PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
nee ik heb al gezegd dat je me moet schrappenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga nou die randoms doen hondekop
Doe je volgende ronde wel mee dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
ja relatief budget dus.
tevens zijn Balo en Boateng ook niet de goedkoopste spelers out there
[..]
nee ik heb al gezegd dat je me moet schrappen
20k of zo. Voor mij is dit een budget teamquote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
ja relatief budget dus.
tevens zijn Balo en Boateng ook niet de goedkoopste spelers out there
[..]
nee ik heb al gezegd dat je me moet schrappen
mja ik ben elke dag pas vanaf 5 uur ofzo beschikbaar dus als jullie dat oke vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe je volgende ronde wel mee dan?
Ik gebruik dat team voor wedstrijden die ik moet winnen in Divisies, tegen dezelfde soort teams, zolang mijn 2de team nog niet af isquote:
Lamelaquote:Op donderdag 4 april 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
Morgen wil ik wel weer een team gaan maken, iemand nog leuke spelers met wat skills????????
Ja maakt niet uitquote:Op donderdag 4 april 2013 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mja ik ben elke dag pas vanaf 5 uur ofzo beschikbaar dus als jullie dat oke vinden
Ik doe niet mee de volgende ronde, ronde daarop denk ik ook niet. Over 3 weken pas weer denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe je volgende ronde wel mee dan?
wat ga je doen, dingen voor school?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe niet mee de volgende ronde, ronde daarop denk ik ook niet. Over 3 weken pas weer denk ik.
Als het aan mij ligt doen we het vanavond alquote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
Als jullie morgen drawen doe ik wel een rondje mee.
Naar de supermarkt.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ga je doen, dingen voor school?
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ga je doen, dingen voor school?
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe niet mee de volgende ronde, ronde daarop denk ik ook niet. Over 3 weken pas weer denk ik.
Al de 2e dag dat ik bezig ben met school hoor (eigenlijk moet ik nog beginnen vandaagquote:
ben je ziek ofzo?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al de 2e dag dat ik bezig ben met school hoor (eigenlijk moet ik nog beginnen vandaag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |