temperatuur al een beetje aan het dalen is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je dat zelf onderzocht?Of komt dit dan toch van wetenschappers?
Maar jij vertelde mij gisteren nog dat je het over een periode van 30 jaar moet bekijken? En nu vertel je mij dat je uit eigen ervaring spreekt over de laatste jaren...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
eigen ervaring. ik merk dat het de laatste jaren de opwarming is gestopt en de temperatuur al een beetje aan het dalen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |