[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 28-09-2000 00:33]
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 28-09-2000 00:34]
De streamverslagen horen hier niet thuis..
Je bent waarschijnlijk zo druk, dat je dit over het hoofd zag.
Succes !
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 28-09-2000 00:36]
quote:1000 maal excuus
Op 28 september 2000 00:29 schreef Harry het volgende:
Danny is overigens de rode >>> vergeten te plaatsen.
Misschien vandaar de vergissing...
quote:Hij staat er inmiddels al bij! Maar het kwartje is iig )eindelijk) bij mij gevallen
Op 28 september 2000 00:29 schreef Harry het volgende:
Danny is overigens de rode >>> vergeten te plaatsen.
Misschien vandaar de vergissing...
BEDANKT
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 28-09-2000 00:39]
quote:
Op 28 september 2000 01:16 schreef JeanLeGrand het volgende:
Hebben we het hier over commentaren op de streamverslagen of over commentaren op de commentaren op de streamverslagen (nieuw topic, wellicht?)
quote:
Op 28 september 2000 01:32 schreef Qt het volgende:George denkt dat een oudere vrouw van 30 in bed wel zal zeggen "doe dit, doe dat'
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 28-09-2000 02:56]
Iemand (volgens mij Robin) vertelde ook nog dat het voor een vrouw anders is. Voor een vrouw maakt het namelijk niet uit of haar partner 30 is of 34. Vrouwen zijn gewoon anders...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-09-2000 04:21]
quote:LOL
Op 28 september 2000 01:13 schreef PingPong het volgende:
1.10
Koos: "Je hebt van die mannen die gaan naar de hoeren en dan blijkt later dat het een man is. En dan zijn ze kwaad... Maar ik denk dan: kijk naar het resultaat!"
quote:LOL.. waar was ze boos over?
Op 28 september 2000 20:59 schreef PingPong het volgende:
off topic: LionHeart doe een beetje voorzichtig met Kimmie anders krijg je ook een boze e-mail van 'r zusje. Ik heb er al eentje!
Ach ja, moet Kim gewoon maar geen domme dingen zeggen en doen, hoeven wij ze ook niet in de streamverslagen te zetten. Kim is wel ok bij de weg
quote:LOL
Op 28 september 2000 21:08 schreef PingPong het volgende:
Waar ze boos over was? Dat ik wat heb geschreven over Kim terwijl ik helemaal niet weet hoe ze is, want dat kan ik niet weten aan de hand van 10 minuten televisie per dag. (Vergeet gemakshalve even dat ik hier de godganse dag zit te streamen.) Ze leest in ieder geval wel trouw mee op Fok! En dan doet ze bij mij haar beklag, Kimmie-fan #1! Snap jij dat nou??
Je hebt iig indirect contact
Wel grappig hoor, dat ze zo voor Kim opkomt. Heel Nederland vormt zich een beeld over Kim, of dat terecht is of niet maakt niet uit, zo is het nu eenmaal. Daar moet ze maar aan wennen En Kimmie is cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |