abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124881965
Ik heb hier een voucher van bobbejaanland van begin deze maand bij de AH, voor 50% korting je kaartje kopen.

Wie kan ik er blij mee maken?

Ook heb ik een vraag, de spaar aktie v/d spar.. voor die glazen... Die wil ik graag iemand cadeau doen aangezien ik momenteel dusdanig krap zit (60 eur tot 24april, 2 pers)

Echter moet ik dan 2,99 bijleggen.. het spaarboekje heb ik wel compleet maar die 2.99 past ff niet in het budget... Hoe triest maar helaas het is zo (ik haat de gemeentelijke belastigen).. Iemand enig idee of ik die spar-medewerker niet iets anders aan kan bieden.. Een keer door de winkel dweilen ofzo :) hahaha.. iemand een idee om zo goedkoop mogelijk toch aan die glazen te komen?
<3
pi_124882606
Edit: zoiets als van mijn moeder lenen kan ik zelf ook wel bedenken, ik wil juist op een originele manier zo goedkoop mogelijk die glazen kunnen halen. Dus als in heitje voor een karweitje of iets dergelijks. Zo heb ik op paasmaandag voor iemand bij de Karwei spullen gehaald en mocht ik het traytje violen dat je gratis kreeg houden om mijn tuin op te fleuren :)
<3
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 20:01:27 #3
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_124888377
Stuur je rekening nr (IBAN en BIC want ik zit in BE) via pm. Ik maak je dat geld voor die glazen over.

Tot wanneer is die voucher goed voor Bobbejaanland? Als die in de zomer ook nog geldig is, wil ik hem wel. Dan maak ik iets meer over zodat je hem naar mijn adres in BE kan verzenden.
Are you fokking to me?
pi_124894945
Neee joh ik wil juist die 2,99 verdienen en niet zomaar aangeboden krijgen! Ik heb gewoon een stomme fout gemaakt waardoor ik de gemeentelijke belastingen in 1x moest betalen ipv gewoon een X bedrag per maand en zonder afrekening. Had ik eerder aan moeten geven en ik wil gewoon niet in de schulden komen. Zal niet zeggen dat ik riant leef, maar er zijn mensen die die 2,99 veel harder nodig hebben!

Overigens heeft de voucher een geldigheidsdatum tot juli 2013. precieze dag weet ik niet.
Hij is voor zover ik weet te besteden op internetsite van bobbejaanland, dus kan je ook gewoon per pm de code geven ;)
<3
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 22:32:32 #5
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_124896655
Je moet het voor mij niet uitleggen. Als jij blij wordt van die glazen, dan wil ik ze jou heel graag gunnen. Verder hoeven we daar niet over te emmeren.

Stuur me je IBAN en BIC, morgen maak ik wat over, en ik stuur je mijn adres in België. Want ik wil dan die voucher in retour. Daar ben ik dan ook blij mee O+

Ik stuur ook voor een postzegel... Geniet van je glazen, ik zie je PM/DM wel.
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')